Mai Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Kan mij dat klote-geld nou schelen!Ooit was een gevleugelde uitspraak van ons: "kopen we toch gewoon een bus!" Ja!! Echt waar!!! :rose:;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Corinne, gewoon dóórgaan met ademen, in ......... uit............ doe een yoga-oefening ......... in ........... uit .............Ik denk nog vaak aan de avonden dat ik met vriendinnen hele flessen wijn achterover sloeg en pakken sigaretten leegrookt, o o o wat voelde we ons stoer...... en wat waren we onecht.--------in -------- uit --------- in --------- uit Gaat ie weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Goedemiddag,Blacky,Jij gefeliciteerd met 5 maanden met daarvoor een hele lange periode van niet drinken!!!!Je gaat heel goed al ios het soms zo zwaar! Je Ik hoop bent een voorbeeld voor mij! Ga zo door!Marjo,Gefeliciteerd met Klaas, al is het een beetje raar dit zo te schrijven! Ik hoop dat Klaas ook even alles op een rijtje kan zetten en dan vervolgens uit kan gaan zien naar een nieuwe werkkring. Gelukkig is de markt goed!Safi,Soms zijn gebeurtenissen goed. Nu gaat je man eindelijk hulp zoeken! Eerst moet hij daarvoor ene baan krijgen om daar achter te komen! Ik denk dat dit voor jullie beiden een hele goede zaak is!Fijn ook dat jij zo'n goed gesprek hebt gehad!Karinneke,Zwanger! Je wereld staat even op zijn kop! Laat het even bezinken en daarna kan je vast de juiste beslissing nemen! Sterkte!Ik heb net een heel goed gesprek gehad en wordt binnenkort voor een sollicitatiegesprek uitgenodigd.Het betreft een klein bedrijf (leuk!) en een baan waar ik nooit zomaar op zou solliciteren (heel anders) maar die mij leuk lijkt. Salaris wordt een probleem, maar leuk werk vind ik het belangrijkste. ik ga dus zeker op gesprek! Wordt vervolgd dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Corinne, kanjer dat je er bent van harte met je hele jaar Het boek van Allen Carr heeft mij 10 jaar geleden helemaal van de rooktrek afgeholpen.Safi, wat fijn dat je iemand met begrip hebt getroffen en steun en hulp krijgt.Gaat het met je mannie ook nog goed?Marieke, proficiat met je baan. Ik voel me eigenlijk gewoon heel erg lekker. Ik ben in mijn hoofd wel veel met de AA en het forum bezig, maar de trekmomenten zijn er bijna niet. Het is al zo gewoon geworden om een koffietje of spaatje te nemen. En als er zo'n moment is is het meer het herkennen van momenten waarop ik voorheen de drank het hardst nodig had. En ik weet inmiddels dat die momenten ook weer voorbij trekken.Adam, jij had leverproblemen als ik het goed heb. Bedenk dat na 6 weken je lever vernieuwd is. De mijne is al 2x vernieuwd. Dat is een heerlijk idee.groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Nou Gem! Wat goed meid! Proficiat met deze stap!Jij ook bedankt voor de feli's, ja zo voelt het wel een beetje!Pip, dat zouden dan 4 pubers in een bus worden... Doen we niet!Maar het geeft wel weer een stukje vrij-gevoel.En by the way, ma gaat straks schoonmaken!Step by step!!!Ik zat nog even te denken.. kan het ook zo zijn dat je dochter zich verraden voelt door jullie scheiding. dat ze nu zo om zich heen gaat schoppen? Fijn, dat ze even bij je ex kan zijn en dat hij het serieus neemt! Misschien heeft ze stiekum altijd nog valse hoop gehad, en komt ze er nu hopelijk achter dat ze het moet accepteren, en jullie zo verder gaan... Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Sorry luitjes, ik ga even liggen. Druk weekend voor de boeg!See you later.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Safi, ik lees net wat je vandaag schreef. Het gaat dus niet zo goed met je man. Wel een positief puntje dat hij nu open staat voor hulp. Sterkte.Karinneke, wat een nieuws! Je bent er zelf blij mee dus feliciteer ik je.Geef aan je kindje alle prioriteit, en laat de drank aub helemaal staan. De rest komt wel. Het lijkt me een goede oplossing om in ieder geval een aantal paarden op een andere goede plek onder te brengen. En daar hoef jij je geen seconde schuldig over te voelen, je kunt niet de hele wereld in je eentje verzorgen.liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Hoi, bij jullie ook zo'n mooi weertje?Lijkt wel zomer.. net m'n was buiten gehangen en nu lekker in het zonnetje aan het strijken..heerlijk!! Zonder m'n verborgen verdriet zou dit een prima dag zijn!!Tot later.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Tina,Het gaat er niet altijd eerlijk aan toe he. Helemaal niet. Als het niet meer gaat met die voet, moet je je echt ziekmelden, eventueel gedeeltelijk. En doe alsjeblieft rustig aan in je vrije tijd. Doe je niet flinker voor dan je bent. Je lijkt me wel een type van niet zeuren gewoon doorgaan. Geen dutjes en gewoon ramen lappen als je je gebroken voelt. Ik ben zo bang dat je voet zo nooit de kans krijgt om weer beter te worden.Dit is geen kritiek maar oprechte bezorgdheid.liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Knuffie, hier is het ook zo'n mooi weer, dus ik ga achter de laptop vandaan!groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Gem, hartstikke goed nieuws over eventueel een nieuwe baan. Je had het toch al een tijd niet meer naar je zin in je huidige?Marjo, wat een ander misschien een ramp zou vinden, weet jij om te zetten in iets positiefs! Een voor jou. Ik hoop dat je je gekke man weer helemaal terugkrijgt. Verder, het is geen groot nieuws, maar ik ben nu officieel in mijn menopauze. Zojuist bevestigd door de zelftest. Vie, je wordt oud, oma! Opvliegers heb ik gelukkig nog niet. Wel geeft het me te denken: allemachtig, ben ik echt al zo oud? Ja, ik ben echt al zo oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Pippi quote: Bedelen voor de AH en eten uit vuilnisbakken. Klinkt allemaal vrijheid , blijheid maar is geen realiteit meer. Ik snap wel dat het niet allemaal rozegeur en manneschijn lijkt in een bus wonen en dat is het ook niet,maar er was echt wel heel veel vrijheid...blijheid tegenover...stress, geldzorgen en materiele druk die je hebt als je in een huis woont.Dat bedelen en uit vuilnisbakken eten waren slecht incidentele gebeurtenissen.Maar het is idnerdaad niet voor iedereen weggelegt.Als ik wist hoe ik mezelf zou kunnen bedruipen zou ik het zo weer doen.Marjo....Je hebt je Klaas weer!Ga heerlijk zitten dromen over wat jullie willen doen in de toekomst nu je de kans hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Gem wat fijn dat je ene goed gesprek hebt en misschien deze leuke baan in de toekomst. ik zal voor je duimen.Kate...mijn man gaat maandag naar de huisarts, ik heb gisteren al een brief afgegeven bij hem waarin alles staat waar mijn man mee kampt, slaapproblemen, slecht eten, hartkloppingen , zelfmoordgedachten, rugpijn, altijd moe zijn, heupklachten en gewoon missleijk zijn omdat hij naar zijn werk moest.Ik wou het risoco niet lopend at hij zijn mond niet open doet als hij bij de dokter zat.ik kan het niet allemaal alleen blijven dragen.Fijn dat je je heel erg lekker voelt...ik ben blij voor je..je bent goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Knuffie quote: Zonder m'n verborgen verdriet zou dit een prima dag zijn!! een op je verborgen verdriet.Hier is het weer niet zo zonnig als gisteren en zelfs koud. Maar ik ben goedgemutst:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Safi,goed dat je je ervan bewust bent dat je het niet alleen KAN maar ook niet alleen HOEFT te doen!Ik hoop dat samen met jou brief de arts de goede maatregelen bij jou man gaat nemen!En jij op kop he? Er klinkl een heel verdrietige ondertoon in je stukjes door!ik ben blij dat ik eindelijk een begin heb gemaakt met de zoektocht naar een andere baan! ik heb nog niets, maar ik heb een begin gemaakt! hier heb ik lang tegenaan lopen hikken, omdat ik ik nog maar 10 maanden bij mijn huidige werkgever in dienst ben. Het was alleen zo duidelijk dat ik aan de gang moest! Nu dan eindelijk begonnen! ik ben trots op mezelf! En nu ga ik de wekelijkse boodschappen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Gem, jij bent beter bekend op deze site dan ik. Ik zit met de "oproep" van "Marije" op het Wie-is-wie draadje. Zou je dit willen lezen? Ik vind het niet prettig dat mensen om "beroeps-zaken" meekijken naar ons "prive-draadje". Maar misschien is dat alleen mijn gevoel en moet ik dat loslaten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Floor, voelt voor mij ook niet goed en heb een mail naar de moderator gestuurd. Even het antwoord afwachten, dan horen we wel wat we hiermee moeten.Hoe is verder Floor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Gem: dat klinkt goed van die nieuwe baan. Nu maar hopen dat je ook genoeg verdient. Een hele kunst om En leuk werk te krijgen En genoeg te verdienen. Dat is voor mij ook altijd een probleem. Ik ben hier kostverdiener, maar het valt niet altijd mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Ik heb een berichtje bij Marije geschreven dat dat soort dingen via ADB gaat (Tactus). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Hoi allemaal,Ik word net wakker:omijn hele vrije dag verslapen!Nou dat vind ik zonde, maar ik ben zooooo moe dat ik wel weer kan slapen.Dus ik ga even douchen en kruip mijn bed weer in.Zal het voorjaarsmoeheid zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 We hebben al diverse mensen voorbij zien komen die scripties schreven, en dat soort dingen en toen heeft Tactus geloof ik gezegd dat het beter via hun kon lopen (ik ben weer helemaal in de war met hun en hen?????) even mijn NL opvijzelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Een hele goede middag, hier bewolkt weer en ik had het zo graaganders willen hebben. Albertina, herkenbaar je probleem op het werk. Zelf loop ik ook momenteel tegen mijn beperkingen op in het werk.Maar in je eigen belang niet uit jezelf minder gaan werken dan doeje jezelf in de toekomst tekort qua uitkering.Zelf probeer ik mijn aktiviteiten van werk en vrije dagen op elkaaraf te stemmen. Dat is één manier om het een beetje vol te houden.De andere is, dat ik niet álles op offer voor mijn werk, daarmeebedoel ik als het niet gaat dan maar ziek melden al is het vooreen uurtje korter. Nu zijn ze op mijn werk meegaand, als ik erglast heb doen ze niet moeilijk als ik wat eerder weg ga en de andere dag weer kom. Probeer eens af te tasten hoe men erover denkt als je af en toe wat eerder moet afhaken.Blacky, ja tuurlijk Gefeliciteerd! Voor mij ben je al een doorgewinterdeADBer hoor! Die voorgaande tijd is niet weg, zou mooi zijn als hetlichaam hard op kon praten, weet zeker dat je lijf je dankbaar is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Houtje heeft het al mooi verwoord op het draadje van Marije... In principe is het natuurlijk zo dat iedereen hier (anoniem) kan meelezen, Kan me voorstellen dat je het niet prettig vind Floor maar ik denk dat diegene wel een reactie zal krijgen van Tactus.Vandaag de laatste foto's maken voor het jaarverslag en dan even rustig aan want ik ben ontzettend moe en uitgewoond.. ik mis dat ik niet kan hardlopen want mijn kuiten moeten nu eerst herstellen. Vandaag heb ik eigenlijk nog niets gedaan en is een ontzettende tutdag, uitslapen en rondhangen en zometeen even lekker naar het bos met de hond, daarna etende mensen fotograferen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Vanochtend werd ik wakker en dacht meteen, Vandaag is het de elfde,en is Corinne 1 jaar alcoholvrij.Meid wat een geweldige prestatie.Van harte gefeliciteerd.En ook Blacky en Ziza,Van harte met jullie mijlpalen.:present:Het draadje van woensdagavond en donderdag begin ik zo aan. Heb wel begrepen dat Corinne nu ook met roken gaat stoppen. heel veel sukses . Je bent een doorbijter. Dus het moet lukken.Orlando, Dat was schrikken! neem de tijd om te herstellen.Marieke , Fijn dat je een baan hebt gevonden en Gem heeft een begin gemaakt met ander werk te zoeken. veel succes hierbij.safi, Fijn voor je dat je man eindelijk hulp wil zoeken. In je eentje is het een hele strijd om hem te helpen.Karinneke, Alleen jij beslist in dit geval. Ik heb 2 prachtige , gezonde buurjongetjes (tweeling) Moeder was al 42 en niet gepland. Het trieste was wel dat de moeder overleden is op 44 jarige leeftijd aan darmkanker. De wereld stond in één klap stil in ons straatje.Tina, Heel vervelend tegenwoordig met de arboartsen.Vaak zijn het zelf ook mensen die afgekeurd zijn. Anders heb je niet zo,n K baan toch??Maar met Zode nieuwe poortwachterwet dwingen ze veel mensen om veel te vroeg weer aan het werk te moeten.Zo ik ga nu eerst even bijlezen. Krijg straks mijn eerste bed and breakfast gasten. het seizoen begint weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Hallo allemaalCorinne GEFELICITEERD en hoe gaat het met niet roken....??Aura bedankt voor je indrukwekkende verhaal nog van gister, heftig zeg!!!Knuf, Houtje, Marjo en de anderen die gister op mij gereageerd hebben bedankt hiervoor!Het helpt echt, nog niet genoeg maar je voelt je iniedergeval niet zo alleen en dat is heel fijn!!!Verder ben ik benieuwd naar wie er Refusal of iets dergelijk gebruikt (van Corinne weet ik het inmiddels) en wat de eventuele bijverschijnselen zijn want ik geloof dat ik toch wel een steuntje in de rug kan gebruiken.....Hoop dat jullie tips en ervaringen met me willen delen!Liefs en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden