An Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Goedemorgen allemaal,Even de handtekening van Corinne geleend voor het openen van het dagdraadje.Precies, doorzetten is het beste middel om te slagen.Fijne dag vandaag Corinne, ik las dat je het nogal druk hebt vandaag, toy,toy, toy.Ik heb het nog steeds razend druk en de enige manier om iets voor elkaar te krijgen is gebruik te maken van de ochtenduurtjes. Mijn 'ochtendvogel' zit ook alweer als een gek te fluiten.Vroeger haatte ik die vogel, want wanneer ik eindelijk eens in slaap viel na een vreselijke nacht begon dat beest te kwetteren, zou wel eens weten hoe en wat voor een vogel het is.Nu luidt hij (of zij) een nieuwe dag in die ik fris in de ogen kan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Ha Jozias, he he eindelijk iemand wakker hier.Ik zat net aan je te denken. Gister hadden we het er toch over dat het moeilijk is iedereen uit elkaar te houden. Nu ontdek ik net : VRIENDEN, staat onder Home. Moet je aanklikken en dan vul je de namen van je maatjes in. B.v. mij: An en dan vul je zelf de namen bij van de mensen die je al kent. Heb ik zojuist ontdekt, ziet heel gezellig uit, jij staat er nu ook bij.Nee, nog niks van Safi gehoord. Heeft iemand een prive adres of zo??? of heeft iemand iets van Safi gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Goedemorgen,Nou zeg wat een weer voor het weekend, regen en nog eens regen,Niets aan te doen ik ga lekker voor mezelf zorgen vandaag, naar de kapper,filmpjes kijken en voor de rest doe ik lekker helemaal niets!Nu eerst een koffie!Hoi An! Ook goedemorgen, ik zie je lampje branden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Hoi Tina: ja joh, heb al een halve dag achter de rug. Dus jij gaat lekker niksen vandaag? nou heb je verdiend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Even mijn computer opnieuw opgestart, hij was zo traag, nu gaat het beter.Nou ja bijna niets An, wat ben je alweer vroeg op!Een halve dag? Dan was je midden in de nacht al bezig:o.Hoe gaat het met de studie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Oh ja, Speciaal voor Houtje,Heel veel sterkte vandaag, je kunt het!!Ik duim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Goeiemorge An en tinaLeuk An ik ga het straks gelijk ff uitzoeken moet nu mijn dochter naar dansen brengen etc etcKlinkt goed Tina, jij hebt zeker geen kindjes Fijne dag allemaal en tot later!!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Hoi Jose,Ook goedemorgen, nee ik heb geen kindjes.Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Hallo hallo,Houtje voor jou veel sterkte vandaag, hoop dat het allemaal erg goed voor je verloopt.En voor iedereen een fijne dag. Hier giet het, echt een dag om een beetje in huis te blijven kneuteren.Nou, genoeg te doen, er liggen nog wat films om te kijken ook.Interessant, dat carpaaltunnelsyndroom. Had er wel eerder van gehoord, maar me er niet echt in verdiept. Sinds ik gestopt ben met drinken heb ik ook steeds van die rare, gevoelloze verschijnselen in mijn handen. Hypochonder dat ik ben dacht ik natuurlijk meteen aan een herseninfarct. Daar is mijn vader aan overleden en heb ik altijd iets heel engs gevonden. Dat verlies van controle. Dus ging ik meteen van schrik hyperventileren en werd het allemaal nog enger. Maar ik heb het steeds overleefd, en nu is bekend dat het komt door een afklemming van een nekzenuw.En wat verlies van controle betreft, toen ik me nog elke dag volgoot, dat was pas verlies van controle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Wat een triestheid buiten, gadver heb het licht aan..donkergrijs en miezer. Geen mens op het forum, zijn jullie allemaal een winterslaapje aan het doen Niet veel bijzonders te melden hier, wordt een dagje binnen vermaken...wat lezen, muziek downloaden/branden, filmpie kijken..zoiets.Houtje sterkte vandaag en ook sterkte voor alle alcostoeiers; niet depri worden hoor, het is maar grijze lucht en wat water Ik hou het droog, doen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Goedemorgen,Bedankt voor alle ""sterkte-wensen" ik ben inderdaad idioot nerveus en barstte om half 10 al in tranen uit. Dat was gelukkig vóór de bjoetiekees-aktie. Nu heb ik een soort make-up pantser gemaakt met primer, foundation, poeder en coating, zodat ik hoop ik gewoon kan "biggelen" zonder drama. Daarboven een zonne zeg maar regendakje van waterproof mascara, de firma Lancôme staat een fikse schadeclaim te wachten als die uitloopt.Verder hier een daar een dot roze/bruine plamuur, laagje of 2 3, ik lijk wel gebeeldhouwd.Doet me denken aan één van mijn tantes (die ook vandaag komt) die vond dat ik er zo stralend uitzag toen ik zwanger was (3 eeuw geleden) van Zoon, oeps ik schreef zijn naam in de senuwe, en toen liefdevol zei "dan heb je ook minder van die Koek nodig op je gezicht". Liefdevol en charmant vond ik dat. Zij is dus NIET van de bjoetiekees-dames. Affijn zij kan haar LOL op vandaag met plamuur, koek en coating. Ik doe maar zuinig met de koffie, ik tril al helemaal. Erg toch. Had ik niet verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Goedemorgen!Nou, kom allemaal maar naar Friesland dan. Want het is hier uitbundig lente. Ik serveer bambu-koffie en een eigengemaakte mix-thee, goed voor de lever en het gemoed. Wel verslapen vanochtend. Waarschijnlijk omdat ik nog snipverkouden ben. Ik baal als een stekker, want nu heb ik mijn loopgroepje gemist! Net zelf nog even een stukje gedaan. Het zweet gutste de porieën uit... Nou ja, beetje in het zonnetje opknappen vandaag! Lieve Houtje, Heel veel succes vandaag!!!!! Je kán het!!! Zet 'm op!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Dank Marjo, Vie, Har, lief van jullie dat jullie aan me denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Har ik vind zo'n dag eigenlijk ook wel eens prettig. Het stortregent af en toe, binnen de lichten aan en als je wil, ook kaarsen. Vind ik tijd om te bedenken wat ik vanavond nou weer eens voor lekkers zal eten, of er nog een boek is dat nog gelezen moet worden, of er nog vrienden zijn die een mail of een kaartje of wat aandacht verdienen. Beetje een kerstgevoel, maar dan niet op een verplichte manier.De plantjes in de tuin kunnen best een bui gebruikenVolgens mij is Houtje allang naar haar gedenking, maar staat ze nog ingelogd. Of ben je je nog in die broek aan het persen, Houtje? Doe dan volgende week mee met de sapkuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Het heeft mij geholpen Houtje dat een van mijn zussen een hand op mijn schouder legde toen ik mijn gedicht voor Pa voorlas..stond te trillen als een rietje maar dat was daardoor niet zo hoorbaar/merkbaar voor de toehoorders; misschien een idee. Ik wens je een waardevolle dag toe, liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Te vroeg gedacht, Houtje is er nog. Ga jij na die gedenking voor je moeder niet aan de wijn? Ben ik vandaag een beetje bezorgd over, maar waarschijnlijk onterecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Nee dat is wel terecht Vie de hele familie drinkt wijn daar ik heb het niet van een vreemde Daarom heb ik een pammetje bij me.Mijn zus is er ook, ik heb wel een soort ruzie met haar die steeds aan/uit staat maar die weet dat ik ADB doe. Doe hè, dus niet dat is geslaagd ben. Dat is, aldus Corinne, als ik droog in de kist lig. Leuke beeldspraak voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Ach ja Vie, ik maak er wel wat van. Ga eerst eens lekker warm douchen en als het een beetje droog is naar M. (ze belde net). Jira mee ondanks haar allergie; het beessie blijft toch mooi op zijn plekkie liggen, komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Hoe laat begint het precies Houtje? En hoe laat is het weer afgelopen? Heb je daarna iemand bij je die echt bij je is? Voor wie je je nou eens een keer niet groter voor hoeft te doen?Trouwens toen mijn grote vriend F. in 2006 stierf, heb ik voor hem een tekst voorgelezen bij zijn uitvaart. Mijn stem sloeg af en toe over. De uitvaartleidster gaf me zakdoekjes en een glas water. Niemand vond het raar dat ik een brok in mijn keel had. Heel veel sterkte, en vanavond, drink asjeblieft niet. Maak dit nuchter mee. Ook deze dag kan je nuchter aan, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Heel veel sterkte vandaag Houtje! Ik denk dat het wel goed zal gaan vandaag, je hebt immers alles zelf georganiseerd. En als iemand ergens iets op aan te merken heeft, dan ligt het probleem waarschijnlijk bij die persoon, en niet bij jouw organisatie.Ik heb de hele week computerproblemen gehad, de zoveelste crash van ons oude apparaat. Mijn zoon heeft het (hopelijk) weer hersteld, ben alleen mijn volledige belastingaangifte die ik nog niet verstuurd had kwijt, want die stond op de C-schijf en daarop is Windows opnieuw geïnstalleerd. Gelukkig had ik al uitstel aangevraagd.De lente wil hier ook nog steeds niet vlotten. Ik merk dat het gebrek aan zonlicht zo langzamerhand wel op mijn gestel begint in te werken; ik voel me niet echt geweldig. Maar niets is een reden om dan maar te gaan drinken, dus ook vandaag hou ik het droog.Als ik het goed begrepen heb waren er deze week een aantal mensen jarig, helaas heb ik dat allemaal gemist. Maar bij deze voor alle mederammen: hartelijk gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Houtje..ik ben waarschijnlijk te laat maar ik hoop dat het een mooie afsluiting van het hoofdstuk MOEDER voor je zal zijn vandaag.Laat de mensen je nemen zoals je bent, met een mooie zwarte broek of als het jouw beter uitkomt met een spijkerbroek. Het is de buitenkant maar en daarin zijn we gelukkig allemaal verschillend.Het is fantastisch dat je dit nu voor je moeder WILT doen en daar mag iedereen reuze blij mee zijn en jij REUZE trots op je zelf.Hou je taai!Tapas ik zou ook graag naar je tentoonstelling willen, dus hier ook graag een uitnodiging naar toen.Ik heb een tijd niet geschreven omdat het forum me niet meer inspireerde. Of dat nu wel weer zo is moet de tijd leren maar ik vond het lullig niets van me te laten horen toen ik las dat mensen me misten.Het gaat hier redelijk, heb gisteren twee biertjes gedronken na twee weken droog staan.De reden...een hond uit het asiel gehaald een zwarte flatcoat retriever van 5.5 jaar oud, een heel lief teefje die goed luisterd en nu al los kan lopen. Zelfs mijn hond vind het ....misschien.... wel een goed idee.De emoties waren dus erg hoog hier en de spanningen moesten gedempt worden.Na twee flesjes bier kon ik weer aan de bambu dus de schade is beperkt gebleven.Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Jammer dat er niemand is. Ik voel me ontzettend down. Het is gisteren begonnen na tennisles en nog steeds niet over. Vriend en ik hebben een mooie tuinset gekocht bij de Gamma. De zon schijnt hier volop. Genoeg redenen om te genieten, maar het lukt me niet. Ik ga straks even naar de tuin. Kijken of het dan wel lukt een beter humeur te krijgen. Dag 10, maar deze dag vind ik wel heel moeilijk. Het is dat ik zo heel erg graag dag 14 wil halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Bedankt Pippi,Op buienradar.nl kan ik het zien. In West-friesland echter is het droog en blijft het droog. Dat gebeurd wel vaker boven amsterdam, omdat we tussen twee wateren inzitten (IJsselmeer en Noordzee). Ik denk dat het inderdaad wel beter is naar de tuin te gaan. Morgen zou het guur worden dus komt er ook niets van. Mijn motivatie is een beetje zoekgeraakt. Dan denk je: ik heb het al een tijdje volgehouden. Nu komt het gevoel: straks mag het echt nooit meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Hoe was dat met jou rondom deze periode? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Hier aan zee een stralend zonnetje.Paar hele drukke dagen achter de rug met als afsluiter gister een etentje en vanavond nog een verjaardag in gezelschap van allemaal drankorgels...Maar ik kan ze aan hoor!!Floor, gewoon proberen te genieten van alles, lekker nuchter, heerlijk toch?Ga nog wat leuke dingen doen met vriend, of alleen, mij helpt dat altijd.Dus je bent toch nog geslaagd , Safi? Leuk hoor, ik zou ook graag een tweede hond willen, maar manlief niet, helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden