Spring naar bijdragen

zondag, 27 april 2008


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

och ik dacht dat BB stuiterde omdat ik niet antwoorde ;)
ikke was speaking met mijn vriendin aan de telefono .
raar konijn heb ik in huis , wil niet eten tenzij ik het voor zijn neus houdt , meneerke moet niet denken dat ik alles onmder zijn kont ga brengen he;)
BB een vraagje aan jou ivm den 4 de stap , in een bericht schrijf je dat we in de nu leven , maar is den $ de stap niet dat verleden van ons ??
heb geen goesting om mij recht te zetten en het boek te pakken daarbij begrijp het miischien beter geschreven door jou .
ben er nog niet uit wat naam betreft voor don conejo
pipke wat bedoel jij met dat mopske de staart laten vallen heeft ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan wens ik BamBam met de stuitergenen een hele rustige en weldadige nacht toe.

Blacky,
Geef het konijn geen sla. Dat is dodelijk. Wel water, want dat hebben ze heel hard nodig.
En als voer kun je ze de goedkoopste konijnenkorrels geven.
Af en toe een wortel toesteken en een halve snee oud brood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stom, ik had de wortel van 1760 moeten nemen. Komt ie Pip

KABAMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
********************************************

:lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips::lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips:

Ppppppppppppppfffffffffffffffffffffffffff.....
Kadonk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve har ,
een lief , braaf maske als ik zal haar konijn toch geen brutus noemen , kan toch nie heeeee
corinne ik heb al op de konijnen site gezeten en veel geleerd , zo zijn kranten goed als bodembedekker het houdt de mijt weg want die houdt niet van inkt ( pppff alle escuses zijn goed om maar niet toe te moeten geven dat een mijt niet lezen kan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zon schijnt in de lichtstad.
Nee, paddo's worden verboden, niet de pabo's.
Maar de pabo'studentjes moeten nu wel voordat ze aan de studie lagereschoolleraar beginnen een rekenvaardigheidstoets afleggen en een taaltoets maken. Tenminste zoiets heb ik begrepen.
't Is triest. Het gaat toch om vaardigheden die ik in de 3de klas van de lagere school al geleerd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
Jij kunt een mens echt doen lachen
quote ( pppff alle escuses zijn goed om maar niet toe te moeten geven dat een mijt niet lezen kan unquote
Ja, maar even serieus, die mijt moet je mijden, want die veroorzaakt schurft. Een van onze cavia's is daar destijds aan bezweken. De andere heeft het allemaal overleefd en die is waarempel bijna 7 jaar geworden.
Mijn lieve vriendin heeft konijnen, dus ik leer wel eens wat. En ik heb ze vorige zomer verzorgd tijdens haar vakantie, die helaas erg kort was, want ze verzopen onder de last van te veel neerslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blacky

pppff alle escuses zijn goed om maar niet toe te moeten geven dat een mijt niet lezen kan
;)

Een konijn heeft geen leesbril nodig, wist je dat?
Vergis je niet in konijnen hoor! L e v e n s g e v a a r l i j k ze kunnen verdomd hard bijten! Krijg je rabies van en lange oren. Je wordt dan een bunny genoemd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS

Maar de pabo'studentjes moeten nu wel voordat ze aan de studie lagereschoolleraar beginnen een rekenvaardigheidstoets afleggen en een taaltoets maken. Tenminste zoiets heb ik begrepen.


Tsja, heb het ook ooit gelezen...ze leren niets meer op school en dat wordt dan ook nog doorgegeven :angry:
Nou, ik ga maar eens vertrekken hier, jij hebt ook een sleutel hè om af te sluiten?
Truste

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik had net vervelende problemen met de compu. Ik heb geen zin om er nu verder naar te kijken.
't Is welletjes geweest voor vandaag en ik had al een half uur in bed moeten liggen. Ik heb het toch maar moeilijk om die struktuur door te voeren. Misschien maar met wekkers werken.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

har , toen ik klein was zei mijn vader altijd dat ik veel wortelen moest eten , als ik vroeg waarom dan zei hij " heb jij al ooit een konijn met een bril gezien "??
hij zei ook altijd dat ik de korstjes van het brood moest op eten want dan kreeg men grote ....... maar ik lust geen korstjes ppff had wat dit betreft beter naar mijn vader geluisterd ;)
ik ga slapen dada
slaapzacht allemaal
ps neen neen har ikke niet hamer nodig ....dank je wel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...