Spring naar bijdragen

zondag 18 mei

visje

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
marjo

Maar misschien ga ik ook wel, met een strak dagritme onder de oksel en een stapel boeken mee... maar terwijl ik dat zeg, denk ik al dat het soms al moeilijk vol te houden was mét drank...mmm!
:present:

Marjo, misschien is het juist mákkelijker zonder drank! Ik voel dat in ieder geval wél zo. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik zoiets als Oerol ook niet zou durven ondergaan zonder mijn refusalletje!
Wat is dat voor mij een uitkomst! Vandaag maar weer eens bewezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank Har, ik overleef en dat is waar ik me nu mee bezig houd eerst overleven en dan verder. Dat is ook de reden dat ik nog niet helemaal kan stoppen maar wel minder want de balans is nog weg maar ik werk nog in de verpleging, mijn huis is schoon, zorg goed voor mijn dieren en ben zelf ook goed verzorgd. Meer kan nog ff niet maar ben goed op pad te bedenken dat ik ook nog eens minder valide ben. De combinatie van dit alles is me gewoon wat teveel maar goed ik zit hier ook niet vanwege de jeuk aan mijn grote teen. Ondanks dat ik nog wel drink ben ik heel trots op mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk Trees! Ik ben echt blij voor je dat je er zo van hebt kunnen genieten!

Wat Oerol betreft; het staat niet in de brand, ik moet rustig blijven.... hahahaha!!!!

Ga a.s zondag eerst de 5 km lopen. tenminste daar heb ik me voor opgegeven, heb al 2 weken niet getraind... Moet kunnen! (Leeuwarder Marathon). Ga het gewoon doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje, hier oprecht mijn condoleances. Dit wens je niemand toe. :(

Schrijf alsjeblieft van je af. Desnoods via pb. Als je op "zoeken" klikt bovenaan, dan kun je via een alfabet-letter onderaan iedereen vinden. Ook als ik offline-ben kun je dus een pb sturen. Feel free. Schrijf van je af! Please :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Har het gaat in proporties en als je te snel wil dan val je op je bek, pardon je snufferd en dat is nu net niet mijn bedoeling. Ik ben aan het minderen maar gezien de situatie kan ik niet helemaal stoppen maar het gaat wel goed. Heb mijn huis ook te koop gezet en een scootertje gekocht. Zorgen dat ik weer lucht krijg in mijn leven en verder kan en dat betekend ook helemaal stoppen maar eerst moet ik van dat stikkende gevoel af. Maak je niet druk of boos, drupje komt er wel. Heb nooit meer dronken hier op het forum geschreven en als men mij niet veroordeeld ben ik al lang gelukkig en spartel gewoon weer met jullie mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Trees

Hee Charlie! Ik heb vanmiddag vast langs je huis gereden! Is die bekende kalkoenenslager weg?

Die had ik nog altijd een keer willen proberen! (met kerst dan toch hè?)

Ja, die is weg....maar als je langs mn huis gereden bent, op weg naar de Hoek, móet je met de fiets gegaan zijn!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Floortje maar ergens zijn we allemaal in de rouw anders waren we hier niet hahaha. Nee ik meen het je woorden brachten me weer aan het huilen zo lief en bedankt dat je er wil zijn.

Charlie, ik hou ook van jou hoor.

Deze dappere vrouw gaat blafje uit laten, naar bedje met de poezen en morgen (Har merige) weer fris aan het werk al moet ik zeggen dat ik er geen zak zin in heb.

Morgen een nieuwe dag: frisse moed voor ons allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

houtje en pipke voor jullie beiden een lieve warme knuffel, eender wat het geweest is ik denk dat pipke onbewust een goede steun voor houtje geweest is :present:
lieve houtje het doet mij besefen wat er mij nog allemaal te wachten staat , ppff 36 maanden verder staat het huis nog in de zelfde staat als januari 2005 , nu ja veel is daar nniet meer mee te nemen door de keren dat er ingebroken geweest is , zelf dat respect hebben ze niet om de overledenen in vrede te laten :devil:
druppelke mijn ma had een waar altaar na de dood van mijn pa , urne van mijn vader , urne van zijn hond blacky en fotos en een gezegde erbij " dood ben je pas als ik jou ben vergeten " zelf heb ik hier in huis een foto van mijn ma , met twee koperen honden en een klein mini bord met een spreukje op "voor moeder zijn meer bloemen in mijn hart , dan in alle tuinen " ook vorige week mei klokjes bij gezet , stilaan maakt de boosheid om haar daad plaats voor soms liefde of is het aanvaarden wat ik niet veranderen kan ??
viske ge zit om het mooie pad houwen zo he :heart:
ik heb een redelijk rustige dag gehad , even naar een rommelmarkt geweest en deze namiddag platte rust onder het genot van een film op tv met het leven van celine dion , mooie muziek .daar juist hard gelachen met ying yang en rakker die samen aan het ravotten waren :heart:
wat kunnen wij mensen nog veel van de diertjes leren .
hondje gaat beter al zit er nog een beetje bloed in haar stoelgang , indien dit morgen zo nog is breng ik het naar de dierenarts .
morgen werkendag en nadien naar psygologe wordt tijd want er bekroop mij vandaag weer een heel raar en triestig gevoel .
mensen ik ga dodo doen morgen weer vroeg dag .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Jullie krijgen weer geen persoonlijke aandacht van me. Ik wil nl. zo naar bed toe.
Maar deze heb ik altijd bij voor jullie : :present: en :rose: en :) .

Har,
Bedankt voor je verhaal. Niet te nederig worden, je mag er heus zijn.

Houtje en Pippi,
Jullie hebben samen een rotdag achter de rug. Niet echt de gelegenheid voor een eerste ontmoeting, maar toch.
Voor allebei een dikke {{{{{{{knuffel}}}}}}}}

Visje,
Het went echt om uit eten te gaan en gewoon water of fris te drinken. Er is ook niemand die raar opkijkt als je zegt dat je water of fris wilt drinken.

Druppeltje,
quote Corinne, ik denk dat als jij het niet red dat we het hier geen van allen kunnen, KEI. unquote.
Dat vind ik een hele krasse uitspraak. Vandaag zal ik het wel redden, ik kruip zo meteen in bed, maar ik durf toch echt niet verder te kijken dan vandaag. Maar vind het wel heel lief dat je zoveel vertrouwen in mij stelt. :sun:
En wat vervelend voor je die jeuk aan je grote teen! ;) Bij mij is het altijd de kleine teen.

Charlie,
Blij te horen dat het met de kleintjes wat beter gaat.
Hou ons op de hoogte.

Zo, lieve mensen,
Allemaal een hele goede nacht.
Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed nieuws Charlie, maar het beste hopen voor morgen :)

Zo is het Drup, veranderen gaat niet ineens....kan me voorstellen dat je gaat verhuizen, afstand nemen van je verleden! Je gaat goed, klinkt goed en met de Jww gaat het vast lukken dankzij de concrete stappen die je neemt. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, I dare you!!

En volgens mij kan Chalie het ook aan.

Probeer het een week. Alleen maar zweten. Lekker luchtje om te douchen en je stapt fris en fruitig je woning uit 's-ochtends.

Weet ook veel beter wat er gebeurd en hoe je leven werkelijk is.

Tuurlijk treur je om je man, maar je eigen leven gaat ook door. Neem je verdriet met bs's. Misschien dat ik niet altijd reageer, maar je bent je verhaal kwijt. En dat mag nogmaals via Charlie.

Wie wil nog meer oprecht luisteren naar Druppeltje haar verhaal???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De onrust is niet uit mijn lijf te slaan vandaag.

U promoot het nuchtere genieten denk ik, Trees! ;) ik zal er nog wel eens wat dagjes en nachtjes over nadenken....

Heb dit weekend mijn toekomstige werkgever gesproken, zal eens bij haar langs binnenkort... het klikt wel. We hadden wel vaker contact, maar dan op een andere manier, het was van beide kanten wel verrassend!

Druppeltje :present:

Ik was van plan zo af te sluiten, maar je weet nooit hoe het komt. Wel morgen weer maandag. dus opnieuw proberen in het ritme....

Hoe ist met Water (dacht ik opeens) :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...