Soothe Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Goedemorgen,Ik verslaap me. (of eigenlijk niet) 10.30 is eigenlijk 9.30. Dus het bioritme is in de war.Even koffie zetten. Momenteel ontgaat de zin van het leven me een beetje, dus daar moet ik me uitstoeien, naar ik hoop zonder drank.Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 juist uit mijn bed gevallen foei foei al enkele dagen geen geluid meer op pc en dat is vervelend want dan kan men ook niet skypen vanacht er tot 2 uur aan bezig geweest en ja ik heb terug geluid maar geraakte op geen enkele manier meer op adb ; internet explorer reageert niet ; nu via firefox geraak ik er zel op het enige zat nog niet werkt naar behoren is mijn toetsenbord dus veel gomwerk vie van harte met je verjaardag albertina hopelijk kan je u geestje een beetje leegmaken houtje sterkte en succes de aankoop van het grootouders huis gaat inderdaad niet door . de vader van mijn vriendin gaat naar een ander rust tehuis dit gaat 800€ per maand minder kosten dus is er geen noodzaak meer het huis te verkopen ivm het financiele maar mogelijk is er de mogelijkheid het te huren . lijkt mij zwz intresanter zo lang ik er niet uit ben of ik in deze omgeving wil blijven wonen ben naar ann christy aan het luisteren mooi teksten heeft die dame met yang gaat het beter al is hij niet zo makkelijk als luckas wat medicijn geven betreft ik straks om 14 uur naar de psygologe en ja dat heb ik nodig zoals ik momenteel ook een enorme behoefte heb aan vergaderingen al zeg ik er geen woord zo en dan was er koffie ps vervelend dat altijd gommen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Men ziet, ook bij mij is het niet alles goud wat er blinkt! K*t is het , zo af en toe!!***Albertientje, serieuze muziek is ook mijn troost. Jouw gevoelens herken ik wel. Misschien niet geheel identiek, maar raakvlakken zijn er altijd. Dus het forum geeft aan ,dat niemand altijd alleen staat.Sterkte. Laat de drank maar staan, daar ligt de verlossing niet!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Hum..ben nog steeds thuis. Niks nie verven nie, ben eerst gaan wandelen met Jira en dacht zo wakker te worden...nee dus, ben wel wakker maar nog steeds doodmoe (is gisterenavond al begonnen).Ga vandaag maar wat anders doen, rustig aan.Proficiat Vie, nog vele jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 ik heb hier een raar scher, op adb zat ik nog nooit gezien heb quick replay eens proberen soothie ik werd boven wakker en de klok staat op 08;45 km, ik benden staat de klok op 09;45 denk slaperig amaai heb ik er een uur over gedaan om naar beneden te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Nou, vervelend allemaal. Ik voel me ook zwaar....Dit wordt niets vandaag, dat gevoel. En dat terwijl de zon schijnt. Nou laat maar schijnen.Misschien ook wel te verwachten, na alle overloading van afgelopen weekend/week.Maar natuurlijk geen rekening mee gehouden...De cyclus mag weer wat langer zijn, maar dit is wel een harde explosie, zeg!Misschien moeten we vandaag een beetje rustig aan doen.Ik wil wel weer leven als een "normaal mens" , maar soms lukt het gewoon even niet.Gewoon even vergeten... Sterkte voor allen, wiens dag niet zo vlot, ik voel met jullie mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Melancholies muziekje dan maar? Ach ja, je hebt zo van die dagen Edit: N.b. als je dat glaasje niet wilt zien, druk dan het schermpje maar weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 goede morgen allen.Tapas , je hebt gisteren een mooie tijd neergezet.Vie, gefeliciteerd met je 48e verjaardag.Op naar de vijftig,hoop ik.Stond vanochtend klaar om naar de sportschool te gaan,maar voelde me opeens niet zo lekker.een misselijk gevoel. Nu hoor ik wel dat er momenteel veel zieken zijnInmiddels gaat het weer beter.Ik las, dat Safi verstek laat gaan.Er is toch niets met haar hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Har! Mooi mooi mooi!Maar tegelijk doet het me denken aan hoe ik er 1.5 week geleden bij zat, er helemaal doorheen met veel te veel wijn op en ik zag niks meer zitten en dan maar brullen als je dit soort muziek hoort.... En nu denk ik godzijdank! Ik hoop het nooooooit meer mee te maken, het leven is al niet eenvoudig maar met die stink drank op is het X10!Wees blij, je bent bevrijd!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Zit hier een traantje weg te pinken, mijn emoties mogen er zijn...ik drijf er op mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Ho, wacht even!Wat we ook doen vandaag,en ik heb besloten helemáál niets te doen..Laten we vooral níet gaan drinken. Ook al is het zo'n dag van, waarop we op zeker moment, het maakt niet uit, er is toch niets aan, ik kan het niet, etc.We weten heus wel dat het uiteindelijk niets oplost, integendeel!Dan maar even somberen, het bio-ritme weer aan de praat krijgen..Maar; geen gezuip vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 De muziek is mooi Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Ik heb wat lekkers gehaald voor Dochter en voor het vak met vleeswaren beginnen ineens de tranen te biggelen..... staat leuk in een drukke supermarkt. . Dat muziekje luister ik maar niet af....... t is dat ik blind kan tiepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Vie, gefeliciteerd!!!!Depri-mensen, neem mijn energie maar, ik moet helaas naar bed, wil ik nog kunnen werken vannacht!!!!Maar heb energie te over!!!!!! Vangen!!!!!!!! :rose: :rose: :rose: :rose:Hele fijne dag!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Marjo, ik had me ook al voorgenomen, om vandaag lekker niks te doen.Moet wel om 14.00 naar de kapper voor kleurtje en knippen. Maar dat vind ik niet erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Het láátste wat ik doe is drinken vandaag o nee dan maar emotioneel, brullen en hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Mooi Houtje! Ik doe mee!p.s. mooie uitzwaaier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Sorry, als dit voor sommigen associaties met drinken oproept. Voor mij doet het dat niet; het leven zonder alco kent ook zijn emotionele momenten...ze zijn dan puur! Je hebt een keus om wel of niet aan drank te denken, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Charli , welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Rouw niet om de dood van een vijand!!Het is Fantastisch dat je leven niet meer wordt beheerst door verwoesting!Laten we naar buiten gaan met z'n allen en genieten van het voorjaar wat op het punt staat te ontpoppen!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Ja dank voor de felicitaties, heel lief van jullie. Het is met mijn verleden drankgedrag nog een wonder dat ik dit gehaald heb. Ik ben half dankbaar en half pissig, net zoals ik meestal half blij en half gedeprimeerd ben. Twee jaar geleden was het me om het even geweest of ik ter plekke dood neer was gevallen. Nu ik bijna acht maanden geen drank meer tot me neem, slaat de balans toch meer over naar: heeee, er is toch meer, het is nog best de moeite waard, wie weet wat er nog allemaal voor leuks kan gaan gebeuren.Sammy, als je ooit nog een utglijder hebt, hoop ik toch dat jouw laatste kans niet is die jij jezelf geeft, maar dat je het steeds weer probeert. "Het laatste" klinkt zo definitief, zo van, als ik nou nog een keer struikel sta ik niet meer op. Dat zou wel ontzettend zonde zijn.Maar ik ben wel blij voor jou dat je er weer voor gaat. Heb je een plan voor jezelf opgesteld, bijvoorbeeld dag-bij-dag, of trucjes voor jezelf uitgevonden die jou helpen om de dag door te komen zonder drank? Je kunt jezelf nu toch wel een ervaringsdeskundige noemen, profiteer daar van! Ik heb de eerste maanden heel erg geprofiteerd van de tips die mij hier werden gegeven en andere ervaringsverhalen. Maar toen was ik nog maar een beginner in serieus stoppen met drinken. Dat het tot dusver is gelukt komt door het forum, de internettherapie en de ervaring, dat het na verloop van de maanden echt fijner wordt.En ja, ik denk nog elke dag aan drank, zoals vanmorgen toen ik wakker werd en dacht: nou ja ik ben jarig, vandaag zou het best weer eens kunnen.En toen dacht ik, ja hallo, maar ik zou niet twee glazen wijn drinken, maar wel meteen twee liter. En morgen als een dweil zijn, mezelf teleurgesteld, twee dagen nodig om weer een beetje op de been te komen. Nee bedankt dan toch maar. Als ik maar 1 moment had gedacht dat ik het bij 2 glazen wijn had kunnen houden, had ik het gedaan. En misschien had ik het wel op 2 glazen kunnen houden vandaag, maar dan was ik morgen weer voorgaas gegaan omdat ik er gewoon niet tegen kan, dat verlangen naar roes.Dus vandaag toch maar weer niet. En blij dat jullie mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Weet je dat ik vanacht gedroomd heb over mijn uitzwaaier.Vandaar dat ik hem aangepast heb.Nee, mocht ik een keer struikelen, dan geld de bovenste regel. Ik ga het gewoon per dag doen.Door de week vind ik het niet moeilijk. Maar komend weekend krijg ik eters. Maar zoals Corinne gisteren al zei. Gewoon goed voorbereiden. Bovendien wil ik een paar kilo,s kwijt. heb dus nu dubbele reden om te stoppen. het bijt elkaar gelukkig niet.Vanaf nu ga ik gezonder leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Vie, allereerst van harte gefeliciteerd Ook al ben ik ten opzichte van jou een groentje maar wat jij zegt is wat mij het afgelopen weekend ook heeft tegengehouden: als ik aan drinken denk, dan denk in niet in glazen, maar direct in hele flessen. Zolang dat het geval is zal ik proberen ook geen "klein beetje" nemen.Ik ben zo bang die controle te verliezen die ik nu voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 quote: Originally posted by: blacky soothie ik werd boven wakker en de klok staat op 08;45 km, ik beneden staat de klok op 09;45 denk slaperig amaai heb ik er een uur over gedaan om naar beneden te komen Whahaaa...lig hier in een deuk Vooral zo blijven posten Blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Vorig jaar om deze tijd ben ik begonnen met af en toe een dag niet drinken.Dat kon ik metoen niet voorstellen dat het zou lukken.Daarna werden het er 4 , en nu ga ik voor de 7 per week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden