Spring naar bijdragen

donderdag 7 februari


Sandra

Aanbevolen berichten

Karinneke, misschien is het een idee om eens bij Annazorg te kijken naar internettherapie? Dat is gratis en kan volgens mij heel goed helpen om negatieve gedachten om te zetten in positieve. Ik herken teveel van je gedachten en weet dat het ook anders kan! succes en slaap eerst maar eens lekker en lang!

Trees, onzin, die trek gaat sneller over dan het schuldgevoel als je zou gaan drinken. Ik heb vandaag ook gezonde donderdagavond trek maar weet dat het me zo ontzettend niks zal opleveren en dat is het me niet waard. Zet hem op hoor!! Doe lekker met ons allemaal mee!!! wij houden het droog.. toch?! Ik weet dat je het kan en jij ook! sterkte joh!

Vie, mijn ogen ben ik erg blij mee. Ik kan me niet meer voorstellen hoe het is om elke dag een bril op te hebben (gehad), geen gepruts met lenzen meer en mijn hersenen zijn het inmiddels ook eens met het nieuwe zicht, geen droge ogen, geen last nergens van. Ik ben steeds gelukkiger met mijn nieuwe ogen. Jij moest toch ook iets met je ogen in december ofzo? of is dat niet doorgegaan vanwege de kuren?

Orlando, je bent echt geen slecht mens, je mag ontiegelijk trots op jezelf zijn dat je het drinkgedrag omgebogen hebt naar voor jezelf zorgen!!! Ik ben in ieder geval heel trots op je dat je het weggemieterd hebt!!!

en schoonheidsdinges? Houtje, ga eens naar het badhuis in Utrecht (Hamam) dat is echt geweldig, daar wordt je helemaal afgescrubt tot al je dode huidcellen verdwenen zijn, echt een nieuw velletje krijg je daarna, babyzacht!.. trouwens, als je gaat ga ik mee hoor! heb al veel te lang niet gehamamd!

en nu ga ik even tv hangen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lieve mensen , ik ga naar bed, ben compleet gebroken.

Trees, je kan het !!! weet waarvoor je het doet !!!

Karinneke: blijf je dromen dromen. Geef je dromen NOOIT op. Het leven is niet zo voorspelbaar. Opeens dan is het er, speciaal voor jou. Blijf erin geloven!!!!!
Net als Safi ben ik hier ook al jaren en jaren mee bezig. Het is niet zo simpel als ik het opschrijf. Het lijkt alsof ik dat zo maar even voor elkaar heb gekregen. Nee echt niet. ECHT NIET.

Ik zou iedereen willen bemoedigen. Schrijf voordat je de fles pakt. Bewijs is geleverd toen jullie me allemaal tijdens die lange carnavalsdagen zo enorm ondersteund hebben!!!

Wat ben ik daar DANKBAAR voor!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ADB-(st)ers,

Sinds 18.15 uur ruzie gemaakt met mijn stiefdochterpuber.
Op het nippertje van de drank afgebleven, maar het scheelde weer niet veel.
Nu bijna 4 uur later, hebben we het probleem kunnen laten rusten.
Samen geknuffeld en haar in bed gestopt. Duizend kusjes gegeven, en duizend keer sorry.
Wat een avond, zo moeten er niet teveel komen, want dan red ik het niet.
Ik heb nu een geweldige dorst, maar de tek is toch een eindje weg.
Normaal gesproken had ik even naar het forum gekomen, maar je kunt tijdens een ruzie niet zo maar even weg lopen toch.
Nu even wat fris drinken, ik kom er dadelijk misschien nog op terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie ik schiet in de lach. Tnx. Net wat ik nodig had. Maar wat is dan het omgekeerde? Een kraai hanen?
Volgens mij ben jij een veel toffere vrouw dan je jezelf toe wil geven. Ik hoop dat je jezelf een leven zonder drank gunt, met veel goede dingen voor jezelf. Een leven waarbij je kunt uiten wat je zelf bent en daar ook zelf tevreden mee zijn.

Voor alle bedgangers, welterusten.

Tapas, dankjewel voor de uitleg van het laseren. Ik zou implant-lenzen krijgen, maar dat stellen we nu nog maar even uit. Ik was meer benieuwd naar het gevoel van: hoe is dat, als je 's morgens opstaat en je kan meteen goed zien?
Dat heb je dus verteld, dankjewel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees! Trek op termijn? Ben ik soms ook bang voor!
Maar helpt het ons? Nee! Bekijk het per dag, en gun jezelf de tijd om aan je nieuwe leven te wennen. Bij de één duurt het langer dan bij de ander! Sterkte Trees, laat je niet kisten meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik persoonlijk heb er twee en ja het deed pijn .
treezebezeke eigenlijk is het alleen vandaag , niet denken wat er op lange termijn gaat gebeuren want dan zou menig zot worden denk ik
ik ben film aan het kijken maar ppff stom
karinneke ik droom of denk soms ook aan een droomjob maar persoonlijk denk ik dat de droomjob niet bestaat , ja mogelijk een poosje maar nadien wordt de droomjob ook weer sleur , en eigenlijk is het zo met alles in het leven , nu probeer ik van de kleine dingskes te genieten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie, dank voor de PBtjes, het gaat wel beter, hoewel...ik zit nu wel weer heel hard te huilen (sh#it, Rudy, waarom zeg je alles toch zo goed?), ik red het nu wel weer, maar eenmaal zonder refusal....als ik NU al zo'n trek voor mijn kiezen krijg...en gewoon echt vanuit het niets.
Ik had de alcohol nog wel uit de rumbonen, uit de ontsmettingsalcohol kunnen slurpen, zuigen...
Jongens, dit is ZOOOO heftig, zo erg heb ik het écht nog nooit gehad.
Als dit gevoel zou blijven stop ik morgen met de refusal.
ALS IK DE REFUSAL MET TERUGWERKENDE KRACHT KON UITKOTSEN HING IK NU BOVEN DE W.C.POT!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees,
Rustig maar. Huil maar en laat die tranen komen. Help echt, gewoon laten stromen.
En morgen ben je echt blij dat je Refusal slikt. Zeker weten, zelf meegemaakt.
Vandaag duurt nog maar 1,5 uur. Ga straks bijtijds naar bed. Voor mij was bed zowiezo een veilige plek.
Je kunt er mijmeren, dommelen en slapen. Weg zijn van de narigheid.
Lieve Trees, ik schrijf je nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou ik maar niet doen Trees, want dan heb je spijt.
Vandaag doe je het niet.
Hm.
Is er nog iets in de koelkast dat je erg lekker vindt? Op zo'n heel erg trekmoment vind ik zelf basale dingen wel goed om te doen. Zoals even onder een hete douche of iets lekkers voor jezelf maken.
Verzet je, doe iets anders dan aan drank denken.

Toen ik stopte met drinken heb ik Nivea rijk gemaakt met hun bad-olie. Er is misschien nog nooit zo'n schone stopperd geweest.

Kom Trees, zo'n vreselijk trekmoment gaat ook over. Is er nu iets in huis? Smijt het weg. Doe iets.
Want morgen wil je weer fris en fruitig opstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Trees

Ik haal het niet. Ja, vandaag, en morgen, want ik heb gewoon trouw de refusal geslikt, en dat doe ik morgen vast ook wel weer, maar op termijn?...Ik heb zo'n vreselijke trek, zo'n bijna fysieke hunkering



Wat nu Trees? Ik haal het niet. Probeer het vandaag te halen. Nooit is wel erg ver weg!
Geen doemscenario's,physieke hunkering hoort er bij. Zet de voor en tegens naast elkaar en streep weg. Drinken heeft grote voordelen, anders deden we het niet. Door de voor en nadelen naast elkaar te zetten, zie je hoe de balans doorslaat. Je laat niet echt los, daarom het hunkeren.
Zeg ik hoef niet meer!!! Ik mag, maar ik wil niet. het was genoeg. Plenty!!
Ook hier soms hunkering, deel van het grote geheel. Ga er in mee, zonder verzet!!

Liefs Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...