blacky Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 orleando , het is mijn vader die vandaag vijf jaar dood is . wat dat eene betreft dat heeft mijn vader nooit gedaan maar mijn vandaag jarige broer en die man voelt voor mij niet als een broer aan maar is het wel ppff soms worden hier zaken geschreven welke mij ook door hart en ziel gaan , maar gelijktijdig openen ze mijn ogen en geven mij de kans alles een plaats te geven als je mij begrijpt mijn jongste broer heeft ook geen makkelijke jeugd gehad en vandaag maakt hij dat goed door heel goed voor zijn eigen kids te zorgen en dat heeft mij veel warmte aan mij hart orleando neem van mij aan dat er een hele mooie weg ligt als we de eerste laten staan , het is een weg van heel veel pijn omdat het allemaal nuchter dieper gaat , maar de mooie zaken krijgen ook veel meer kleur pippi het is aan jou om te bewijzen dat het ook anders kan , sommige mensen maken blijkbaar misbruik van jou en van je gevoelens het zegt meer over hen als over jou een mens allez ikke toch denk niet na als er drank in mij zit dan laat ik mij bij wijze van spreken verleiden door iedereen omdat ik als alcoholist een mens ben die aandacht nodig heb al is het niet gemeend van de andere partij maar enkel om een nummerke te maken apartement is gekuist en nu ga ik mijn eigen eens kuisen zie , dus douche en nadien geestelijk opladen in de bos hier vlakbij tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Een kind dat niet goed hoort heeft veel begeleiding nodig. Ik denk dat het voor goed-horende mensen moeilijk is te vatten hoe eenzaam een kind wordt van niet goed horen. Alleen al het feit dat een kind minder presteert dan het innerlijk kan, geeft een gevoel van afgewezen zijn. En van "niet goed genoeg zijn". Ik weet dat aan den lijve, omdat ik zelf jarenlang slechthorend ben geweest, voordat iemand ontdekte dat dit te opereren was.Als je mij dus iets vertelt over een kind dat niet goed hoort, sta ik meteen in brand. Probeer te begrijpen wat het voor het kind is. Prop voor mijn part een week lang watten in je oren, bij alles wat je doet, en ervaar hoe afgesloten dit is. Maar laat je kind niet in de steek asjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Vie, ik zal haar nooit laten vallen!!! Misschien dat het zo overkwam ( al weet ik niet waar), maar sjee, het is mijn eerstgeborene en o zo dierbaar!! Ik baal juist van de houding van haar juf en dat heb ik die vrouw ook gezegd. Dus dat onze dochter niet traag van begrip is, maar het niet hoort en daarom eerst de klas rondkijkt wat de rest van de groep doet en het daarna zelf pas doet. En thuis, ja dan herhaal ik maar wat vaker hetgeen ik zei. Ze is alleen al best verlegen van zichzelf en komt niet goed voor haarzelf op. En op school ben ik er niet bij, he? We proberen haar overal mee te helpen en te steunen en gelukkig heeft ze bij ons in de straat een paar vriendinnetjes, die ook in haar klas zitten. En het is mooi weer, dus het hele spul treft elkaar na schooltijd bij ons op de oprit en dan gaan ze fietsen, skeeleren of weet ik veel. Om een paar uurtjes later bij ons in de vriezer te eindigen...op zoek naar ijsjes! Over een uurtje mag ik ze weer ophalen en ik ben altijd blij ze weer thuis te hebben. Verhaaltjes aanhoren over hoe het op school was, koppie thee erbij. Weet je, ik ben nu toch zo loslippig, dan ga ik ook maar even door...voor haar heb ik twee miskramen gehad en de 2e was een tweeling...En nu heb ik 3 kinderen hier rondrennen...snap je 'm? Ik ben er 3 kwijt en kreeg er 3 terug...dus die zijn me echt geschonken en dat laat ik me niet afpakken...die kleintjes koester ik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Goedemiddag allemaal,Ik heb toch