Spring naar bijdragen

zondag, 27 april 2008

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har,
Daarom vond ik het zo een mooi woord. Ik verwachtte die associatie.
He, die Stef Bos heeft wel leuke liedjes op zijn repertoire, met boodschap.

Druppeltje,
quote hiihih lieve Corinne als er iemand van jou in paniek raakt issi werkelijk niet meer te redden.
unquote
Tja, heb ik toch weer gelijk: ik ben niet te redden.
Ga maar niet voor gaas in de Gaasplas, Brabandse A'dammer.
Tja, menghuwelijken. Ik Belgske uit A'pen getrouwd met een A'dammer die in R'dam woonde en werkte en mekaar ontmoet in Noorwegen. Ik was toch echt niet op zoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen ik kom even binnenvallen.......

De paniekaanvallen (jaja Tina) zijn nog niet over, vannacht allerlei rare nachtmerries gehad over Grietje als baby. Komt er altijd op neer dat de kids iets overkomt en ik schuld heb.

Ben enorm gestressd altijd vier vanmiddag de verjaardag van Grietje. Mijn vader heeft afgezegd (vind ik niet leuk voor Grietje, mij maakt het niet uit) mijn beste vriendin is ziek, dus voor mijn gevoel mislukt G haar verjaardag door mijn schuld.

Ik verlang sterk naar een emmer whisky.

Kan ik met iemand voor vandaag hier een pact afsluiten?

Want ik ben in staat op de fiets naar het restaurant in het Dorp te gaan en voor 18 euro een fles rotwijn mee te nemen en op te zuipen? Meestal was ik rond 14 uur al een liter verder verder vroeger en dit zijn de stressmomenten dat ik het zuipen errug mis.

Wie o wie wil voor vandaag een pact met me sluiten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje: sluit dat maar met mij af vandaag. En jij gaat geen smerige rotwijn halen #@%%$, ben je nu helemaal betoetert.

Je gaat het heel gezellig maken met Grietje! Dan maar zonder vader en vriendin. Dat gaat je goed lukken. Je bent een lieve en zorgzame moeder, daar heb je geen wijn voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Grietjes verjaardag zal een succes zijn.
Dat jouw pa afzegt wegens zijn vriendin is zijn probleem en idd jammer voor Grietje,
maar helemaal iets wat buiten jouw grote vermogen ligt.
Dus jij gaat lekker niet drinken net als ik.
Ik sluit dat pact wel met je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee Corinne ik ben blij met het pact.
Ik kom vóór ik ga eten ( de rowa blijft soep eten) me melden bij jou en daarna vanavond weer.

Het is een enorme steun in de rug zo'n pact.

Dank je wel !!!!!!!!

p.s. mijn vader komt niet dus zijn vriendin ook niet en MIJN beste vriendin komt ook niet, dus 3 van de 8 komen niet. Andere kant: zus met gebr. heup kan op krukken lopen en komt wel, ik moet het positief zien maar dat is zo MOEILIJK soms, begrijp je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grote genade Corinne hoe kreeg je dat nu allemaal bij elkaar verzonnen? En je bent zeker te redden hoor! Gemengde huwelijken? Doet me aan Vie denken die veel over vroeger spreekt: Mijn vader en moeder moesten toendertijd trouwen maar hij was Katholiek en zij Protestant. Nou dat het een moetje was vonden de ouders als erg maar 2 geloven...........Ach, ik ben Katholiek en mijn man was niet gelovig opgevoed en toch ging dat goed maar dat kon ik ze niet meer zeggen. Maar Amsterdam en Rotterdam blijft gevoelig en ondertussen zijn die Eindhovenaren mooi weer landskampioen. Ga over een uurtje pas weg, het is hier te heet voor doggy, niet te geloven he? Heeft iemand ook al eens dat slakkenwonder geprobeert? Was een rib uit mijn lijf aan geld en ik plak als een ja juist, nu kom ik helemaal ampoer vooruit. Misschien een tip voor op de adviezenpagina: gebruik als aclo nooit slakkencreme want je bent al moe en dan kom je echt niet meer vooruit (andere richtingen trouwens ook niet)...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje,
Grote of kleine genade, ik heb het echt niet verzonnen. Oh dat katholiek en protestants, toen ik hier in Nl kwam, dacht ik een paar eeuwen in de tijd terug te zijn gezet.
Wij hebben echt een overpopulatie aan slakken gehad in de tuin. Niets aan gedaan, vanzelf overgegaan. De natuur regelt het zelf wel.

He, he, vorig jaar april/mei had ik het steenkoud (ja, met die hittegolf) en zat te tandenklapperen door het afkicken. Nu zit met hetzelfde: koud terwijl iedereen maar loopt te zeggen dat ze zweten.
Laat ze maar, ik zit hier lekker met vier lagen: t-shirt, pyamajasje, trui, vest; onderbroek, pyamabroek, trainingsbroek; sokken en sloffen. Nee, geen muts op en handschoenen aan. Valt mee, he.

Half uur geleden is zoon thuis gekomen. Kennelijk moe. Hij was me toch bezig. Ik stond bijna te huilen en was ineens dolblij met mijn pact met Houtje.

De mooi-weer-motortijd is weer aangebroken. Rotmotoren maken alleen rotherrie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het ook niet echt zonnig, maar gelukkig ook niet koud. Feestje overleeft en dat viel best wel mee, de schoonfamilie van broer was er ook dus een hok vol. Ik had in de tuin lekker een eigen rookhoekje gecreëerd. Op de terugweg moest ik erg aan Pip denken, mijn zus werd gebeld door haar man, ja hoor, kampioen!! alle vrouwen waren ook aanwezig dus of ze ook kwam... Zij balen!! probeert ook altijd onder dit soort dingen uit te komen dus Pippi je bent echt niet de enige die er niet van houd en ik denk dat als je heel stiekum alle teamvrouwen in hun hart zou kunnen kijken weet ik zeker dat daar meer 'het moet wel dus ik doe het maar' mensen rondlopen. Mijn zus heeft uiteindelijk toch maar besloten om te gaan omdat ze het al zovaak laat afweten.

Niemand zegt dat voor jezelf kiezen leuk is, en soms is het ook echt niet leuk... maar hoe vaker je het doet hoe je omgeving er aan gaan wennen en hoe makkelijker het wordt!! en ja Har, Je hebt gelijk! ik ben net 45 geworden en heb het ook pas de laatste jaren echt geleerd.

en nu ga ik eens even heerlijk helemaal niets doen, op de bank hangen ofzo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, verjaardagen hoeven toch niet de meest grootse feesten van het jaar te zijn? ik vind verjaardagen zowiezo nooit leuk! de verplichting en het sociale gebabbel over koetjes en kalfjes kan me gestolen worden. Zorg er in de 1e plaats voor dat je dochter in de spotlights staat en dan is het feest al helemaal geslaagd! Zij is de enige waar het om gaat en de rest zoekt het maar uit... helpt dat?

Bij de verjaardag waar ik net vandaan kom zat alles om 1 uur al te tetteren aan de wijn! Nee, ik ben niet in de verleiding gekomen, wel pissig omdat mijn vader 2 glaasjes wijn nam terwijl hij moest rijden... dat snap ik dan niet he!

nou, nu ga ik echt niks doen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hier een slaapkpop.
Tjonge ik wordt net wakker, heerlijk geslapen.

Houtje ik sluit me aan pij het pact, mag wel hé Corinne en An?
Sneu dat je vader afzegt, maar da''s toch echt buiten jouw schuld hoor.

Nou wonderlijk Druppeltje hier zijn wolken! Echt geen zon.

Goed Tapas, de party voorbij, weer lekker in je eigen huisje.

Trouwens ik heb ook een hekel aan verjaardagen, de drank kan me niet eens zoveel schelen, maar het
verplichte moeten, bah.
Hier zijn de buren er lustig op los aan het boren, zeer vervelend, ik wil rust aan mijn hoofd.
Zo en nu ga ik eens een lekker bakje youghurt met muesli eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: deed je zoon vervelend tegen je? Gister was het hier ook 'feest', als ze pestzin hebben of moe zijn wordt het standaard om mij afgereageerd, nou ik ben dat ook behoorlijk zat hoor.
Ik ben met tussenpozen in de tuin bezig, maar het is hier dus bloedheet. Echt niet uit te houden en ja ik woon in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft toch wel iets, dat zelfonderzoek.
Lees ik twee berichten van Druppeltje dat ik altijd over vroeger praat. Dus ik meteen in mezelf van, whaaat, dat doe ik helemaal niet!
Even ademhalen.
En de situatie zien zoals het is: Druppeltje je vindt dus kennelijk dat ik veel over vroeger praat. Dat kan, wie weet doe ik dat ook wel. Blijkbaar is dat op dat moment dan belangrijk voor me.
Ik ben me er zelf niet van bewust.
Sommige verhalen van anderen maken iets bij me los dat vroeger is gebeurd en sommige persoonlijke ontdekkingen relateer ik aan dingen die vroeger zijn gebeurd waardoor ik er NU beter mee om kan gaan.
Maar het belangrijkste is eigenlijk: waarom voel ik me aangesproken als iemand zoiets zegt? Blijkbaar vind ik "in het verleden leven" laakbaar, dus vind ik het niet leuk als iemand zoiets over mij zegt.
Probleem opgelost, niet meer kwaad.

Kinders de temperatuur zakt ineens, ik ben al naar binnen verhuisd.

Nou, nog even een verhaal over vroeger dan, want gisteren is ook vroeger. Ik leg terrastegels in de tuin neer, want daar komen allerlei enge torren en duizendpoten onder wat de kippen erg lekker vinden. Om de zoveel dagen verplaats ik die tegels, dan trappelen de kippen al om me heen. Gisteren heb ik zo'n tegel op mijn voet laten vallen, nu zeer blauw en opgezwollen. Voel me net Alice in Wonderland: je weet nooit wat het volgende moment je brengt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Kom even binnenvallen en heb niet bijgelezen sinds donderdag morgen.
Ik was een paar dagen met de bus op stap en met dit weer was dat super genieten, zon, zee, water, bos en fietsland...we hebben het allemaal de revue zien passeren. Nog heerlijk gegeten bij mijn zus die verse zalm curry voor ons maakte.
Overal een heerlijk ontspannen weekend, de bus is weer ingereden en wacht op meer avontuur.
Ik hoop dat jullie allemaal net zo van de lente genieten als ik.
Wat een bloemen pracht in een week tijd...fantastisch.
Ik heb al zwanen zien broeden en ik heb jonge eendjes en ganzjes gezien.
Fijne dag nog allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,
Natuurlijk mag jij net als Houtje, An en ik meedoen met niet drinken.
Iedereen mag meedoen.

An,
Zoon deed vervelend. Volgens mij is hij nu flink aan het slapen. Nou ja, zijn keuze om voor een zwaar weekeinde te kiezen. En daar staat zijn vuile was met ook natte spullen in een vuilniszak in de hal. Of ik dat even mee naar boven wil slepen, alsof ik mijn handen al niet vol heb. Deuh. Het staat er dus nog en het kan me eerlijk gezegd niet schelen als hij straks alles met technicolor heeft, omdat de schimmeltjes hebben kunnen spelen.

Vie,
Dan mag ik ook wel gaan opletten. Ik heb het ook geregeld over vroeger. Tja, ik word ook al oud en het schijnt dat je meer over vroeger gaat praten als je een dagje ouder wordt. Dus ach, ik bouw geen luchtkastelen meer, maar kijk terug op de ruïnes van een grote beschaving. :)

Safi,
En zo te lezen heb je met volle teugen genoten. Prima toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte met de verjaardag Houtje, je komt er vast goed doorheen. Ik sluit me ook bij dat pact aan, en drink vandaag niet.
Het is hier heerlijk weer. Vanmorgen hebben we een lange wandeling met de honden gemaakt, Soothe heeft onderweg een heleboel mooie foto's geschoten, mijn labrador lekker gezwommen, en we zitten al de hele middag in de tuin met een glaasje fris. Een záááááálige rustige dag, ik geniet, ware het niet dat ik toch alweer hoofdpijn heb. Hopeloos zeg!

Vie, praat net zoveel over het verleden als je wil. Volgens mij doen we dat hier bij tijd en wijle allemaal. Heeft niet ons verleden ons tot de mensen gemaakt die we nu zijn? Mij stoort het helemaal niet, integendeel, ik vind er juist veel herkenning in.

Druppeltje, lekker gelopen om de gaasplas? Leuk dat ik weet waar dat is. :)

Over zonen gesproken: die van mij is gisteravond (zeg maar vannacht) uit geweest. Toen ik om 14.00 uur zachtjes een rustig muziekje opzette kreeg ik het verzoek het wat zachter te zetten, meneer was er namelijk wakker van geworden! :angry: En dan moet je de reactie meemaken als ik vraag zijn gebonk wat zachter te zetten, omdat ik hoofdpijn heb! :wacko:

Ik duik de zon weer in. Latersss!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ben weer thûs na een walk in the park. Heerlijk weer is het hier, straks nog effe op balkonnetje (zon komt daar pas na 5 uur) maar eerst eens naar mijn 100+ foto's kijken...zomerse park tafereeltjes, het park zat vol mensen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, en dat is nu de tweede keer vandaag. Krijg ik weer zo'n fijn gevoel van: hee, een ander heeft dat ook wel eens. Dank jullie wel.
Safi, heerlijk voor jou dat jullie het zo prettig in de bus hebben gehad. Ja, ik geniet ook van de lente.

Het is even een gedachtensprong, maar vanavond zet ik een kaarsje neer voor Thil, die heel wat voor haar kiezen krijgt;
Voor Houtje, die zo dapper doorgaat;
Voor Corinne, een van de dapperste ridderessen;
En eentje in het algemeen voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ben heel lui geweest vanmiddag, het idee dat ik niet zou drinken vandaag maakte mij om 1300 al onrustig. Echt stralend weer hier was het niet, ik vond het windje nogal dun. Dus maar een dvdtje gekeken en mijn tijd uitgezeten. Het eten staat al op, dus vroeg eten nog wat aan rommelem en vroeg slapies doen. Wel tandenknarsen nu, mis mijn wijntjes, maar morgen wil ik trots op kunnen staan, dus door knarsen maar!
Safi, klinkt goed!
Anna weer hoofdpijn ? Gelukkig niet door de jww!!
Vie. eof, ja een tegel kan erg zwaar zijn!! Sterkte.
Har, geniet nog maar van het :rose:, het kan nu nog.
Voor de rest vast iemand vergeten, maar het blijft niet altijd hangen wat iedereen schrijft.
Tot laters, ga naar mij eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,
Hier: een hoofdpijnstiller.
Het is idd heel erg stil in zijn kamer. Het trekt wel weer bij, maar ondertussen ... ach ik zeg maar niks meer. Er zijn hier meer mensen met kinderen.

Vie,
Je vergeet een heel belangrijk persoon: jezelf. Jij verdient een hele grote kaars.

Visje,
Van mij krijg jij een lekkere bitter lemon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...