Spring naar bijdragen

Donderdag 21 februari


Ziza

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, op één na zijn ze de deur uit, ik wil iedereen die gereageerd heeft op mijn kennismaking bedanken voor de steunende woorden.
Zoals je ziet heb ik de weg gevonden naar ditjes etc. Ook andere plaatsen heb ik hevonden. Safi, ik heb het stuk van de vijf cirkels eens goed doorgelezen,
daar kan ik wat mee, bedankt. Overigens Spud, als ik naar buiten kijk is het nogwel grauw en kil, zij het dat een enkele narcis al boven de aarde steekt.
Wens allemaal een jww vrijedag. Voor mij wordt het de tweede
groeten en tot later.
Risla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve AGNES een gedichtje voor je sombere gevoelens vanochtend

Als gisteren een morgen was

Als gisteren eens morgen was,
en je alles opnieuw kon beleven.
Dan besefte je morgen pas,
wat gaat er veel fout in het leven.

Want als je niet weet wat je fout hebt gedaan,
dan zul je dezelfde fout weer maken.
Dezelfde lach, dezelfde traan,
dezelfde ogen en haken.

Dus treur niet om fouten die zijn gemaakt,
om kansen gemist bij de vleet.
Ook al ben je door wat gebeurd is diep geraakt,
soms is het niet te vermijden al dat leed.

Want wie geen fouten maakt in het leven,
zal er ook nooit iets uit leren.
Die kan zichzelf geen tweede kans meer geven,
nooit het onheil af doen weren.

Ons verleden, daar waar onze toekomst op wordt gebouwd,
is onherroepelijk geschied en keert niet weder.
Ons verleden, het is ons zo vertrouwd,
ook al was het niet zo mooi, toch koesteren we het teder.

De toekomst, hij is onzeker maar niet ver weg,
want overmorgen is morgen al weer verleden.
Dus luister toch naar wat ik zeg,
leef voortaan toch in het heden.

Wees niet bang voor fouten of voor leed,
voor kansen steeds gemist.
Want een ieder die dat deed,
heeft steeds naast het net gevist.

Als gisteren eens morgen was,
en je alles opnieuw kon beleven.
Dan besefte je morgen pas,
hoe blij je nu bent, met alles dat je is gegeven.

schrijver Chris van Dipten


Zet hem op meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, Rizla, Dory ook jullie wens ik een heel fijne dag.

Bij mij komt me moeder zaterdag dus hier is al de paniek van ...oh en dat moet opgeruimt en dat moet, en dat moet......
Maar ik heb het MOET-gevoel gelukkig niet ZO erg...ik zal wat dingen opruimen en wat lekkers voor haar koken. Ze kent me nu al zo lang en weet hoe ik leef, volgens mij accepteerd ze dat ook wel
Ze is eigenlijk een geweldig sterk en lief mens.
Ik zal er een voorbeeld aan nemen.
Omdat ze nooit heeft gewerkt en alleen huisvrouw is geweest en nooit een echt feministisch type was, zag ik haar altijd als iemand om geen voorbeeld aan te nemen.
Maar als ik haar nu zo bezig zie, op haar 76ste en ze doet nog vrijwilligerswerk in de Bieb, gaat op vakantie met vriendinnen, zit op Pilates, zwemmen en dansen en zingt in een koor en is actief in de Plattelands Vrouwen Vereniging dan denk ik wel WOW Mam je bent echt GOED bezig. En als ze me dan in de zomer als ik een weekje bij haar logeer, op een fietstocthtje door het 'Grunninger Loand' mee neemt en er met gemak 40-60 km op weg fiets dan puf ik er achter aan en zeg 'Mam is het nog ver????'

Fijne dag allemaal vandaag, ik ben goed gehumeurd, mijn moeder komt eten en ik zal wat heel erg lekkers maken omdat ze zo lief is en altijd al is geweest!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allen!!!!

vandaag een hele drukke dag, na drie dagen niets horen heb ik vandaag twee sollicitatie gesprekken, dus tussen de renovatie van mijn uiterlijk door, wens ik iedereen een herlijke dag toe.

ik lees straks wel bij

hieperdepiep, ik ga weer een droge dag, wie doet er mee?

kus :sun: en knuffel van mij voor iedereen :D

tasseke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goed boek is het halve werk. Je moet weten wanneer je iets moet planten en wanneer je dat kan oogsten. De natuuur doet de rest.

Uiteraard moet je van tuinieren houden, op de moestuinen houden ze niet van onkruid. Je hebt er wel veel gezellige momenten met mede-tuinders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

@Ziza,
Jou het zelfde gewenst.

@Spud,
Nou jij zorgt in iedergeval al voor een zonnetje, hij is buiten ver te zoeken.:huh:

@Rizla, Agnes,
Sterkte vandaag.

@Corinne,
Hopelijk voel je je iets beter.
Een:present:voor jou.

@Safi,
Wat heerlijk dat je moeder komt, en wat vertel je leuk over haar.
Maak er een fijne dag van.

Voor Dory, Tasseke, Floortje en alle anderen,
Ja ik doe weer mee vandaag ik laat de 1e staan.

Vandaag mijn laatste gipsdag, kan bijna niet wachten tot morgen.
Allemaal een fijne dag vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

safi,

het gesprek bij de schuldsanering is goed verlopen, (het was een zeer grote oplucting dat we de kinderbijslag mochten behouden) nu is het even afwachten wanneer de inkomsten daadwerkelijk op hun rekening wordt gestort, of ww of een andere baan.
dus als er geld is wordt er direct gestart.

heb echt het gevoel dat ik inderdaad aan een nieuw elven begin. de problemen zijn in ieder geval inzichtelijk en ik heb handvatten hoe ik ze moet oplossen. natuurlijk wordt ik niet blij als alles op tafel ligt, geld, relaties, kinderen etc etc. maar toch lucht het op en ik kan nu daadwerkelijk dingen veranderen (de laatste kans misschien?)

maar goed nog een voordeel van niet drinken, ik zie er een stuk beter uit!!!!!
niet zovel make-up, oogdruppels en mondwater nodig:D

wat die sollicitaties betreft, het is niet zoveel bijzonders want het zijn korte opdrachten (3 maanden) maar als ik eenmaal maar iets heb dan kan ik op mijn gemak verder zoeken en dat is uiteindelijke wel het belangrijkste

ik vind het natuuuuurlijk beregezellig hier op het forum, maar toch is het beter als aan het werk ben hihihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het boek heb ik al enkele jaren.
Ik heb geen idee of ik van tuinieren hou, nooit gedaan, maar ik hou wel van de buitenlucht en mijn man heeft groene vingers maar dat was meer weed verbouwen..hahaha
Ik zal het boek nog een doorlezen, het is toch wel deze tijd van het jaar dat je zou moeten beginnen.
Of heb jij de worteltjes al geplant?

Ik ga even met de hond uit, zie jullie later wel weer!
Ik drink NIET, nou ja behalve, Water, thee en Bambu koffie.....

speaking of WATER...Hou ist mien jong???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiesmorgens.. heb even een domper te horen gekregen, ik had me aangemeld bij Annazorg omdat ik het drinken op dit moment inruil voor het eten maar kom niet in aanmerking voor hun internettherapie. De reden ben ik het zelf niet helemaal mee eens. De teleurstelling is pittig, tranen, gevoel van afgewezen zijn... maar ook dat gaat weer over. Ik hoor nu op mijn werk te zitten maar heb daar gezegd dat ik een uur later kom want ik wil even de tijd hebben om dit gevoel toe te laten en een plek te geven. Kijk, dat vind ik dan wel weer heel stoer van mezelf!

Ik voel me rot maar het gaat goed! raar dat dat samen kan.
en nu moet ik toch echt mezelf werkklaar gaan maken

fijne droge dag allemaal en ik doe mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, de worteltjes waren maar een voorbeeld. Halverwege maart beginnen de doperwtjes (fantastisch lekker zo van het land en niet uit pot) en tuinbonen. Het meeste mag pas na IJsheiligen worden gezaaid; na halverwege de maand Mei omdat ze niet tegen vorst kunnen.


Safi, Je moet echt van onkruid wieden houden, anders gaat het niet lukken. Gesprekken met mede-tuinders (die overigens niet drinken) gaat vanzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach wat een teleurstelling Tapas, waarom kom je niet in aanmerking?
Ik weet niet af je dat wil vertellen natuurlijk.
Heel stoer dat je even de tijd neemt voor jezelf, maar dat je
toch gaat werken, en niet in de wanhoop verzand
Petje af hoor.
Werk ze vandaag, en een:musicnote:doosje tisseus voor de tranen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...