Spring naar bijdragen

Een nieuwe dag


druppeltje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Pip,

Als ik zo lees wat jij de laatste tijd hebt beleefd met je vriend, dan kan ik mij niet aan de indruk onttrekken, dat hij je gebruikt. Maar dat is mijn mening en daar kan ik dus naast zitten.
Maar ik denk, dat je het zo goed hebt gedaan. En ik wens je sterkte, met het genomen besluit.

En laat de fles, a.u.b. dicht, want dat lost niets op.

liefs, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank lieve Marjo maar ben net zo in de war als een ander. Rouwen is net als stoppen met drinken: afscheid nemen van je maatje en zo ook de sigaretten. Van mijn man heb ik al gedwongen afscheid genomen en nu de drank en saffies nog. De eerste van mijn 3 maatjes ben ik al kwijt nu de rest nog. Vind het zo moeilijk...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corinne,

Je schrijft, dat je als alcoholist misschien een bedrijfsrisico bent. Maar ik heb bij AA, al verschillende reakties gehoord, van mensen die al een poos droog staan. En hun ervaring is, bij een nieuwe sollicitatie, dat de werkgever erg positief staat tegenover mensen die droog staan. En de AA bezoeken. Want de werkgever ziet die mensen als doorzetters, waar je van op aan kunt.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hospice aan de telefoon dit wordt dus geen ochtend maar een avond of nachtwake. He, net m'n draaitje weer gevonden op het forum of ik moet uitloggen want de plicht roept. Nou ja plicht? als vrijwilligster? Ja want ik ben hier aan begonnen dus moet hier netjes mee omgaan dus zoef ff omkleden, tas pakken en gaan. Misschien tot laters en anders tot.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy, Pippi,
Ik heb de eerste Refusal al geslikt.

Adam,
Door die onduidelijkheid had ik er moeilijk mee. Lag aan mijn nachtmerrie en instabiele toestand.
Maar, idd die onzekerheid sprak me aan. Nu je zo uitlegt waarom je het hebt geplaatst.
Hoe is 't met je spit, inmiddels enige vooruitgang?

Ferry,
Ik ben 'drankvrij' binnengekomen. Ik ga echt niet vertellen wat ik gezopen heb. Ook niet bij een ooit andere baan.
En je weet, ik bezoek de aa niet meer. Zou er nu zeker niet aan moeten denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal: zo druk hier, ben ik aan het lezen, komt er weer wat tussendoor en dan weer verder lezen.
Pippi: ik begrijp dat je gek bent op je vriend, maar dat het gewoon niet zo goed loopt, zoals je zou willen. Nou, ik ben al ruim zoveel jaar getrouwd en het loopt hier vaker ook niet zo, maar we zijn wel gek op elkaar. Vaker is het, niet met elkaar, maar ook niet zonder elkaar. Een weg zien te vinden, alleen is ook maar alleen. Hij kan het goed met je kinderen vinden en de kinderen met hem, dat is al super, top, geweldig. Nobody is perfect, elkaar nemen zoals je bent. Ik hoop dat je eruit komt.

Ik ben vooral druk met puberende kinderen, grote kinderen met problemen, andere familieleden, een lieve tante overleden, huis een beetje aan het opruimen. Maar juist hier geniet ik momenteel van. Het leven... met alles erop en eraan. Vandaag afgesloten bij Tactus. Ik voel me een echte ADB'er. Geen perfecte ADB 'er, maar iemand die weer van het leven kan genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
Gefeliciteerd met je afronding van de therapie. Doe je nog mee aan het "vinger aan de pols" nazorgtraject?

Trees,
Snelwandelen is een rare beweging voor spieren en gewrichten. Of dat nu zo gezond is?
Weet je, ik wandel gewoon. En dan bedoel ik dus niet dat geslenter. Een lekker doorstaptempo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...