Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Heb ik nou ook, Charlie, ik wou die vriendenlijst óók! Maar ik heb het nou door: de moderator moet even een knop omzetten, en dan kan je in je profiel dat soort dingen aanpassen! Dan krijg je aan de linkerkant, naast de tekst een baan met je vrienden, kan je in één oogopslag zien wie er on-line is.Dat is dan wel weer makkelijk. Nou ja, we snappen het nou ten minste!
charlie Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 ach, dat zien we in de maatjeslijst ook....en bij forums....
Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Een menu aan de linkerkant?????? Corinne... je hebt digibeten en mensen die niks van computers en zo snappen.. Nou daarna kom ik nog eens aankakken... pfffff. menu aan de linkerkant????? Wat staat er op het menu, dan????
CPAS Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Kohtje,Bij ons staat er kennelijk niets op het menu. Ach, en dat hebben wij niet nodig. Een menu is voor doetjes.(zo nu krijg ik vast het hele forum over me heen).Oh, en weet je het al: ik ben gestopt met roken. Niet omdat ik dat nu zo leuk vind, maar ik moet van dokkiedok. Wou je meedoen?
Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Corinne, ik las in de gouwe geit (hihi) zoiets van dat je moest stoppen met roken... en ook dat je gisteren (geloof ik) jarig was wat betreft niet drinken... Met dat laatste nog gefeliciteerd.. ik was gisteren bij een NA-meeting waar iemand wat dat betreft 3 jaar werd.. Knap hoor en tot voorbeeld voor mij.. Ik wil na mijn geboorte op 24 februari (reïncarnatie) ook doorgaan tot mijn verjaardag. Daarna ook nog, natuurlijk... maar ik doe het nu ook maar per dag.Dat stoppen met roken is voor mij ook nog altijd net weer iets anders dan stoppen met drinken.. stom eigenlijk.. Nu ik dit zo zit te schrijven kom ik ineens met mezelf overeen dat ik inderdaad met twee maten meet.. met vele maten eigenlijk.. Roken lost niks op. Geen verveling, geen problemen, geen ...... Na die sigaret gaat het leven gewoon verder.. tot de volgende sigaret die ook weer niks oplost...Corinne, een dag later dan jij, maar ik ga met je meedoen.. ik stop NU met roken..!!!
blacky Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 hola hola amigos , als eerste aan vie van harte met je 9 maanden .wat had ik op de menu vandaag , heerlijke steak , saignant gebakken met champignonroomsaus we zijn gaan uit eten en ik had het een beetje moeilijk ivm de jww, ik had even het missen van het drinken van een glas , eerlijk tegen mijn vriendin gezegt en toen verdwijn het als sneuuw voor de zon .op adb heb ik ook geen menu .wat heb ik gedaan vandaag , heel weinig , gewandeld , kringloop, en siesta gehouden en een klein kamertje op geruimd .trees ik brand niet kaarsje voor jou , maar heb wel een kmw gebedje gedaan voor jou ook goed ??ja wanneer weer eens een samen komst ??zo luitjes ik ben eerlijk gezegt te moe om te reageren , hoe minder men doet hoe minder men wil doen ach ja addi welkom en gewoon dag per dag desnoods uur per uur vie pour moi svp numero 19 de tarot
Houtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Corinne,Ik zat bij de meeting in januari helemaal alleen binnen, samen met Safi. We vonden jullie wel sneu zo in de regen in het fietsenhok samenklonterend met die stinkstokjes. Ik zal je volgende keer bij de niet-rokers omarmen !!!!!
Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 PPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.......................................................FFF..............FF............F...F..F.F.................................................FF.................Zo, dat was het laatste uithaleren....
Houtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwww Kooooohtje,Dat noem ik nou nog een AKTIE!!!!!Fantastisch.* jaja je wilt zeker ook omhelsd worden en aan de boezem gedrukt net als Corinne? Tja, je weet wat je te wachten staat dan :D .
Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Ach Houtje.. en wij rokers vonden jullie zo sneu, jij en Safi daar binnen met z'n tweetjes en grote delen van de meeting missen.........In dat rokershok was het echt heel gezellig hoor...
Houtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Zo'n sigaret lost niets op, geen probleem, levert geen geld op, dus lost geen financiële problemen op. Ik geniet elke dag van het feit dat ik niet rook als ik die rookverhalen hoor.Ik vind het wel zo erg frappant dat er zoveel rokers zijn hier, terwijl ik ze om mij heen nog maar amper zie.......gek hè......of is dat toch dat wij allemaal onmatig zijn (sprak zij, terwijl zij de 16e salmiaklollie nam uit de voordeel-gezinszak-salmiaklollies van 500 gram).... met een gaatje in je gehemelte van de salmiaklollies.....tssssssss.
Houtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Ach Koohtje, je moest eens weten hoe sneu wij jullie wel niet vonden en wat wij allemaal intussen besproken hebben....
Vie Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Mijn menu is:ik drink geen alcohol, en ik rook ook maar niet;Ik aanvaard mijn eigen karakter met alles wat daarbij hoort, inclusief de gektes en de leuke dingen;Ik probeer te aanvaarden dat iedereen anders is en niemand zich aan mijn maatstaven behoeft te houden, net zomin als andersom;Ik wil leren van anderen maar ik behoef ze niet als maatstaf aan te houden;Ik wil proberen om anderen te vertrouwen en ze tot me toe te laten;Mijn fouten wil ik proberen in te zien maar ik beloof niets aan een ander;Ik beloof aan mezelf dat ik me aan deze doelstellingen hou.So hallo, amen. Toch wilde ik het even mededelen.
Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Ennehhhh sorry Houtje.. niets persoonlijks tegen jou hoor, maar ik wil even niet aan boezems gedrukt worden... dat is meer iets persoonlijks voor mij.....
Houtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Zo Koohtje is gestopt met roken. Man, wat zul je er op de volgende meeting FANTASTISCH uitzien. Iemand had je als "cute" omschreven, dat wordt nu wel anders neem ik aan.
Houtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 d'acoord Kohtje. Dan krijg je een warme afstandelijke knuffel. Het was ook meer een grapje . Sorry voor de .
CPAS Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Kohtje,OK dan hebben we nu een pact. Ik hou je er aan!Heb je ook al reddingslijnen voor het nicotineafscheid?Doen!Toen de dokter dat zo tegen me zei, dacht ik van ja, maar doen en dan meteen morgen, want dan ben ik 1 jaar droog. Mooie gelegenheid. Heb haar wel om een stopdiploma gevraagd: stoppen met roken, stoppen met gevaarlijk denken (dat wordt nog het moeilijkste, denk ik), stoppen met roken.Blacky,Ben je weer thuis!Houtje,Ik hoop het, ik hoop het. Nou ja, als ik zou doorroken, dan gaat op zijn minst mijn rechterhand er eerst aan. En zonder handen ook niet roken. Dus ja, dan kies ik toch voor handen zonder roken.Snap je.
Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Corinne, het is geen afscheid, het is een welkom.. Welkom, rookvrij leven... Ik geef me over aan dit rookvrije leven en aan alles wat dit met zich mee brengt. En ik zie vele voorbeelden om me heen.. dus waarom ik niet????
Houtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Over Frans spreken gesproken:Ik had vanmiddag een Fransoos aan den deur (een Belg neem ik aan) die zei: ik zal praat nederlands beetje..... waarop ik jolig riep dat hij ook Frans mocht spreken.......en hij barstte opgelucht uit in een Franse riedelarij, en ik dacht oeps, dus met veel ca va? si vous voulez, ah bien bien, comme vou voulez, oui oui, non, non, oui oui, stond ik daar 10 minuten aan de deur.Dat doe ik nooit meer hè allé dat viel niet mee.Moest erg lachen achteraf. Dat is het probleem als je een taal een béétje spreekt. je zegt één keurige zin en het hele dorp stort zich al ratelend op je. Eigenwijs stuk drijf Hout.En trouwens, nu we het toch over Hout hebben, die gaat naar bed. Dochter logeert bij vriendinnetje II (geruild met rowa met logeerpartijtje) en Zoon zit achter pc te huiswerken zogenaamd, ik zie het wel weer.Het Schaap had een prachtig rapport met alleen maar zevens en achtens dus ik ben dik tevreden terwijl hij een moeilijke school doet. Nu nog wat aan zijn Frans spijkeren (echt!) het is een superhandig slim kind die alles uit de les onthoudt maar woordjes leren, ho maar. Jammer dat ie er vanmiddag niet was aan de deur, had ik kunnen zeggen: kijk, daarvoor is dat belangrijk.
Har Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 quote: Originally posted by: CPASBij ons staat er kennelijk niets op het menu. Ach, en dat hebben wij niet nodig. Een menu is voor doetjes. (zo nu krijg ik vast het hele forum over me heen). Geef nou maar toe dat je chagrijnig bent omdat je gestopt bent met roken en jaloers bovendien op MIJN menutje...mijn menuutje ja, ik heb het er zelf bij geprogrammeerd! Gna...gna.. Maar eh...dames effe serieus: uitloggen..IE 7 installeren, opnieuw gedeeltelijk inloggen met je username en je wachtwoord laten resetten; wordt per mail opgestuurd.Als het dan nog niet lukt hebben jullie pech gehad of zijn jullie vrouwen die ook geen kaart kunnen lezen..whahaaa...heb me toch een lol :$ Har
blacky Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 no corinne ben niet thuis , maar in de tapovan al voelt die ook enorm thuis aan weet je wat ik mijn eigen vandaag cadeau gedaan heb , een mooi hangertje met het teken van ying en yang op , en van mijn vriendin heb ik heerlijk ruikende douche gel gehad genaamd ylang & ylang van bij het kruidvat .morgen tegen 12 uur vertrekken we naar huis , dus dan ben ik weer thuis
charlie Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Har, IE 7 heb ik allang, was 1 van de beta-testers....
CPAS Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Houtje,Jij bent toch niet stiekum lid geworden van clean air nederland?!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden