Spring naar bijdragen

Donderdag 31 Januari


Cacao

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
albertina

Charlie,




Ik wil niet op je reageren, maar doe het toch, om jezelf niet te veel tekort te doen, log uit en kom weer terug als je gewoon kunt schrijven, voor je eigen bestwil.




Tina




?????????????????????????????????????????????????ik heb nkis op hoor!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, Ik weet gewoonweg niet wat ik zie. Je hebt nachtdiens!!!! Het is 16.30 en je staat gewoon nog steeds ingelogd. Vanacht krijg je weer een hele verantwoording te dragen voor de mensen die van jou afhankelijk zijn.

Weggooien die troep!!! en als een speer naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
sammy

Charlie, Ik weet gewoonweg niet wat ik zie. Je hebt nachtdiens!!!! Het is 16.30 en je staat gewoon nog steeds ingelogd. Vanacht krijg je weer een hele verantwoording te dragen voor de mensen die van jou afhankelijk zijn.



Sammy je wilt niet weten hoeveel nachten ik zonder slaap heb doorgebracht en de volgende morgen weer op mijn werk stond. En zonder een druppel gedronken te hebben. Maar puur de avond ervoor zo stijf van de adrenaline staan dat ik geen oog dicht deed en de hele nacht lag te malen.

Dus oordeel niet te hard. Wie weet overkomt Charlie nu hetzelfde?

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
sammy

Dani, het is bezorgdheid van mij om Charlie. Absoluut geen veroordeling



Dan is het goed Sammy, begreep ik je verkeerd en deel ik jouw bezorgdheid.

Zou me namelijk zo voor kunnen stellen dat de discussie van gisteravond en vandaag niet bevorderlijk is voor de "nachtrust" (lees dagrust) van Charlie.

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ik ben weer thuis en heb het peuter zitten overleeft.
Het is een lief manneke van 2 jaar die helemaal gek is van mijn hond dus dat was een mooie afleider.
Ik ben paard geweest en heb met auto's en treintjes gespeeld en voorgelezen .
Toen noemde hij me zelf Mama wat me toch wel weer ontroerde.
Toen papa weer kwam was ik toch wel blij, want ik vind de verantwoording voor een ander zijn kind zo groot.

Cal het was gewoon een vrienden dienstje dus geen nieuwe baan...die zoek ik eerder in het postbode zijn of iets met koken.

Charlie ik heb gezegt dat je mag schrijven wat je wilt van mij maar vond je opmerking ook onnodig, maar ja iederen zijn ding.
Het gaf mij wel weer het gevoel dat je aan het drinken was, want ik ken je alleen zo als je drinkt, volgens mij dan, hè want ik ken je helemaal niet..... alleen virtueel.
Even goede vrienden hoor.

Hoe is je haar geworden Sammy?

An wat zat er in dat kadootje die je kreeg vandaag, ik heb zo'n vermoeden chocolaatjes;)
Ik doe trouwens met je mee vandaag!
IK DRINK VANDAAG NIET>>>YIHAAA!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik ben al een tijdje terug thuis. Het is echt beestenweer, ik woei bijna van het perron. Mijn arme man is nu vertrokken op de fiets (OV komt niet waar hij zijn moet) en dan moet hij vanavond laat nog terug zien te fietsen.

Het sollicitatiegesprek verliep redelijk. Ik was best wel enthousiast al heb ik niet op alle functieonderdelen ervaring.
Toen ik een half uur thuis was, kreeg ik toch twijfels: als dat wat wordt, heb ik dan niet teveel hooi op mijn vork geschept. Het is toch een vrij zware functie.
Dus nu zit ik hier stiekem te hopen dat ik niet uitverkoren word.
Nou ja, ik wacht wel af.

Er is een nieuw forumlid bijgekomen, ze heet Tessa en heeft zich voorgesteld onder Werking forum.
Ik heb al geantwoord op haar bericht.

Ik ga nu even wat eten en dan rusten. Ik ben gewoon moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KLinkt mooi Sammy.

Anjo...ik vind het zo moelijk om die knop omgedraaid te houden.
Denk heel lang van nou is die om en dan begint er toch weer langzaam de roest van af te gaan.
Misschien meen ik het niet echt, maar na een uitglijder meen ik het wel echt.
En dat ik niet zonder kan is onzin want dat bewijs ik keer op keer door dagen lang droog te staan.
En als ik uitglij is het een nacht ...en toch zit me dit dwars en toch doe ik het weer.
keer op keer
Het is iets wat me niet loslaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...