charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Marjo en vroeg op.......is hetzelfde als Corinne zonder dut... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ja, duhuu, spuit 11!Gooi er nog maar een schep bovenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 hahahaha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Marion, hoe is het ermee???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Wat is dat voor hond? Of ben je bang om dat te zeggen? Dat is zij zeker van ADB, met die Woef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 ?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Marion..je bent er!Marion wil wel mee doen met An en mij..hè MarionHet ansa team wordt een MANSA teamof SA-M-AN dan houden ik en an je hand vast marion..mag jij lekker in het midden lopen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Zo kannie wel hè!!! Ik ben altijd zo geweest. Tien uur in de avond trek ik bij en wil niet naar bed.Niks je bent al ouder. Ik kom even naar het Noorden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Hond?Inmiddels heeft het gedrocht 3 eieren op, waaronder het állermooiste ei van dochter... Krijg het superzwaar! én vroeg, én de wind van voren...Mss helpt als ik zeg dat haar lievelingskat de schuldige is!Jiskefetkruising Border-Collie/ Fr Stabij bruin/wit, héél lief, héél mooi!!!Get Pip. Wat moet je daar nu weer mee. Toch niet tongen hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Geen moeite, ik haal je wel op (op de fiets!)Floor moet eerst even uit!Oeh! Nou ben ik heel herkenbaar...Hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Wat je zegt Pippi. Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 ach jeetje.... hoe doen jullie dat met die berichtjes hier. ik kan het onmogelijk allemaal lezen. terwijl ik dat eigenlijk wel wil. om te weten wat er gaande is en wie het moeilijk hebben en zo.hier vandaag is het een bijzondere dag. eigenlijk een mijlpaal. ik heb mijn moeder weer gezien en gesproken. meer dan 10 jaar kon ik dat niet. was wel heel moeilijk om dat te doen, maar dankzij dat ik nu al een tijdje de drank kan laten staan en me steeds 'groter' en waardevoller begin te voelen kon ik het. het was ook een beetje een droevige dag. het was de begrafenis van mijn tante cor. ze is 91 jaar geworden.dus allerlij familie die ik in jaren niet gezien had weer ontmoet. dat deed me goed. toch wel veel contact hehad met de 'lieve' kant van de familie, zoals ik ze noem. de kwaadaardige kant heeft me van jongs af aan zoveel pijn gedaan dat ik er vaak niet meer tegen kon. vandaar ook drank. door dat onder controle te krijgen ben ik gegroeid. ik ben zo groot geworden dat ik mijn moeder aankan. dat ik me niet bij het minse of geringste weer door haar van slag laat brengen. dat is winst.en dat te bedenken dat het bijna niet gelukt was vandaag. de eerst 30 km van de honderdzestig, daar deden we bijna anderhalf uur over. ik was bijna omgekeerd. gelukkig is alles goed gekomen.ik wil verschillende leden van het forum hierbij bedanken voor het 'aanhoren' van mijn berichtjes van de laatste tijd. ook voor de tips. ik voel me zoveel beter nu. nu nog de voortzetting.... het zal een strijd blijven, want het liefste nam ik nu een ...... om het te vieren.groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bliksem Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 allerlei:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Nou, bliksem. Dat laatste maar niet doen!Je doet het volgens mij heel goed. Zo te horen veel nare dingen!Hou vol met niet drinken hoor, je wordt er uiteindelijk ook sterker van!Ach, al die berichtjes... soms keten we wat.Dat helpt soms ook erg goed!Hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Goed te horen Bliksem. Ik moet het ook met Ma recht zetten. Ook geen contact, er is zoveel oud zeer.Dit zet mij aan het denken!! Het vrouwtje is negentig! Het korte termijn geheugen loopt wat terug!Ik moet er wel naar toe, als ik te lang wacht vraagt ze misschien of ik de loodgieter ben, dat is ook pijnlijk!Je doet het goed Bliksem. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 bliksem, nog gecondoleerd!En je gaat goed, ga zo door!!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Als ik er morgen toch vroeg uit ben, kan ik wel eens proberren zo een foto hier te krijgen van onze F!Wat dat betreft ook nog veel te leren...Géén idee eigenlijk hoe ik dat moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Hoe vinden jullie mn milieu-vriendelijke auto??milieu-vriendelijke auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ja, Soothe!Gedachten andersom.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Charlie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ja Pippi, ik denk er wel aan! ik kan ook horen dat ze dood is, dan is het te laat. Maar ze kan vloeken en tieren, niet te geloven.Anna wil wel mee, om een soort bemiddelende rol te spelen!Ik zal het gaan doen, een beetje kerel zijn, vind je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 mijn langharig "tuig" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Charlie lol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 King charles hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Dát heeft natuurlijk niets te maken met wel of geen kerel zijn...Maar, als je het doet, petje af!Heb je er een punt bij. Van mij Mensen, ik ga naar Joe Speedboot. Die snurkt niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden