Spring naar bijdragen

donderdag 7 februari

Sandra

Aanbevolen berichten

speciaal voor spud
een vliegtuig vliegt door de lucht
ineens gebeurt er iets en begin het vliegtuig te zakken en zakken
drie dames zitten samen , de eerste dame begint haar te sminken en te sminken
andere dames vragen waarom ze dit doet ??
ach ja ze halen eerst de knapste uit het vliegtuig bij een ongeluk
tweede dame begint gouden ringen , armbanden ,kettingen aan te doen
andere dames vragen waarom doe je dat ??
ach ja ze halen altijd eerst de rijkste uit het vliegtuig
derde dame een negerin zet haar recht en trek haar onderbroek uit
waarom doe jij dat vragen de ander dames
ach ja als het vliegtuig verongelukt zoeken ze altijd eerst de zwarte doos ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dames,

Jullie kunnen beter even gezellig op de thee komen;),

Cacao,
Ja hoor je wordt verdoofd met een creme, daar zit lidocaine in dat is een verdovend stofje, dat moet dan
eventjes inwerken, en dan is het wel te doen, maar je voelt het wel.
En als je het dan nog niet genoeg verdoofd vind kunnen ze het bij verdoven met hetzelfde stofje maar dan in druppelvorm, en je moet de behandelde plek een paar dagen insmeren met vaseline.
Oh je en je mag het behandelde gebied ook niet nat maken,de 1e paar dagen er komen kleine korstjes op en die vallen er af dan is het klaar, het blijft een jaar goed, dan vervaagt het een beetje, dan kan je het weer laten bijwerken.
Zelf heb ik het al 3 jaar en ben erg tevreden.

Tina

Veel typfouten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand komt aan mijn wenkbrauwen!

Anna en Ferry van harte met jullie anderhalf jaar :musicnote::sun::musicnote:
Wat heerlijk dat het zo goed met jullie gaat.

Vie, nog 1 laatste nacht in dat ziekenhuis, ik hoop dat je daarna weer thuis een beetje kunt bijkomen
:present:

Spud, tof dat je die baan hebt.

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albi ik heb eenmaal mijn wimpers laten verven, maar ik knipperde iets te vaak en ik had mijn lenzen nog in. Dit werd een klein drama. Nu gebruik ik iets nieuws, waardoor je van die fladderende wimpers krijgt, ik voel me af en toe net de heldin van een bjoetiekeesverhaal. Als ik ze niet opmaak heb ik ineens het gevoel alsof ik tien kilo lichter ben. Het bijtekenen van mijn lichte wenkbrauwen vind ik zelf een klusje van niks, even met een kwastje. Als ik het niet doe heb ik ook geen wenkbrauwen.
Hihi, het is inderdaad wel een theevisite, sorry mensen die niet van make-up houden.

Tapas als je nog inlogt, ik wil van jou zo graag weten of het laseren van je ogen indertijd, je nu goed bevalt. Dat heeft niets met make-up te maken, maar wel met goed zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bammie,
Je hele ontwikkeling heeft toch niet stilgestaan?
Ik vraag me wel eens af of nietdrinkers nou altijd zo geweldig met hun ontwikkeling bezig zijn.
Ik heb zelf niet het idee dat ik nou helemaal stil heb gestaan. Maar het kijken naar jezelf gaat wel beter zonder drank, en je weet dat wat je voelt echt is en geen drankjank.
Misschien is het voordeel van die alcoholverslaving wel dat je nu hard aan jezelf werkt om er meer van te maken. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Zonder AA was je misschien niet zo gauw zo diep gegaan.
Ik was gisteren aan het overdenken wat mijn negatieve geloof over mezelf is waardoor ik de alcohol gebruikte om het te bedekken (boek Jan Geurtz). En dat is bang zijn dat ik niet goed genoeg ben of niet leuk genoeg. Ik herken het ook bij heel veel anderen hier. Ik kon me zoveel situaties herinneren, heb er akelig over gedroomd vannacht. Maar het stoppen geeft me ook de mogelijkheid om nu eerlijk naar alles te kijken. Dat had ik misschien wel niet gedaan als ik nooit gedronken had. Dan had ik waarschijnlijk weer andere manieren gebruikt om de boel te bedekken.
Het duidelijk merkbare verschil geeft ons ook kansen volop tot onderzoek en bewustzijn.
Dat is mooi meegenomen toch.

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een knal? Was dat een staartje van Chinees nieuwjaar?
Wens jou een vredige nacht Karinneke, met inspirerende dromen.
Want wat ik steeds denk als jij schrijft is: die meid is tot heel veel in staat, maar het ontbreekt haar momenteel aan de juiste inspiratie om het allemaal te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog niet bijgelezen, maar ik haal het niet. Ja, vandaag, en morgen, want ik heb gewoon trouw de refusal geslikt, en dat doe ik morgen vast ook wel weer, maar op termijn?...Ik heb zo'n vreselijke trek, zo'n bijna fysieke hunkering, en ik weet dat de refusal het me nu onmogelijk maakt, maar ik red het nooit!..

Ik ga nu eerst even bijlezen, dus ik reageer straks pas weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke,

Luister, misschien is het beter als je bijvoorbeeld dat"maar toch"weglaat, je moet jezelf ook de kans geven en ik lees uit je berichtjes dat je wel erg streng voor jezelf bent, het is al niet zo makkelijk en dan nog zo negatief over jezelf denken, daar schiet je niet mee op.
Wees een beetje lief voor jezelf en denk vandaag niet gedronken, goedzo!
Morgen weer een nieuwe dag en probeer dan wat aardiger over jezelf te denken, je zal jezelf daar een groot plezier mee doen.
Ik geef je vast een :present:daar begin je morgen de dag mee!!!
Het klinkt wel een beetje bits maar ik bedoel het goed.

Liefs Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees als jij het morgen haalt is er overmorgen weer een dag waar je niet eens aan hoeft te denken. Dus vandaag kan je het niet. Mooi. En morgen ook niet. En tegen overmorgen voel je je vast weer anders. Maar dat helpt je nu niets, want nu heb je een gevoel dat je drinken wil.
Wat is er zo erg? Vertel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allemaal!!!!
Al een hele toer om alles van EEN dag bij te lezen. Velen hebben het wel heel zwaar deze dagen!!

Ik vertelde eens tegen mijn peut over mijn alcoholprobleem. Stoppen met drinken kan je alleen wanneer je er iets anders voor in de plaats kan zetten. Serieus op zoek gaan naar een uitdaging.
Die kan je alleen vinden wanneer je in je diepste innerlijk gaat zoeken naar je gaven, je eigen mogelijkheden en wensen. Ik geloof nog steeds dat ieder mens die in zich heeft.
Zo ken ik mensen die zijn gaan schilderen. Mensen die van baan veranderden. Daar moet je wel lef voor hebben en de stap wagen. Iets gaan doen wat je heeeel graag zou doen en waarvan je denkt het NOOIT te kunnen, dat noem ik een uitdaging.

De laatste maanden heb ik moet worstelen om me weer op de been te krijgen.
Ik had een keuze: aan de drank en mijn leven naar de knoppen OF stoppen met drinken en alles kunnen doen wat je maar wilt. Dit moet je willen, niet bang zijn en doen.

Vandaag moest ik me echt oppakken. Had een enorme zware opdracht die ik tot het allerlaatste moment had uitgesteld. Het gekke was toen het me gelukt was en ik me daar ontzettend goed bij voelde en naar huis liep en zo'n gemeen duiveltje ineens ging zeggen... nu heb je eigenlijk wel een glaasje verdiend.

@#%# wil je rot ideeen even bij je houden. Ik verdien het om goed voor mezelf te zorgen. Goed te eten vanavond en blij te genieten van de kinderen als ik thuis kom.

In plaats van een fles open te trekken had ik alle aandacht voor mijn huisgenoten. Zij genoten en ik genoot en was enorm blij dat ik dus TOCH mijn stemmetjes in mijn kop weg kan sturen door er een helpende gedachte tegenover te zetten.

Zo deed ik het dus vandaag.

Ik wens het jullie allemaal!!!

Safi: jij hebt ook weer een overwinning behaalt!!!

Vie: gelukkig mag je dit weekeinde naar huis. En verlies die vechtlust niet van je. Doorzetten nog een paar weken en je weet of het inderdaad aanslaat. Geduld, goed eten, genieten van het weekeinde en doorgaan meid, doorgaan!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud,

hahahaha, ik had van jou geen reactie verwacht;), maar ik zal het onthouden:D.
Ik heb het ook nog niet gedaan, nu denk ik nog 2 keer na, stel je voor dat gaat mis,
dan zie ik er helemaal niet uit:o.
En het wordt net allemaal weer beter nu ik niet meer drink:huh:.

Bedankt voor de tip, heb je zin in je baan maandag?

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees,
Blijf hier! En daarvoor heb je nu die Refusal, om jezelf te helpen om trouw te blijven aan jezelf.
Hoelang drink je nu al niet. Alweer een hele tijd, 4,5 maand, dat kan je toch niet overboord zetten.
Rond die tijd liep ik ook tegen de muren op van de trek, midden in de nacht. gr gr gr. Maar wat was ik blij dat ik refusal slikte, die heeft me er door geholpen samen met het forum.
Dus blijf hier schrijven met een kan water en een glas erbij en eventueel iets om te knabbelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke,

Nee natuurlijk ben ik ook niet altijd(lang niet altijd) tevreden over mezelf, maar ik probeer langzaam aan te veranderen wat ik kan veranderen, en het 1e dat ik heb gedaan is weer stoppen met jww, en dat voelt al goed, de rest komt later, per dag.
Geef jezelf een kans, en ik weet zeker dat jij wel goed voor je dieren zorgt,zorg ook goed voor jezelf.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, ik heb ook een laatje waar mijn grime ligt, maar gebruiken doe ik het niet...hooguit affentoe een lijntje onder mijn ogen, vind ik wel mooi, maar ik ben zo onhandig met die troep.....dus ik dacht, tatoeren lijkt wel handig dan, maar laat maar, ik blijf wel naturel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een tic de laatste jaren, en dat is het omdraaien van initialen van woorden, maar op die manier, dat ze toch nog iets betekenen.
Zoals: zeuren en klagen. Als je dat omdraait is het kleuren en zagen.
Natuurlijk blijft niet iedere omkering betekenisvol, maar vaak wel grappig.
Enfin, was voor mij de laatste maanden ook een leuk spelletje om van de drank af te blijven. Ik hou nou eenmaal van lettergrappen, het is niet voor niks dat ik cryptogrammen oplos.

Ik mis Water trouwens de laatste dagen. Maar die zal vast niet hervallen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...