Spring naar bijdragen

vrijdag 25 april


visje

Aanbevolen berichten

Mogge, medestrijders,
Vogeltjes fluiten, ik had nog wel ff een paar uurtjes willen doorpitten, maar de plicht roept.
Onze kat heeft de gewoonte om dooie muisen voor de deur te leggen, zo van kijk is hoe goed ik ben!!
Niet echt prettig op de nuchtere maag! Ok, ik ga me aankleden Heb een fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een hele goede morgen,

Visje, verstandig om je te kleden zó warm zal het ook weer niet worden. ;)
En die muizen......, aard van het beestje. Wij vinden dat niet zó geweldig zeker
niet op onze nuchtere maag.
Vraag me af wat de kat niet prettig vind op zijn nuchtere maag, mogelijk
een visje met houten.....

Héé wat goed van je, je begeven naar de AA. Da's een krachtige zet van je!

Soothe en Kaia, mijlpalers van vandaag! :present::D:present::):present::D:present:
Toppie hoor!

Soothe, gestopt met nico? Nu wordt het echt tijd dat ik terug ga lezen, loop
nog wat achter in mijn info.

Allemaal een fijne droge dag met veel :rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen!
Allen een goede vrijdag toegewenst.

Visje en Stien,
Piep, piep, miauw, miauw.
Een van onze katten heeft gisteren een wesp (ja, nu al) vermoord.
Ieder zijn meug, zal ik maar zeggen.

Ik ga even kijken wat er gisteren nog geschreven is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):light::sun::lips::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart: .................. :light::sun::lips::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart: S O O T H E, :light::sun::lips::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart: K A Y A, ..... :light::sun::lips::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart: 5 MAANDEN! :light::sun::lips::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart: .................. :light::sun::lips::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):light::sun::lips::moon::present::):rose::P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Adam, hoe gaat het? Zijn de tien weken inmiddels verlengd?

Vie, je mannetje weg? Toch heb je gistere niet bijster veel geschreven hier?
Zorg wel goed voor jezelf en schrijf hier lekker van je af! :present:

Houtje, vermoeiende dag geweest voor je? Nog gefeliciteerd met je dochter. Heb je eer van je appelflappen gehad?

Gem, Je hebt het kruisverhoor overleefd! We kunnen soms meer hebben als we zelf denken,
je hebt dus ook gewoon de juiste uitstraling. Dat wist ik al. Ik hoop dat het voorstel ook
goed wordt en dat je met een gerust hart deze nieuwe uitdaging aan kan gaan.

Charlie, liefde is het sleutelwoord!
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik jou niet te volgen vind in je berichtgevingen.
Met 41.3, vrolijk doorschrijven op dit forum? Volgens mij heb jij geen arts nodig maar
een nieuwe thermometer. Een thermometer die ook het gemoed balanst.
Ik hoop dat jij vandaag een betere dag zult hebben en de draad ook serieus weer
oppakt.

Corinne, knap staaltje hoor. Zo'n sigaret staat ook voor geen meter als ik je zie met
de witte handschoentjes aan. Komen er brandgaatjes in! ;)
Vroeg me eigenlijk af of je geen last hebt van hoestbuien, die vuile rommel wil er
nu toch wel uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor die oude Amsterdammer die mij vaak door zijn nuchtere manier van schrijven, door mijn tranen heen weer een lach kon ontfrutselen, om weer moed te houden en gewoon door te gaan.
Soothe, beste man, je staat al 5 maanden droog en ik vind het mooi om te zien dat je de knop helemaal hebt omgedraaid! Gefeliciteerd!!!!!


B):light::heart::lips::present::moon::musicnote::P:sun::rose:;)B):light::heart::lips::present::moon::musicnote::P:sun::rose:;)B):light::heart::lips::present::moon::musicnote::P:sun::rose:;)B):light::heart::lips::present::moon::musicnote::P:sun::rose:;)

Kaia, je berichten van de afgelopen dagen geven blijk van een frisse, heldere kijk! Super!!!! Je kan er goed van genieten!

B):light::heart::lips::present::moon::musicnote::P:sun::rose:;)B):light::heart::lips::present::moon::musicnote::P:sun::rose:;)B):light::heart::lips::present::moon::musicnote::P:sun::rose:;)B):light::heart::lips::present::moon::musicnote::P:sun::rose:;)

Liefs, Marjo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Mag ik je een portie zelfvertrouwen, wat koppigheid en doorzettingsvermogen aanbieden?
Hierzo! En a.j.b. Je bent geen loser!

Stien,
Geen brandgaatjes in mijn witte handschoentjes.
Jij zit je in je gedachten zo te bedenken hoe die me staan.
Heb weinig last (gehad) van ontwenningsverschijnselen.
Een beetje concentratieverlies, evenwichtsverlies en de eerste 3 dagen echt een verloren gevoel.
Geen hoestbuien, snotterigheid en dat soort dingen, maar ik vond het niet leuk.
Het feit dat ik na 2 dagen al verschil zag aan mijn hand en nu helemaal, houdt me wel goed op de been.
Op de, inmiddels milde, trekmomenten in de loop van de middag weet ik wel raad. Alleen dat ene erg sterke moment tussen 5 en 6 levert nog gevaar op. Ik hoop daar binnen afzienbare tijd ook een afleiding voor te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja mensen, het was leuk gisteren met dochter maar ik had een moeilijke dag, de ene huilbui na de andere, erg toch. Gelardeerd met een paniekaanvalletje, gelukkig heeft ze er weinig van gemerkt. We zijn met een vriendje van haar en Broer een frietje gaan eten, was ook gezellig. Uiteindelijk moest ik om 23 uur nog beginnen aan mijn werk voorbereiden voor mijn cursus van vandaag.

Maar ik zit hier nu met een strak gefeunde Houtje-kop (zie logo* en moet nog even de maquillage erop ple*ren en dan ben ik zover).

Koffie in de b*k en rennen maar weer.

Zondag wordt de "grote mensen" verjaardag van Grietje gevierd, dus daar moet ik nog de nodige boodschappen voor doen. Vanmiddag na mijn werk een vergadering, die ik denk ik maar afzeg want morgen heb ik ook de voetbal en de hockey om naar toe te gaan. En om dán nog de boodschappen te gaan doen is eeen beetje te gortig met die arm.

Het gaat iets beter met de arm, maar na 40 appelflappen (vooral dat inblazen van die kaneel hè) heb ik een terugslag. Tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, gaat je lukken hoor! Overigens op het ander forum heb ik ook een draadje lopen :D,
ook ik heb een waag poging al achter de rug, maar helaas.

Adam, je gaat goed!

Marjo, ik vond je berichtgevingen van gisteren enorm positief. Je kan zelfs genieten van je puberende dochter. Dit geeft hoop voor alle medeschrijvers hier met pubers! Hou die positieviteit vast!

Houtje, mijn mening wil je vast niet horen. Zeg het lekker toch, je hebt een té volle dag, week invulling!
Probeer wat meer ruimte voor jezelf te creëren.

Zoals beloofd zou ik nog uitleg geven hier wat mijn ontspannings therapie nu eigenlijk in houdt.
In plaats van in therapie bij de psycholoog te zijn werd ik dus naar deze therapie door verwezen.
Inmiddels ben ik er drie keer geweest. Het gaat groepsgewijs, ons groepje is tot nu maximaal
drie personen geweest. Wel wisselende mensen. Het is dus progressieve relaxatie, autogene training enz.
Het gaat erom je te leren ontspannen middels oefeningen en meditatie. Ik kreeg hier dus ook
een CD voor mee en als huiswerk moet je dit dagelijks meerdere keren oefenen. Dit kan je dus
op een stoel ofwel liggend doen.
De rust in je lichaam komt hier mee terug, tevens de rust in je hoofd als dit lukt.
Vervolgens zijn er dus ook de nodige gesprekjes, hoe het voelt enz.
En ik wist echt niet meer wat voelen was, laat staan het onder woorden te brengen.

Wat ik nu dus begrepen heb, dat het zoiets is als "ze smelten de kazen".
Ik zat zo verschrikkelijk vast, ook in het praten en onder woorden kunnen brengen.
Dit met al mijn nodige pijnklachten die via het bloed niet verklaarbaar zijn dat men
het nodig vond/vindt mij eerst los te krijgen alvorens mijn "echte" therapie op te starten.

Moet zeggen, de oefeningen zijn nog fijn ook. Vannacht voor het eerst zonder slaap medicatie
geslapen, was wel héél erg moe, maar toch.
Mijn schouderklachten nemen écht af, kan me sinds een jaar weer heerlijk uitrekken. Ik kon
mijn armen niet boven mijn schouders uit krijgen.

Stiekempjes denk ik af en toe, psychotherapie is helemáál niet meer nodig?
Als mijn lichamelijke klachten weg zijn ben ik toch klaar! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam,
Ik weet natuurlijk niet welke show je vriendin opvoert voor Puck Vriend.
Katten kunnen idd wel heel stom doen.

Marjo,
Ik pak uit en vind een dosis moed.
Dank je, die kan ik gebruiken.
:sun:

Houtje,
Goed idee om die vergadering van vanmiddag af te zeggen.
Dat je morgen alweer met Hans en Grietje gaat sjouwen.
Nou, ja, je bent al onderweg om les te geven.
Sterkte vandaag en hou van jezelf, dus wees lief voor jezelf.

Pippi,
Bijgekomen?

OK, ik ga me klaarmaken voor de tandarts.

Tot daarna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen!

Soothe en Kaia,
gefeliciteerd met jullie mijlpaal! Fantastisch!
De slinger moeten jullie er maar even bijdenken, want dat gaat moeilijk met 1 hand.

Ik ben vanmorgen toch maar even naar de huisarts gegaan voor mijn schouder. Gebruld toen ze mij onderzocht, zo'n pijn deed het! Peesontsteking en rust. Zware pijnstillers en ontstekingsremmers meegekregen, waarvan ik de eerste portie heb ingenomen! Bekaf, omdat ik inmiddels al 5 nachten slecht heb geslapen. Klaag, klaag!!!!

Ik ben vandaag regelmatig aanwezig, maar zal proberen niet teveel te schrijven. Verder mag ik niet veel, dus ik zal jullie toch af en toe vervelen!

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Tjonge wat zitten jullie vroeg achter de pc! Ik heb vrij vandaag, zoonlief is op zijn allerlaatste schoolreis naar onze hoofdstad, andere zoonlief op school tot half 3 en ik ga mezelf zo maar eens verwennen in de stad. Zit tenslotte al in mijn 6de week en voel me super vandaag.
Ik las het hier gisteren ergens en het is waar, zonder drinken is alles beter. Sporten gaat beter, geen houten kop meer, je bent vrolijker, weet 's ochtends alles nog, niet meer zweten 's nachts etc. etc. Ik kan zelfs zonder met mijn ogen te knipperen langs een geopende wijnfles lopen.
Dit ga ik volhouden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, wat moet dat héérlijk zijn... om weer te leren ontspannen. Ik kan het dus ook niet echt. Fijn dat je gelijk al resultaat voelt..

Adam, wat een rare ziekte is dat toch. Ik had er nooit van gehoord! Lijkt me idd voor puberende meisjes erg sneu!

Oeps, au, Gem. Rust goed! Wij schrijven zonuendan wel een leuk verhaaltje om je te vermaken!

Hee Adam, ik vond die blonde met die bril je wel leuk staan! :)

Wat gaan jullie doen vandaag. ik moet de auto straks weer ophalen, ik denk dat de bus 10.40 ofzo gaat.... weet niet eens of ik nog wel een strippenkaart heb. Vanochtend de lift van Klaas gemist, beetje te vroeg voor mensen zoals ik :D Nou, daar ben ik anders mooi mee behept!!
Zal ik vanavond met zoon zelf gewoon taart gaan halen bij de Appie, of ga ik straks even langs de hema?
pffff..... En ik zit hier maar wat te suffen in m'n pyama, de hond moet nog uit..... :huh:


TATARATAAAA>>>>>>>>>>>>>>>>>AKTIE!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,
rustig aan hoor! en natuurlijk ga je verder, ook al zijn de lichamelijke klachten opgehouden!:)
Gelukkig dat je nu al resultaat merkt!
Dank je voor je vertrouwen in mij, ik merk dat ik dat na alles niet meer heb!Ik hoop dat ik weer een beetje kan opbouwen!

Marjo,
een leuk fietstochtje met je dochter mss vandaag? :P

Staartje,
verwen jezelf maar eens. dat heb je wel verdiend!

Pip,
geen rare dingen meer zeggen he (zoals looser...). Je doet het heel goed en je werkt aan je problemen.
En dan komt er af en toe ook nog oud zeer langs wandelen, omdat anderen dingen meemaken die jou zeer nabij komen! En? Geef jezelf wat lucht en krediet! Je verdient het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen deze morgen ,
ik lag er gisteren voor 00 uur in en deze morgen eruit gekomen om 08:30 .
viske gij zijt ook een heel lief mens , eigenlijk iedereen die ik in enschede ontmoet heb :sun:
en de schrijverkes die ik nog niet ontmoet heb lijken mij ook allemaal lieve mensen .
wat is HM = hogere macht wat houdt HM voor mij in , iets waar ik in kan geloven dat mij vandaag nuchter houdt , dit kan inderdaad god zijn , dit forum , lotgenoten en dat zijn jullie ook , een boom , een bloem ,het geloof in mijn eigen en zo kan ik uren doorgaan , ik heb al geschreven van dat ik uit twee personen besta dus de ying en de yang , de drinkster in mij en de blacky die niet wil en zal drinken , dus soms enorme gespreken voeren met mijn eigen ik MAAR het voornaamste is geloven in mijn eigen , geloven dat ik dat eerste glas kan laten staan en eerlijk gezegt komt hierdoor stillekes een mooiere blacky naar boven .
ik vermoed dat voor mij mijn psygologe mijn sponser is momenteel , voor corinne een beetje haar beste vriendin hoop dat ik het een beetje menselijk uit gelegd heb ;)
ppff mijn hondje heeft juist een scheet gelaten , ik val bijna om komt dit uit dat kleine lijveke .
wat ga ik vandaag doen , ik weet het nog niet ik zie het wel maar mijn numero uno is not drinking
luitjes ik ga naar buiten want de scheten vliegen mij hier rond de oren niet erg maar ze vliegen ook in mijn neus
pipke laat een lam scheten ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...