Mai Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Poeh hé, wat een rust..Op die scheurende gitaar van Pippi na! Ben net de stad in geweest. Anti-snurkspray gekocht, verschillende soorten oordoppen, Maria-distelthee voor de lever, St. Janskruid voor het gemoed en slaapthee....Straks op kraamvisite met z'n allen, daarna komen mijn ouders koffiedrinken.... Ben nog steeds snipverkouden, dus het roken smaakt vandaag niet!Nou ja, vanavond hopelijk lekker slapen, aan mij zal het niet meer liggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Als deze rust betekent dat het met iedereen goed gaat, mag het van mij altijd zo rustig zijn hier.Hier gaat alles zijn gangetje.Ik heb pasfoto's laten maken voor mijn NS-kaart. Ik heb ze naast die van april 2006 gelegd. Ik kan echt naar waarheid zeggen dat ik er nu beter en veel jonger uitzie dan op die foto van 2 jaar terug.Dus voor de nog twijfelende ijdeltuiten (m/v) onder ons: je gaat er echt veel en veel beter uit zien als je een tijd niet meer drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Hoi CorinneDaar ben ik ff en ik zie dat jij de enige bent die online is dus richt ik mijn berichtje maar ff aan jou, tis inderdaad rustig vandaag zo even snel te zien!Mijn grote dochter van bijna twaalf ik ziek thuis, niks ernstigs, maar computeren kunnen ze altijd dus ik kon er steeds niet achter helaas!Goed te horen meid van je pasfoto dat geeft de burger weer moed ik moet zeggen dat ik vanmorgen dacht dat ik het nu al zag ...misschien een beetje minder opgebalzen ofzo...Ben weer hersteld van mijn uitglijder gelukkig en ga er weer voor, gisteren was het minder moeilijk maar dat zal nog een deel kater zijn geweest :$ Nou meid ik ga weer, heb het goed en tot mailLiefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Ja, Jozias, dat pafferige gaat er snel af. Ik drink ook niet vandaag. Hoewel, ik ga even een kop koffie zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Goedzo meid ik ook niet!En ik hou het bij één bakkie smorgens maar dat snoepen..... nou ja één ding tegelijk maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 @#$%^^&&&**(*(()(**&&^^%%$$IK HEB TREK!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Toen ik vorig jaar een beetje aangesterkt was, ongeveer een week na het stoppen met drinken, heb ik een fruit/sapkuur gedaan. Dat is precies wat er staat: je eet alleen maar fruit en je drinkt uitgeperste groenten. Een sapcentrifuge is daarbij wel handig, maar als je die niet hebt, de sappen kun je ook bij een bio-winkel kopen. Zelf uitpersen vond ik lekkerder. Over ontgiften gesproken. Ook geen trek in snoep.Misschien een tip voor de snoepers onder ons of mensen die willen afvallen.Voor de rest gaat het hier goed.Beetje bezorgd over het katje dat het weekend over moet blijven in de dierenkliniek, maar meer dan ik gedaan heb kan ik toch niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Zo, de meeste weekendboodschappen gedaan bij de Lidl geweest dus in principe van alles in huis. Maar MOE en lusteloos blèh. En meestal heb ik nu het eten al klaar maar dat wordt een broodje hamburger of soep met een broodje of een broodje ei.Ik begin giga tegen morgen op te zien (de bijeenkomst voor mijn moeder) maar ik ga mijn verhaal NIET VERANDEREN want het is gewoon GOED.Punt 2: ik heb met mijn niet-drinkende / wel snoepende lijf niets om aan te doen. GRRRRRRRR !!!!! Ik deed mijn mooie zwarte broek aan: op springen, niet dus. Mijn andere zwarte broek: ook niets. Ik kan toch niet in een spijkerbroek gaan? En toen ging mijn duim weer bloeden (gisteren het topje eraf gesneden) wat ik niet zag, dus 3 blouses / jasjes die ik heb gepast, zijn bebloed. Kan ik ook nog gaan wassen. En het moet toch een beetje netjes. Ik loop altijd in een spijkerbroek, maar ja dat gaat nu niet. GRRRRRRRRRR. Ik krijg dan zo'n HEKEl aan mezelf hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 HALLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!is er iemand??????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Trees,Gaat het al wat beter?Vie,Ik hou niet zo van dat supergezond gedoe. Vandaag vrijdag, dus snackbardag. Wat zal ik nemen?Houtje,Snel even een nieuwe broek gaan kopen. De winkels zijn nog even open.Niet grommen! Spijkerbroeken staan je fantastisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Trees, doe het niet.Alcohol heeft je nog nooit verder geholpen. Anders zat je hier niet.Veel sterkte en liefs Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Corinne, ik kan ONMOGELIJK naar mijn sjieke familie toe (in de sfeer van de chokers, sjaaltjes en parels, nou ja die laatste heb ik dan wel) in een SPIJKERBROEK. Bovendien ben ik GASTVROUW van deze bijeenkomst. Dat gaat dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Marjo, antisnurkspray hihi.Als hij het waagt vannacht krijgt-ie de volle laag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Houtje,Lastig. Ergens een lieve buurvrouw met de goeie maat?Ik heb een mooi mantelpakje, met een mooie bijpassende trui, maar helaas hebben we niet hetzelfde postuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Pfff...even de hond uitgelaten, wat gegeten, gaat wel weer goed! Wat een kl%tespul is alcohol toch! Weken nergens last van en in een keer schuift de wolk ervoor!Hoppa! IK WOU DRANK!!!Leve de refusal, hoewel ik daar op het toppunt van mijn trek wel anders over dacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Trees,Dat had ik ook zo erg twee maanden na het stoppen, vlak voor het bereiken van die mijlpaal.Ik denk dat dat toch dat duiveltje is van zullen we vieren dat we niet meer drinken.Bah. En idd als ik toen niet aan de Refusal had gezeten.Maar gelukkig dat is achter de rug. Eten en water drinken zijn toch ook goede middelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Trekmoment gaat vanzelf over Trees, gewoon uitzitten. Misschien is het een addertje onder het gras; zit je iets dwars?Ging goed met Jira langs de fiets, loopt prima mee! Ook nog het mandje aan het stuur uitgeprobeerd..hahaa, pracht gezicht dat koppie met die flapoortjes voor mijn neus. Hij bleef keurig zitten en het stuur blijft mooi in balans..leuk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Houtje, creatief zijn! Heb je een jurkje wat je over je broek kan doen of zo. En inderdaad de winkels zijn nog open. Je ziet er goed uit nu en dat iets strak zit, merk je niet met een maatje groter, voel je je ineens weer een stuk beter.Trees: hoe gaat het. Trek is lastig. Ben je wat aan het doen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 'T is een addertje onder het glas, Har! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Beetje te laat gereageerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Ik ga vanavond weer heel vroeg naar bed, dat helpt. De ochtende voel ik me zo goed, maar dat wordt in de loop van de dag zwaarder. Ik geef er nu maar aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Heel goed An! He An, ik zit vandaag op dag nummer 9 met niks, noppes, nada Voorlopig probeer ik dat nog vol te houden, in iedergeval dit weekend. Is al moeilijk genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Floortje: je gaat als een trein, super toppie!!! per dag bekijken. En je zelf belonen. Dat is heel belangrijk. Doe je dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Ik geloof dat nuchter blijven mijn beloning al is. Niet meer bang zijn dat de buren ruzie horen en dat de volgende dag nog weten ook. 's-Middags naar de moestuin kunnen gaan in plaats van in bed rondhangen omdat je niet meer op je benen kunt staan en vanavond nuchter naar tennisles!! Ik presteerde het voorheen om rustig met meer dan een fles op naar de tennisbaan te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Floortje: wat heb je in deze korte tijd al veel geleerd, ik flapper hier met mijn oren. Je gaat harstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden