Spring naar bijdragen

maandag 31 maart

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is op zich wel komisch, mijn schoonmoeder heeft een hekel aan me. Niets bijzonders, ze had ook een hekel aan J. zijn ex-vrouw en die is veel liever dan ik. Maar dat ze nou uitgerekend deze avond uitkiest om hartkloppingen te krijgen en naar het ziekenhuis gebracht te willen worden... Dat was bijna voorspelbaar. Tuurlijk heb ik tegen J. gezegd, ga maar. Stel je voor dat zijn moeder echt wat heeft, we vergeven het ons nooit als we nu zouden zeggen, bekijk het even. Wel weet ik dat mijn eigen moeder nog liever halfdood in de goot had gelegen bij wijze van spreken, dan haar dochter op zo'n avond te storen. Zij zou zelf het alarmnummer hebben gebeld en we zouden pas dagen later te horen hebben gekregen dat ze eventueel opgenomen was. Weer een ander uiterste.
Ach wat, morgen ben ik ook nog wel 48. Maar nu kom ik nog even hangen aan de sapjesbar, voordat ik iets rampzaligs doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, klinkt harteloos, denk ik, maar dit is niet de eerste keer dat ze dit flikt. Toen we trouwden in februari bijvoorbeeld heeft ze steeds opgebeld naar J. zijn mobiel dat ze niet lekker was. Op zich was dat ook wel hilarisch, we stonden daar voor de ambtenaren en J. had vergeten om zijn mobiel uit te zetten. En zijn moeder maar opbellen.
Het grappige van het geval is, dat J. zijn moeder maar 14 jaar ouder dan hij is. Ze zijn meer als broer en zusje opgegroeid dan als moeder en zoon. Hij voelt zich verantwoordelijk voor haar, net als voor zijn jongere broer en zus. Dat is ook zwaar voor hem, dus laat ik hem maar doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja precies Jozi, zo denken wij ook, stel dat het echt wat ernstigs is.
Dacht je dat je na maanden niks rampzaligs meer kon doen? Nou best wel hoor. Er staan in het keukenkastje twee flessen wijn, heb ik gezien. Maar ik ga er niet aan zitten, dus daarom ben ik even hier, opdat ik niks geks doe.
Alles goed met jou, en anderen ook? Ben wel even behoeftig naar contact van lotgenoten, merk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, van harte dame, en dat je er nog maar vele droge verjaringen achteraan mag vieren! :musicnote:
Als je hubbie niet al te ver moet rijden is hij toch zo weer thuis (als het hypochondritus is)?
Dan kun je er lekker een uurtje langer van genieten dan als je eergisteren jarig geweest zou zijn
(ja, 't is soms effe zoeken, maar overal zijn lichtpuntjes te vinden hoor!).
Wat voor sapje mag ik voor je inschenken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou meid kom maar op ik heb me er vandaag ook weer doorheen geslagen en kwam er toen de ergste hunkering iets gezakt was na het eten pas achter dat er nog 2 blikjes bier in de groentela van de koelkast lagen....was ik helemaal vergeten!
Nou lust ik helemaal geen bier maar bij eerdere stop keren ben ik zelfs aan de sake gegaan die bedoeld was om door het eten te gooien...!!
Je kan die flessen ook ritueel wegspoelen om je verjaardag en 8 (ofzoiets) maanden droog te vieren!!!
Ideetje misschien kunnen ze ook niet meer naar je roepen!
Ik moet straks naar mijn peut, ben benieuwd of zij nog iets toe kan voegen want zoals ik al eerder heb gezegd, tegen het forum kan geen therapeut op!!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Water, dankjewel, het is alleen maar van Vierpolders naar Hellevoetsluis naar het ziekenhuis in Spijkenisse, een ritje van niks. Het geeft ook verder niet, het is alleen ineens de verandering van plannen, en dat die moeder er altijd tussen zit als wij wat leuks willen gaan doen. En ook dat geeft niks. Het zegt iets over mij, dat ik eigenlijk boos ben en haar niet de baas kan.
Maar gelukkig ben ik nu alweer een beetje gekalmeerd door hier te schrijven, leve het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of Vie...,
Bij mij vandaan naar Spijkenisse is ook een ritje van niks, met bootje overvaren.
Zal ik jouw schoonmoeder even gaan feliciteren met haar jarige schoondochter daar in dat ziekenhuis?:D
Fijne verjaardag verder. ik leg een heerlijke Rio de Janeiro in mijn Senseootje en denk er een lekker taartje bij.
Thil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dat zou dan voor mij zijn Bulls Eye in Brielle, en nog een paar barretjes die ik vergeten ben.
Wat leuk, dat er een paar Voorne-Puttenaars op het forum zijn. Heb jij ook de havo in Spijkenisse bezocht Water? Of Floor?
Dank jullie wel voor de antwoorden, want dat doet me ontzettend veel goed, al is het voor anderen misschien even off-topic. Heb inmiddels even een douche genomen, koffie erbij en slagroom er op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Vie, ik was allang van school af toen ik daar kwam wonen. Even denken... zo'n beetje van 1979 to 1998 daar (ook in de buurt) gewoond. Mooie omgeving, ook de industrie want als je daar werkt dan zijn die chemische luchtjes gelijk aan de geur van geld he.
'k Had het daar best naar m'n zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Gem, je hebt gelijk hoor, een maand of zeven ben ik heel strak geweest in het niet drinken, ik wist het allemaal heel zeker. En nu wankel ik. Weet dat het nergens toe leidt en wil het ook niet, maar er zit een ram in mijn kop die zegt... nou ja je weet wel wat die zegt.
Thil fijn om weer wat van je te horen. Waltzing Mathilda... Vertel eens hoe het met je gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,
Dan is het alleen maar te prijzen dat je je hier heel goed van bewust bent!!!
Dat is al een groot deel gewonnen! Ik hoop dat je chum snel thuis komt, omdat je schoonmoeder weer in orde is en dat jullie nog een beetje je verjaardag kunnen vieren!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb thuis een potje

Op het potje staat "verdriet".
Ik doe er vaak verdrietjes in,
want als ze klein zijn ...
huil ik niet.
Steeds als er iets tegenzit
Er iets gebeurd wat ik niet wil
Open ik het potje,
Gooi het er erin heel stil.

Maar gisteren was de laatste
Druppel iets te veel
Van al die stukjes klein verdriet
Kreeg ik een brok in mijn keel.

Mijn hand begon te trillen
Verdriet vloog met golven uit de pot
Een traan begon te rollen,
Ik voelde mij erg rot.

Een onbedaarlijk snikken
deed me trillen overal,
Ik zat echt tot mijn haren
In het diepste diepe dal

Het was met rood omrande ogen
Toen ik mijzelf weer rustig kreeg,
Opgelucht keek ik naar mijn potje
Het potje ... Dat was leeg.

Dus zie je iemand lopen,
Rode ogen en heel bedeesd
Dan vraag je niets meer,
Dan weet je,
haar potje is pas vol geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...