Soothe Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Blacky, je hebt poëtisch gevoel! Mooi versje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Soothe zo is het maar net, mèt hulp van het forum en van anderen, maar zonder jezelf was het toch maar mooi niet gelukt.Veel plezier met je weekend en Anna ook.Overigens ga ik vanavond niet naar die bruiloft mensen. Mede door een schopje onder mijn kont van een lieve mailvriendin.a: heb geen zin om een verplicht uur in de rook- en drankluchten te staan;b: het is tamelijk ver weg en J. heeft de auto op Schiphol geparkeerd, dus zou ik een taxi moeten nemen want met OV niet te bereiken;c: ik moet dit soort inspanningen momenteel helemaal niet doen. Maandag heb ik de tweede chemo en daar wil ik wel redelijk fit tegenaan;d: omdat ik weet dat zo'n receptie met allemaal oude bekenden, spanningen gaat opleveren. Dan drink ik waarschijnlijk niet op de receptie zelf, maar o wee op de terugweg. Ik ben in staat om zo'n taxichauffeur een omweg langs een avondwinkel te laten maken.Dus dat doen we lekker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Vie,Heel goed van je. Enne als je straks gezelschap zoekt, je weet ons te vinden.Soothe en Blacky,Ikke non comprendo l'espagnol.Veel plezier, ieders op zijn stekje.En Soothe, doe Anna de groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 donder bijna van mijn ladder omdat ik ineens besef dat ik kaia en soothie geen gezonden heb , lieve mensen allebei van harte met deze dag dsv .kaia veel herkenning ivm ying & yang vie ik vindt dat een heel mooie beslissing die je genomen hebt , men moet zaken vermijden die aanleiding kunnen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 En daar waren we bijna Blacky kwijtgeweest aan een ladderstorting.Die topovan van jou moet er nu toch wel zo proper als wat uitzien, want ik lees niet anders dan dat je er aan het kuisen bent.Topovan lijkt me veel op Blacky haar innerlijke hoofd: opruimen, uitkuisen en leefbaar maken.Ik ga eens een lunch bij elkaar scharrelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Blacky,Kom je even hier naar toe met je schoonmaakwoede? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Corinne, die schoonmaakwoede heb ik hier ook, maar meer omdat ik erg boos ben (op de juf van onze oudste; de zoveelste aanvaring tussen ons tweetjes, ggrrr:evil;) en mijn woede zette ik normaal om in drinkgedrag, maar nu dus poetsen. Tel daarbij op, dat niet alles lukt zoals ik het graag gezien had, dus ik kook straks over...Doe de afwas, haal de was binnen en dan ga ik naar buiten. Laptop op schoot en een lekker boek, zon in m'n gezicht en dan word ik vanzelf wel weer wat vrolijker. Dat mens en ik liggen elkaar echt niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Hmmm, als ik op evilicoontje druk, krijg ik het woord evil en een knipoogsmiley??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Orleando,Dat was omdat je de haakjes dicht deed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Oh en ik zwijg die juf maar dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Zoon (en nu niet zoonlief) is heel zenuwachtig aan het pakken om aan het eind van de middag voor een hardloopweekeinde weg te gaan.'t Is een vreselijke stresskip.Heb hem gevraagd, verzocht en gesmeekt te dimmen. Het werd zowaar even te stressig voor deze stopverf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Mijn evilicoontje doet het goed Orleando. Soothe en Anna, een heel fijn weekend samen toegewenst.Vie, Groot gelijk, dat je niet naar de receptie gaat. Doe het maar rustig aan.Het is belangrijker dat je fit de kuur ingaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Dankje Sammy, want dat is nu even de juf die ik in m'n hoofd heb, hahaha!!Corinne, ze hebben 2 weken vakantie, dus geen juf, joepie!! En, ach, ze bedoelt het goed, maar het komt op mij vaak te betuttelt over, alsof ze tegen een van haar leerlingen praat ipv de moeder van een van haar leerlingen, snap je? En ik hoor bij haar iets te vaak de zin Ïk wil me niet met jullie mannier van het opvoeden van jullie kinderen bemoeien, maar..." Hoezo??? We voeden ze vrij goed op, dacht ik zo. Ze eten goed (snoepen ook, ja), zijn gezond, doen het goed op school enz. Ja, ik kan ze ook regelmatig achter het behang plakken, maar slaan of zo doen we niet. Als ze wat fout doen, horen ze het wel. En hoewel ze wel degelijk weten wat wel en niet mag, willen ze toch wel proberen of iets echt niet mag, maar dat is kindeigen. En als juf weer met die zin aankomt, dan schiet ik wel uit m'n slof...Maar goed, ik zie haar 2 weken niet, het is buiten mooi weer, dus ik heb niks te klagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Ik zit hier ook enigszins opgefokt.Heb in februari zonscreens besteld. Die zouden er vóór april hangen.Niet dus. Toen ik er 2weken terug achteraan belde bleek dat ze al wel binnen waren ,maar ze hadden geen tijd om ze te plaatsen. Uiteindelijk zouden ze dan vorige week zaterdag komen. Nee dus.Dat was wel begrijpelijk, want iemand van de zaak werd begraven. Dus voor vanmiddag 2e helft opnieuw afgesproken. kom ik net van boodscappen terug, stond er een sms op de mobiel, of ik de zaak even terug wilde bellen.Dus teruggebeld om 12.15. We zijn weer te bereiken om 13.30.Wachten maar weer.Ik ben bij voorbaat al sjacherijnig.Moeten me nu niet weer flikken om het af te zeggen. Want dan zeg ik de screens straks ook af. Er zijn wel meer zonwering bedrijven.Maar eerst nog even afwachten. het hoofd pas verbinden nadat je het gestoten hebt, is een gezegde van mijn man(niet lief) als ik weer eens op zit te winden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Orlando, Jij boft met het:rose:tje. het wordt hier aardig bewolkt in het midden van het land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Sammy, - wering?Succes vandaag met geduldig zijn.Orleando,Jij klinkt nog blijer dan een kind dat schoolvakantie heeft. Plak de juf maar achter het schoolbehang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
staartje Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Orlando, het beste is de vieze planten weggooien, nieuwe erin en minstens de helft van het water verversen. En wat van die huishoudhulpen erin doen, van die vissen die de boel schoonlikken, weet niet meer hoe ze heten maar bij een winkel weten ze wel wat je bedoelt.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
staartje Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 O ja en voor het raam heb je een speciale borstel met een magneet, de ene helft zit van binnen en de andere helft aan de buitenkant, en zemen maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Sammy, ik stuur je een:rose: en een:present: om je op te vrolijken.Corinne, dat blije gevoel bij mij heeft een naam: nuchter zijn al geruime tijd!! Voelt goed, niet meer met gaten in het geheugen wakker te worden en hopen, dat de kater voor de middag weg is (vaak niet en dan dronk ik 'm maar weg, dom, dom..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Deze feestboog maar effe van Corinne gejat Die is zooo mooi, dat ie best op herhaling mag:camera::clock::light::light::camera::clock: .................. :light::camera::clock: S O O T H E, :light::camera::clock: K A Y A, ..... :light::camera::clock: 5 MAANDEN! :light::camera::clock: .................. :light::camera::clock::light::light:Feli Here en Vrouwe Heb het draadje van gister even vlug doorgelezen...pfff, heeft eigenlijk weinig zin want de vele postjes vervliegen gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Staartje, algeneters en schoonmakers heb ik erin en die magneten ook. Wat ik erin heb zijn draadalgen, het lijkt net hoogpolig tapijt. Maar nieuwe planten en vers water zou een goed begin zijn. Morgen met kids plantjes halen en dan aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Staartje,Leuke terminologie die visbakkentaal.Orleando,Dat blije gevoel lekker bijhouden.Har,Dames Staartje en Orleando,Blijf kwekken over die vissen en hun bakken.Ik vind het hartstikke leuk. Nooit gedacht dat ik vissen nog eens leuk zou gaan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Hei Orleando,Hebben de kinderen vanaf vandaag 2 weken vakantie? Hier is dat met pasen net geweest maar nu enkel volgende week 2 vrije dagen met de eerste mei!Ik had vorig jaar ook zo'n moeite met de juf van m'n oudste zoon, ze dacht dat je met kinderen van 12j alle problemen enzo kon oplossen door te praten en afspraken te maken! En dat werd dan ook niet aan mij verteld, dus wat deed m'n zoon? jaja, juf rond z'n vinger winden!!! Pas op het einde van het schooljaar toen z'n schoolresultaten heel erg gezakt waren vertelde ze me dat er al sedert een paar maanden problemen waren!! Pfff; was ik effe boos!!!Hei blacky,Ik hou je uitnodiging in gedachten en zoek zo snel mogelijk een gaatje in m'n drukke gezin!!Veel liefs en geniet van je topovan!!Hei soothe en kaia;Way to go!!! dikke proficiat uit de verre westhoek!!!Aan alle anderen, ik moet nog veel nalezen maar ik doe m'n best!! Denk ook aan jullie, hoor!!Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Corinne,Jij ook proficiat!! Goed van je, zeg!!! Wou dat ik het kon!!liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden