Spring naar bijdragen

vrijdag 25 april


visje

Aanbevolen berichten

Adam, hi,hi, het heeft een staartje! Even dacht ik wat anders........

Staartje, ik had je nog niet welkom geheten, dus alsnog welkom!
Zo te lezen ben je aardig op dreef, geef die flessen maar een knipoog, jij weet
nu wel beter toch?

Lianne, je hebt al een goed begin gemaakt. Per dag, en voor je het weet ga
je de voordelen ervaren! Zet 'm op, ook jij kan het!

Gem, het komt wel goed met jou. Moet je zien wat een stappen je al hebt ondernomen,
je hebt nog best wel zelfvertrouwen en die gaat weer groeien! Let op!

Het zonnetje schijnt hier aardig maar het is nog wat fris buiten. Mijn moeder is vannacht
weer huiswaarts gekeerd van een aantal weken Spanje. Dus ga ik haar maar even
verblijden met een bloemetje en gelijk wat boodschappen halen!
Wie de kans heeft, neem wat frisse lucht, een boek in het zonnetje, wauwww!
Dáár zou ik nu zin in hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen allemaal,
niet echt een lekkere start vanmorgen. Slecht geslapen, jongste had overgegeven en ik voel me ook niet echt lekker...misselijk, moe, niks aan..Bij onze oudtse in de klas heerst buikgriep, dus ik zal de klos wel worden. Gelukkig de laatste schooldag en dan voorjaarsvakantie!
Ik heb geprobeerd een en ander bij te lezen, maar dat is idd niet te doen. Hoe is het met jullie allemaal? En Houtje, hoe is het met je arm? M'n pijnstillers zijn op en ik (vr)eet nu paracetamol, maar dat helpt ook niet echt. Minder doen is ook een optie, maar dat zit nu eenmaal niet in me. Vanmiddag lekker de tuin in, zonnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedemorgen,
Kaia en Soothe, van harte met de vijf maanden droog!

Stien, J. is inderdaad gisteren vertrokken en via wat omwegen (vliegtuig kon niet opstijgen wegens mankement, aansluiting werd gemist) toch nog veilig in Sao Paulo beland. Omdat ik de leegte ineens erg voelde, en dat een trigger is, ben ik maar eens gauw verder gegaan met verhuisdozen uitpakken.
Daar vond ik een schoenendoos vol oude brieven, foto's, kaartjes enzovoort. Die hele handel heb ik mee naar bed genomen en de hele dag alles doorgenomen. Voelde me eigenlijk wel schuldig vanwege het mooie lenteweer, maar toen begon het gelukkig te gieten en werd het extra gezellig met de gordijnen dicht en een leeslamp aan. En toen had ik het eigenlijk zo naar mijn zin dat ik 's avonds ook maar in bed ben gebleven. Dus geen pc meer aan gehad. Celeb rehab was weer smullen.

Ontspannen, zalig! Is ook een heel zwak punt van me. Yoga werkt wel, maar is een aanslag op mijn geduld.

Iedereen een fijne dag toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam,
Verkeer je in een identiteitscrisis?
Voor pubers idd een vreselijke aandoening.

Gem,
Sterkte met je schouder. Ontzie ze en kom maar lekker zeuren.
Dan ben ik tenminste niet de enige.

Pippi,
:)

Staartje,
Vooral zo volhouden.

Sammy,
:)

Marjo,
Eerlijk gezegd vind ik de taart van de Hema lekkerder, maar je moet wel tijdig gaan anders hebben ze er geen meer.

Blacky,
Ja, je zou mijn vriendin wel met een sponsor kunnen vergelijken. Vanaf het begin heeft ze me bij de haren gesleurd en mijn handje vastgehouden.

Stien,
Leuk even bij je moeder aanwippen.

Orleando,
Nog eens een keertje naar de huisarts i.v.m. de pijn. Te veel paracetamol is erg slecht voor de maag en als je ook al gaat buikgriepen...
Ik wens je veel sterkte.

Vie,
Yoga lukt mij eigenlijk ook alleen maar op de wekelijkse les.
We gunnen onszelf gewoon te weinig tijd.

Staartje,
Dan ga je in de menubalk bovenin naar Profiel en maak je een handtekening aan. Dan op Update Profiel klikken en je hebt een uitzwaaier (zo noemen wij dat).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, het is voornamelijk de gebroken rib waar ik zoveel pijn aan heb. Ik heb al 2 keer pijnstillers gehad en het duurt wel een week of 6 voordat het minder pijnlijk wordt is me verteld. Ik moet het zelf gewoon rustiger aan doen...De was hangt buiten te wapperen en ik heb een dag de tijd om het op te ruimen. Buurvrouw laat doggy weer uit en vanavond is m'n man vrij. De val van de trap heeft een diepe indruk op m'n kinderen achtergelaten, want ze zijn nog steeds erg knuffelig en lief. Op loopafstand van ons huis ligt een grote speeltuin, daar ga ik in de vakantie met ze naartoe. Lekkers mee en als het weer zoals vandaag blijft, dan vermaken we ons wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo terug van weg geweest .
niet moeilijk dat het zo ruikte , zijn twee flinke pakjes uit dat kleine hondje gekomen ;)
loop hier op de camping rond zeg buenos dias tegen mijn spaanse buurman , heel vriendelijk buenos dias terug , zeg bonjour/goedendag tegen de belgen en krijg een gezicht terug van "wat krijgt dat gek mens nou " amai sommige belgas zijn toch maar zure mensen zulle , wat kost een warm woordje nu ??
luitjes ik ga den buitenkant van de tapovan afwassen , viva la vida , viva el trabajo , leve het leven , leve den arbeid (zekert als het van niet moeten is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft er hier iemand verstand van een tropisch aquarium? We hebben hier zo'n grote staan en met de vissen gaat het prima, maar ik heb me een partij algaanslag erin, niet normaal meer. Het spul woekert over de bodem, planten en raam. Hij staat niet in de zon, want dat schijnt voor algaanslag ideaal te zijn. We hebben druppels om aanslag te voorkomen en verwijderen, maar dat werkt dus niet. Ik zal proberen de planten en bodem schoon te maken, maar heeft er iemand tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Soothe, je bent een kanjer en natuurlijk Kaia ook!
Van harte met jullie mijlpaal, ik hoop dat er nog veel dagen volgen op deze manier.

Pip, blote voeten, heerlijk!

Vie, lekker toch? zo'n dagje met oude brieven, toch raar dat we ons (ja ik ook) dan schuldig voelen,
om niet van het mooie weer te genieten.

Nou vandaag geniet ik zeker niet van het mooie weer, ik moest vannacht om 4.00 beginnen, dus bijslapen is wel nodig.
Het was een vreselijke hectiek op mijn werk vanwege de voorjaars vakantie, het lijkt wel of
heel Nederland op het vliegtuig stapt om met vakantie te gaan.

Zo nu ga ik even relaxen en dan lekker slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam,
Al terug. Ik vind dat je wat veranderlijk overkomt vandaag. Of ligt dat aan mij.

Orleando,
Leuke vooruitzichten. Eigenlijk is het goed dat je last hebt van die rib, zo moet je wel rustig aan doen. Van zo een herstelde klaplong heb je niet echt veel pijn, maar die is zo teer in de eerste maanden.
Voorlopig zullen je kinderen niet rennen op de trap.
Van vissen heb ik geen kaas gegeten. Mss moet je lid worden van een aquariumvereniging?

Staartje,
Ben benieuwd.

Blacky,
Het zijn heus niet alleen de Belgen die geen gedag meer zeggen. Het zijn zoveel mensen. En waarom? Ik weet het niet. Ik heb geleerd dat het zeggen van een Gedag niks kost, niet eens moeite en dat je er gewoon iemand blij mee kunt maken, o.a. jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik weet niet wat dat is. Iedereen vindt maar dat je met zonnig weer buiten in de zon moet gaan zitten en wil je schuldig laten voelen als je dat niet doet.
Ik doe dat dus niet. Ik hou er wel van dat de zon schijnt, nog meer hou ik ervan als het warm is (dat mag zonder zon ook). Ik ga er alleen niet inzitten.
Ik wil nog wel een stukje wandelen vandaag. Denk dat ik dat maar na pianoles ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, ik ben ook niet zo'n zon aanbidster(rood haar en sproetjes) ik verbrand altijd.
Mooi weer is voor mij oke, en ik wil dan graag buiten zijn, maar ja, er moet ook gewerkt worden.
Maar soms heb ik wel eens van goh, het is mooi weer en ik ben de hele dag binnen geweest, had ik niet?
Nou ja je begrijpt het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Dank voor de mooie (Corinne crea-bea, en mmm zo fris! ;) ) en lieve felicitaties!

Soothe ik vind het zo gezellig dat we de 25ste samen hebben en ik ben zo trots op mijn stopmaatje, want ik weet alleen maar zo ongeveer dat er voor jou nog zoveel meer bij kwam en komt kijken, je bent zo geweldig goed bezig met je leven en ik weet zeker: dat komt allemaal dubbel en dwars bij je terug, en dan komt het Grote Genieten van het NU; het verleden moeten we laten waar het is maar vandaag maken we de geschiedenis voor morgen! (En ja, ook ik snak er af en toe nog naar, en voel me sociaal gezien nog een vreemde eend zo 'celibatair', maar het is vaker af dan toe en ik blijf lekker bij mezelf en dat voelt toch steeds weer als een overwinning op mezelf).

Blacky, scheetje ;) , op een dag worden yin en yang één, zoals in de cirkel, zo ook mijn yin langzaam leert gecontroleerd te genieten en mijn yang nu nog moet leren om 'normaal' genietend die controle los te laten, zodat ik in beide niet langer doorsla.....in ieder geval werken ze nu wel samen om mij niet langer destructief te laten zijn, en dat vind ik al heel wat.

Gem, ik hoop dat de pijnstillers hun werk goed doen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forumgenoten,

Het mag duidelijk zijn, dat ik het zonder jullie niet had gered, ook al hadden we soms kleine meningverschilletjes. Bij deze dus bedankt voor het medeleven!

Ik dacht nog even, waar heb ik dat aan verdiend, maar verdienen doen we niets, alles is "genade".
Mijn schuldgevoel begint nu heftig op te spelen, omdat ik zelf nog weleens iemand vergeet. Mijn nederig excuus!!

Ik zei, dat ik veel aan de steun heb gehad, maar ben trots genoeg om te zeggen, dat ik ook een duit in het zakje heb gedaan, want zonder een beetje wilskracht, is het gedoemd te mislukken.
De weg die ik nu bewandel, wens ik een ieder toe. Het is soms knap lastig, maar alles overwegend stukken beter!

Dus: Gem, de eenarmige bandita, jij gaat toppie.
Corientje, de moeder van het forum, het regelbeest. :present:
Houtje, die stoppen met drinken net zo belangerijk als de wasjes vindt.
"Gekke" Pippi, die er ook wel komt.
Stien de strenge hoofdzuster-bedankt!!
Marjo, die me mee doet hobbelen, wat een kei.
Vie,de eigenzinnige Rotterdamse.
Ferry, de vogelverschrikker!
Trees, soms een beetje een eigenwijssie!
Ziza, de kamergeleerde.
Rudy, de vader des forums.
An ;)
Sammy, de valsspeler, maar eerlijk op het forum. :D;)
Bammetje, Iemand met karakter!
Water, die zich bij de essentie houdt.
Kohtje, die zich weer bijeen heeft gepakt.
Har, de ouwe fotograaf,die het zonder drank ook kan!
En Anna, de doorduwer met een hart van goud! :heart:


Nu niet denken ik sta er niet bij, is er iets mis, nee er is niets mis, mijn hoofd raakt moe. :)

Groetjes allen, ik ga straks huize Anna, en zal daar vanmiddag wat bijlezen.

P.S, nu blijf ik weer even in de luwte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, het wordt zo gewoon, dat ik jou vergeet. Shame on me!! Ga zo door Kaia. We gaan het halve jaar volmaken. Ik had eerst wat namen moeten opschrijven. Zie je mijn "schuldgevoel"
Kaia, blijf de koe bij de horens pakken. Het allerbeste!


Safi, onze Copy en Paste expert, Doe waar je je goed bij voelt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ay que dolor , ay que dolor
el amor entre soohtie y mi ha terminado
desde que encontro a su amorcito anna
ay que dolor que dolor
soothie me ha olvidado :huh:
lloro tranen de crocodilos ay que dolor que dolor
el amor de anna ha ganado :heart:
tendre que buscarme otro amor
ay que dolor que dolor soothie me ha dado
broma bromita broma ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi hi soothie ik denk dat iedereen op spaans gaat oefenen nu ;)
ik ga verder de caravan aan de buitenkant af wassen , propere geest in een proper lichaam en dat lichaam hoort thuis in een propere caravan ook den buitenkant .
albertina zit nederlandse tv te kijken en ik zag dat het druk gaat worden op de nederlandse luchthavens , en vraag mij nu niet de waarom ik ineens aan jou moest denken
misshien omdat
luitjes ik ben naar buiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...