Spring naar bijdragen

25 maart

knuffie

Aanbevolen berichten

Net zoals met die sneeuw. Dat is dan pech. En op school hebben ze heus buiten gespeeld. En ze gaan niet emigreren naar de Sahara morgen dus in Nederland valt heus nog wel eens sneeuw. Trek je niet alles zo aan!!

Laat ze zelf iets leuks anders verzinnen om te gaan doen. Voor mijn part zet je ze voor de TV. Maar voel je niet zielig vóór de kinderen want dat gaan ze mateloos misbruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jongens, thanx:heart:
Ik weet wel dat ik er niks aan kon doen, maar het komt zo dichtbij he....
Pippi, ja, ik heb het beredruk, of ik het aan kan?? eerlijk gezegd weet ik het niet, ben echt verrot, om het op zn hollands te zeggen, maar aan de andere kant vind ik het wel fijn, zo druk, heb ik tenminste geen eens tijd om te drinken:D
Toch moet ik zeggen dat ik vanmorgen best een beetje boos was, ik heb het druk gehad, de laatste paar dagen zeker, moet je er vroeg uit, om op te passen, blijkt je schoonzoon op bed te liggen, is idd wat ziekjes hoor, maar een keertje "uitslapen" zou hem goed doen.............
Zou ik ook wel eens willen....
Zo, ik ga weer wat doen, even naar buiten denk ik, wat leuks kopen, voel een gremlin en een huilbui opkomen....

Scrollen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kras word ik vanzelf wel Pippi. Ik ben gewoon sjagrijnig.
Ik dacht vandaag een dagje rust maar ik heb twee zieke gasten, nou ze zijn NET NIET ZIEK GENOEG dat ze niet kunnen computeren, maar voor de rest zijn ze ZO ZIELIG.
Bij mijn weten zijn ze gewoon te druk geweest met de Pasen, we waren allemaal druk. Ik heb niet zulke leuke dagen gehad, dus ik vergeet het maar liever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn toetsenbord een tandenborstelbeurt gegeven. Ja nee ik zit altijd mijn boterhammen boven het toetsenbord op te eten dus na verloop van tijd blijft er wel eens een toets hangen. Daar heb ik speciaal een oude tandenborstel voor liggen. Nu loopt alles weer iets soepeler geloof ik.

Overigens, voor wie zaterdag belangstellend heeft gereageerd, de ruzie met mijn zus is weer redelijk opgelost. De situatie is nog wat gevoelig, we draaien een beetje om elkaar heen alsof het bij elk verkeerd woord weer kan ontploffen, maar we praten tenminste weer. Het bleek dat er veel meer achter zat, veel dieper gelegen dingen.

Houtjemetouwtjemevrouwtje, ik kan toch wel met Orleando meevoelen hoor, ook al heb ik geen kinderen. Is het niet zo dat alco's allemaal iets kinderlijks in zich hebben behouden? En dan bedoel ik niet alleen het grappige speelse, maar de pijn die ons heeft verhinderd om verantwoordelijke, matige, verstandige, volwassen mensen te worden. Ik kan mijn "kleinkinderen" ook moeilijk iets weigeren en voel me algauw schuldig, en ook mijn diertjes moeten van mij alles mogen. Ik zeg niet dat dat goed is, wat discipline is vaak veel beter, maar ik snap dat het een soort compensatie is, van het gemis uit de eigen jeugd. Voor mij is het, mezelf iets terug proberen te geven door middel van anderen die van mij afhankelijk zijn, te verwennen. Ik vind het zelf nog steeds moeilijk om de evenwicht hierin te vinden. Bij te veel verwennen voel ik me niet goed en wordt er over me heen gelopen, bij te streng zijn voel ik me een kreng en ben ik ook vaak veel te streng.

Overigens, dank nog voor de tip van indertijd, heb ik de agu-jas naar de stomerij gebracht, daar wisten ze er wel raad mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee Pippi, maar ik erger me ook mateloos aan die kids van mij die dan met veel dramatiek dubbelklappen en op hun buik wijzen als ik maar SUGGEREER dat ze vanmiddag bést naar school zouden kunnen (de jongste dan). De één ligt op zolder in het logeerbed TV te kijken en belt dan naar beneden of er nog een snoepje kan komen ......... GGGGGRRRRRRR de ander ligt van mijn bed een uitgebreide puinhoop te maken en springt natuurlijk achter de computer zodra ik het pand verlaat.

En ik had 1,5 dag geen telefoon (stomme provider) en het bellen om het te verhelpen kostte te meer dan 10 euro dus ik ben wel irri ja.

Arme psychiater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jozias, probeer iets minder ingewikkeld te doen. Stop eerst met drinken, dan trekt de lever wel bij.
Het is een signaal, dat je er niets meer in moet kieperen.
Een drinkerslever zet vaak op. De waarden Alat asat gamma etc, kunnen best goed zijn.
Laat de drank staan en kijk over twee maanden naar de lever!!
Als je zo paniekerig doet, waarom dan drinken?
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Har, het gaat wel weer hoor, iedereen bedankt voor de lieve reakties, maar IK MEEN HET WEL. En daar heb je gelijk in. En soms moet ik inderdaad boos zijn voor ik de waarheid gewoon zeg. Het blijft natuurlijk wel een opvatting van mijzelf, maar ik blijf écht bij wat ik gezegd heb.

En dit is 3600 weer een mijlpaal(tje). Altijd leuk zo'n rond getal. En nu maar een koppie thee voor een kalme geest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jozias, die lever kun je nader laten onderzoeken. 15 Jaar terug een uitgebreid onderzoek gehad, ik weet niet meer precies hoe dat toen gegaan is maar je vindt er vast info over op het web.
Je hebt igg een stok achter de deur; een beetje schrikken wil wel eens helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...