Spring naar bijdragen

donderdag 25 april


Trees

Aanbevolen berichten

Rook



Wij zitten en roken en praten alsof

dit leven niet ons maar een ander betrof,



alsof wat de wereld zo vreselijk maakt,

de dood en de liefde, ons beiden niet raakt.



De rook vult de kamer, het regent gestaag,

en morgen en gisteren zijn als vandaag.



Wij zitten en roken en zeggen niet veel,

wij hebben geen deel aan het grote geheel,



wij hebben geen weet van het reddeloos leed

dat eindeloos omgaat op deze planeet.



Wij zien langs het venster de tijd die verglijdt.

Men is ons daar buiten al eeuwenlang kwijt.



J.P. Rawie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Visje, ik heb net zelf een sponsor om mij te helpen... ik ben nog niet in staat om al sponsor te zijn voor anderen... de wil is er wel maar ik besef dat ik zelf nog zo hulp nodig heb.. maar lees om je heen, hier op het forum en kijk en luister om je heen bij de AA.. en eventueel NA.. ik heb veel steun bij de strakke regels van NA en bij de wat warmere en lossere regels van AA (hier in de regio en volgens mijn ervaring) ik voel me er erg thuis en begrepen en gehoord.. daardoor sta ik ook erg open voor andermans verhalen, die weer erg verhelderend kunnen zijn... Vissie... kom op.. je moet er wat voor over hebben.. wil je nog wat pb-en??? dat ken altijd, hè????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pipje, ik hou er niet zo van om maar zo met een ander mee te kletsen.. maar in dit geval wil ik wel even met Visje meegaan als ze zegt dat je een mooi mens bent... ik ken je niet persoonlijk, maar iemand die zo op een forum schrijft als jij, van heel laag en min naar heel gevoelig, en mooi en eerlijk en dus hoog, moet een mens van uitersten zijn, en dus een mooi mens.. Pip, je bent ..... en je wordt opgemerkt en verguisd en vergald... maar ook geliefd... en je bent er gewoon steeds... ik vind je gewoon goed.. hihihi... lekker kinderachtig einde... maar wel gemeend..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi.. ok,pippi, verguisd en vergald moet dan misschien wel verguist en vergalt zijn... maar het doet er niet aan af dat ik je hier graag lees... ik leer veel van je .. je laat me steeds weer met beide voeten op de grond staan... en dat is nogal wat... maat 45.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...