even een beetje bijgelezen van vandaag, ik word er wel een beetje verdrietig van Orleandomeid wat een weg heb jij afgelegd, kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt.....Ik denk dat niet drinken het niet verstoppen van je verdriet uiteindelijk zal resulteren in een beter leven, je bent er dapper genoeg voor, en ik weet dat het je veel zal opleveren.Hier heb je je plekje wel gevonden lekker van je afschrijven.Ik wens je veel sterkte,Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Blacky, de dood van mijn moeder heb ik inmiddels een plek kunnen geven. Heeft veel moeite gekost (ook door de omstandigheden, maar dat vertel ik misschien nog wel ), maar ik kan er nu mee omgaan en ermee verderleven. Tuurlijk, ik mis haar, maar dat is logisch. Maar ik zie haar ook terug in mijn kinderen en ook in sommige dingen die ik zeg of doe, dus ze is altijd bij ons. Zij dronk ook en veel.Maar ze reageerde heel anders op ons dan ik op mijn kinderen. Ik geef ze geen alcohol, waarom zou ik? Ze zijn veel te klein. Maar ik kreeg van mijn ouders al bier enz. voor mijn 3e... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Tina, dankje voor je vertrouwen in mij. enne...het helpt wel om hier alles van me af te schrijven, maar wil jullie ook niet opzadelen met mijn ellende. Die hebben jullie zelf wel genoeg, denk ik...Ik ben altijd zo'n grote mond type geweest, kon alles zelf wel..Nou ja, dat blijkt nu wel...Soms vind ik het nog een wonder, dat ik zo goed ben terechtgekomen...altijd gewerkt, diploma's gehaald, getrouwd, kinderen en nu fulltime huisvrouw, omdat ik er voor die kleintje wil zijn. Nu gaat de jongste volgend jaar ook naar de basisschool en dan wil ik ook weer gaan werken...financieel zitten we er dan ook wat beter voor.Maar goed, dat stoppen met drinken...dat zal ik zelf moeten doen. Met hulp, maar toch vooral zelf. De wil is er, nu de wilskracht om vol te houden nog. Maar dagen als deze maken het wel moeilijker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 mijn manlief belde net, die is morgenochtend vrij! Ik ga straks onze twee overblijvers halen van school en dan misschien daarna nog achter de pc. Ik zit er 's avonds nooit achter, want hij staat hier in de woonkamer en mijn man kan dan meelezen. Van mij mag hij, maar dat wil hij niet. Dus meestal zit ik hier overdag tot een uur of 5. Hoe doen jullie dat, mag jullie gezin/ partner alles lezen en willen ze dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Orleando,Tina maaide me net het gras onder de voeten weg! Ook ik wilde zeggen dat het goed is dat je alles van je afschrijft. En dat geldt eventueel ook voor Blacky. Ik denk dat het jullie meer goed doet dan dat het ons slecht zou kunnen doen. En als wij wat hebben .................. dan zeuren we gewoon terug!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Orleando,Je hoeft je niet bezwaard te voelen, een ieder mag hiet schrijven, en waar je over schrijft, dat is wat jou nu bezig houdt. Het is juist goed het van je af te schrijven.En mij zadel je niet op met je ellende hoor.Zoals ik je al schreef zal het stoppen met drinken je echt veel opleveren, er zullen best moeilijke momenten komen, maar bedenk je dat de momente dat je naar de jww verlangt maar kort zijn en steeds minder worden.Doe het per dag alleen vandaag niet, en morgen is er weer een nieuwe dag.Ik ben zelf in mijn 4e week nog maar in het begin, ik heb het geluk dat het mij eerder is gelukt om 10 jaar niet te drinken, en geloof me het waren goede jaren, ik heb er veel voor terug gekregen.Stom genoeg dacht ik sociaal te kunnen drinken, niet dus, en nu ben ik weer overnieuw begonnen en het bevalt mij goed.Dat gaat jou ook vast lukken.Geniet ook een beetje van het mooie weer, zo zonde om binnen te zitten als het niet hoeft.