Spring naar bijdragen

vrijdag 18 april

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alle schrijvers hebben mijn mailtje ontvangen .....voor alle nieuwsgierigen en klein stukje uit het mailtje van tactus

Er is vorige week besloten om de PR van Alcoholdebaas.nl weer aan te trekken en het boek past prima binnen dit verhaal. Daarmee staan alle lichten op groen en kunnen we ons gaan richten op de uitvoering. Het lobbyen heeft vruchten afgeworpen!

YIHAAA!!! YIPEEEEEE!!!! YIHEEEEEEE!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed Visje, ik bedoel het uitzakken dan. ;)

Qua maaltijd heb ik voor de anderen goed gekookt, vis bijgedaan.
Maar mijn maag kan al een week niet veel hebben. Als ik gekookt heb
gaat mijn maag draaien en krijg ik er niets meer in.
Ik eet nu 's middags sla en 's avonds mona familiepot pudding.
Is niet goed maar wel lekker. :P
Voel me ook verschrikkelijk moe, vanmiddag even op de fiets geweest en
kwam amper voor uit. Lijkt wel lood in mijn armen en benen te zitten.
Nou ja, gaat wel over voor ik een jongetje wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
charlie

Pip, succes met die rebelse dochter van je!! Maar wat bedoelde je nu vanmiddag????

Hoi Safi, helemaal alleen hiero??
:D

Héérlijk!! Wel altijd winderig, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Ik geniet altijd van die zilte lucht en het geruis van de zee.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kate

Er werd nog een vraag gesteld over de 12 stappen van de AA.

Vaak is er weerzin door het gebruik van het woord God in de stappen. Dit mag echter geinterpreteerd worden zoals je zelf wilt.

Tip: een interpretatie van de 12 stappen door iemand zonder geloof in God. Elke interpretatie is heel persoonlijk, dus het is maar een persoonlijke versie.

Zie www.aazondergod.com

- spiritueel hoekje

- 12 stappen van de vrijzinnige.

Ik zal deze tip ook op het AA-draadje zetten.

Wie weet heeft iemand er wat aan.

groetjes,

Kate

alsjeblieft Ferry!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Een heel lang gesprek gehad! En nu weet ik niet wat ik ervan moet vinden! In eerste instantie zag ik die man helemaal niet zitten. Hij wendde zijn blik geen seconde van me af, zat alleen maar zeer doordringend te kijken en vragen te stellen. Ik werd er een beetje aggressief van.
Later ging het beter, toen we ook op andere onderwerpen kwamen.
Het feit dat het een heel lang gesprek is geweest is een goed teken.
Ik ga er weer in vakantiedagen op achteruit, maar ik heb ook minder dagen nodig als ik een baan heb waarin ik het naar mijn zin heb. Het is een kantoor met allemaal vrouwen behalve de eigenaar. Ben ik ook niet gewend, want ik heb altijd met voornamelijk mannen gewerkt.
Er zijn nog 2 anderen in de race, maar er zijn ook wellicht 2 banen te vergeven.
Begin volgende week krijg ik bericht. Mocht ik uitgenodigd worden dan ga ik in ieder geval om die man weer in te schatten omdat ik zeer nauw met hem zal samenwerken.
Positief is dat de andere werknemers dan ook hun mening over mij mogen geven aan hem. Kortom ze zouden ook mij moeten zien zitten anders wordt het niets!
Ik wacht het maar allemaal gewoon af, ik ben in ieder geval een ervaring rijker. Die man heeft mij er niet onder gekregen!

pip,
ik begrijp dat je dochter weer thuis is. Hoe is het gegaan bij ex?

Ik dank jullie allemaal voor het meeleven! Ik heb jullie aandacht gevoeld toen ik op gesprek was! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...