Spring naar bijdragen

1e paasdag 23-03-08


jozias

Aanbevolen berichten

Har, ook voor jou een :present: inzake je actie met M. en dochter. Geweldig gedaan!! :D

Over levenspartner Alco: je mag grenzen stellen. Zou jij van een levenspartner alles pikken? Zou jij altijd maar "ja en amen" zeggen tegen zo iemand?

Nee, je stelt je eigen grenzen vast. Tot zo ver en niet verder. Zo is het ook met levenspartner Alco. Hij mag er zijn, maar dan wel met JOUW regels in jouw huis!!

Toch????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nee, Floor dat hoef ik niet te pikken en dat wil ik ook niet. Maar met levenspartner bedoel ik dat je nooit helemaal los komt van de alco, dat is een harde waarheid. Daarom kies ik ervoor hem als een metgezel te zien, het duiveltje op mijn schouder die me wil verleiden. Hahaa...ik word wel steeds slimmer om die verleiding te weerstaan, maar dat duiveltje zal altijd in mijn oor blijven fluisteren vooral op de momenten dat ik van de realiteit wil vluchten..juist op die momenten heb ik dus een keuze om het goede pad te nemen. Zo is dat duiveltje toch van nut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil nog wel graag 1 ding kwijt voor ik slapen ga:

Heb vroeger - en was daar flink van onder de indruk - wel eens gelezen: als je ontdekt waar je zou moeten staan in dit leven, dan blijkt dat je precies het leven leidt dat je nodig hebt.

Op de een of andere manier hebben we dit nodig. Genoemd is al hoe diepzinnig mensen van deze les kunnen worden. Misschien leren we allemaal in dit leven waarom we bestaan. Was dit niet een vraag van velen van ons?

Ik bedoel dit niet zweverig, ben in het dagelijks leven ook heel veel bezig met werken, gezin en huishouding.

Ik heb hiermee niet de intentie om mensen te beledigen. Vind het soms wel eens eng om "grote' dingen op te schrijven. Wil dit nu toch graag doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet echt naar bed, want morgen heb ik een brunch in het lokale (binnen! :D) zwembad met schoonfamilie. In totaal 12 personen inclusief kinderen. Vandaar het zwembad :).

Het geluk van een brunch is dat je zeker weet dat er geen alcohol in het spel komt. Wat dan over het algemeen gratis is (en wat je dus pakt) zijn sapjes, melk etc. etc.

En natuurlijk lekkere broodjes met nog beter beleg!!

Iedereen een goede tweede paasdag gewenst en binnenkort schrijf ik weer.

Ps: ik lees niet alles door, Dinsdag weer werken, Woensdag vrij, Donderdag en Vrijdag weer werken, daarna weekend.......

Hoezo saai??? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof daar min of meer ook wel in. Hoe dit spiritueel te herleiden is voor mij een (te) grote stap, heb er wel veel over gelezen maar houdt het graag simpel. Ik ben die ik ben en zo komen de dingen vanzelf op mijn pad tenminste als ik er voor kies bewust in het leven te staan. Singulariteit wordt het ook wel genoemd of het toeval bestaat niet, maar het gaat me te ver om alcohol als mijn leidraad in het leven te zien (althans dat het zo bepaald is).
Hoezo Floor, ik ben met dit kapsel 20 jaar jonger :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi,

Even snel weer tussen door.
Ik bevond mij in de echte wereld.
En heb het fantastisch leuk gehad.
De muziek raakte mij diep in mijn ziel, ik was compleet onder de indruk.
Wat een band!
Wat een dag!
Hij was bijzonder goed, en dat is dan ook wel weer eens leuk! :D

Oja, en iedereen om mij heen dronk. En ikke niet.
En ik voelde mij zo puur, zo gezond, zo goed!
Vergat vaak zelfs te roken...
Dat haal ik nu nog even in...

Het water smaakte vandaag als nooit tevoren..
Opperbest!

Mensen, dit gun ik iedereen!
Hou vol! Het grote genieten is begonnnen!!!
Yehaaaa!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog één ding:
Deze dag voelde als een cadeautje, omdat ik het mijzelf gunde denk ik.
Ik had vrede met mezelf en iedereen om me heen.
Iedereen mocht zijn zoals die is. Dat was een mooi en puur gevoel.
Ik weet ook dat niet elke dag vanaf nu zolas deze zal zijn.
Maar deze bewaar ik goed...

Ik heb jullie verhalen vluchtig doorgelezen.
Ik herken veel en vond het indrukwekkend om te lezen..

Nu geniet ik nog even na van de positieve vibe.
Kom morgen weer hier.
Mensen, maak er voor jezelf wat moois van.
Ik kan nu al zeggen, dat ik het morgen absoluut droog hou :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 years later...

Goh dat is lang geleden en confronterend om terug te lezen. Blij dat ik die periode achter mij heb gelaten. Snap overigens niet waarom dit draadje weer omhoog is gehaald maar leuk om al die namen weer eens terug te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...