Spring naar bijdragen

dinsdag 22april

visje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,
Opnieuw weet ik weer dat ik het niet bij 2 glaasjes kan houden, het leek gister wel een inhaal slag.
En dus een kater van hier tot tokio. Vind ik het erg? Ja, dat ik mij zo voel wel, maar ik heb weer een les geleerd dat ik het dus echt niet kan, hoe goed mijn voornemens ook waren gister om na twee te stoppen.
Okee een doorstart dan maar weer. Ga zo werken, spreek jullie later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jammer Visje, goed dat je nu weet dat het er geen 2 blijven.
En ja helaas, de kater komt later!
Nou meid begin opnieuw vandaag en werk ze.

Zelf heb ik heel raar geslapen een soort roes lijkt het wel.
Ik voel me misselijk en totaal niet fit.
Ws komt het door de slaapmedicatie, Flurazepam, kent iemand dat?
Ik denk niet dat ik ze nog neem, bah.
Ook ben ik helemaal niet bijgelezen dus weet niet hoe het met een ieder gaat.
Hopelijk goed.
Zo nu even onder de douche en dan het bjoetiekees ritueel;).
Oh ja en vandaag drink ik niet, doen jullie weer mee?
Fijne dag allemaal, en geniet van het mooie weer.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen visje , ik heb gisteren naar "lost in tokio "gekeken maar heb je daar niet gezien , grapje tussen door he .
ik hoop dat er ook voor jou een dag komt dat je de smaak van het niet meer drinken te pakken krijgt sucses
ik moet gisteren lachen ivm de berichtjes die gingen over ....lief , ik kan er niet aan doen maar als ik mijn vriendin roep moet ik dat woord iedere zeggen , terwijl het niet altijd lief bedoeld is.... wat is een naam ;)
toen we de zaak in spanje hadden en de klanten vertrokken dan zegden ze altijd dag lieve -blacky hi hi vondt het altijd wijs terwijl het twee namen zijn .
pippilota er zijn van die dagen dat ook ik mijn partner zou kunnen .......... enekel dagen inderdaad even de grgrgr gevoelens parkeren in een koelkast , nadenken en zien wat er dan komt , als we op onze teentjes getrapt zijn doen/zeggen we soms zaken die we niet echt menen .
zo ik ga nu toch eerst wakker worden .
ik drink niet vandaag en hoop dat jullie mee doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen,

Visje, iedere dag is een goede dag voor een nieuwe start.
En als je maar genoeg lesjes leert ga je de leerstof echt wel een keer snappen.
Niet boos zijn op jezelf (of juist wel?), maar DOORpakken en analyseren WAAROM en je doel scherper definiëren en meer focussen op jezelf en waarom het goed voor je is om NIET te drinken.
Of je moet er tevreden mee zijn dat je nu minder vaak doorzakt dan vroeger? Dat is tenslotte ook minderen. Maar met een kater naar je werk, dat is geen pretje, breek me de b*k niet open.
Je vind het toch niet erg dat ik nu even extra geniet van mijn heldere koppie he? (plaagstootje... :P )

Over werk gesproken: ook bij mijn werkgever is het geld op, dus meer werk wat gedaan moet worden door minder mensen oftewel meer en intensievere uren voor hetzelfde geld... geen nieuwe spullen, maar oude meuk die langer moet draaien... meer zelfstudie in m'n eigen tijd om bij te blijven... getver, soms word ik er wel eens flauw van hoor, al dat gejakker. Aantrekkende economie my @ss, ik merk er niks van, 't is alleen maar eenzijdig meer voor minder.
Gelukkig heb ik geleerd "nee" te zeggen als het te gek wordt. Het is mijn baan, en als de chef vindt dat het anders moet dan doet-ie het zelf maar, mag-ie eerst even drie jaar met de neus in de boeken (nou ja, tegenwoordig met de neus in de CD-ROM speler dan he ;) )

OK luitjes, maak er een mooie dag van, ga ik ook doen!
Sterkte voor iedereen, dikke {{{HUG}}} voor wie wil en hou vol he! :rose:

p.s. Trees, nog een :present: voor jou, beetje laat maar niet minder gemeend! Maar je staat niet in het lijstje???
En vandaag Gem :present:, Tapas :present:, Jani :present: en Chinagirl :present: ... Van Harte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje, daarom laat ik die eerste staan. Go for it!!!

Water, na het jakkeren voldoende rust pakken. Heel goed dat je ook eens nee zegt!

Albertina, misschien kun je eens een halve proberen. Deed ik ook altijd met 10mg oxazepam, werkte uitstekend! Werkze! Mooi hè, de lente op het water...

Blacky, we hebben vast allemaal wel eens moeite met het parkeren van negatieve emoties. Ikke wel iig, zéker tijdens mijn pms-strijd, dan moet iedereen het ontgelden...grmblll...

Aura, goed dat die foto je helpt. Goed stok achter de deur. Slik maar lekker door, je gaat super!

Wat een lieflijk draadjeseinde gisteravond!
Ik was er als eerste uit vanochtend. kon moeilijk slapen na de intensieve training (of het roken daarna...), ademhaling zit nu ook te hoog. Dus zo eerst maar een lente wandeling naar mijn favoriete plekje!

Latersssss!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja, vergeet ik iets heel belangrijks (!)
Iedere dag als ik in de spiegel kijk, denk ik bij mezelf; je gaat er steeds beter uitzien! Wat weer een extra motivatie is om door te gaan, zelfs als ik kijk met een slaperig hoofd..... nog mooi!!!! :D

Dus nou hoop ik eigenlijk een beetje dat jullie dat ook hebben, want het is zo'n lekker gevoel om weer eens met een zachte blik naar jezelf te kijken...

ik trek de lieslaarzen vandaag weer uit en ga eens lekker genieten!
best wishes en have a nice day!

Adam, felicies met je 3/3/3.... :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo het hele ochtendritueel weer gehad, ik kom niet op gang.
Voel me vreselijk, net of ik een kater heb:wacko:, gelukkig niet van de jww.
Nou mensen ik moet de deur uit,ik ga maar met het raampje open rijden, missch, kom ik
dan wat bij.
Nogmaals geniet van het mooie weer!
Toedeloe!
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lichtvoetig Visje, tis natuurlijk aan jou hè maar mag ik je zeggen dat je een beetje nonchalant op me overkomt? Wil niet in jouw water zwemmen hoor, ik hoop alleen dat je het uiteindelijk droog kunt houden...Ga ervoor, succes!

Alle jarigen van harte
:heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light:

Ga zodadelijk op kraamvisite. Nichtje heeft een zoon gekregen...dat maakt mij achteroom (?) Ze is de dochter van mijn zus, dat maakt mij ............? Wie weet raad? Weet ook effe niet wat ik moet geven..tip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goh, over 2 maanden zit ik op een jaar... wie had dat ooit kunnen denken!!
De laatste dagen valt het me zwaarder hoor, mooi weer, werkstress, wetend dat collega's hun verdriet verdrinken op terrasjes en ik maar weer braaf zijn. Maar drank lost de stress niet op, dus gewoon maar verdragen...

Alle andere mijlpalers ook gefeliciteerd, goh Gem, nog een maand!! dan heb je je jaar volgemaakt!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:moon::present::heart::rose::D:moon::present::heart::rose::D:moon::present::heart::rose::D:moon::present::heart::rose:

Gem wat een geweldige dag voor je vandaag !!
11 maanden, nog eentje en je krijgt van ons een virtueel speldje:D
Veel succes bij je vervolg gesprek, knock them dead!

:D:moon::present::heart::rose::D:moon::present::heart::rose::D:moon::present::heart::rose::D:moon::present::heart::rose:

Tapas, donder-zonder-dagen zijn i.p.v. een strijd een gewoonte geworden.
En dat nu al 10 maanden, ik ben zo trots op je dat je gewoon die knop omgedraait houd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, ik zie er wel gezonder uit vooral mijn huid is weer wat strakker, mijn gezicht zat vol met (uitdrogings)rimpels en de wallen zijn weg maar ik ben ondanks dat ik veel meer eet afgevallen. Al die caloriën van dat bier kwijtgeraakt ongetwijfeld. Was gewoon in alle opzichten een opgeblazen kikker! Kwaak...kwaak!!!
Wil bruin worden de komende maanden door gewoon veel buiten te zijn en me lekker in mijn vel gaan voelen...dat laatste lukt me al vrij aardig :)
Fijne dag allemaal, ik hou het droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gisteren op mijn andere fietsje gereden. Daar zit ik wat verder voorover op en nergens vering. Na 10 km ook weer meer last van mijn schouder. Klachten blijven latent aanwezig. Gelukkig heb ik vandaag een vak.dag. ga lekker naar de sauna:rose: Klachten zijn allang chronisch. Misschien ander werk zoeken?
Bah, het lijkt inderdaad wel een forum virus.

Gem, dat wordt dus spannend! Voor je 2e gesprek. Klinkt hoopgevend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Visje: dat is het beste wat je kunt doen, weten dat het niet lukt en toch weer verder gaan met stoppen. Met vallen en opstaan, als we maar doorgaan.

Tina: flurazepam ken ik niet, maar zal wel familie van de pam metjes zijn.

Blacky, Water, Marjo, Adam, Safi, Sammy en Tapas: ook goedemorgen

Har: proficiat met je achternichtje! en net als Safi: 'suikeroom', kan je worden, hebben ze graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak me er niet echt zorgen over Safi en heb zojuist allerlei onderzoeken achter de rug, uitslag volgt de 29e. Ik ben gewoon mijn bierbuikje kwijtgeraakt :D Suikeroompje wens ik niet te worden, dat vind ik zo'n compensatiegedrag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedere dag een feestje, het begint er steeds meer op te lijken. Ik doe mee!
Ja, Adam, ik kom ook op jullie feestje hoor, heb je een goede band uitgenodigd, kunnen we lekker swingen!

Har, je bent haar oud-oom! :D En verwen dat kind nou maar!
ik sluit me bij Safi haar mooie gedachtengang aan vandaag, laat het kind, het kind! :rose:

Dussss.. zal ik mijn dochter vandaag en morgen eens verwennen als ze straks bij de tandarts elastiekjes en ringetjes in haar mond krijgt!!!
Touwens, ik heb er ook niets van gezegd dat ze wel de ene sport goed kan beoefenen met haar -bijna- gebroken teen en de andere niet ;). Ze had wel pijn vanochtend, na gisteravond een uur op het kaatsveld... Vanmiddag krijgt ze natuurles, in de natuur en.... gaat ze polsstok springen.... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...