Har Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Nou, dat is dan geregeld...Tapas gaat bij Tientje op de koffie (oei....waar bemoei ik me mee :$ ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Goedemorgen, heb alles weer bijgelezenTapas en Gem, van mij ook een dikke bos:present:een geweldige prestatie! Tapas ik zal aan je denken, duimen gaat lastig om 3 uur, dan zit ik met de hond bij de DA.!An, vandaag een nieuwe opstart? Go for it! Succes!Albertina,lekker fietsen, haartjes in de wind( oeps behalve voor je kapsel niet zo leuk dan). En sterkte met je pa!Blacky een pluim voor jou. Knap hoe je alles weer zo oppakt! Niet stiekem bier proeven vandaag he!Voel mij vandaag niet zo fit, blijf maar gapen. Beetje hoofdpijn en een katerig gevoel.Misschien ookwel doordat ik mijn AD(37,5mg pd)om de dag afbouw nu. Wordt ik toch altijd wat licht van in 't koppie.Vandaag weer veel op het program, oudste dochter heeft verkeerexamen op de fiets, moet om half 12 tot half twee ergens op een post staan om af te stempelen. Na,het is lekker weer, dus ook geen straf.Nu ga ik toch tegen mijn principes nog maar even een uurtje mijn bedje in.Tot strakkies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 zou wel leuk zijn he Har, en Tien, dat moeten we eigenlijk gewoon een keer doen.. maar vandaag is al spannend genoeg zonder koffie hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Neem je een kratje rotte tomaten mee Tapas? Die kunnen zo maar van pas komen.....ieeeek, lijkt me vreselijk om naar die dooie taal van advocaten te moeten luisteren. Wat je zegt, de marktwerking in de zorg. Als het goed afloopt maar flink vieren!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Jullie mogen ook een tikje voor Grietje duimen, die heeft vandaag haar entree Cito, de eerste nivo bepaling zal ik maar zeggen voor de middelbare school. Ze is slim zat, maar ongeduldig (goh????) en raffelt alles af.Bij Zoon's échte Cito in groep 8 belde de juf zelfs ongerust op (ook zo'n afraffelaartje is dat, Zoon) dat hij ruim een úúr voor het einde al klaar was of hij wel wist dat het een serieuze zaak was..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Zeg Zeg Har, dat hoort nou eenmaal bij het vak. Van een arts begrijpen jij en ik ook de helft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Tapas we kunnen ook een keer in het A'damse bos afspreken hoor, gaan we op de fiets lekker bij Meerzicht een pannekoek eten jammieee!Kan er nog wel bij want ik ging op de weegschaal staan Aauuuuwww 75 kilo tjonge zoveel heb ik nog nooit in mijn leven gewogen, maar het gekke is wel ik pas gewoon al mijn kleren nog maatje 38/40.Ik snap het niet, maar het lkinkt wel erg veel 75 kilo tjonge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Oh nee? Een arts is een monteur en een advocaat werkt voor de duivel....zo klaar als een klontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Gem, WOW!!!!! Een heel jaar, ik hoop dat je je goed genoeg voelt vandaag om uitgebreid de tijd te nemen, Apetrots!!!!!! op jezelf te zijn!!!! Chapidepo....:light::moon::camera::light::moon::camera::sun:gift;:light::moon::camera::light::moon::camera::light::moon::camera::light::moon::camera::sun:gift;:light::moon::camera::light::moon::camera:Tapas, heel veel sterkte voor vandaag!!! Denk je vooral even heel vaak aan het feit dat vandaag voor jou persoonlijk een mijlpalendag is? Superdepuper vrouw!!! Gefeliciteerd!:light::moon::camera::light::moon::camera::sun:gift;:light::moon::camera::light::moon::camera::light::moon::camera::light::moon::camera::sun:gift;:light::moon::camera::light::moon::camera: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Houtje, wat is een entree-cito? Mijn dochter zit (ook) in groep 7, nooit van gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 OHHH, ik zou juist graag advocaat worden als ik het allemaal nog een keer over zou mogen doen, echt waar.Ik heb een kennis die had vroeger een bakkerij en kreeg toen een oogziekte, heeft, ja héél knap toen zichzelf omgeschoold tot advocaat.Vaak op de tv geweest en hij heeft zich ingezet voor oa de fouten bij de uitkerings instanties.Ja dat zou ik graag willen lijkt me toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Oh ja, tis maar dat jullie het weten: ik heb altijd gelijk, laatst nog een bosje narcisten gekregen daarvoor, van de spiegoloog Gna..gna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Ben natuurlijk ook naar de HA geweest. Heb een fijn gesprek gehad! Een tof wijf zogezegd! Ze vond het juist sterk van me om te kiezen voor een steuntje in de rug! (zou ik ook zeggen ). Kom iedere 2 weken bij haar terug, op eigen verzoek, maar zij deed het ook altijd zo! Heb meegekregen efexor, dit werkt op 2 gebieden en had zij goede ervaringen mee (moet nog ff googelen!). 37,5 mg. Visje is dit het product wat jij misschien aan het afbouwen bent? Ik ga opbouwen. Mezelf en m'n toekomst weer opbouwen, zo voelt het een beetje....Volgende week woensdagavond een longfunctietest. om te kijken in hoeverre de asmatische genen terrein winnen...Ben nog nooit zover geweest om te vragen voor dit soort lichamelijke testen, nu wel, en de arts is het alleen maar met me eens. Dit biedt perspectief om mezelf wat meer te durven zijn....Sh@t, schrijf ik een heel verhaal, gaat de telefoon.... zo m'n moeder eerst maar eens bellen, die is natuurlijk ook nieuwsgierig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Heb je nu verder nog onderzoeken aan je hart Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Niet aan mijn hart, Har. Heb echo en hartfilmpje gehad inclusief fietsen. Alles was in perfecte staat, zou dus ook niet weten wat er meer onderzocht moet worden. Bloedwaarden w.o. cholesterol ook goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Oke, prima dan. Sorry, het was me niet helemaal duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Weet je wat, ik doe ff een bakkie! Jullie ook? Ik ga vanmiddag met groep 7 naar het verzetsmuseum... Even opladen!Har! Je hoeft geen sorry te zeggen! Je kan toch niet alles onthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Mensen ik ga de huiskamer verlaten;).Tot vanavond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Indrukwekkend hoor, het verzetsmuseum! Heel mooi van opzet.Ik ga ook vertrekken; vandaag ga ik de stoeptegels bij M. een kleurtje geven...zal er een fotootje van plaatsen.Fijne dag allemaal, laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Jammer dat iedereen weggaat, nou ja, ik moet ook de hond nog uitlaten....Tchoelie welkom!Efexor werkt op het gebied van de serotoninen en nog iets, ben het vergeten... Fijn dat je weer even bezig bent pip! Ik hoop over een maandje ofzo weer wat rust in mijn donder te hebben zodat ik gewoon eens wat kan doen ipv me alleen maar druk zitten maken over wat ik eigenlijk zou móeten doen... zucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Norepinephrine prikkeloverdragers.... wat dat dan ook moge zijn!Amerikanen zijn er dol op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 't is wel waar, helaas!ik laad me elke dag op tot ik normaal kan funktioneren als de kinderen thuis zijn, om daarna als ze weer naar school zijn keihard hèhè te roepen en bijkomen. op een goede dag neem ik de stofzuiger ter hand. Was wel alle was en droog het. Vaak pakt Klaas 's avonds de stofzuiger als het te gortig wordt met alle honden,- en kattenharen en vouwt de was. Eten koken doe ik wel elke dag, daar zet ik me toe. Verder ben ik voornamelijk uitgeblust en zie ik het vaak als een hele opgave om de hond uit te laten. Vandaag heb ik een redelijk goeie dag. Heb me opgepept om naar de HA te gaan, en weet dat ik nog even moet volhouden om vanmiddag mee naar het museum. ik denk dat ik dat wel leuk vind als ik er eenmaal ben. Morgen weet ik al dat ik vreselijk moe zal zijn, maar ik probeer daar nu nog even niet aan te denken. Het voelt wel een beetje, zoals Safi het soms ook omschrijft, opgebrand en uitgeblust. Sex bijv. heb ik in jaren al niet écht gehad (zonder drank dan)... ik overleef voornamelijk. En op goeie dagen schaam ik me dood dat ik dat nu zo durf te zeggen, dan denk ik, het valt heus wel wat mee!ik kan me bijv. nu niet voorstellen dat ik een paar weken geleden zo aan het hardlopen was. Heb nooit meer getraind. zondag zou ik de 5 km lopen, maar dat red ik nooit. tevens zou ik daar feestelijk met alle andere mensen op een boot naar toe. Wat overmoedig, en ik durf niet af te bellen. Maar weet dat ik dat vandaag wel moet doen... Zó erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Hai, niet kunnen slapen, koppie is te onrustig.Marjo, ik slik idd efexor, bevalt mij goed.! Ik moet nu rennen, de post aflossen. Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Ik wil het hardlopen idd wel weer gaan oppakken. Voelde me er wel goed bij! Wil nu eerst even afwachten hoe de medicatie aanslaat. Ben bezig de lat proberen lager te krijgen, moeilijk, in mijn hoofd moet ik altijd méér kunnen, terwijl ik wel weet dat het weer op een fiasco uitloopt als ik dat probeer. Zit mezelf godganze dagen op te fokken, om maar in het algemeen geaccepteerde gareel te komen. Een tandje minder is voor mij al snel dat ik me waardeloos voel. En zo draai ik elke keer het cirkeltje rond. Ik hoop met die medicijnen iets meer innerlijke rust te krijgen. zodat ik ik niet altijd meer zo achter dat eeuwige móeten aan wil jagen. Dempen, zoals je wilt. Ben veel te bang dat als ik nix doe, weer naar de alcohol grijp! en dat wil ik écht niet meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Hallo lieve dappere allemaal!!! Ik bemerk dat ik weinig tijd of rust kan vinden op het forum te komen, wil graag meekletsen maar kom te weinig om er bij te horen en of bij te blijven!Er gaat veel tijd in zitten allemaal!Ik ga me even aan mezelf mijn kindjes en aan het beginnen van mijn studie wijden!Voor degenen met een mijlpaal: Gefeliciteerd!!! Ga zo door!! Je bent een Kanjer!!!Voor degene die depri zijn: "niets buiten jezelf kan je ooit geven wat je zoekt" Hou taai, het wordt beter!!Voor degene die het moeilijk hebben: Sterkte met alles en niets gebeurt voor niets, het kan soms jaren duren voor je het ziet maar alles heeft een reden en is uiteindelijk ergens goed voor {{{{}}}} !!!Voor de rest ga zo door, jullie zijn allemaal vechters anders was je hier niet dus vroeg of laat komt het met ons allen weer helemaal goed!!!Ik hou het droog met behulp van de refusal want ik geniet van VRIJ zijn en dat willen we toch allemaal!Tot de volgende keer!Veel liefs voor allemaal!! Als een van jullie mij iets persoonlijks zouden willen zeggen wil je dat dan per PB doen want dat zou ik niet willen missen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden