Soothe Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Corinne, voor jou breken nog gouden tijden aan. Mark my words. Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Cpas,dank je voor wat je tot nu toe hebt gedaan. Je hebt het mogelijk gemaakt dat ik begin te praten over wat mijn probleem is. Tot nu toe hebben ik en mijn vriend daar een kat-en-muis-spelletje van gemaakt. uiteindelijk verloor hij altijd. Tuurlijk ................ het was een gevecht tegen alcohol en niet tegen mij!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Tapas ik huppel mee! Slaapse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Lieve Floortje, jullie verloren allebei.Sterkte in de strijd. Samen staan we sterk.Want dat is een ding wat ik geleerd heb: samen lukt het wel om te stoppen. Je kunt je dan aan mekaar optrekken. En hier op het forum hoef je niet alles uit te leggen, dat scheelt. We zitten allemaal met hetzelfde probleem.Mijn partner heeft begrip, net als mijn kinderen, maar echt begrijpen doen ze het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Mijn vriend drinkt bijna helemaal niets!! 1 flesje breezer in de week.Floortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Hoe begrijpt hij mij??!!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Rookt je vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Hij hoeft je niet te begrijpen Floortje. Wat moet hij begrijpen? Je drinkt en dat stemt niet vrolijk!Dus probeer er wat aan te doen. Jij moet hem begrijpen. Klinkt hard hè!Doe je best, je zal hier steun vinden.Groetje Soothe:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Nee, ook niet. Ik ben vroeger gestopt maar ik denk dat ik toen aan het drinken ben geraakt .............Verkeerd gestopt ........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Soothe dank je wel voor het meedenken.Ik zal toch moeten proberen die liefde voor mezelf te voelen die anderen voor mij voelen. Ik kan het me niet voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Vriend heeft geen verslaving dus. Tja, die man van mij ook niet.Maar hij snapt wel dat het moeilijk is.Alleen na een maand of vier zei hij: zo je bent genezen.Hmmm. Ik ben hersteld en heel erg blij dat ik niet meer hoef te drinken.Want ja, bij mij was het zo dat ik moest drinken, dag en nacht.Pippi heeft met niet voor niets Luctoria gedoopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Na 1 dag een nieuwe conclusie: ik moet het doen!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 CPAS,Ik begrijp jou, als een fles open gaat dan moet hij op. Is het niet die avond, dan 's-ochtends (jawel: voor mijn werk; daar heeft mijn vriend nog de grootste hekel aan). Ik ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Graag gedaan Floortje, kost me m'n nachtrust (grapje) Ik ben verre van volmaakt. Je moet een idee hebben wat je wil. Minderen- stoppen!? Minderen lukt in de meeste gevallen niet, dat beamen de meeste hier. De ervaring zal het leren. Ik hoop dat je er wat aan doet.Een goeie nachtrust.Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Soothe,Maar een leven zonder wijn .............. ?!?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Een leven............ vind je vandaag niet genoeg? En morgen is het weer vandaag, etc etc.Wil je de waarheid horen. Ik vind een wijntje leuker, maar heb geen keus. Daar moet ik me bij neerleggen. Ik kan tegen windmolens vechten,maar dan krijg ik stress. Dus ik probeer te accepteren.Niets steeds leuk, maar het wordt lichter.We zijn hier allen met het zelfde sop overgoten en hebben geen keus.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Floortje,Je kunt het.quoteSoothe, Maar een leven zonder wijn .............. ?!?!? uquoteKon ik me ook niet voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Sooth, bedankt voor je woorden. Misschien is het wel genoeg voor vandaag. Morgen moet ik weer werken. Ik kruip nu dicht tegen mijn vriend aan.Ik ben blij met iedereen op het forum! Het geeft me de kans om na te denken over mijn eigen leven. Ik ben blij met jullie, welterusten en tot morgen.Floortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 En nog een goede raad: bekijk het per dag.Houtje heeft hier een goede methode geschreven die veel mensen geholpen heeft: de keukenwekkermethode. Ik zal ze even naar boven halen bij de Tips en Adviezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Floortje, probeer morgen niet te drinken, daar heb je de handen vol aan. En dan zeg je weer morgen niet. Een belofte aan je zelf. Denk per dag, dat is te overzien en anders per uur, nog beter te overzien.Een leven lang is een "beetje" veel.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Dank je CPAS, ik heb de methode van de keukenwekker gelezen. Heb meer behoefte aan julie, mensen die hetzelfde meemaken. Ga nu echt slapen; morgen om half acht gaat de wekker weer!!welterusten en dankjewel,Floortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 quote: Originally posted by: SootheFloortje, probeer morgen niet te drinken, daar heb je de handen vol aan. En dan zeg je weer morgen niet. Een belofte aan je zelf. Denk per dag, dat is te overzien en anders per uur, nog beter te overzien. Een leven lang is een "beetje" veel. Groet. Dat geldt niet alleen voor drinken, maar voor heel veel dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Soothe,Ik dank je voor je bijdrageIk weet dat ik zeer zwaar minderen moet. Om GEEN reden is dit niet gebeurd.Zal nog vel tijd nodig hebben.Floortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Floortje,Toen ik stopte, had ik plotseling zeeën van tijd.Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden