Spring naar bijdragen

dinsdag 12 februari


visje

Aanbevolen berichten

Pippi,
Ik heb de dagen ervoor last (en mijn omgeving ook), tijdens veel pijn en bloedverlies gedurende een week en daarna loop ik nog een weekje vuil te stinken.
Gelukkig ben ik iig niet meer maandelijks bezig.
Ik ben trouwens ook nog eens altijd zeer onregelmatig geweest. Varierend van 25 dagen tot 50 dagen (met enkele uitschieters van ca. 65 dagen).
Nu was het van november geleden.
Ik ben al in de overgang van mijn 42ste. Tenminste toen heb ik het laten testen en zat ik er al volop in.
Ik heb het nooit leuk gevonden een vrouw te zijn.
Mijn moeder refereert dan altijd aan de keer dat ik als 3 jarige als een vent wou plassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom nog laat even gedag zeggen. Heb een leuke dag gehad: samen met mijn zwangere dochter naar de huishoudbeurs! (Ja, Har, ik snap ook niet waar al die kerels zijn, laat me je vertellen: op de beurs waren ze ook niet!)
Moe, voldaan, en voor het eerst in heel lange tijd weer ontdekt dat je van bezig zijn energie krijgt. Lijkt dom, maar ik heb echt onder de mottenballen gezeten!
Nog even klein rondje met de hond en dan tevreden naar bed!
Kom zo nog dag zeggen. (dag!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Har,
Leuk om een oude bekende tegen het lijf te lopen en zeker als het goed met haar gaat. 10 jaar, knap.
Ik ben nog steeds niet gewend aan de varifocus. Ik heb hem nu al bijna 3 jaar. Het enige waar die goed voor is, is om in de winkel de prijskaartjes te kunnen lezen zonder mijn leesbril erbij te nemen. Voor de rest is het prut. De volgende keer neem ik gewoon een gewone en een leesbril. Trouwens ik heb nu ook een gewone leesbril. Mijn oude leesbril gebruik ik nog voor computer en piano. Voor onze komende vakantie had ik een zonnebril laten maken zonder varifocus (wordt anders lastig skiën). Ronduit heerlijk om daarmee rond te lopen, hoef mijn hoofd niet steeds te bewegen.
De opticien had me al gewaarschuwd daarvoor. Mijn beide ogen verschillen sterk in sterkte en ik heb ook met het focussen een probleem. Maar ja, ik wilde het per se uitproberen.

@Pippi,
Verder geen details meer :D
Idd geven leverproblemen meestal uiterlijk zichtbare seinen. Gelige huid en gelig oogwit. Aan de nagels kan het ook te zien zijn. Moeheid komt ook voor. Ik wist niet dat je er ook aambeien en exceem van kon krijgen. Die heb ik gelukkig geen van beiden.
Belangrijk orgaan die lever.

Maar nu moet ik naar bed. Morgen weer vroeg op om te gaan werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Pippi, wat heb jij negatieve gedachten over mannen.
Welterusten.

Trees,
Vibrators! Mss wel zeer geliefd bij plattelandsvrouwen. Die plattelandsmannen zijn natuurlijk altijd in de weer met hun zeugen. Die moeten steeds bevrucht worden opdat er vele biggen komen.

Pippi,
Moge jij een glashelder moment krijgen morgen.

Slaap lekker iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij dat je er bent! Gaat wel goed, me aan mijn regels gehouden. Maar nu komt het volgende: wij hebben net een huis gekocht samen. Toen we dat net hadden gedaan dacht mijn vriend wel autoritair gedrag te kunnen vertonen en dat heeft bij mij geleid tot veel ruzie maken en onder invloed van alcohol weet ik niet hoe hard we hebben geschreeuwd.

Hij is nu wel aan het indimmen omdat ik hem heb verteld dat als we zo doorgaan ik het huis weer te koop laat aanbieden. alleen kunnen we geen van beiden ons een koophuis veroorloven (hij verdiend niet veel en ik werk 4 dagen in de week).

Het belangrijkste komt zo, maar dan kun je alvast bijlezen ........... pfff heel verhaal als je iemand bij moet praten ........!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu is het zo dat de buren ........... daar zit ik nu mee. Ik kom uit mijn roes en mijn schulp en wat hebben die mensen gehoord? Wat weten ze? Hoe denken ze over me?

Deze mensen zijn vrij druk lopen continue naar buiten. Ik heb heel erg de indruk dat de buurvrouw me in de gaten houd. Ik zie haar voor het raam gluren als ik op woensdagavond om 19.00 uur naar de tennis ga en ik zie haar ook vaak door het raam gluren (het is niet een: ik sta voor het raam, ik kijk naar buiten en ik zwaai) als ik om 17.30 uur thuis kom van werk met mijn boodschappen.

Ga zo verder ...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze twee dagen een wekker gezet in de huiskamer om 22.15 uur. Als de wekker gaat MOET ik van mezelf naar bed. Lekker voor je regelmaat, je rust en je sterk-zijn de volgende dag.

Nu lag ik op bed en hoor ik hun ook weer naar buiten lopen. Ik voel me zo gecontroleerd ............ Heb echter ook gezegd dat de buren (zeker de buurvrouw, die werkt niet) misschien van een mug een hoe noemen jullie dat een "alian" hebben gemaakt.

Probeer wel rustig te relativeren maar het is ook fijn om mijn angsten te delen. Ik dronk wel heel veel ...........

Aan de andere kant denk ik: het zijn de buren maar. mijn vriend is veel belangrijker. Ik zou het kunnen proberen heel lang op low profile te gaan, 22.15 uur te gaan slapen en mij aan mijn eigen ritme, regelmaat en belofte te laten houden. dit zijn misschien ook wel herkenbare angsten. Wat heb ik gedaan???

Ondanks angst heb ik nu geen trek. ben eerder moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,
Ik kan je daarin moeilijk raad geven.
We hebben weliswaar een glurende alleenwonende buurman. Mijn buurvrouw en ik lachen er maar om. Echt leuk is het niet, maar als ie bezig is met zijn verrekijker, wuiven we of zetten we onze duim op de neus.
Maar als ik jou was, zou ik mijn nachtrust niet laten verstoren.
Die vrouw verveelt zich kennelijk te pletter. Ze zal jullie heus niet komen aanvallen.
Dat gedrag kun je het beste negeren en de gordijnen van je slaapkamer dichtdoen.
Wel heel netjes gedag zeggen als je ze tegenkomt.
Zoals je zelf zegt, je vriend is belangrijker voor jou.
En wat dat schreeuwen betreft, ach, in de meeste relaties stormt het weleens.
Nu is die storm gaan liggen.
En nu jij en je vriend weer gewoon met mekaar kunnen omgaan, zal ze het snel genoeg niet meer interessant vinden om naar jullie te kijken en te luisteren.
Als die angsten aanhouden, is het misschien zaak naar je huisarts te gaan.
Er is mogelijk een andere oorzaak voor, al kan het een afkickverschijnsel zijn en dan gaan ze gewoon vanzelf over.
Kruip lekker in je warme bed en koester je in het gezelschap van je vriend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, dank je. Nu is alles dicht bij ons - achter hebben we sinds dit weekend gordijnen en voor hebben we sinds half januari lamellen. De slaapkamer hadden we gelijk al dicht en daar kan ze niet in kijken.

Je hebt gelijk; ik kom nou mijn eigen angsten tegen. Toch een mugje dus. Geef me een vliegenmepper!!

We zijn inderdaad netjes beleefd tegen ze. Het is misschien ook wel interessant geweest als je hier al 8 jaren woont.

Wij hebben gelijk: low profile en laten bekoelen. Overigens heeft mijn vriend deze week nachtdienst. Die is om 21.00 uur weggegaan en komt om 07.00 uur thuis. jammer.

Corrine, als ik met een discussie mee doe, moet ik steeds op de knop "vernieuwen" drukken. Ik heb ook begrepen van sterk dat als je op de knop "met discussie meedoen" klikt je steeds mails naar je email krijgt gezonden. Druk jij ook altijd op de knop "vernieuwen"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,
Hier : een vliegenmepper!
Idd niet op de knop met discussie meedoen klikken. Dan word je gek van je mailbox. Heb het ook een keer gehad.
Als je in een discussie zit, idd steeds vernieuwen aanklikken of de F5 knop indrukken.
Maar pas op, gebruik de F5 knop niet als je een bericht zit in te tikken. Als je in dat scherm op F5 drukt, ben je je hele tekst kwijt. Is mij al verscheidene keren overkomen.

Ik ga nu wel naar bed, mijn wekker is onverbiddelijk 's morgens om 7.15.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...