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Over je vraag van het meelezen: bij ons staat ook de computer in de kamer. Meestal chat ik als mijn vriend en dochter GTST kijken. Zit ik daar ook nog half naar te kijken. Ze hebben geen behoefte om te lezen wat ik schrijf. Het mag wel maar als mijn vriend komt geeft hij gewoon een knuf en dan gaat hij weer wat doen (of tv kijken). Tussendoor ben ik dan regelmatig weg. Dan ben ik zelf even tv aan het kijken. Mijn dochter heeft een eigen laptop, maar mijn vriend is dan direct weer op de computer te vinden. Gezellige boel bij ons, gezellige NUON rekening!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Orleando,Nee ik sluit de PC af als er iemand is, het gaat niet iedereen iets aan dat ik hier op dit forum zit,dat houd ik voor mezelf.Maar voor mij is het makkelijk want ik woon alleen dus ik heb geen onverwachte meekijkers;)Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Ik moet nog even aan het werk en dus ophangen. Orleando, heel erg veel plezier met je kids vanmiddag en met je man vanavond. We spreken elkaar nogFloortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 buurvrouw van een paar huizen verderop stond net aan de deur...met een fles wijn...om te bedanken dat ik haar en haar dochter zo goed heb opgevangen vorige week. ik neem haar dochter dan mee naar school, zodat zij voor haar zieke schoonmoeder kan zorgen.Dus ik heb haar gezegd, dat ze altijd bij mij kan aanbellen in dit soort situaties, maar ik geen wijn lust. "Ik waardeer het gebaar, maar het hoeft echt niet, hoor", zei ik tegen haar. Dus heeft ze de fles weer mee naar huis genomen. ik blij (want anders zou ik geheid vandaag die fles leeg hebben gemaakt), zij blij, want ze weet, dat ik er voor haar ben in moeilijke tijden. Die fles zag er heeeeeeel aantrekkelijk uit, maar ik wil weer proberen mijn pijn onder ogen te zien en het te verwerken, niet meer te verdrinken. Doen jullie mee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Tina, Floortje, ik heb het hier al eens eerder geschreven; we zijn bondgenoten, geen lotgenoten!Dankjewel voor jullie begrip en steun!!Zit verdorie weer met een brok in de keel...Ik ben ook een oester wat betreft mijn gevoelens en gedachten, zeker wat betreft deze verslaving...Haast geen kip weet het en dat wil ik maar wat graag zo houden. Maar mijn man weet alles van me en die heeft me wel eens aangetroffen...nou ja, laat maar...Waarom heb ik ook geen dropverslaving???Okee, ik zal wel vaker hier komen, maar het lukt niet altijd. Onze oudste kan ook lezen (de rest gelukkig nog niet), maar die wil ik al helemaal niet dit forum laten lezen; ze is 6!!!Ik ga jullie nu echt verlaten. Even snel de boel opruimen en dan de overblijvertjes ophalen uit school. Op de fiets, dat verzet mijn gedachten.Ïk sluit mijn ogen en voel de zonvoel het zonlicht op mijn huidverdring de pijn in mijn verledenen sluit mijn armen om jou heenen voel alleen het hedensamen staan we niet alleendeze was van Orleando!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Hallo beste medemensen,Lekker gewerkt vanochtend en bijgekletst natuurlijk.Wil zo eerst maar eens het raam op het halletje boven lappen. Met dit weer is zo goed te zien dat het zowel aan de binnen- als de buitenkant hard toe is aan een poetsbeurt. Die van de huiskamer zouden ook weer eens moeten. Dit katten maken altijd afdrukken, kan ze eigenlijk wel elke dag gaan poetsen, maar dat doe ik lekker niet.Ik ben mijn crisis geheel te boven en ben erachter waar mijn gedachtengang de verkeerde kant opging. Een volgende keer kan ik dan eerder ingrijpen, zodat het niet zover moet komen.Tot straks.Oh, ik drink niet vandaag. Doen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Marjo: die lieve schatjes van ons kunnen zo lang doorgaan totdat je uit wanhoop zowat uit het raam springt. Op het moment dat je wilt springen is HUN bui ineens over.... Ik trap er ook nog steeds in.En... nee, we blussen niet vandaag... kommakommakommaaaarrrrr.Tina: beterschap, helpt het zonnetje niet?Pippi: mmmm... en dat altijd op dinsdag, wat zou dat toch zijn. Altijd op maandag, of altijd op vrijdag of altijd.., maar op dinsdag ... ah, ik lees hier PMS. Tja, dat is een uitvinding... snap nog niet waar dat goed voor is. Een kwelling voor de mens.Orleando : zakdoekje?heart; en Dory: neem voor mij ook wat D mee Corinne: je crisis te boven, geweldig. Maar nog knapper is wanneer je erachter kan komen waar je gedachten de verkeerde kant op gingen???Schrijf je dat nog, ben wel benieuwd.Sterkte allemaal , ben ff naar de kapper, snoeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Orleando: alsnog, ik stuurde je een mislukt hart. Sterkte joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Zo, ik ben ook weer in da house, met een barstende koppijn, ach, de naweeën van de pms .. zijn we hier nu ook al collectief ongesteld? mijn collega en ik lopen op 1 dag na gelijk op. Is wel handig, als zij op het werk zoiets heeft van.. nee he.. dan weet ik dat ik de volgende dag ongesteld wordt. grmpffff... nu ben ik het en heb al 3 dagen koppijn...Vandaag de oppashond gehad, toch wel spannend... vanmorgen opgehaald en samen met haar hardgelopen, dat is wel anders dan met mijn eigen hond, die moet ik voortslepen achter me aan, dit keer werd ik voortgesleept, is ook wel eens prettig hihihi... wat een vrolijke hond is dat zeg, spelen, zwemmen, alles wat die van mij niet doet. Daarna heeft ze nog in huis pogingen gedaan om de kat weg te krijgen en mijn hond aan het spelen te krijgen maar beiden zijn niet gelukt. Ik heb haar om een uur of 3 weer naar huis gebracht. Vond het spannend en geniet nu weer van mijn rust.Gek eigenlijk dat drank ook weer uit je systeem kan raken. Ik denk er weinig aan, voel niet meer de behoefte om dronken te willen worden, baal niet meer als anderen mogen drinken en ik niet. Die helderheid in mijn hoofd bevalt me wel. Ik vind het prettiger dan de doezeligheid van alcohol en de dufheid van de kater. Ik heb ook het idee dat emoties minder lang blijven hangen nu ik helderder ben.dus ook vandaag wordt weer een droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 yes, ik heb ze weer alle 3 thuis...dwz...even een kleine crisis, maar dat kwam ook omdat onze meiden moe zijn en onze jongste zich heel de dag heeft verheugd op buitenspelen met zijn zussen.Maar goed, met een paar buurmeisjes en met z'n allen op skeelers...het hele spul is nu dus echt buiten. Allemaal voorzien van wat lekkers van mij (met goedkeuring van ouders, want soms gaat helaas dat ook mis...). Ik heb vandaag voor onze oudste een echt horloge gekocht, met net zo'n wijzerplaatje als ik heb (alleen heeft zij 'm straks dan met lieveheersbeestjes erop). Ze kan klokkijken, dus als ze straks in het voorjaar buitenspelen, kan ik haar zeggen wanneer ze naar binnen moeten en dan snapt ze het ook. Zoooo trots op haar!!!Ik lees net ook het bericht van Tapas, maar bij mij blijven de emoties juist veel te lang hangen, nu ik niet meer drink. Maar vandaar ook mijn kleine rijnmelarij...Ik wil mijn gevoelens niet meer verdrinken, ik wil ze juist een plek geven...Enne..ik wilde ook niet dronken worden (want dan word ik heeeeeel erg gezellig en lief naar mijn man), maar ik verzoop me dus om maar niks te voelen en gelijk op bed te kunnen (maar vaak haalde ik mijn bed niet eens...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Staat ineens die buurvrouw weer voor de deur...met diezefde fles wijn. "JIj ziet er zo moe uit, jij kunt dit harder gebruiken dan ik"", zegt ze. Dus heb ik haar maar uitgelegd, dat ik al jaren aan chronische vermoeidheid lijd en ik er wel moe uitzie, maar wijn mij echt niet beter maakt. Ïk ga op bed wanneer het mogelijk is en wanneer ik wakker word, loop ik een blok rond, met of zonder onze hond", leg ik haar uit.En echt, ik slaap al jaren slecht, maar dat heeft met meerdere factoren te maken en toen kende ik het woord bier niet eens..., maar liep wel buiten onder de sterrenhemel als ik niet slapen kon. Later kwam daar mijn hond bij en nu dus onze eigen hond.Mijn man weet dat ook..die heeft genoeg aan pakweg 4 uurtjes slaap, maar ik dus niet. Ik zwerf rond in ons huis of (met hond) even daarbuiten.Ik merk die onrust in mij nu ook weer...maar ik sla me erdoorheen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 @Visje,Volhouden, gewoon lief zijn voor jezelf.@Spud,Miauw ze vandaag.@Marjo,Die zijn er: opvoedcursussen. Google maar eens.Tips en trucs om je kinderen te managen. Ga er maar aan staan.Het is vooral een kwestie van je niet op de kast te laten jagen.Ben blij dat die van mij 'groot' zijn.@Sterk,@Anjo,Sterkte. Van de trap vallen is pijnlijk. @An,Ik ga nog wel een keertje, ik laat me misschien een beetje te veel irriteren door die enkeling.@Albertina,Beterschap.@Flower,@Dory,@Cacao,@Tasseke,quote Gesprek met schuldsanering ging goed, een sollicitatiegesprek van 1,5 uur was ook een prettig gesprek unquote. Kijk vooral naar dit positieve vandaag.Tijd om te leren om NEE te zeggen. Kostte mij moeite, maar lukt steeds beter. En het is niet alleen NEE zeggen tegen anderen, maar vooral ook tegen mezelf.@Pippi,Om je nou een bitch te noemen, gaat mij te ver.Sommigen hebben liever dat je je woorden in een doosje gevuld met watten legt, maar voor mij hoeft dat niet zo nodig.N.a.v. je vraag: ik heb alleen met mijn man wat lichamelijks. (beurk, wat klinkt dat raar). Met andere mannen ga ik gewoon om zoals ik met vrouwen omga. Nou ja, ik gebruik simpeler woorden anders begrijpen die mannen het niet. .@Har,Wat pak je het goed aan. Je verwent jezelf gewoon lekker en zo hoort het ook.En nu je weet wat PMS is en hoeveel klachten eraan gerelateerd zijn, hoef je niet meteen medelijden met ons te hebben, hoor. Je weet nu waarom vrouwen ineens anders dan anders kunnen gaan reageren.@Orleando,Een paar jaar geleden heeft mijn man zijn hoofdkussen en dekbed opgenomen en is in de logeerkamer gaan slapen. Dat doet hij nog steeds. Ik doe nog steeds voorzichtige pogingen om hem terug te krijgen. Tot nu toe vergeefs. Alleen het zakelijke vertrouwen heb ik kunnen terugwinnen. Ik kijk er uit naar onze vakantie. Dan slapen we vast en zeker in een kamer. Ik hoop echt dat het een tweepersoonsbed is en geen lits jumeaux. En ik vind dat jij dapper je verleden verwerkt. En het is goed dat je hier van je afschrijft. Ik vind dat geen gezeur.@Blacky,Niemand kiest op welke dag hij geboren wordt of doodgaat.Mijn grootmoeders as (langs vaders kant) is uitgestrooid op mijn moeders verjaardag.Een vriendin van mijn grootmoeder is gestorven op mijn trouwdag en begraven op mijn verjaardag.Er zijn ook mooie dingen gebeurd op mijn verjaardag. Bv. de val van de muur van Berlijn in 1989. Die dag luidde de vrijheid van mijn Oost-Duitse vrienden in en die van hun landgenoten.@Jani,@Karinneke,@Vie,@Floortje,@Tapas,Schijnt heel normaal te zijn dat het PMS gebeuren naar elkaar toeschuift als je veel met dezelfde vrouwen optrekt. Dat dat ook virtueel kon, dat wist ik niet, maar mijn PMS valt daar toch wel buiten, denk ik, want voor mij was het van november geleden. Wel ook gelijk met mijn dochter. En haar klasgenoten zijn ook allemaal.Beste mensen,Wou nog wel even melden dat ik nu al twee dagen drankdromen heb. 't Is toch wat.Ben er ook wel achter hoe ik mezelf in die crisis heb geholpen. Van de week zag ik die fles staan en merkte dat die geopend was. Toen is volgens mij de gedachte geboren. Ik was toch bijna klaar met het afbouwen van de refusal. Dan de PMS en de stress van de boekbijdrage erbij en ik had mezelf helemaal rijp gemaakt voor jww. Stom stom stom, maar weet nu dat ik een volgende keer eerder mijn gedachten moet ombuigen. Ik heb dan weliswaar niet gedronken, maar dat scheelde maar een haartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 en ineens heb ik het: ik zorg al jaren voor mijzelf...zelfs toen nog thuiswoonde...ik ben niet een van de hollandse kost (maar mijn man wel en wil aardappels, vlees, groenten ook op onze kinderen overbrengen)...ik kan niet tegen controle ( ik ben erg ver van mijn ouders en zus af gaan wonen, toen voelde ik me vrij) en nu woont mijn schoonfamilie letterlijk binnen gehoorafstand en bemoeid zich overal mee...Ga ik hier weg, dan verlies ik alles....Dus ben ik er voor onze kinderen....alleen al om ze niet die kl...jeugd te geven die ik heb gehad en de kinderen van mijn schoonfamilie..Ik ben ADB...maar ook is dit MG (mijn gezin)Jongens, ons eten is bijna klaar, tot morgenmiddag dan maar?Orleando+ELDB (Eigen leven de baas)!!!Ik ben moe, maar het voelt goed. Ik zorg voor mijn kinderen, voor mijn gezin,...voor mijn alles!!Als het straks bedtijd is voor onze kinderen, dan ben ik op, maar dan komt mijn man thuis. En wat treft hij aan? Slapende, maar blije kinderen. Zometeen eten, daarna nieuwe boekjes lezen, even lekker rotzooien met elkaar en daarna naar boven. Dan is het ook na 7 uur...Dus ...Orleando checkt uit...en zorgt voor haar kinderen en straks haar man...en is ADB!!!Als onze jeugd op bed ligt, kijken we House e.dTot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 @Orleando Indrukwekkend wat je zoal hebt meegemaakt..geen kattepis. Goed dat je het allemaal van je afschrijft@CPAS Corinne ik heb geen medelijden met het vrouwvolk hoor, eerder met het manvolk wat jullie niet bij kan benen Vraag trouwens. Heeft iemand van jullie ervaring met de behandelmethodes van Novadic? Heb de 21e het vervolggesprek en wil eigenlijk wat meer beslagen ten ijs komen. Kan niets daarover vinden op hun site. Wie weet uit eigen ervaring meer? Het gaat om ambulante hulpverlening. B.v.d. Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Orleando, ik ben nog even ingelogd voor jou. Ik las vanmiddag over je schuldgevoel naar je man toe ............. hoe die je gevonden had ................!Heb ik ook gehad! mijn vriend probeerde me in het begin nog naar boven te sjauwen, is daar later maar mee gestopt en liet me slapen op de bank!! Ik 's-Nachts daar wakker worden en ook gauw naar boven!!Orleando, dit schuldgevoel is een heel vervelende steekmug! probeer dat in te zien. Je man houd van jou! Ze willen niets liever dan dat wij ADB blijven! Als je dat blijft, vergeeft hij je alles.Gisteren heb ik me voor de eerste dag niet klem gezopen. Ik voel me vandaag zo fris, zo vol goede energie (misschien ook door de zon). Toen mijn vriend vanochtend thuiskwam (hij heeft deze week nachtdienst) was het eerste wat hij vanochtend tegen me zei: "Ik hou van jou".Orleando, denk jij ook aan die mug van het schuldgevoel?? Sla hem dood!!!!! Voor jullie en jullie kinderen!Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Hoi Har,Ik heb nog nooit van Novadic gehoord, ik woon in Noord Holland en volgens mij is deze instantie hier niet.Dus ik kan je niet helpen.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden