Vie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Trees, je kan ook googlen op het onderwerp: als borstvoeding pijn doet.Kolven is voor haar misschien een idee, zodat het kindje wel aan de fles is, maar niet zijn moeder pijn doet en toch de goede eigen stoffen binnenkrijgt.En nu ga ik iets heel lekkers eten van bonen en cocos en knof en room, buine suiker en rijst. Ik zie jullie later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 blacky kan niet meer , nog een wand/muur (hoe noemen ze dit van een caravan?? te doen maar het zal voor een andere dag zijn ben kapot en mijn onderbroek zit vol met haagbladjes en mijn handen zijn precies schuurpapier dus hoop ik dat ik niets strelen moet orleando ik woon sinds een jaar terug in belgie , ben op 7 jarige leeftijd naar spanje vertrokken met mijn ouders , op 17 jarige leeftijd terug op mijn eentje naar belgie gekomen , in 1995 terug naar spanje vertrokken en nu ben ik dus terug in belgie .pipke wat vandaag niet is kan morgen komen , als we het zelf maar willen .corinne ikke blij dat je mijn humor herkend , dit is wat mij recht houdt zonder mijn grappen en grollen lag ik al onder de zoden .ivm vissen corinne mijn ouders hadden meer als 5000 vissen , forellen , koi karpers , goudvissen en noem maar op , ik heb ook vissen en ik kan er enorm van genieten , smorgens tikken ze tegen het raam om eten te hebben , orleando in mijn aquarium staat enkel een klein pompje met een filter ik verschoon dat dagelijks (nu mijn vriendin) en ik heb heel proper water .je moet zien dat je niet teveel vissen hebt naar gelang de grote van je aquarium .ps mijn pa gaf de papfles aan de babyvisjes morgen ga ik naar gent , mijn vriendin heeft daar een sport wagen gezien , niet bepaald mijn ding , als mijn wagen vier wielen heeft en ik niet hoef te steken ben ik al blij , maar mijn vriendin lijdt nu eenmaal aan de ziekte van celica-isme .zo en nu ga ik duchen en eens kijken wat ik tussen mijn tandjes steek , an voor mij een kleintje met mayonaise aub en een frikadel speciaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Hee Pippi wakker worden, Spudje (aardappeltje) is al een oude bekende hoor !!! Geef niks, volgens mij heb jij gewoon geen borstvoeding gehad, dan krijg je dat zeker...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Zoon zit nu nog in BAli, gaat nog naar Komodo (dat eiland waar ze komodovaranen hebben, een soort giftige hagedissen van zo'n 2 meter...), en heeft net beslist nog 2 weken naar Sidney, AustraliĆ« te vliegen...zal wel moe zijn als hij thuiskomt!Maar afstanden bestaan niet meer, met MSN en webcams. Wel een beetje jammer, haalt het 'speciale' er een beetje af!Corinne, ik ga ook Chinees laten komen (luxe, hĆØ, voor iedereen die er 5 kilometer voor moet rijden!Maar ja, jullie wonen weer 'buiten', en dat zou ik nou weer heel graag willen! DAn maar geen toko of chinees!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Vie, ik wil straks wel precies weten wat voor een gerecht dĆ Ć r nu uitgekomen is...brr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Volgens mij heb ik alleen maar de fles gehad; vandaar oraal complex.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Gni...gni.......bbbblllllllĆØĆØĆØĆØĆØrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Kan er nog zuur om lachen; misschien was die melk wel bedorven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Zonder suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
staartje Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Ik kan me ook zo boos maken om dat flessen of borsten gedoe, hetzelfde als dat je in nederland pijn moet lijden om een kind te krijgen, anders krijg je geen band met je kinderen, bull shit. Ik kon mijn oudste ook geen borst geven omdat ie veel te vroeg geboren werd. Ook de bevalling ging als in een roes. Bij de 2de kreeg ik een ruggeprik vanwege mijn paniek en die kreeg ook de fles!Ik kan je vertellen, ik heb met beide een superband en ze zijn nooit ziek, doen het goed op school etc.Mijn advies is al jaren: luister naar lezelf en je lijf, laat je niets aanpraten door het consultatieburo en consorten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Blacky,Weet je, mijn vriendin, ook depressief, zei laatst nog dat ze beter kan opschieten en lachen met depressievelingen. Die eeuwig vrolijke, onbekommerde types jagen haar de bomen in.Ik begrijp precies wat ze bedoelt. En ik denk dat dat een van de redenen is dat ik niets met mijn broer heb.Trees,Ik woon in het centrum van de oudste stad der beide Hollanden, de stad waar de Nederlandse staat a.h.w. is gesticht. En het is manlief die straks eventjes de deur uitwandelt.Oh Staartje,Ik heb moeten praten als Brugman om van de eerste in het ziekenhuis te mogen bevallen. Wij zaten midden in de verhuizing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Trees,Kijk toch maar eens op www.borstvoeding.com gaat ook over verstandig afbouwen enz !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Ben weg hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 ....daar komt nog puree van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
staartje Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Ja, ik ga ook weg. Er wordt me een dikke vette loempia aangeboden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Doe maar gebakken!is het niet een beetje te vroeg voor het geiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Spud, zie andere draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Spud,Wat een mooie foto van jou en je familie. Ben jij de middelste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 o o o ik denk dat ik in love ben op een pototo mijn eten voor vanavond witloof in de oven met spud sorry puree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 o o o ik denk dat ik in love ben op een pototo mijn eten voor vanavond witloof in de oven met spud sorry puree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Blacky,Eet smakelijk van mij lievelingsgerecht.Spud,Frietjes zijn ook lekker. En zure mayo? Jij moet in Vlaanderen patates friet met mayo gaan eten. Jij zou vast ook tartaarsaus lekker vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 spudje je was heerlijk , en ik doe het meeste traag , nooit vlug zal wel een beetje mijn spaanse opvoeding zijn maƱana maƱana corinne die witloof in de oven is van den aldi , nu weet ik niet bof dat in nederland bestaat ?en zijn er twee nederlanden dan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Zo, ik heb alles bijgelezen. Mijn nieuwe computer heb ik ingesteld, tja, de vorige is ontploft dus het is een dure week geworden.Gelukkig spaar ik elke maand geld voor dat soort ongein. Niet dat ik veel spaar, maar ik zet elke maand wel wat opzij, zo doe ik het ook voor de kleren, de sportclubs (die contributies komen allemaal tegelijk in het begin van het nieuwe schooljaar, tegelijk met de rekening van de boeken enz.).Blacky,Wij hebben welzeker en vast ook Aldi's in Nederland. Maar bij ons in de buurt niet zoveel, wel in Utrecht maar dat is voor mij te ver rijden. Ik heb wel 3 Lidl's in de buurt zitten dwz tussen de 5 en de 10 km weg maar dat maakt niet zoveel uit ik ga toch altijd met de auto, en laad hem helemaal vol. Soms vind ik wel het assortiment van de Aldi beter...... Hoe heet witlof eigenlijk in het Belgisch? Brussels Lof?Ik ben bekaf en ga zo naar bed denk ik. Heb weer meer last van mijn arm (logisch hoor). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Pippi,Slaap ze!Adam,Enge droom.Spud,Ik ben een ex Belg. In Belgiƫ geboren en getogen. Heb her en der wel een paar druppel Zeeuws en Noord-Brabants bloed zitten. Nee, ik ben een immigrant. Ja, ja, zo een van die buitenlanders he.Blacky,Witlof in de oven is gewoon lekker, vond ik als klein kind al. Altijd het kostje voor mijn verjaardagseten.En de Aldi heb je hier ook, alleen die zijn wel compleet anders ingericht en een heel ander assortiment.Houtje,Gewoon witlof.Nieuwe compu. Mens wat doe jij allemaal sinds je een ontstoken schouder hebt?Hopelijk ontploft die niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden