Spring naar bijdragen

Donderdag 10 April


jozias

Aanbevolen berichten

Goeiemoggel allemaal!!! :)

Nou ik heb lekker geslapen in ik weet niet Hoe vreselijk lang!
Zonder hartklopppingen en om het uur wakker, dorst en andere ellende!
Het heeft ff geduurd maar het gaat toch het een en ander opleveren dat niet drinken!
Hoop voor jullie dat je ook een rustige en droge nacht hebt gehad!!

Fijne dag allemaal en Succes met alles wat jullie gaan ondernemen!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen ADBérs!!

Lekker geslapen. Er hadden voor mij nog wel wat uurtjes aangeplakt mogen worden. Dat, terwijl ik gisteren toch om 22.00 uur naar bed ben gegaan!!

Zou dat nou die mysterieuze slaap-ziekte zijn?? :huh:

In iedergeval doe ik met jullie mee en ga ik niet drinken vandaag.

Jozias, Marjo, iedereen die al naar werk is en iedereen die nog niet (geheel) wakker is: een hele prettige zonnige en droge dag toegewenst!! :D

Marjo, ik heb mijn handtekening aangepast! Ik hou van de donderdagen!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje! Je hebt de 14 dagen vol gemaakt! D't is nog eens knap! Gefeliciteerd meid.

:heart::lips::sun::moon::musicnote::rose::present::camera::light::):heart::lips::sun::moon::musicnote::rose::present::

De handtekening zegt genoeg, je gaat ervoor. Okay Floor!

Marieke, volgens de kalender 4 maanden!!! Gefeliciteerd. Jammer dat het met de buren zo is gegaan, maar heel sterk van je om het los te laten! Blijf je eigen koers varen...

:heart::lips::sun::moon::musicnote::rose::present::camera::light::):heart::lips::sun::moon::musicnote::rose::present::

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ik ben wat later, want..... voor degenen die hier wat langer zijn, weten dat dit een reuzenstap voor mij is....
ik heb bloed laten prikken!!!!
Kortom ik ga later naar mijn werk en doe het nu even rustig aan!

Marion,
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!:musicnote:

Safi,
Gefeliciteerd met de geboorte van je tweeling!
:heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun:

Het zal een drukke tijd voor je worden. Geef ze voldoende aandacht en observeer ze goed. Let er ook op dat je je op andere dingen richt! Vergeet jezelf niet!

Rolgordijna,
Meis wat moeilijk allemaal! Zelf behept met een dochter die niet geheel zonder problemen is, kan ik me voorstellen hoe je je voelt.
ik wil je daar nog een mailtje (geen PB) over sturen een dezer dagen!
Dan nog een overlijden... het blijkt dat het goed is dat je naar de wake bent gegaan. Jij hebt hier later ook een goed gevoel over, wat je ex ook zegt!
Ik wens je veel sterkte toe met alles en ik denk aan je! :present:

Vie,
ik ben heel benieuwd hoe het met je gezondheid gaat. Heb je al nieuws nav de laatste behandeling?

Corinne,
wat een mooie en schone taak ligt op je te wachten! Je hebt de moed gehad te beginnen aan het werken aan je depressiviteit. Hulde voor je moed!
Sterkte met studeren en je (veel belangrijker) huiswerk van de therapeut!

Floortje,
volgens mij mag ik je feliciteren met 2 weken alcoholvrij!!!!
Dat heb je fantastisch gedaan!
Wederom een slinger....
:moon::rose::musicnote::moon::rose::musicnote::moon::rose::musicnote::moon::rose::musicnote::moon::rose::musicnote:

Aangepast: ik was nog niet klaar met de slinger...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,
en nog een jaar erbij voor Marieke....

Marieke,
Gefeliciteerd met 1 jaar en 4 maanden!!!! alcoholvrij!!!!!!!
:present::heart::rose::sun:

Jozias,
Jij gaat goed. Fijn dat je goed geslapen hebt!

