Spring naar bijdragen

woensdag 2 april

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kom ook even aanzetten.

Flink wat woorden gehad met vriend, vlak voordat hij naar werk ging om 13.00 uur. Nu ik nuchter blijf, komen de irritaties, waar hij ook deel aan had, heel dicht onder de oppervlakte te liggen en komen ze nu toch echt naar boven. Geeft me natuurlijk ook de kans de echte problemen aan te pakken en niet meer te verdoezelen met een roes.

Daarna wel vanmiddag moeilijk gehad. Eerst naar de winkel gegaan voor boodschappen en zaken die me rustig houden, zoals cup-a-soupjes in een paar smaken, Rivella, alle ingredienten voor een griekse salade en muntendrop.

Ik heb soms wel zin om te drinken, maar dat zit meer in mijn hoofd. Het lijkt wel of ik de gewoonte van daaraan denken nog moet afwennen. Toch heb ik in de supermarkt geen moeite meer geen alcohol mee te nemen. Het is steeds de gedachte: anders had ik .......................

Om half vier kwam dochter thuis van school, wilde ze snel even wat eten en moest ze direct door naar haar tennisles. Toen ze weg was ben ik nog even naar de moestuin gegaan. Wedstrijdje van ik tegen de onkruidjes!! Ik heb gewonnen! :D

Zo, genoeg aan het woord geweest. Nu mag een ander! :) Ga ik even eten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje als je het niet kan vertellen is er ook weinig te antwoorden, maar je weet toch wel dat er met jou wordt meegeleefd. Dat je zoveel ijs hebt gegeten deed mij naar de vriezer snellen. We hebben nog vanille-ijs en chocola gevuld met toffee.
Waarom vertel je het niet gewoon? Denk je dat je zeurt of vervelend bent ofzo? Je weet toch wel dat je dat niet bent?
Maar je hoeft het niet te vertellen hoor.

Ik heb een beetje een probleem met een katje van 20 jaar. Ja wat is een kat nou, zal men zeggen, maar dat beestje is dus al 20 jaar bij me. Ze is al sinds een jaar doof. Daarom mauwt ze erg hard, want ze hoort zichzelf niet meer. Ze eet de laatste dagen niet meer en haar ogen staan raar. De dierenarts zegt dat ze nog niet hoeft in te slapen, maar dat het binnenkort wel zal moeten, en dat de keuze nu aan mij is.
Ze loopt "mjaauuw, aauww" door het huis te drussen en als ze haar koppie schudt, valt ze om.
Enfin, ik zie het nog even aan, wat is wijsheid.
Wisten we dat maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He schun wijveke, ge wet dak u geirne zie, loat ne kere zien hoe gerne gij mij ziet... dat waart ge ook nu vergeten, West-Vloandern, dit liedje schiet mij te binnen naar anleiding van vie haar berichtje aan houtje ;)
ben terug van het wandelen in de duinen en op het strand , mijn gekke hond heeft aantrekings kracht , iedereen denk dat zij een puppy is terwijl ze 9 jaar oud is , crossen dat ze deed achter de steentjes die ik weg gooide , uiteraard ligt madame nu voor pampus .
in de kringloop winkel weer goede koopjes gedaan tuin stoelen , combi toaster-oventje , heel groot mooi schilderij al weet ik niet hoe ik het moet hangen ;-((
voor de rest dus een heerlijke dag zonder gedachten aan den drank ole ole :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Daar ben ik weer, gesprek gehad op mijn werk, heeft het gewenste opgeleverd:D,
dus heel stiekum ben ik trots op mezelf.
Maandag komt er nog een vervolg gesprek.
Mensen ik ben erg tevreden met het verloop, mijn reiintegratie gaat idd veel te snel op deze manier
ben al bijna fulltime aan de slag en dat is toch nog wat aan de zware kant zeker omdat ik nog
erge last van mijn voet heb.
Wel jammer dat je daar zelf weer allemaal acheraan moet en van tevoren peentjes loopt te zweten
:oover hoe je het nu het beste aan moet pakken.
Dus weer voor niets druk gemaakt.Aldoende leer ik het wel!
Zo nu even lekker eten, brocolli met kaassaus schnitzel en aardappelpuree, jammieeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He schun wieveke,
Blacky was dat niet Ivan Niele?
Mooi hé? Andre van Duin heeft daar ook ooit nog leuk mee gestoeid.
Hé boeren brok...., boere boere boere brok...
Nou jongens, heeft dit niveau?
Ik lees vanavond een beetje met jullie mee hier. Geeft wat afleiding en dat kan ik momenteel even goed gebruiken.
En ja Trees, ik koop sinds ik snietsels :D zelf paneer nooit meer voorgepaneerde exemplaren.

Groetje,
Thil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,
Ik ga voor het praktijkdiploma boekhouden. Zal ca. 1,5 jaar zoet mee zijn, uitgaande van ca. 10-12 uur per week.

Floortje,
Ben blij dat het zo goed gaat. Ja, nu die frustraties niet meer verdronken worden, uiten ze zich op een andere manier.

Vie,
20 jaar is stokoud voor een kat. Veel mensen denken en zeggen: ach, wat, neem je toch een andere. Ik begrijp die mensen die dat zeggen dus niet. Al mijn beestjes leven nog in mijn herinnering, met hun capriolen, eigenaardigheden, enz. Voor allemaal zijn de sluizen opengegaan.

Blacky,
Ewel maske, ik zien oe gère komen ier oep't forum. Gezellig dien hond van a.

Albertina,
Je komt waar je komen wilt. Je trekt er hard genoeg voor.

En van reïntegreren gesproken. Ik heb nog 3,5 maand uitkering (voor 10 uur in de week) en dan stopt die. Hebben ze toch dat reïntegratie traject terug opgestart. Daar gaan onze belastingcentjes. Ik heb er iig nog geen enkele profijt van gehad, alleen maar tijd aan kwijt geraakt die ik beter kan gebruiken.

Trees,
:)

Thil,
:)

Karinneke,
Ze mogen blij zijn dat je een verlofdag opneemt terwijl een ander zich in jouw geval zou ziek melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Karinneke ik wil zeker voor je duimen, ik zou het namelijk erg jammer voor je vinden
als je zonder werk zou komen.
En je zegt zelf, wie weet is er een klein kansje dat je het toch leuk gaat vinden.
Soms moet je ook wennen aan een werkplek, het een kans geven, als je een paar keer vrij neemt en hebt zelf al het gevoel dat dat niet in dank wordt afgenomen, ja dan draagt dat ook niet
bij aan een ontspannen werksfeer voor jezelf.
Natuurlijk weet ik de reden niet dat je niet bent gaan werken(gaat me ook niet aan).
Maar ik kan me voorstellen dat je werkgever er niet echt blij van wordt als je steeds vrij neemt.
Het lijkt mij ook niet prettig als je moet gaan werken met het idee dat je erop
aangesproken gaat worden.
Meid ik hoop dat je je weg hierin vindt!
Sterkte ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

Ik sta er zelf ook verbaasd van hoe gemakkelijk het me afgaat. Laat ik dat direct afkloppen!!

Maandag en Dinsdag had ik zelfs helemaal geen behoefte aan drank. De woensdag was al een
trigger-dag, daar heb ik me eigenlijk wel op voorbereid.

Ik vind het wel moeilijk om op trek-momenten te denken: morgen ben je er blij mee. Dat duurt te lang. Ik kan alleen maar wachten tot de golf overspoelt en vertrekt.

Toch heb ik wel regelmatig last van een andere gremlin, een hele vriendelijke, die lief lacht en zegt: "ach het gaat zo goed, eentje kan geen kwaad" :devil: . Maar zolang ik in hele flessen denk in plaats van in glazen, durf ik het niet meer te proberen. Bang om een heel leger gremlins wakker te maken.

Maar vandaag ga ik het halen, droog naar bed, en de eerste week droog gebleven :D. Dochter vraagt wel eens: "blijft het nu zo" ? En dan antwoord ik: "dat weet ik nog niet". :huh:

Veel succes trouwens met je studie! Pittig!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy,

Ik heb dystrofie aan mijn voet, ik ga drie maal per week naar de fysio en nu merk
ik de laatste week gelukkig iest verbetering.
Ben jij helemaal goed hersteld Sammy?

Dank je Karinneke,

Nogmaals sterkte, ja regeltjes zijn af en toe lastig vooral voor een vrijbuitertje
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,
Trekmomenten worden minder. En die 'van eentje kan geen kwaad' is idd een gevaarlijke: een soort wolf in lamskleren. Je gaat goed.
Eerlijk: ik drink niet en heb nog zelden trek, maar ik kan niet beloven dat dat zo blijven zal. Hopen wel en de eerste zal ik laten staan, dan volgt geen tweede enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sammy daar hebben we over gesproken maar dat is gelukkig nog niet aan de orde,
ik beweeg goed doe oefeningen en hoop het zo te redden.
Lastig is het wel(zonder te klagen hoor) het is vreselijk pijnlijk ik had er zelfs nog nooit
van gehoord.
Het was een beetje een domper omdat ik juist zo blij was dat ik weer alles zou kunnen, zonder gips,
gelukkig was het de 1e week al duidelijk ,dat is weer gunstig voor de behandeling,
duurt nu iets langer, maar ik ga ervoor, het komt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...