Spring naar bijdragen

Donderdag 14 februari 2008

water

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uuh..Dory, je hebt al gedronken, niet? Eigenlijk slaak je dus een noodkreet, besef dat goed anders zou je het hier niet vermelden. Stop nu, voordat je jezelf de pijn weer aan gaat doen. Geloof in je kracht en de kracht die groter is dan jou!
Alsjublieft....doe het voor jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor An, het gaat best wel weer.
Met jou ook toch? Ja ik ben ook wel een beetje geschrokken want drinken met Revia nou dat
is niet mis, het is een zwaar goedje.

Hopelijk bezint Dory zich nog ...........
Pfffffff wat een narigheid, en wij maar schrijven dat ze het niet moet doen, hopelijk heeft het
toch nog geholpen, je weet maar nooit.

Wat ben je nog laat op? Ik moet mezelf ook op de bank vastplakken, zou ook wel lekker willen gaan
slapen maar dan ben ik morgen weer midden in de nacht wakker dus blijf ik nog maar even op.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har: ze is al weg, hersens ook gecrashed.

Tina: we gaan goed he?! Ja ik ben nog laat op, ben bekaf, nou ja, super lui, hahaha. Ik moet ook van mezelf blijven zitten en mag nog niet naar bed. Maar oh wat een zaligheid om je onder die heerlijke dekens te verstoppen. Ik heb nu ook echt helemaal geen zin in drank of zo, dit voelt ZOOO goed.
Jij bent zeker aan het aftellen nu... zoveel dagen gips? ga je dan weer werken of zo?
Ik zou wel eens zes maanden aan een stuk vrij willen zijn. Dus echt niks aan mijn hoofd hebben. Echt vrij. Of een jaar lang. Lijkt me ook wel wat. De halve dag in een pyama rondlopen. Het moet dan wel mooi weer zijn en ik zou een zwembad in mijn tuin moeten hebben. Moet ik wel eerst een grote tuin hebben. Nou in ieder geval. In die pyama naar buiten en dan daar weer op een heerlijke luie ligstoel en nog meer luieren. Droom, droom, droom.................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens An, wat je schreef over uit het werk komen en dan aan de jww nou daar kon ik ook wat van hoor, en zeker als ik de volgende dag avonddienst had.
Daarom viond ik het ook wel spannend als ik weer ga werken dan komen ook echt mijn
trigger momenten weer, nou dan kom ik ook hier roepen om hulp, echt waar hoor!
Want ik ben zo blij nu dat ik niet drink, maar ben ook nog wel een beetje bang,
een soort dubbel gevoel, hoewel ik geen gremlins of zo heb.
Nou ja gewoon een beetje vol hoofd je weet wel wat ik bedoel.......

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: je hebt nu al zo'n goede basis gelegd. Je moet een plan maken vanaf de eerste dag. Alles verzinnen wat je enigzins ontspant en dat ook doen. We moeten ons gewoon een ander leven eigen maken. We kunnen het; we KUNNEN dat gewoon. Ja ik kon er ook wat van zeker als ik wist de volgende dag niks te hebben. Feestje bouwen met mezelf. Ach, toch helemaal helemaal niks aan. Blucchchch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
CPAS

Één van de mannen, niet in staat zijn nieuwsgierigheid in te tomen, flapt er uiteindelijk de vraag uit die op ieders lippen ligt:

"Waarom is een mannelijk brein zoveel duurder dan een vrouwelijk?"

De dokter glimlacht om zijn kinderlijke onschuld en zegt:

"Wel, de mannelijke hersenen zijn namelijk ongebruikt en dus zo goed als nieuw!!!"

Sinds wanneer gebruiken vrouwen hun hersenen??? Nog nooit iets van gemerkt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahah, An, ja dat zou ik ook wel willen een 1/2 jaar vrij en dan niets hoeven doen, alleen
maar luieren, boekjes lezen, zonnen, maar helaas dat kan niet.
Ik heb mezelf wel beloofd om volgend jaar 6 weken op vakantie te gaan, dit jaar kon het niet wanwege mijn gezondheid, dus ga ik dat volgend jaar is eventjes lekker inhalen.

Ben vanmiddag hahahaha op mijn krukken naar de sportschool geweest, heb een jaar abonnement genomen,ik moet van die lege gaten af als ik uit mijn werk kom, dus ga ik naar de sportschool, dat is mijn kado'tje aan mezelf, goed toch?

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iemand die wil drinken met antabus revia of eender wat in zijn/haar lijf houd men niet tegen
mij hebben ze ook niet tegen kunnen houden , en wees maar zeker dat het een goede les geweest is , mijn eigen glas water kon ik niet vastpakken en naar de toilet gaan alleen kon ik ook niet sinds dien hemelse schrik van antabuse of andere pillen
maar nogmaals ieder mens maakt de keuze die hij/zij zelf wilt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: ja ik ga dit jaar ook op vakantie!!!!!!!!!!!! al geboekt, ge wel dig EN ik ga naar de zon, maar het is maar voor een week, maar de voorpret he?! die voorpret alleen al van het niksdoen. Ach ik ben gewoon zo ontzettend moe van de afgelopen jaren, zoooooooooooo ontzettend moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naltrexon is een ander middel dan Antabus, het is een trekremmer en ik herken het wel wat Dory doet, ik heb het ook wel gedaan, kijken of het echt werkt, en nee, als je maar genoeg drinkt dan werkt het niet als trekremmer. Ziek wordt je er niet van, alleen duurt het langer voor je echt dronken wordt... Dus niet teveel zorgen maken, het is Dory's keuze en ze is nog niet zover. Ze heeft morgen echt alleen maar een flinke kater!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, liefje je hebt het verdiend, heerlijk........
ja en dat je moe bent dat kan ik me voorstellen, je hebt zoveel tegen je zin in gedaan
en dat kost zoveel energie.
En nu malen de hersentjes ook op volle toeren(konden we ze soms maar even uitzetten)
en reken maar dat kost meer energie dan een dag werken hoor.
An je mag ook moe zijn, dat zeg je mij ook steeds, gun het jezelf dan ook een beetje?
Doen hoor.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, herkenbaar, het donderdaggevoel, het weekendgevoel, ik heb het nog steeds hoor, Het was een rommelige vermoeiende prikkelbare dag vandaag en vanmiddag na het werk gingen mijn collega's ook weer naar de kroeg, even lekker ontspannen bij een biertje... en ik ga niet mee..

een paar maanden geleden kon ik daar nog om janken van ellende.. dat ik niet mee kon doen, nu niet meer, ik haal gewoon lekker eten in huis en vier op die manier het weekend! Ik ben morgen tenminste helder en dat is me meer waard dan een avondje kroeghangen en lallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta 's morgens op en steek mijn wijsvinger in de lucht om te bepalen hoe de wind waait..neem een aanloop en spreid mijn vleugels om op de winden mee te drijven...Pfuhh, als dat nou eens waar was dan zou ik helemaaaaal niet meer na hoeven denken en een gezegend mens zijn :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
albertina

Nee Har, dan zou je misschien tegen het raam aanvliegen,

zonde je hebt ze net gelapt....
:o

Tina

Hahaa..ik was je wel net voor in mijn postje van 21.41 uur :D
en wat die ramen betreft, die doe ik gewoon open want daar heb ik alleen maar mijn instinct voor nodig dus...
Daar stink ik dus mooi niet in :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Trees

Ik ben toch echt de hele tijd ingelogd, maar mijn lampje staat alweer een tijdje op blauw....

Heb ik ook gemerkt. Als je een tijdje niet gepost hebt en op dezelfde bladzijde blijft hangen gaat ie bij een volgende meting op blauw...ik denk dat er om de 5 of 10 minuten een "meetlatje" wordt langsgelegd ;)

Heb je wat aan mijn antwoord trouwens, op je eerder gestelde vraag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...