safidepafi Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ik zou zeggen dan kunnen we elkaar zien Sammy...maar mijn man is die dag jarig:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Maar, ik zie er niet uit als een ouwe lul, nog voel ik mij zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Laat ik nou het idee hebben ,dat Ferry nog een jonge god was. Weer een illusie armer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Heeft ook voordelen Pippi, dat ik niet alles kan volgen! De stakker weet niet beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Sammy, klinkt leuk, dat gefiets! Wat voor een ros berijdt je?Ik zal mijn mountainbike ook weer eens uit de spinnewebben tevoorschijn halen, en dan weer met vriendin afspreken! Wij gingen vaak op zondagochtend (uurtje of 11) door het bos crossen, kater wegwerken, en zodra we van die fiets afwaren... Ben zelfs nog jaren geleden op fietsvakantie geweest, 100 km per dag, rondje Ned. in 12 dagen ofzo. Knetter! Maar wel lekker, al zat het toen ook al fout.. 's avonds voor de tent in de stress, als we niet op tijd een camping hadden (lees; geen supermarkt om na het tent opzetten en de hele dag fietsen, de beloning mis te lopen... aaargh!)Toch vind ik fietsen ook erg leuk. Eens kijken, of dat binnenkort ook met andersom gedachten nog wil lukken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Soothe, heb je jezelf vandaag wel een beetje verwend?? 4 maanden ADB. Dan moet er eigenlijk een fanfare op de stoep staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 En gekken trekken de kaart. Op z'n Amsterdams , ik laat me niet naa**n. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Marjo,Ik heb een gewone fiets Koga Myata en vorig jaar op mijn verjaardag een heel licht fietsje gekregen( slechts 9 kilo )Van carbon en aluminium. We gaan in juni van Passau naar Wenen fietsen.Wel met bagage vervoer van hotel naar hotelVorig jaar rond de Bodensee en hier in Nederland de zuiderzeeroute. Vorige zomer 2500 kilometer gefietst.En in de wintermaanden doe ik spinning op de sportschool 2x per week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Tuurlijk Pippi, lekker zacht aan de billen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Sammy, je intentie is goed. Maar ik vermijd drukte- oploopjes- braderieën-etc. Dan draai ik door! Mijn klassieke muziek, een goed boek. Daarbij een beetje minder gespannen en ik ben een tevreden mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ik kom ook niet op markten, en drukke winkels vermijd ik ook Soothe. Mij niet gezien op meubelboulevards of Ikea,s BRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ik ga zo maar eens beneden kijken. Voor straks allen welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Precies Sammy, dat bedoel ik. Rust aan de kop. Dit is geen afwijking, maar mijn natuur!Een introvert pur sang!! Ook niet te vaak over een markt schuifelen. Wel lekker door het Amsterdamse bos wandelen, of langs de zee. Aan de zee kom ik echt tot rust. (voor zover mogelijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 WOW Sammy! te gek!(Dat spinnen doet een vriendin van mij ook, lijkt me best wel heavy!)Zuiderzeeroute goochel ik net is 415 km. Misschien wel eens leuk om te doen. B&B overnachten..Of eerst maar eens de 11-steden route fietsen... Ga straks gelijk mijn vriendin bellen. We wilden nog zoiets gaan doen deze zomer.Passau-Wenen ziet er erg mooi uit (559 km)!Zij heeft fietskar en 2-persoonstentje mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Alles in orde Marjo???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Hahahaha... ik lig hier compleet in een deuk!Sorry...Ehmmm, ja geloof van wel Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Leuk Pip!Buikpijn nuhhhh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Nou verdorie!!Zie ik het leven weer wat zitten...Komen de doemdenkertjes weer aan....Ben bezig zaken om te draaien..AKTIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Hij kan!Heerluk gelachen...Nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Morgen de vuurproef!Klaas is weg, moet vroeg op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Jonagoldje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Verdorie...Ik dacht al, waar blijven al die paaseieren (beschilderde kunstwerkjes)Op heterdaad;Poes spring op de kast, tikt met pootje ei eraf,...Hond schuift zo de boel naar binnen! Kan ik 't iig uitleggen morgen, hihihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Ik heb ook zo'n trage start. Echt niet normaal. ben 's ochtends echt uit het lood!Een soort vertraagde film, met mij in de hoofdrol. Dan moet men ook niet moeilijk gaan doen, dat kan ik niet hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Maarja, jij bent ook al wat ouder!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden