Spring naar bijdragen

dinsdag 22april

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi Blacky!

Ja Pip, ik hou je op de hoogte! Begin anders eens met de kleikuur ;) ?

Je hebt gelijk Corinne, stoppen met roken is ook eigenlijk overal wel goed voor. Top hoor!

Stel, dat we nou allemaal hele gezonde mensen zouden worden, die weer gaan luisteren naar hun eigenste lichaam :D Nou ja, gezonder worden we iig als we die eerste steeds maar laten staan, nietwaar?

Luisteren naar míjn lichaam, zou betekenen dat ik er allang in had moeten liggen... wèèèhh... Ook zo'n moeilijk te doorbreken patroon! Nog even...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, zit geen alcohol in: Fruits de mer. Wat bedoel je trouwens...giftige bonbons in de boeken...doorgaans (?) De verpakking was goed gesloten...en ja, dacht er ook even aan of er speldeprikken door de verpakking zichtbaar zijn. Vreemd, ik had die associatie ook.
Besef nu dat degene van wie ik het zou kunnen verwachten attent genoeg is om ook een berichtje achter te laten...snap er niets van!
Heb er trouwens al wel een paar op, kon het toch niet laten..
Het lot tarten zit een beetje in mijn aard :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga naar bed.
Niet drinken en niet roken, ben ik volop mee bezig.

Marjo,
Slaap ze

Har,
Oeis. Toch zeg ik : tot morgen. Slaap lekker.

Peppa,
Goed van jou.
Mij kost het aardig wat moeite tussen 2 en 5 's middags. Dat is al korter dan een week geleden, maar het is wel heftiger. Nou ja, ik weet van het stoppen met drinken dat trek, hoe hevig ook, voorbij gaat.
En het is niet altijd zo moeilijk, alleen 's middags en die heb ik voorlopig allemaal vrij gepland, zodat ik altijd iets anders kan gaan doen.

Zo nu ga ik echt naar mijn bed.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi , ik val heel even binnen en zit aan een grote beker melk! ja melk en wat is dat lekker zeg. Nu ben ik bekaf en had een goede avond. Gewerkt, geeft me een voldaan gevoel. Heb wel heel het draadje gelezen en ik leef harstikke mee met jullie allemaal. Veel goede dingen geschreven waar ik ontzettend veel aan had. Een paar keer heeft de drankduivel me willen verleiden vandaag: die wil constant mij 'uit knop op AAN zetten'. Uit heb ik gezegd, geen gezeur. Ik verheug me nu op morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooh...als ik me morgenvroeg hier niet meld willen jullie dan 112 bellen? :o
Zeg maar dat er iemand in Ehv.-zuid vergiftigde bonbons heeft gegeten; ik zal vast een SMS (safe my soul) vlag aan mijn balkon hangen; d'r komen hier toch elke dag ziekenauto's voorbijgesjeesd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi-hoi,

Alles wel hier! Can't complain, just the same! Dank voor de betrokkenheid! Het is te doen (niet drinken)
Soms zit het mee en soms loopt het stroef.

***Marjo, ik blijf achter je aan hobbelen! ;)

Ik ben weinig aanwezig, omdat mijn belangstellingssfeer toeneemt. Ik leef weer een beetje en dan komen de interesses terug! Wat een zonde, vele jaren naar de klo*e geholpen. Kan de klok niet meer terugzetten, het zij zo!!

Groetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Albertina, ik ben nieuw hier. Flurazepam ken ik wel, dat is een capsule he. Veel mensen worden hier misselijk van of hebben de volgende ochtend een ijzersmaak in hun mond, vaak ben je er ook suffig van. Het is een oud middel hoor, ik zou om Loramet vragen, goed middel met minder bijwerkingen. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staartje, welkom op dit forum. Er is van vandaag (woensdag) al weer een nieuw draadje gemaakt waar je op kunt klikken als je naar Home gaan en dan op Ditjes, datjes en dagdraad klikt.

Ik ga even kijken of je je ook al hebt voorgesteld bij Wie is wie? Geen controle, maar gewoon interesse.

Wat je doelen hier ook zijn: succes ermee!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...