Spring naar bijdragen

Zondag 30 maart 2008


CPAS

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Na deze korte nacht is er een nieuwe dag.

Mijn doelen voor vandaag zijn
- uiteraard niet drinken.
- Ik wil een 2-tal uur aan mijn studie besteden en een uur aan de piano oefenen.
- Ik wil goede, positieve gedachten hebben.

Mijn doelen in de toekomst:
- Verbetering van mijn lichamelijke en geestelijke conditie.
- Voor het einde van volgend jaar klaar zijn voor het examen PDB.
- Proberen wat geld opzij te leggen.

Mijn doelen in de verdere toekomst:
- Nog in te vullen. Eerst de voornoemde doelen zien te bereiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Corinne, alle andere lieve mensen,

Een mooi streven en een positief begin van een nieuwe dag.
Ook ik heb een erg kort nachtje, kon niet in slaap komen,
nadat ik thuiskwam van de receptie voelde ik mij vreselijk alleen.
Was echt een heel erg naar gevoel, ik kwam daar allemaal oude
bekenden tegen en het zijn allemaal "stelletjes".
En ik had zoiets van, is dit het nu, werken, alleen thuiskomen, veel dingen
alleen ondernemen, was even een beetje zielig.........
Nu weet ik wel dat het gras bij de buren altijd groener lijkt, maar toch.........

Net het draadje van gisteravond gelezen,

Blacky, bedankt voor het delen van de brief, ik ben er door ontroerd en
ook erg trots op je moed!!!
Het zal je veel tranen gekost hebben, dit te schrijven, en ja, delen is helen.
Liefs voor jou :heart:!

Tapas, ik herken het hoor! Iets alleen moeten doen waar veel mensen zijn,
dat vind ik ook niet altijd fijn, neem maar mijn receptie van gisteravond.
Ik zal in gedachten een spandoekje voor je opsteken;)!!!

Lianne,
Een heel herkenbaar schrijven, mooi en zeer confronterend.

Vie,
Fijn dat het weer beter gaat met J.

Druppeltjes,
Fantastisch, wat je doet voor de dieren.

Pippi,
Ja, de uvw, ik begrijp je frustratie, maar zoals Marjo zei, probeer er ook een klein beetje
positief onder te blijven.
En ik vind je ideeen heel erg goed klinken, niet zo'n doemscenario bedenken, je bent niet
afhankelijk van iemand of iets gaat lukken ja of nee, je kan zelf meer dan je denkt, echt!

Marjo,
:D:present:

Lieve mensen, ik ga douchen en me klaarmaken om te gaan werken.

Ik wens jullie allemaal een fijne droge dag toe!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi dames,
ik ben ook wakker..
wat kleien 'dingen'.
ben er in elk geval achter dat het niet beter was geweest om een slok op te hebben.
volgens mij schreef ziza ooit: het voordeel van alcohol is dat je gevoelens terugkomen. het nadeel van alcohol is dat je gevoelens terugkomen.
vond ik wel een mooie.
en wat benthe toen schreef (waar is ze eigenlijk): nuchter zijn leek me wel wat en dat is het ook.
lieve corinne, probeer lekker wat te slapen, morgen regenachtige dag , dus zonodig kan je rustig aan doen (met een zonnige dag moet ik altijd van mezelf nar buiten..)
albertina, ik ken je nog niet zo lang, maar ik vind het heel knap hoe je bezig bent. werkse straks (wat doe je voor werk, alhoewel, dat kan ik ook even gaan teruglezen...)

en dan nog een compleet overbodige oppervlakkige tip:
de zomer komt eraan dus als je je huidje wilt verwennen: neem een kopje olie (zonnebloem/olijf..sla..maakt niet uit) en een kopje zout (bij onzuivere huid) of suiker (bij droge huid). even mengen en scrubben onder de douche of in bad, doe dit als laatste als je al klaar bent met wassen etc. daarna zachtig droog deppem, even in laten werken.. en een superzacht velletje.. (vergeet ellebogen en knieeen niet)
tot later, liefs lian

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lianne,
quote
en wat benthe toen schreef (waar is ze eigenlijk): nuchter zijn leek me wel wat en dat is het ook.
unquote
Ze is er nog. Je hebt haar nog gesproken vandaag. Meer zeg ik niet, dat mag ze zelf doen.
Wat de regen betreft, ik hoop dat die nog een paar uur uitblijft. Zoonlief moet zijn krantenwijk nog doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen adb,ers,
indien ik mij niet vergis is er eentje jarig vandaag .
benthe /vie van harte met je verjaardag , de wens en de hoop in mijn hart is dat er nog vele mooie jaren mogen volgen in een mooie gezondheid samen met je chum ( ik vermoed dat dit man betekent):present::musicnote:
tapas loop ze , ik ben zeker dat je wel iemand vindt die op je spullentjes past go tapas go tapas ye ye ye
en ik mensen ik ga eerst wakker worden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge wat een vroege vogeltjes hier.
Lianne, je hebt een stukje gemist, schoot meteen in de lach. Een paar maanden geleden heb ik besloten om onder mijn eigen naam te schrijven. Dus Vie = Benthe.
Dank je Blacky, maar ik moet nog een nachtje slapen, het is morgen pas.
Knapt Yang nog steeds op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi

de nacht is weer om, ppfff, het was druk, niet normaal meer, heb geen benen en rug meer.
Moest ook nog een uur doorwerken, omdat de vroege diensten niet kwamen opdagen, de zomertijd vergeten he...
Maar goed, zo lekker naar mn bedje. Zal wel lekker slapen met die regen!!

Blacky: super dat je je brief durfde plaatsen, je wordt steeds sterker!

Pip, waarom geen winkeltje beginnen bij vriend?? Je kunt toch goede afspraken maken voor het geval dat...? Begin anders een internetwinkeltje:D

Vie, rustig geslapen met een zieke man naast je??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zal de nacht wel omgevlogen zijn Charlie met zoveel drukte. Ben vergeten of jij een bad hebt, maar wel goed voor je zere rug.
Nee ik heb niet lekker geslapen maar dat lag niet aan J. Ben maar op de hobbykamer gaan zitten lezen met een plaid om me heen. Ben aan de drie boeken van Corinne Hoffman herbegonnen, beginnend met "de blanke masaï" Over sterke vrouwen met pit gesproken!
Lianne trouwens een prima tip van je. Ik laat meestal een goedkope pot dikke honing (van Lidl ofzo) versuikeren (gewoon door het deksel er een tijd af te laten en af en toe omscheppen). Dat meng ik dan met olijfolie. Je gezicht wordt er ook perzik-achtig van.
Het ziet er grauw uit buiten mensen, ik ga maar wat muziek downloaden en op cd zetten, heb nog een verlanglijst van J. van de laatste top 2000.
Tapas je komt vanavond misschien nog wel verslag uitbrengen, denk aan jou vandaag.
Albertina, alles hep ze keerzijde. Ja, alleen is ook maar alleen, maar aan de andere kant, je kan wel precies zelf beslissen wat je wil en hoe je het wil, wanneer je het wil. Met niemand rekening hoeven houden is ook niet verkeerd. Ben je de laatste jaren niemand tegengekomen met wie je het wel zag zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in Noord-Holland is het ook nat buiten, maar houd ik het droog binnen :D

Dag nummer 4 is aangebroken.

Inderdaad Charlie, ik wilde het ook even noemen: iedereen die de klok gisteren niet alvast een uur vooruit gezet heeft ................. die mag dat alsnog vandaag doen. Zomertijd.

Charlie, slaap lekker, misschien juist met de regen? Lekker onder je dekbed liggen luisteren en denken: "buiten is het toch niks" ! :rose::huh::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Vie, toevallig, die boeken heb ik ook pas gelezen!!

Ja, de nacht is wel omgevlogen, en ja, ik heb een bad, maar als ik daar nu in ga, val ik in slaap....en dat moet ik niet hebben.
Ga ook nog niet naar bed, want de ervaring heeft me geleerd dat ik dan juist erg vroeg wakker ben....

Ja Floor, ik hoop voor mezelf, niet voor jullie dus:D , dat het nog regent als ik ga slapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allemaal, vie, dat had ik idd gemist, maar je voelde zo vertrouwd, grappig!
Ik was vannacht wakker, hondje moet loops worden dus die was mega onrustig.
Oudste dochter, (10) heeft schattig vriendinnetje te logeren, alleen ben ik niet gewend dat mijn kids vroeg wakker zijn in het weekend. dat meisje was om half zeven al helemaal shining and rising. dus gegiechel en gekeet boven,in elk geval heb ik geen kater maar ben op de een of andere manier gebroken.. morgen vast beter.
was een halve kilo zwaarder dan normaal dus een tophumeur vanochtend..(oke het gaat nergens over)
wat koffie zal helpen..
albertina: als je er voor open staat komt het vanzelf naar je toe..
ik sta op het punt een relatie te beeindigen en ben ook bang alleen te zijn, maar ik geloof (nu eindelijk) dat je eerst gelukkig moet zijn met jezelf en dat je dat dan pas met een ander wordt. geniet van de kleine dingen, koop iets moois voor jezelf, neem een lang bad (of douche) met een geurkaars aan.
eerst koffie..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie een paar jaar geleden had ik weer eens een periode van geldgebrek en nam ik een bijbaan in de nachtdienst als laborante. Vijf dagen op, zeven dagen af. Toen vond ik het ook onprettig om meteen na thuiskomst te gaan slapen, en dan om een uur of zes weer wakker te zijn met een avond voor me waarbij ik eigenlijk tegen het werken op zat te hikken. Je kan niet echt iets gaan doen want "straks" moet je weer weg naar je werk.
Meteen slapen wilde ik dus ook niet. Kan heel goed begrijpen dat de nachtdiensten voor jou, eerder een trigger waren om te gaan drinken. Dat deed ik ook. Echt bij het gekke af. Ik arriveerde tegen kwart voor acht 's morgens met de metro op station Rijnhaven. Daar is een C1000, die om acht uur open gaat. Dan stond ik daar in de kou te wachten, samen met nog meer hunkeraars, om mijn quantum wijn in te slaan.
Daarna snel naar huis en drinken tot ik bewusteloos op bed viel. De wekker zetten en brak weer naar de volgende nachtdienst. Oef, als ik er nog aan denk!
En daarbij verdien jij wel een :present: en een :musicnote: omdat kennelijk bij jou de knop om is.
Heb jij de film trouwens gezien, van De blanke masaï?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zit nu ruim 12 jaar in het "nachtleven" , maar toen de kids dus nog thuiswoonden, haalde manlief ze van school en was ook thuis als ze thuiskwamen, dus ik mocht altijd blijven liggen.
En nu nog steeds, ik doe s'morgens de boodschappen, hij kookt enz enz. Ook staan s'avonds altijd mn bammetjes klaar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge beste forumlieden :) Heb niet alles bijgelezen maar Blacky en Marjon, jullie verhalen maken wel indruk op mij hoor, erg mooi :present:

Mozes kriebel, heb me gisterenavond toch een familieuitje gehad....:o
Neef werd 23 en om dat te vieren zijn we gaan bowlen....discobowlen! Wist nog niet eens dat het bestond: je moet dan met herriemuziek en flitsende lichten die kegels geconcentreerd zien om te gooien :huh:

Ik merk dan echt dat ik niet meer van deze tijd ben. Vraag me af trouwens of dit wel goed voor hem is....hij heeft Adhd, dus al die indrukken komen er dan ook nog bij. Hij was behoorlijk zenuwachtig en opgejaagd want zijn vriendinnen (hij valt goed bij de vrouwtjes) van de zorginstelling waren erbij en hij moest het organiseren.
Tussendoor moet er dan ook nog aandacht aan de mobieltjes besteed worden; alles tegelijk dus. Ik denk wel eens dat je haast wel Adhd moet hebben tegenwoordig om het allemaal bij te kunnen benen.

Ik ben blij dat ik een oudere jongere ben en de dingen in mijn tempo wil doen, het liefst in een rustige omgeving waar je elkaar kunt verstaan. Ga vandaag maar weer eens die rust opzoeken..........mozes kriebel nogentoe!:D
Fijne dag allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Vie, wist geen eens dat er een film van was.........en ja, ik stond soms al om 7.30 uur voor de C1000 te wachten......
Ben heel blij dat die knop idd om lijkt te zijn!!

Tuurlijk is dat niet goed voor je neef, Har, maar hij heeft ws wél de avond van zn leven gehad, dat is ook wat waard, maar mozesaantoe, ik begrijp je wel hoor, potverdriedubbeltjes, zouden we oud worden:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Pip. Met die ezel is het gelukt! Verbaasde me erover dat 's ochtends om 8 uur die V&D al volstroomde; later op de dag zijn er vast vechtpartijtjes tussen het graaiend vrouwvolk ontstaan :D
Een mooie schildersezel op 4 wieltjes van beukenhout voor € 50,- (49,95 natuurlijk), koopje.
Ze is er erg blij mee. J. maakt in de uurtjes dat ze nog redelijk fit is (ze heeft kanker) de mooiste schilderingen. Mooi mens, die ik heb leren kennen bij de AA. Ondanks haar onzekere toekomst staat ze zeer positief in het leven en wil genieten van elk moment wat haar nog rest. Kan ik wel heel veel respect voor opbrengen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har het wordt ook wel een beetje opgedrongen denk ik, alles moet flitsend en snel en oppervlakkig zijn. Maar: onze ouders vonden het vroeger vaak ook maar niks, hoe snel wij leefden. Die generatiekloof zal er altijd wel zijn.
Ik ken jonge mensen die helemaal niet zo zitten te wachten op instant-plezier en nogal serieus met hun leven en studie omgaan. Maar ja, je komt er toch niet helemaal onderuit, als je niet helemaal een kluizenaar wil worden. Mobieltjes, i-pods, weet ik veel. Ik vind het triest als ik een jonge mama met haar mobieltje aan haar oor zie lopen terwijl het kind van ellende zit te krijsen in de wandelwagen, en zij zegt: hou je kop, mama is aan het bellen. Constant met elkaar in contact zijn via satelliet schijnt soms belangrijker te zijn dan persoonlijk contact. Of kinderen die de hele dag aan de tv hangen of achter de pc, omdat de ouders het te druk hebben.
Maar ja, aan de andere kant, ik schrijf hier ook heel wat uren mee zonder iemand echt te kennen, dus ik ben geen haar beter.
Zo, man is uit bed en lust wel een beschuitje en een hardgekookt ei. We gaan aan een laat ontbijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ook ik lijk aan een slaapziekte te lijden...ivm de zomertijd ben ik gisteravond maar op tijd naar bed gegaan, maar ik stond op met een gevoel een kater te hebben....(en niet gedronken gisteravond, hoewel we een etentje bij vrienden hadden); van het weer word ik ook niet vrolijk, maar ik ga maar 's wat opruimklusjes in huis doen.
Maak er weer een droge dag van vandaag,
groetjes Rosan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, hardloopkleren aan, chip aan mijn schoen bevestigd (over moderne tijd gesproken) Nu nog mijn horloge zoeken (hoezo chaotisch), uurtje vooruit zetten natuurlijk, spelden zoeken om mijn buiknummer te kunnen bevestigen, pijnstillers mee om mijn kuitblessure iets te verdoven, fles drinken en een broodje voor na het lopen...en zometeen nog even de remmen van mijn fiets wat strakker zetten en dan over 20 minuten de deur uit.

en nu maar hopen dat ik de 5 kilometer binnen de 45 minuten kan lopen. 4.6 deed ik ooit in 30 minuten dus dat moet lukken

als jullie nou even heel hard gaan duimen dat het droog blijft dan kan mijn dag niet meer stuk en zie ik in mijn verbeelding iedereen hard meegillen langs het circuit om me aan te moedigen.

tot vanmiddag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...