Spring naar bijdragen

dinsdag 22april


visje

Aanbevolen berichten

Hai ben ik weer. Pff nog steeds een duf hoofd.
Onze tv is ook stuk, kost teveel voor reparatie, dus moeten ook een nieuwe kopen.
Ik ga zo naar school en zal verder denk ik niet meer hier komen, moet vanavond ook weg.
Ik ga mijn best weer doen. Doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An,
Sterkte!

Visje,
Je kunt het, gewoon doen!


Heb net mijn moeder maar eens opgebeld. Kon wel wat steun gebruiken en wou toch ook weten hoe het gezicht van mijn vader er nu uitziet. Nou, dat ziet er dus heel gekleurd uit, maar is niet meer gezwollen. Overmorgen gaan de hechtingen eruit. Zijn knie is ook nog steeds getooid met alle kleuren van de regenboog. Vluchtmisdrijf door een fietser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

mijn moeder gunde mij echt NIETS. Ze zou me alleen maar op mijn fl****** geven dat ik geld verspil aan een TV. Daarom heb ik ook zo'n last van die buikpijn. Ik was nooit geen fluit waard, en zeker mooie spullen niet (die had zij vroeger ook niet gehad) dus wat verbeeldde ik me wel. Ik heb heeeeeeeeeeeeeeel wat tranen en pijn gehad, en zie nu opeens in :light: dat ik dat gedrag aan het voortzetten ben. Dank je voor het inzicht.

Ik had enkele maanden voor ze overleed nog een telefoongesprek met haar en ik zei dat ik me best zorgen maakte over de toekomst van de kinderen financieel en zo, en toen zei ze: dan had je maar op een flat moeten gaan wonen net zoals ik vroeger ( 2 jaar of zo een 6 kamer flat hoor) en geen auto moeten kopen (nee, zij had hem gekregen van haar moeder n.b.) en het is je eigen schuld dat je geen geld hebt ik heb altijd gevonden dat je........*************** enz.

Wat een vreselijke invloed toch hè.

Pippi,

Je MAG wel vrijwilligerswerk doen volgens mij maar je moet het melden enne, niet teveel natuurlijk hè. Als je 32 uur gaat vrijwilligen dat kan natuurlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaaaai, Corinne, het valt ook niet mee. Van de week had je weer zo'n intensief gesprek, en nu weer werken, geen alco, geen nico, niets niets niets.
Heb je iets wat JIJ erg leuk lekker vindt en waar je van kan genieten?

Ik heb besloten dat ik VRESELIJK ga genieten van die TV dankzij jullie. Dank jullie wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ik net de administratie doen na het HH doen ......tja ik weet het dat het te mooi weer is...maar mijn moedertjelief (sorry Tante Thil!) komt morgen...zie ik opeens dat ik mijn werkbriefje in alle kommotie ben vergeten in te leveren...als dat maar goed komt...ik heb een dikke stapel aan rekeningen.

Pippi...jij ook beterschap en alle anderen die zich niet lekker voelen of pijn hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
houtje

Aaaaai, Corinne, het valt ook niet mee. Van de week had je weer zo'n intensief gesprek, en nu weer werken, geen alco, geen nico, niets niets niets.


Heb je iets wat JIJ erg leuk lekker vindt en waar je van kan genieten?




Ik heb besloten dat ik VRESELIJK ga genieten van die TV dankzij jullie. Dank jullie wel.





Oeisie, Houtje,

Idd niets niets niets, nada nada nada, rien rien rien.
En niets kan me dan boeien. Als ik geweten had dat ik zou moeten stoppen met roken, was ik nog niet aan die studie begonnen. Ik bak er nu maar weinig van, omdat ik me nauwelijks kan concentreren. Maar de middag vordert alweer en 's avonds is het niet zo erg.
Maar zo dadelijk ga ik maar even mijn bed in.

En jij gaat vierkant genieten van die nieuwe kijkbuis! Jij hebt die driedubbel verdient.

En trek je van mij maar niks aan. Ik duik wel even onder.


Safi,
Als je je werkbriefje te laat invult, ontvang je ook later je uitkering. Evenveel dagen, dus je kunt het zo berekenen.
Rekeningen plan ik in van het moment dat ze binnen zijn. Dan hoef ik er verder niet meer naar om te kijken.

Pippi,
:)

Charlie,
Bedoel je dat je?? of lees ik niet goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een emailtje gestuurd naar onze begeleidster bij de Soos met de vraag of ze wat milder kunnen zijn i.v.m. alle emoties hier in huis...ze zijn daar gelukkig niet ZO streng als bij het UWV en weten dat ik doordraai van geldzorgen...nu maar duimen

Ach Coriine hoezo niets niets niets, nada nada nada, rien rien rien. ?????
Je hebt het leven, twee goddelijke kinderen een fijne man , een leuke baan, zonneschijn, lekker bruinbrood, heerlijke kaas, witte magnums, donkere chocola, appeltaart, kwarktaart, chocomelk, kruidentheetjes, drop, hartige hapjes, een glimlach van een vreemdeling, een glimlach van een kind, een kans om te studeren, geweldige herinneringen aan je safari reis....en nog veel emer dingen...en je hebt ons!! Niet teveel slechte dingen willen hoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

Houd je niet van dropjes, of houden Belgjes daar niet van? Een luxe frisdrankje bv. bitter lemon of crystal clear of bv. luxe koekjes, ander snoeperijtje? Moeilijk hè.
Om iets te verzinnen wat wél mag.
En die studie, dat komt wel goed, gewoon eerst effe de eerste tijd doorbijten.

Ik heb na 2 weken geen jww een veels te dure lippenstift gekocht, hij is inmiddels op, maar het motiveerde me iedere keer dat ik hem op mijn b*k pl**rde dat ik oké, dit is voor een goed doel een beloning.
Maar je houdt niet van lippenstift, dat weet ik. Een lekker geurtje? Een heerlijk biefstukje met patatten voor jezelf ipv spaghetti of rijst?

Een mooi boek om te lezen? Een abonnement op een tijdschrift dat je anders jezelf niet zou gunnen ???

Heeeeeee, ik weet wat, een NIEUWE TV !!!!!!!!!!!!!!! :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverds,
Ik bedoel te zeggen dat momenteel de trek allesoverheersend is.
Gelukkig weet ik, bij ondervinding van de alco, dat trek ook overgaat.
En jullie sommen allemaal dingen op die jullie leuk zouden vinden.
Na een week heb ik me beloond met lekkere broodjes.
Na twee weken krijg ik wat anders van mezelf, zit nog te denken wat.
Maar daar moet ik nu niet over denken, want dan ga ik me nog met het verkeerde belonen.
En nu duik ik echt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie...je ging zo lekker...ga daar toch gewoon weer op voort borduren.
Het leven is 1 groot kleed dat elke dag met een nieuwe steek volgeborduurt wordt en daar horen ook donkere kleuren bij.
Alles is niet verloren en je hebt een hele goeie poging gemaakt.
Alle begin is moeilijk en soms kunnen omstandigheden en onbegrip om je heen je over de foute streep trekken.
Droog je tranen en sta weer op.
Ik geef je een hand..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is eigenlijk door de discussie zondag begonnen, Moeders tussendoor(moeder???) en alles wat hierna gepost werd.
Ik kan het even niet meer handlen, elk berichtje betrek ik momenteel op mij.
Nu log ik voorlopig definitief uit hoor, en lees ook niet meer mee, alles kan me gestolen worden.
\\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo en goedemiddag. Ik kom even koekeloeren.
Zie dat er weer dapperen onder ons zijn die een mijlpaal hebben! Gefeliciteerd en van harte!
Over nare moeders kan ik niet meepraten. Ik heb mijn moeder pas goed leren kennen een paar jaar voor haar dood. Een warme, lieve, hartelijke en avontuurlijke vrouw aan wie ik niets dan fijne herinneringen heb. Ik tel mijn zegeningen dus.
Maar daarbij moest ik even denken: Zondag was ik met mijn zus op stap. Ik vertelde haar over wat wrok-dingen die ik nog voel (heeft overigens niets met mijn moeder te maken maar wel met dingen van vroeger). Ze keek bezorgd en zei: als je maar niet met van die wrokpunten in je lichaam blijft zitten. Daarbij wees ze onwillekeurig de plekken op haar borst en maag aan, precies waar ik het voel als ik blijf steken in oude gevoelens. We zijn halfzussen, maar toch voel ik haar als een echte zus die heel veel van me aanvoelt, ook al is zij succesvol en rijk en zakelijk en veel praktischer dan ik.
Voelen jullie dat ook lichamelijk op een plek in je lijf, als je boos bent en het er nog bij je in zit? Verdriet zit weer op een andere plek. En vreugde of geluk lost alle zere plekken op.

Dus vandaag wens ik jullie allemaal wat geluk, om wat van het zeer weg te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel mijn leven heb ik mensen om me heen die me opslurpen, leegzuigen, meer willen, me helemaal willen. Mensen die mijn leven willen verwoesten zo lijkt het. Ja mijn ma was er ook zo een. Nu mijn man. Hij zal het zo niet bedoelen maar het gebeurd wel. I'll survive, heb ik al heel wat gezongen en heeft mij van ergere dingen behoed. Nu zal ik het weer moeten opdreunen in mijn hoofd als het moeilijk is.
Ik wil me door niemand en niets laten slopen, dat gun ik ze nog niet eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ow charlie, okee, je dondert nu van de fiets maar zorg als de wiedeweerga dat je weer terugkomt in het zadel!!!!!!! potjandoziedropmetperen!!!
Niet in het ravijn gaan storten maar gewoon even van de fiets donderen alsjeblieft! Hou je taai he, en gooi alsjeblieft weg wat je nog meer op zou willen drinken, het is het niet waard namelijk. Niks is het waard dat jij jezelf klemzuipt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie sorry, ik zat zo lang over mijn bericht te doen dat ik jouw posting had gemist. Het was niet tactloos bedoeld.
Er is toch niets mis met goed uithuilen en razen over je verleden en wat je is aangedaan? Je moet met jezelf verder, niet met je ouders. Shout it out, geef er lucht aan, hak een boom om, doe iets. Maar laat de pijn niet binnenin je rotten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...