Marjo,
ik las dat je de ramen hebt gedaan! Er gloort licht aan het einde van de tunnel. Volhouden en het gaat steeds beter!!

Alle anderen die ik niet hebt genoemd, ik lees en leef nog steeds mee!

Ik stap op de fiets en ga richting Amsterdam! Niet helemaal met de fiets natuurlijk! :D

Het wordt mooi weer, dus degenen die gelegenheid hebben: geniet ervan!
Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo en Gem.

Inderdaad, 14 dagen geen druppeltje!! Ben best wel flink trots. Ik had nooit gedacht zelfs maar een weekend zonder te kunnen, laat staan twee hele weken!! :D

Maar we gaan door; er wacht ons weer een nieuwe week. Dag nummer 1 gaat goed van start.

Zo, en nu ga ik maar snel naar mijn werk. Mijn helft van de hypotheek verdienen. :huh:

Tot vanavond allemaal! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge luitjes!!

Nacht 1 zit erop.

Blacky, was een leuke foto zeker, Ying (of was het nou Yang) is zeker wel gegroeid sindsdien?
Pip, woorden zeggen niet veel, maar ik leef echt met je mee..
An, gefeliciteerd met je slagen!! Voor wat??
Rudy, ook jij hebt heel wat meegemaakt in korte tijd zeg!!
Floor, jij gaat super!! Evenals Marjo, ga zo door, dames!!!
Marieke, ook van harte he!!! Knap hoor!!

Orleando, waar zit je??

Iemand vergeten?? Niet expres dan, in elk geval!!

B):moon::present::rose:;):sun::light::heart::musicnote:B)B):moon::present::rose:;):sun::light::heart::musicnote:B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen adb´ers,
ik heb niet zo goed geslapen , werdt vannacht om 03:30 wakker bibber bibber van de kou , ook mijn hondje lag te bibberen ;-((
dus maar alle scenarios opzij gezet en het vuurtje doen branden , deze morgen om 08 uur was het ondanks het vuurtje maar 8 graden , ondertussen is het warmer .
vandaag eens naar sluis tabaks prijzen kijken .
safierke hebben de baby´s goed geslapen ??:-))
zo mensen ikvlieg den douche in en trek er op ut , nederland onveilig maken ;)
ik maak er weer een nuchtere dag van ........en jullie ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje, mooi dat je het voor elkaar hebt gekregen :present::musicnote: Op naar morgen! :)

Jozias, fijn dat je eens goed geslapen hebt..het is allemaal al vermoeiend genoeg!

Ik heb vannacht gedroomd over Jww. Liep met een krat bier te schouwen en haalde ook nog even 6 halve liters bij de friettent, terwijl ik zei dat ik al dat bier voor een ander moest kopen...duuuh :wacko:
Begon meteen in de auto de 1e naar binnen te werken, terwijl ik zag dat de mensen in de friettent het over mij hadden.
Wat me het meest beklemde in die droom is dat ik exact hetzelfde gevoel van schijnbare onverschilligheid ervaarde als ik in werkelijkheid ervaren heb. In die droom kwam wel voor dat ik al een tijd droog stond maar dus "zonder reden" weer begon te drinken. Heb er maar 1 achterovergeslagen en ben toen gestopt, omdat ik me verbaast afvroeg waar ik nou mee bezig was.
Heb het bier op de stoep gezet en ben weggereden, nagestaard door de mensen in de friettent...

Ging in werkelijkheid vaak nog wat halen 's avonds in die friettent, want ik had natuurlijk nooit genoeg.
Ze zagen me al weer aankomen daar; hoefde de vraag nog niet eens te stellen...het aantal was genoeg. De walm verraadde dat ik al de nodige biertjes naar binnen had gewerkt, mijn rappe tong ook.
Wat kon ik goed maskeren of er niets aan de hand was (dacht ik), natuurlijk wist men daar wel beter; heb ook wel eens tussen neus en lippen verteld dat ik teveel dronk.

De eigenaar ken ik vrij goed, best veel met hem gepraat. Hij heeft toendertijd mijn auto gekocht. Het was daar een zoete inval van alkie's, ik was dus zeker niet de enige. Hij had er best een hekel aan dat daar gedronken werd, was natuurlijk niet goed voor zijn zaak, alhoewel hij die inkomsten goed kon gebruiken. Op een bepaald moment heeft hij het verboden om daar te drinken...ze zaten zelf altijd aan de thee! Tis notabene een chinese arts (!) die als eigenaar van een frtiettent door het leven gaat :huh:
Ben er nu al bijna 3 maanden niet meer geweest en ga er binnenkort eens langs om te vertellen dat het goed met me gaat, zal hij denk ik best prijs op stellen want hij heeft me wel vaker toegefluisterd dat een slimme jongen als ik, beter voor zichzelf moet zorgen.....in een rare positie bevindt hij zich als provider :D

Nou, ik ga op pad..mooi weer vandaag om in de tuin van M. te werken.
Vanmiddag op de fiets in het ziekenhuis, ga een inspanningstest doen om de zuurstofvoorziening van de hartspier te laten onderzoeken.
Fijne dag allemaal, ik hou het droog...die droom helpt me daarbij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Aan alle mijlpalers, joepeiiiee, en van harte!

Ik heb vannacht slecht geslapen maar dat kwam omdat ik een heel eng boek aan het lezen was, en iedere keer als ik in slaap viel droomde ik verder over de gebeurtenissen in dat boek. Zat ik weer met een schok overeind.

Har, komisch: nee ik haal die drank niet voor mezelf hoor! In rotterdam had ik een chinese toko om de hoek. Daar verkochten ze van die sterke rijstwijn. Niet te drinken dat spul, maar ja, het ging me om de roes, en te beneveld om op de fiets te stappen om bij de super "normale" wijn te halen. Bij die toko smoesde ik wel eens, dat ik dit niet haalde om op te drinken, maar om mee te koken, waar het ook eigenlijk voor bedoeld is. Haha, ja, wat moet ik in die tijd veel gekookt hebben, met zo'n tien flessen van dat spul per week.

Gem, geweldig van dat bloed prikken. Zo zetten we elke keer weer een stap op weg naar.... ja op weg naar wat weet niemand, maar in ieder geval stap je over drempels heen en op zich is dat al een goed gevoel.

Vandaag voel ik me best gelukkig, zonnetje schijnt, mezen in de tuin zijn aan het nestelen. Ontzettend leuk om naar te kijken, dat af- en aan vliegen.
Dus wie er een beetje geluk nodig heeft, ik deel het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen, helaas weer zo'n drukke volle dag in het vooruitzicht!, hoewel, ik heb net afgesproken dat ik pas om 12 uur ga beginnen dus dat geeft alweer wat meer ruimte.
Mijn computer zit vol met alle foto's die ik de afgelopen tijd gemaakt heb dus ik moet zo op stap voor een externe harde schijf! grmpfffffff... en een methode bedenken waarop ik mijn foto's goed kan opslaan want nu is het een zootje en chaos is nou net niet wat ik op dit moment kan gebruiken... maar... ik drink niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

charlie het katerke op de foto is yang zwart dus yang , ying is wit dus ying , het is voor mij nog altijd moeilijk hun namen uit mekaar te houden .
marieke van harte met je 14 maanden dsv:present:
ik heb een vraagje aan de verpleegkundige , ik heb een zweer of zo iets achter mijn oor , meer er sinds enekel dagen stinkzalf op , maar het enige wat er gebeurt is dat dat ding dikker en dikker wordt en altijd maar meer pijn doet en boenken , ik vermoed dat het een verzweerde zweer is , wat kan ik doen om de druk weg te halen ??
vie geen griezelige boeken lezen s´nachts .-))
har ik heb gelukkig nog niet veel van jww gedroomd
zo nog een senseike en dan ben ik naar los paises bajos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky wat in hemelsnaam is stinkzalf? Bedoel je trekzalf of teerzalf?
Wat jij moet doen (je moet niets, en ik ben ook geen verpleegkundige) is als de bliksem naar je huisarts. Een zweer op die plek is niet altijd ongevaarlijk, dat weet ik wel. Ik wil je niet ongerust maken, maar doe dat nou maar in plaats van zelf te blijven dokteren.

Hoe gaat het verder met die sollicitatie bij die catering? Of weet je het nog niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vie stinkzalf is inderdaad trekzalf , hier in belgie noemt men dat stinkzalf omdat die zalf inderdaad stinkt=vies ruikt .
ik heb dit van mijn vader geerft die soms zweren achter mijn oor , maar mijn vader had het geluk dat mijn ma ze voor hem uitduwde , en dat is nu iets wat mijn partner met de beste wil van de wereld niet wil doen , nou ja begrijpelijk .
ivm de catering "die zien we nooit meer terug " denk ik , ik heb eerlijkverteld dat ik tot 1 mei in ziektewet ben , dame vroeg mij of ik een rare ziekte had , ik heb eerlijk verteld waarom ik thuis ben , is blijkbaar niet goed gevallen ;-(
zo luitjes ik vertrek wnt anders ishet de moeite niet meer , is 50 km enkel rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, Vie zegt de waarheid!!
En anders gewoon blijven smeren met trekzalf, dat ding rijpt vanzelf.
Uitknijpen vind ik ook leuk, maar áls het een steenpuist is, niet ongevaarlijk!!
Voor je het weet kan het een carbonkel worden(negenoog) en het is zo besmettelijk als de P.
Dus ga please even langs de huisarts!
Die geeft er wd en sneetje in en hoppa, je bent van de druk af!!
Niet leuk, wel noodzakelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dory, dag 49!!!!!!!! :present: Hou vol hè!

Vie, slecht geslapen, maar je voelt je goed!
Dat is mooi, hoop dat je dat gevoel nog even vast kan houden!

Blacky, ik ben "stinkend" jaloers op je (plekje aan zee!).
Geen idee wat je aan die plekken moet doen, op tijd naar de arts gaan!

Har, wat een akelige droom. Moet je doen, weer eens naar de eigenaar van de snackbar. Kun je misschien een kopje thee met hem drinken!
Mooi weer om in de tuin te werken! Ik krijg zo nu en dan de kriebels van al die energie van jou :D

Tapas, ik meende dat Klaas van alle foto's een back-up maakt op schijf, en dan in de kluis stopt. Beetje gek misschien, maar daar liggen ook alle negatieven. Mocht er ooit brand uitbreken...

Karinneke, de zon schijnt! Maak er gebruik van. Je hebt het moeilijk, maar verder gaat het goed? Sterkte meid!


Zou hier heel wat doen. Net met de hond gewandeld en bijna buiten adem, rochel de rochel....
Zo snel die akelige stofzuiger erover, de rest komt later wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmorning all of you.......


Ook ik heb goed geslapen.....was om 08.00 uur al wakker en moest om 09.00 uur op de poli zijn voor mn refusal, en ben vandaag precies een maand ADB, het gaat steeds beter, eergisteren nog last van kleine paniekaanvalletjes, maar nu voel ik me oke, heerlijk om zonder kater wakker te worden, en niet het gevoel te hebben te moeten scoren.....met een vriend van me gaat het minder, ben nu bij hem en hij drinkt stevig, hij staat op de wachtlijst voor een 4 weekse opname, hoop dat ie snel aan de beurt is want het gaat erg slecht.......de wodka staat hier op tafel, en heb er niet echt moeite mee maar weet dat ik me op glad ijs begeef, toch hou ik hem in de gaten.......het is een goede jongen, maar heeft snel hulp nodig.....

Floortje van harte met je 2 weken clean, je bent een eind gekomen, volhouden he......

Voor iedereen geniet van het mooie weer en laat je niet verleiden......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...