safidepafi Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Tapas dat is zwaar zo op de vroege ochtend..is er geen andere instelling die je er bij kan helpen?Doen ze bij Tactus ook niet zo iets?Ik dacht dat ik dat op het filmpje zag of zit ik nu verkeerd?Huil maar even dat lucht weer op en ik wil best met je mailen hoor over je eetprobleem als dat je zou helpenTasseke een voor je goede actie gisteren.Gedeelde zorgen zijn halve zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Helemaal met Safi eens, Tina:GEFELICITEERD MET JE LAATSTE DAG!!MORGEN WEER VRIJ!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Nu ze staan hier bij de deur te dringen om er even op uit te trekken..LATER! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 hahaha, Safi wat ben je toch lief.Ja spannend he?Alhoewel ik ben ook een beetje nerveusGa natuurlijk ook weer snel aan het werken dat bezorgd mij toch wel een beetje de kriebels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Een hele goede morgen,Alle nieuwkomers, welkom en zet 'm op!Want het is mogelijk ook al houd je het niet voor mogelijk Onze grote voorbeelden voor vandaag, hou je vast!Gem, 9 maanden ADB!Tapas, 8 maanden ADB!Jani, 3 maanden ADBChinagirl spant de kroon en komt uit 2006!Of het allemaal nog klopt? Vast wel. :present::present:En voor iedereen die er weer een "droge" dag bij kan tellen Voor sombere mensen, Zoek afleiding, ga proberen iets te doen dat geeftop het einde van de dag een "goed" gevoel. Het is buiten wel somber maar hier is hetdroog en wind stil, lekker fietsen, hond of kat uitlaten.Floortje, gewoon in gedachten op je werk elk uur twee wortelen uit de grond trekken, watgroen erbij en vooral even een glimlach op je gezicht toveren. Hierbij in de spiegel kijken, doet vast wonderen. CPAS, een hele fijne ski week gewenst. Ik hoop écht dat het je goed doet, koppie erbij houden hé!Schrijf dit nu al vast, want ik weet niet hoe laat jullie vertrekken.Saf, lekker je moeder verwennen! Kokkerellen is aan jou wel besteed.Zo, nu zit ik hier nog steeds in ochtendjas. Schiet niet op vandaag en moet/wil toch even naarde kapper. Dus nu ga ik tot aktie over.Hou het allemaal droog, flink water drinken en het lichaam lekker spoelen. Wat beweging erbij het liefst ook nog wat vrisse lucht dan verloopt deze dagdroog en zonder "zucht". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Stien, Ik begin nu al te lachen. DANK JE!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Floortje, ik ben er wel, maar zit nu pas te lezen. Ben nog te lui om een arm op te tillen.Tasseke: toe maar, TWEE sollicitatie gesprekken.Tina: joepie, laatste gips dag, pfff... het werd tijd he.Nou ik voel me een opgeblazen pompoen. Helemaal krakkemikkig. Wat er precies is weet ik niet, maar het voelt niet goed. Zit nu wel recht op, maar oh wat ben ik zieeeeeeeluggggg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 An, is het je gevoel of is er echt iets mis? Ik moet bekennen dat ik de laatste dagen (vanaf voor het weekend) niet meer heb meegelezen omdat er zoveel ruzie was.Ruzie heb ik thuis wel, dochter van 12 en vriend in huis. Gaat ook niet altijd lekker samen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Ps: vriend is MIJN vriend; ik wil ook geen drama maken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Safi: gezellig je moeder komt! wat ga je voor haar koken?Tapas; kom je niet in aanmerking voor internet therapie? ik snap het niet zo.Stien: je klinkt heerlijk actief!!!!Floortje: nee echt lollig was het hier niet. En tegen ruzie en andere rare dingen kan ik al helemaal niet.Wat ik heb weet ik niet. Ik denk griep. Maar vooral het niks willen doen heeft de overhand. Toch zit ik nu (voor het eerst) officieel in de ziektewet. Heb gewoon alles afgezegd. Heeft je dochter ruzie met je vriend? en woont je vriend bij jullie dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Tina: je gaat echt harstikke goed he? Ik vulde mijn alco schriftje in en nu staat daar midden in de maand een fles genoteerd. Het ziet gewoon niet uit. Nou ja, over maand of zo, dan kijk ik naar die blz. terug en denk dan: wat een oen was ik die avond.Tina ga je morgen dan werken? wat spannnunddd!!!!!!!Vandaag drink ik dus echt niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 An,Vriend en ik hebben net samen een huis gekocht. Dochter heeft net een mooie (nog op te knappen) zolderkamer gekregen. Regelmatig liggen ze met elkaar overhoop. Als ik dan boos word, zeggen ze doodleuk: "geintje!!"Kan slecht tegen dat soort dingen, heb nu veel tijd nodig voor mezelf. Ook dat vliegt weg binnen een gezin. Heb me aangemeld voor de internetbehandeling bij Tactus. Zie daar erg naar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 En An:Heeeeeeeeeeeerlijk uitzieken in bed!!!! Neem het er even van en ga niet te vroeg terug!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Tja Floor, nu ga je vast nog harder lachen. Mijn felecitaties voor de mijlpalers, is dus voor morgen!Is wel erg gemeend, maar laat maar weer eens zien wat een chaotischbrein ik af en toe heb. Hoe zou dat nou komen?Ik begrijp niet dat niemand mij corrigeert, als dat in het echte leven ookzo gaat vraag ik me af of ik wel serieus genomen wordt........Nou ja, begint lekker vandaag.Tapas, da's zeker een domper. Heb je de moed bij elkaar en zie je mogelijkhedenom vooruit te komen en wordt je ineens stil gezet. Da's even moeilijk. MaarTapas wel goed van je om dat even een plek te proberen te geven, in elk gevalje gevoelens even op een rijtje te zetten. Da's beter als dat je straks op het werk uit balans raakt en niemand je begrijpt. Mooi ook dat je daar ruimte voorkan maken. Baalenn is het wel. Tina, je laatste gips dag. Beter werk kriebels als gips kriebels toch?(ik vind het altijd zo'n eng gezicht als dat gips eraf gezaagd wordt, ze gaan dan nétniet door tot op het..........nee flauw hé, kon het effe niet laten )Tasseke, twee sollicitaties op ene dag. Ook als is het kortwerkverband, het kan jenet weer even dát gevoel geven van zelfverzekering, nuttig bezig zijn, nieuwe contactenen ga zo maar door. Succes!An, klink ik aktief? Maar zit nog steeds achter de pc en verders....oei,oei AKTIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Goeiemorgen Adb'ers Goh, ik heb een gat in de dag geslapen voor mijn doen. Om 12 uur naar bed en pas net wakker, in een ruk doorgeslapen. Merkte gisteren de dag door dat vermoeiheid/verstrooidheid continu aanwezig waren. Zo vergat ik mijn rugzak mee te nemen toen ik koffie ging drinken in de stad en wist ik even niet meer waar ik mijn fiets had neergezet. Blijkbaar hadden zowel mijn geest als lichaam een time-out nodig. De gebeurtenissen van de afgelopen dagen hier hielden me ook bezig, kon me gewoon moeilijk concentreren op de dingen die ik gedaan heb gisteren; alsof ik in een roes was.Doet me nu achteraf denken aan mijn drinken en hoe me dat continu van het padje gebracht heeft.Misschien hoort het bij de ontwennningsverschijnselen. Mijn lichaam is natuurlijk nog volop bezig het gif eruit te werken. Ben trouwens niet één moment met Jww bezig geweest en daar ben ik blij om.Goed. "Nieuwe dag welkom, ik ga door op mijn weg" als affirmatie dan maar. Vanmiddag heb ik een vervolgafspraak bij Novadic-Kentron (verslavingszorg) volgens de brief om het zorgplan te ondertekenen. Ben benieuwd wat ze mij aan behandeling kunnen bieden..heb me voorgenomen daar zeer kritisch naar te kijken. Heb immers al de nodige therapieën achter de rug en wil verder waar ik gebleven ben, bij wijze van spreken niet weer in klas 1 beginnen terwijl ik de eerste 4 leerjaren al doorlopen heb. Klinkt misschien een beetje arrogant, maar niet onterecht is mijn conclusie dat hun zorgplan niet bepaald op de persoon wordt samengesteld. Tijdens het intakegesprek werd ik daar al op gewezen.Het is wel zo, dat ik aan meerdere "behandelingen" deel neem op dit moment: de AA, internetbehandeling van Tactus, de chat (vanavond voor het eerst) en het forum natuurlijk zodat ik ruime mogelijkheden heb om daar het mijne uit te halen. Ik ga ervoor!Welkom nieuwe Adb'ers trouwens, fijn dat jullie voor herstel kiezen. Alles is beter dan drinken; geen makkelijke weg vooral niet in het begin, maar wel de juiste weg. Er gaat werkelijk een kracht uit van dit forum.Zal zo eens gaan lezen wat de dag van gisteren en vandaag jullie allemaal gebracht heeft, ben nu al 1 uur aan het typen onderbroken door telefoontjes.Fijne dag allemaal, beterschap voor de zieken en moed, wijsheid en kracht voor ons allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Nou ik weet niet wat er aan de hand is maar deze pagina gaat er steeds uit,ik probeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Ja, Tina bij mag lag het forum er net ook even uit. Gelukkig had ik die lap tekst in het kladblok opgeslagen anders had ik weer opnieuw kunnen beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Tina, ik heb ook al kunst en vliegwerk moeten uithalen om de pagina te openen. Had al een heel verhaal geschreven en hup alles weg... ben dus niet de enige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Potverdriedubbeltjes:angry:Weer een poging, nou ik probeer het later op de dag wel weer.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Nou een hele goede morgen=middag Har. Duidelijk wat je schreef. En je klinkt ook heeeeeeeeel sterk, vasthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Ik ga nog eens slapen. Net soep naar binnen gewerkt met een broodje, maar het zakt niet zo. Alles zit dwars. tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Nou ja zeg, nu doet alles het weer,Har ook goedemorgen, en An goed dat je even thuis blijft.Neem even de rust voor jezelf misschien een lekker filmpje?Lekker koppie thee met veel M&Ms verwen jezelf maar goed.Nee ik weet niet wanneer ik weer kan lopen, het lijkt me niet dat ik morgen almeteen kan werken.Wacht eerst af wat de dokter zegt, ik hoop volgende week, en anders begin ik thuis alvastmet de nodige voorbereidingen.Maar ik hou je op de hoogte AnMensen nu moet ik even afsluiten, de CV ketel wordt nagekeken, een onderhoudsbeurt. Fijn dag verder allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 quote: Originally posted by: AnNou een hele goede morgen=middag Har. Duidelijk wat je schreef. En je klinkt ook heeeeeeeeel sterk, vasthouden. Jij ook An, want je hebt de draad weer opgepakt! Slaap ze.@Tina. Mooi, morgen ben je van dat klompvoetje af! Meid, er gaat dan weer een wereld voor je open gelukkig. Maak er maar een feestdag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 @Home heeft wat leuks gratis boeken die je kan downloaden.Voor iedereen met een kleine portemonnai een leuke tiphttp://www.home.nl/mijnhome/extra/onlibri/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2008 Feli Adb jarigen van vandaag @Tapas Bedankt voor je fotolink! Erg gaaf en origineel je foto's, mijn complimenten Zal je ook een link naar mijn foto's geven; moet wel eerst de site even bijwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden