Spring naar bijdragen

Maandag 7 april 2008


Mai

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,
Koor was weer leuk. Volgende week een keertje niet en dan de week daarna, zeg maar, soort van generale repetie. De 28ste verblijden we weer het hele verzorgingshuis en de aanleunwoning met onze wonderschone stemmen. hm hm hm.
Er zitten voor mij nogal wat 'nieuwe' liedjes tussen. Tja, ik ben dan ook een allochtoon.

Anna,
Ik heb je bijdrage van gisteravond ook eerst maar gelezen. Zoveel herkenbare dingen voor mij. Vooral dat naar de bodem gaan.

Ik ben blij dat woensdag eindelijk mijn therapeutische gesprekken gaan beginnen. Het is heel eng om te ervaren dat mijn zwarte gedachten zo de bovenhand weten te krijgen dat ze mijn handelen gaan bepalen. Nog geen twee weken geleden heb ik paar dagen een andere route naar mijn werk genomen om mezelf tegen mezelf in bescherming te nemen. Ik moet blijven vechten tegen die gedachten, maar wordt er wel erg moe van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anna, ik lees je lange stukken niet altijd even zorgvuldig, maar ik ben blij voor je dat jij een leven zonder drank hebt gevonden. Brahms vind ik ook niet altijd even boeiend, ter vergelijking, maar dat maakt niet uit, als je maar droog blijft.

Kaart voor deze dag is: Staven zes. Zonder je zwakke kanten te erkennen kan je je sterke niet in de strijd gooien. Totale inzet is nodig. We hoeven ons niet altijd van onze zonnige kant te laten zien. Een zege is een halve zege zolang we onze zwakke kanten laten prevaleren als excuses.
Maar als je je zwaktes verloochent, verlies je zelfachting, doelgerichtheid. Geef toe wat je in jouw ogen hebt fout gedaan en maak dat goed!

En hiermee ga ik in bad en in bed. Welterusten alvast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens,

Ik ga er een eind aan breien --- aan deze dag.
Het is waar bedenk ik me, ik vind het leven nog steeds niet zo leuk, maar zó diep ongelukkig als ik was, nee.

(zie Jonge Sla).

Ik heb de Dochter getransporteerd naar de Sport en Terug, gekookt, de Strijk gedaan, en tenslotte naar de bieb geweest voor 2 verantwoorde boeken en 2 romannetjes omdat ik toch fysiek ook wat rust nodig heb. En dan kan ik wat gaan liggen lezen, lijkt me fijn.

Ik heb een boek van Kristien Hemmerechts geprobeerd, lijkt me moeilijk maar we gaan het proberen.

Ik ga nog even lekker in bed opwarmen! Tot morgen, slaap allemaal heerlijk en have sweet dreams.

XXX

Houtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ewel houtje ik ga mee naar bed , want ben ook stik kapot , wakker sinds 05:30 is het goed geweest .
morgen naar spitologe maar ondanks het feit dat het soms moeilijk is ben ik blij dat ik blijf gaan , want stillekes aan vallen er toch zaken van mij af .
lieve luitjes slaap ze en zoete dromen
yang zegt miauw miauw = ik voel mij vele beter :heart:
en ying zegt mauw mauw = ben blij dat gekke broer genezen is , want op mijn eentje spelen was niet zo leuk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ga naar bed. Morgen weer een drukke werkdag.

Vie, Houtje en Gem, welterusten voor nu. Voor iedereen die het nog iets langer volhoud: welterusten voor straks. :lips:

Vandaag droog en morgen ga ik er ook weer voor: morgen drink ik niet!!

Voel me daar weer prima bij. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je voelt dan soms haast alsof je praat als een dominee :D
Nou ja, daar doe ik het maar even mee!

Het verlangen is terecht!
(op zijn plaats, maar ook qua eerlijkheid natuurlijk)

Het mooiste aan deze dag was de prachtig volledig uitgeschreven drumsolo (drumlied) die meester van zoon liet zien! Aaaargh.... (die ga ik tzt voor hem inlijsten).
Hij had hem ook nog in de klas laten horen, met vingers en potloden die voorhanden waren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
Je bent dus weer thuis. Geef die gesneden katertjes een aai over hun bolleke van mij.

De lamp in mijn compu/pianohoek is het aan het opgeven. En nu is ze uit.
Nou ja, ook bijna tijd om naar bed te gaan. Gelukkig brandt de lamp in de woonkamer achter me nog.

Ik wens alvast iedereen een goede nacht toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik kijk scheel en dubbel en ben compleet gestoord en nog veel meer ellende. Probeer ik gewoon, heel gewoon een tekst te schrijven. Beetje plakken en knippen. Alles loopt door elkaar. Mijn voetnoten zitten in mijn tenen. Dit kost teveel tijd. Dacht ik toch echt even wel handig te zijn. Mooi niet dus. Deadline staat er nu echt. Zo vlak voor m'n neus en lig ik te hannesen met onbenullige dingen. Pffff. lang leve de computer. Hellup. Morgen maar weer verder. Zucht. Truste allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
Rustig blijven.
En een goeie raad: nooit snel even iets aan de compu willen doen. Er is een of andere (on)rechtmatigheid dat het dan geheid misgaat.
Sterkte!
En lig er nu niet van wakker. Zet de wekker op tijd, zodat je rustig je lay out kunt verzorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even dag zeggen dacht ik. toch heb ik net even teruggelezen. anna, dank je wel voor je openhartige verhaal. het was vast niet voor mij bedoeld, maar ik heb er zeker wat aan. ik zit zelf steeds te wiebelen tussen "moet kunnen" en "beter nooit meer" in mijn hart weet ik wel dat het nooit meer moet zijn. en dan komen de "maren" en dus de excuses om af en toe toch te kunnen drinken.
dom van mij, maar zo is het wel.
dus dit gelezen te hebben is het voor mij weer een duwtje in de goede richting. want ik zie ook nog steeds niet de voordelen van nooit meer. ik vind het nog steeds moeilijk en denk vaak aan :wine:
ik weet dat drinken ook al is het maar af en toe, de drang om te drinken aan de gang houd.
ik weet in mijn hoofd wel wat moet, maar ik moet nog leren om anders te denken.
daarom ben ik blij dat morgen mijn nieuwe therapie b egint. anders leren denken en daardoor beter te voelen. ik ben al een heel eind op de goede weg, dat weet ik. ik heb al een hoop onder de knie. het laatste halfjaar was voor mij heel leerzaam. nu nog de kracht om vol te houden.

nogmaals weltrusten.
:clock: de hoogste tijd. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even nog dit:

Ik kreeg net een mailtje, ik heb die al een keertje eerder gehad en wil jullie waarschuwen, als je dit mailtje krijgt met de mededeling GRATIS een Dell laptop winnen!? deze niet open temaken want het is een hoax! Als je hem openmaakt, stuurt ie zichzelf door naar iedereen in je adresboek!!
Errug vervelend dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mijn gevoel kan ik hier nog uren blijven hangen.
Maar het lichaam beweert anders.
Ik geef toe, na weer een nacht niet slapen.
Iets meer rust in mijn donder, dus vort!

Pippi, sterkte! anti-depressiva slikken is geen nederlaag. Misschien heb je het nodig om verder te komen! :present:

Trusten allemaal!

An, goosh frabba!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS

En een goeie raad: nooit snel even iets aan de compu willen doen. Er is een of andere (on)rechtmatigheid dat het dan geheid misgaat.

En lig er nu niet van wakker. Zet de wekker op tijd, zodat je rustig je lay out kunt verzorgen.



Dank je, ik sluit de boel nu echt af, het lukt gewoon niet. Crazy. Maar goed. Ik geef de moed niet op. Heel de boel gaat woensdag netjes op papier staan. Zo.



goosh frabba!!!goosh frabba!!! ......................Marjo.... ik wens voor jou dat je nu eens lekker slaapt, heerlijk droomt!!

Voor jullie allemaal een hele goede nacht. En nu ben ik echt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je krijgt een bericht met de melding gratis Dell laptop.

Van zodra je de website aanklikt en je kenbaar maakt, wordt er een bericht naar al je messengeradressen gestuurt.

Dit bericht wordt weliswaar ongevraagd doorgestuurd, meestal heeft de persoon in kwestie er geen weet van.

In dit bericht wordt melding gemaakt, dat je ook een Dell laptop gratis kan winnen.

Dit bericht wordt verzonden met het adres van de persoon die zich heeft aangemeld.

De website waar naar je doorverwezen wordt is:

www.jijwint.nl/afz.php?afz= (hier verschijnt naam afzender in) & name (hier verschijnt naam nieuwe gedupeerde in)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...