visje Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Goedemorgen allemaal,Oef, dat viel niet mee vanochtend! Het zandmannetje liet lang op zich wachten, had het zeker elders erg druk!Ik ga zo aan het werk, ik wens een ieder een fijne droge dag toe en VANGAAG DRINK IK NIET!! Doen jullie mee? xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Ik doe mee, Visje! Er is hier in het verleden al genoeg drank doorgegaan voor een heel mensenleven, en af en toe heb ik daar nog een kater van... maar goed, behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst dus wat let mij om het eens even helemaal anders te gaan doen? Het leven is er om geleefd te worden, niet om te verzuipen!Ik wens iedereen een fijne dag met wat en veel K, M en W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Goedemorgen allemaal,Ha Water da's een mooie, "het leven is er om geleefd te worden en niet om te verzuipen".Ik wordt altijd vrolijk van jouw berichtjes en je uitspraken. .Eigenlijk wil ik ook een pyama dag, gewoon nog een vrije dag er aan vastplakken, helaas:wacko: moet ik weer werken vandaag.Deze twee vrije dagen waren niet genoeg om uit te rusten, ik ben vreselijk hyper.Al heb ik wel lekker geslapen, vaak wakker tussen door maar dat geeft niet.Gem, veel succes vandaag, ik duim voor je.Trees, een dikke :sun:voor je eerlijkheid, en pakt de draad weer op, goed van jou!Houtje, beterschap vrouwtje, goed dat je de afspraken hebt afgezegd en aan jezelf denkt.Nou verder voor een ieder die het nodig heeft, sterkte!@zin weggehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Een hele goede morgen,Har, ik hoop dat jij nu geen last van je schouder hebt gekregen! Ongevraagd en gevraagd heb je het werk van de man met de hamer verricht. Nu maar hopen dat het resultaat bevredigend is geweest voor de dames. Houtje, waarom moeten we bij jou bericht altijd scrollen? Ik ga dan juist lezen! Goede beslissing heb je voor jezelf genomen, denk maar zo, het is even niet anders.Hoop dat je vandaag niet extra last hebt na de therapie, rustig maar aan dus voor de klas.Tapas, mooi streven, uitgaan van het gunstigste scenario. Laat je niet verleiden door doemdenkers!Voor zaterdag, denk aan gezellige contact momenten die je kunt hebben, positivo!Soothe, ik las net dat je gisteren al aan het in pakken geslagen bent voor komend weekend.Ga je toch wat eerder naar Anna, vind ze vast geweldig!Gem, heel veel succes vandaag! Zal aan je denken en voor je duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Goedemorgen, Wanneer breekt de lente los? *** Stien, dat was een grap van Pippi! Zij komt naar mij toe, rond 2130 uur.Morgenavond, gaan we naar een concert in A'dam. Klassiek, dat wel!Zo maken we er het beste van en zijn we reeds een half jaar samen.En nu verklap ik niets meer-Koffie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Soothe, :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Goeie morgen allen tesamen,Gem,Succes met de sollicitatie vandaag!Houtje,Sterkte vanochtend en laat je arm in die mitella!Heel goed van je, heel lief van je, dat je dit weekeinde alles hebt afgezegd.Ik gun je een pijnstiller, maar geen borrel, want ik weet bij ondervinding dat een borrel geen pijn wegneemt.En scrollen doe ik nooit bij jouw berichten, je bent nu eenmaal een vat vol wijsheden.Visje,Ik doe vandaag met je mee en drink niet.Water,quote resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst unquoteDat klopt, dus ik ga vandaag mijn best doen, ook al biedt vandaag evenmin enige garantie voor de toekomst.Pippi,Nog een beetje geslapen? Lekker een pyamadag. Dat zit er voor mij niet in. Vanmiddag moet ik hoe dan ook de deur uit.Albertina,Werk ze vandaag.Stien,Gaat ie? Ook met de wasmachine?Aura,Als ik dat zo lees, kun je zeker beter nog een tijd Antabus slikken. Ik heb zo het idee (en dat is mijn idee, ik kan niet in je kop kijken) dat er een gremlinnetje op je schouder zit. Je vergeet niet zomaar je reddingspilletje in te nemen!Hoelang je dat moet slikken, hangt natuurlijk van jezelf af. Ik heb het 10 maanden geslikt. Vanaf de 9de maand heeft mijn huisarts erover gesproken om ermee te stoppen. Het heeft me veel moeite gekost om aan het idee te wennen. Ik was altijd uitgegaan van een jaar slikken. Toen ik dan eenmaal een paar weken gestopt was met de refusal ging het bijna mis, bijna had ik de 10 maanden niet gehaald.Dus ja, het hangt er vanaf hoe jij je voelt, hoe sterk je in je schoenen staat, of je idd overtuigd niet drinker bent geworden.Soothe,De lente is al officieel begonnen en hier doet de zon haar best.Zo dat was hard werken, zo vroeg op de ochtend. Ik was de eerste op hier in huis. Dus ook ik ga nu aan de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Ik dacht nog, ik heb heerlijk geslapen, amper wakker geweest :$ in mijn onschuld tot ik ging terugbladeren.............. hihihihi.Dank je wel Harreparretje.Zo lieve mensen, ik ga naar mijn werk even nog wat "lippenstift op mijn b*k pleu*en en rennen maar".Hihi ik ben blij dat ik ga hoor. (kan ik daar ook lekker klagen hihi).Nog even de koffie, niet vergeten hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Gem,heel veel succes met je sollicitatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Goedemorgen,Eerst de scroll-alinea:Ja hoor het verkeerde been zou en móest er eerst uit vanochtend. Boos op Klaas, die kwam tegen drieën nog eens aankakken, en natuurlijk werd ik daar wakker van.Al dat snoepen van gisteren heeft me geen goed gedaan, ik heb jeuk over mijn hele lichaam en m'n buik is helemaal opgeblazen van de overstuurde darmen. Pyamadag, óf ik duik er nog even in, maar eigenlijk heb ik nog zoveel te doen vandaag.... Volgens mij gaat mijn lichaam nu in de aanval, stoppen met drinken lijkt niet genoeg. Moet al het andere gif ook nog weren (nicotine, caffeïne,suikers, toevoegingen in pakjes als je gewoon eens niet zoveel zin hebt om te koken, wat bijna dagelijks aan de orde was deze week....). Kortom, geen land met mezelf te bezeilen! Blèèèh!!!!!Houtje; raar hè, maar ben gewoon opgelucht dat je eindelijk toegeeft en je welverdiende rust neemt! Ik wens je heel veel sterkte met je schouder! Forceer niet, als het straks wat beter gaat voelen. Heb zelf járen geleden een ontstoken schouderkapsel gehad, en het blijft een zwakke plek. Rustig aan weer opbouwen straks, misschien héél voorzichtig straks weer kracht opbouwen in de spurtscheul? Maar eerst NIETS!!Gem; succes meid, hier nog iemand die aan je denkt!!! Zet 'm op!Tapas, fijn! Dat er misschien nog een positief einde aan zal komen. Ik blijf met je hopen. Aan je instelling zal het zeker niet liggen! Sterkte!Corinne; ik heb hem nog gelezen op de Loesje pagina. Hij is goed! Jij gaat lekker hè, je klinkt zonuendan als een jong veulen voor het eerst in de wei! Volgens mij heb je last van bevrijdingsgevoelens....Albertina; je bent een doorzetter! Werkze vandaag. Je gaat goed!!Stien; ik doe mee! Grote wasjes vandaag zeker?Water; Je hebt gelijk! Gaat het wat beter met je?Aura; lekker doorgaan zou ik zeggen. Stoppen met antabus kan later nog wel. Waarom niet eerst een jaar verder, dan heb je wellicht een goede basis! Ben ook wel eens te vroeg gestopt ! Geef het even tijd.Soothe gaat goed. We horen niet veel... maar dit is goed nieuws! Gezellig! Gefeliciteerd! En Anna ook Pip; schroef dat been er maar even af! Wat is er met je keuken/vloer gebeurd? Toen was dit kuiken er nog niet... Kalm aan hoor. Het is niet anders, zo nu en dan moeten we nog even flink op de rem. Je gaat goed toch! Met kleine stapjes vooruit en proberen niet jezelf voorbij te hollen! Moeilijk hè? Pyamase!!!!Marco; heb je het gered gisteren? ik hoop het! Vandaag weer dóór! Sterkte!Har; gaat goed nietwaar?! Goosh frabba mannetje! Soms even gas terug!Trees; pas toen jij mijn zinnetje herhaalde, viel ie me pas op. Zo voelt het wel toch? Bek weer op 't stuur vandaag! Hou je taai meid!Iedereen; have a nice day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Hee Sammy, wat goed dat jullie gisteren niets hebben gedronken op het terras! Voelt goed hè, dat het ook zonder kan. Klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Aaaargh... wat zonde pippi!!! Mooi dat je nu vergoed krijgt!Goedzo! Als Safi dan nu de bus eens voor rijdt, kunnen we daar met z'n allen naartoe! Lekker even wat zon opdoen aan de Middellandse zee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Senseo ook hiero! Morge allemaal.Hoe zit dat nou tegenwoordig met het vrouwvolk....ze werken zich zo'n beetje allemaal uit de naad! Er lopen van die hummels aan rokken te trekken of aan de broek te hangen, thuis hebben ze vaak dan ook nog de broek aan, ze doen het merendeel van het huishouden, tellen de centen, proberen het gevoelsleven van de man te stimuleren/ op peil te houden, de kids fatsoenlijk op te voeden, boodschappen, koken....uuh, ik vernoem vast nog niet een hele rits aan dagelijkse taken Ken d'r hier een paar die al helemaaaal niet te stoppen zijn..Tsja, daar zou je toch ook wel chagrijnig van worden....(?) Wil me er niet mee bemoeien hoor, maar het valt me toch op als man dat de geemancipeerde vrouwen van tegenwoordig misschien de lat te hoog leggen??? Ze nemen alles op zich, naast werk...Daarbij kan dan ook nog komen dat door schuldgevoel (Jww) de kinders extra gecompenseerd worden cq aandacht krijgen, heb ik een verkeerd beeld?Wil wel eens iets meer over die mannen van jullie horen en of jullie vinden dat de taken goed verdeeld zijn. Ja, ja....ik ben een geemancipeerde man, die voor de vrouw opkomt Komt hoogstwaarschijnlijk omdat ik 4 zussen heb die zich stuk voor stuk in zo'n situatie bevinden. Yep, ik heb 5 moeders gehad vroeger en ben als enige "zoon" behoorlijk gepamperd...arme ik Geintje, maar wat ik wil zeggen is dat ik een vrouwelijk rolmodel als voorbeeld heb gehad en nog net niet in een rok rondloop... zo dicht sta ik bij de belevingswereld van de vrouw. Kan het ook niet helpen maar daarom trek ik me het welzijn van de vrouw wat meer aan als dat van de man; mezelf uitgezonderd natuurlijk.Wat mijn companen betreft, waar zijn/blijven jullie in dit verhaal? Wat mij betreft, ik heb makkelijk praten langs de zijlijn...heb nog nooit die verantwoording hoeven dragen. Maar goed, ik neem dus nu de rol van grensrechter op me. Ben ik aan mijn stand verplicht..Laat maar horen, ben benieuwd wat ik hier losmaak......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Hoi Aura,Zelf heb ik nooit Antabus oid gebruikt.Ik kan je dus geen advies geven mbt tot de medicatie.Wel wil ik je een hart onder de riem steken, als jij géén gremlins hebt, ga dan ook niet denken dat je ze misschien wel hebt.Klinkt misschien een beetje verwarrend, maar zoek niet op wat er niet is.Blijf bij jezelf en geloof in jezelf, je bent supergoed bezig met of zonder medicatie, dat kan jij alleenbeslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Hé Marjo, wat is een goosh frabba mannetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Houtje,Je ziet er fantastisch uit. Geef je eenarmige les, kunnen je cursisten eindelijk zelf eens wat doen. En lekker klagen. De reacties helpen dan heilzaam.Sammy, Pippi,Tandenknarsen maakt ook herrie. Ik werd wel eens van mezelf wakker.Marjo,Heb niet gescrolled. Doe maar rustig aan vandaag, maar eet wel gezond, voor de afwisseling. quote... als een jong veulen voor het eerst in de wei! Volgens mij heb je last van bevrijdingsgevoelens.... unquote. Ja, klopt wel een beetje, er vallen puzzelstukjes op hun plaats en die bevrijdingsgevoelens hebben met het stoppen te maken. Door dat gehyper, duurde het toch even voordat mijn mallemolen in de slaapstand kwam gisteren. Ik ben wel blij met het medicijn dat ik nu heb. Aura,quote JAKKES!!! Wat een v*rd*mde sneekie one! ...en TOCH.... aura (auro heeft besloten na dit relaas vanavond gewoon weer Antabus te slikken) Dank je CPAS ...en toch... unquoteJa, ik weet wel. Is goed. {{{{{{}}}}}}Zo, nu moet ik aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Har,Ik zou willen dat alle mannen zo vrouwvriendelijk waren als jij:heart:.Om voor mezelf te spreken, nu ik alleen woon kan ik lekker zelf beslissen welke verantwoording ik wel of niet neem, er is niemand waarmee ik de strijd aan hoef te gaan.In mij huwelijk was dat wel anders, drie eigen bedrijven,(van schoonouders en man) en ja ik werkte keihard mee, als er iets geregeld moest worden, deed ik dat, huishouden, deed ik, later een hulp genomen, ik kon het er niet meer allemaal bij doen.Rekeningen betalen? Deed ik, koken? Ik, en ga zo maar door.Ex ging lekker sporten, plofte na het werk neer op de bank en stak geen p@@t uit, hij nam werkelijk géén enkele verantwoordelijkheid op zich, ook geen zakelijke. Dit was een eeuwige strijd pfff, ben blij dat ik daar nu geen last meer van heb.Ik ben baas ik eigen huis en nog belangrijker over mezelf, en dat is erg prettig. Kiik alleen is natuurlijk maar alleen, maar liever dit dan terug naar mijn vorige leven.Hahaha, wat een klaagzang....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Ja, ja....meer, meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Nou mooi niet, anders moet ik mijn handtekening veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Nou Har, nog ééntje dan,Zelfs de vakanties boekte ik, en oh ja, ik deed ook de tuin, maakte afspraken met vrienden en waste ook nog eens twee keer per week de kleding van een heel voetbal elftal plus dat meneer twee tot drie keer per dag andere kleding aantrok en alles in de wasmand pl@@rde.Hoezo geemancipeerd??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Heb ooit in een mannengroep gezeten. Tsja, had wel wat bij te spijkeren wat mijn man zijn betreft. Kan jullie verzekeren dat er heel wat manvolk rondloopt die zich ontkracht voelen, juist omdat ze niet de juiste plek weten in te nemen die bij hun verantwoording past. Ze voelen zich overvleugeld....en hups, vallen dan maar terug in de rol van kind onder moeders rok.De peut heeft er flink aan moeten trekken. Het beest in de man weer los moeten maken..het waren immers lammetjes geworden ipv bokken!Zal nooit de zweethut vergeten die we 3x achter elkaar moesten doen, wat begonnen we te jammeren...maar daarna klonken de rauwe kreten van de overwinning. Gotja, wat waren we eindelijk weer eens dapper en stoer! Worstelen in de modder was ook onderdeel van de back to basics training!Er kwam heel wat los aan ach en wee, maar ook aan kracht! Zal het nooit vergeten en heb er veel aan gehad!Lijkt me ook wel iets voor vrouwen, maar dan een training die de vrouw terugbrengt naar haar roots....laat ze zich maar weer eens vrouwelijk gaan voelen. Dat mannetjesgedrag van de vrouw lijkt me nou ook niet echt bevordelijk. Eeuwen lang hebben ze onder de plak gezeten en wat krijgen ze er nu voor terug? Dat ze zich als mannetjes moeten gaan gedragen (?) Nee, toch? Mag je geen overwinning noemen.En de man? Die moet weer eens gaan brullen als een leeuw, liefst niet op het voetbalveld of andere quasi mannendingen. Laat hem thuis maar brullen en goed voor zijn kroost en vrouw zorgen...op een gelijkwaardige basis met de leeuwin de boel bestieren. Moet je eens kijken wat er dan aan goede energieen vrijkomt.Dus daar liggen nogal wat prioriteiten, toch triest dat onderhand 2 op de 3 huwelijken strandt...Verkeerde tijd? Dacht van niet...uitdagingen genoeg en manieren genoeg om jezelf aan te pakken.DOEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 quote: toch triest dat onderhand 2 op de 3 huwelijken strandt... Hier nog triester Har, ben nooit getrouwd geweest en zal het ook niet meer doen ......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 hoi hoihier lekker uitgeslapen!Nu eerst koffie en de kachel aan zetten, dan zal ik eens gaan lezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Har, ik reageer niet!!!!!!!!!!Pfff, even koffie pauze. Machientje staat machientje te wezen, draait dus nog steeds niet.Men heeft liever niet dat ik hem opstart, hoe zou dat nou komen? :$De berg was groeit gestaag door. Stien zegt tegen zich zelf, loslaten, ontspan!Morgen ga ik aan het werk, hebben de anderen wat te doen in hunvrije weekend.......of het ligt er nog.........als ik thuis kom...........Loslaten, ontspan...............moeilijk hoor ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 tja Har,Mij hoor je niet klagen.Ik werk slechts 2 dagen. Mijn man is met reistijd erbij zeker 11 uur van huis. Ik heb een vrij leven .Thuis zijn de taken 70 -30% verdeeld.De boel schoonhouden doe ik met 1x per 14 dagen hulp erbij Voor en achtertuin ( niet giga groot )voor hem.En bed opmaken. Ook van de bed en breakfast. Komt omdat ik vaak last heb van schouderklachten. Wassen, strijken zijn weer voor mij.Boodschappen idem dito.En bij ons is het wie het eerst zin in koffie of thee heeft die maakt het.Inschenken netzo.Vaatwasser uitruimen ook. Eigenlijk denken we er niet zo bij na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden