Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Lief hè, van Gem! Maar inderdaad Floortje, dat heb je hem toch maar mooi geflikt! Hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Floortje,En ik ben dat vergeten. Kun je me vergeven?:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 quote: Originally posted by: waterTrouwens, ik zie dat niet hoor, onder, boven... wat hebben jullie goede ogen! Rita ligt onder, TON ligt boven...dat is dan voor het eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Gem, Marjo,Dank jullie wel. Volgende week ook maar 0 geloof ik. Gaat me steeds meer bevallen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Corinne, ik had gisteren ook al een bosje :present: van je gekregen!Maar evengoed: thanks!! Nu weet ik het zeker: vandaag is weer de eerste dag van een hele droge week!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Zo Pip: :light::light::light::light::light::light::light::light:(copy, paste van Corinne)Kopiëren en plakken na quote Pippi Snap jum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Hee Floor, ik had er ook nog eentje, bewaard van een paar dagen terug::moon:;:):moon::moon:;:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Blijf van mijn slinger af!!! Zit copyright op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 leuk beeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 quote: Originally posted by: pippiVrolijke boel hier. Kan je die opslaan? In je kladblok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Hallo hoe gaat het met iedereen hier? Aub niet weer zeggen dat ik niet mag posten als ik niets over mezelf vertel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Kladblok? Met van die gerecyclede papiertjes met potlood ernaast, neem je kleurpotloden mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Hij is prachtig, Water Pippi, jouw slinger is ook heel erg mooi! Dank je wel! Jeetje, ik begin me helemaal als een winnaar te voelen. En dat al na de eerste week. Wordt het nu echt alleen maar beter?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Hoi Q, fijn je even te zien! Hier gaat het OK, ik hoop bij jou ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Hoi Q. Met mij goed!Ik zat te twijfelen tussen best wel en gewoon goed!Ik dacht, laat ik eens gek doen!Hoe langer ik die eerste laat staan, hoe meer ik ontdek dat ik hem niet meer nodig heb.Het geluk ligt ergens anders!Mét de pieken en dalen, nl. gewoon in je eigen beleving.Dat wat je er zelf van maakt!Acceptatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Hoi Q. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Hoi Q, hier alles goed, bij jou ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 quote: Originally posted by: marjoKladblok? Met van die gerecyclede papiertjes met potlood ernaast, neem je kleurpotloden mee! Deze slingers zijn voor luie mensen::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light;:light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Klaas heeft weer tonnen inspiratie, die hij wil delen.Oh, wat erg. Ik kan niet eens de moed opbrengen om echt te luisteren.Zit nog zoveel stappen daarvan verwijderd.A bridge too far, op het moment Tempo! Ja duhuu, m'n eigen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Yep. En daaraan verbonden het leven, niet stilstaan, voruit... blablabla. Wel goed hoor. Maar nu even niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 OK, ik ben out, morgen weer een dag. Een droge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Hahahaha... Kost veel energie hoor, dat hardlopen. Moet ik weer twee dagen van bijkomen Lekker slapen, Water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Soothe, ging het vandaag een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Ga ook pitten, twar moi vandaog Tot smoggel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Bijna twaalf uur alweer!! Ik moet wel heel gauw gaan slapen. Iedereen, bedankt voor de mooie slingers en de lieve aanmoedigingen. Leuk om te horen dat je op de goede weg bent. Ik wil ook wel zeggen dat ik me veel beter voel dan een week geleden. Toch weet ik dat ik op moet blijven passen om die eerste niet te nemen. Nu heb ik geen trek en gaat het er goed en ontspannen aan toe, maar stiekem maak ik me ook wel wat zorgen over het weekend: "hoe moet het dan?" Nu weet ik het antwoord: "net zoals de andere dagen, ook dan gewoon de eerste laten staan en echte leuke dingen gaan doen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden