Spring naar bijdragen

een mooi, droog weekend!


Trees

Aanbevolen berichten

Bedankt voor jullie steun. Ik ga nu echt even wat eten. Witlof met ham en kaas, mijn lievelingskostje!! :D

Trek is weg. Ik wil proberen vanavond goed te blijven. Glij op zaterdag/zondag de laatste tijd flink uit met heel wat agressie van mij naar vriend toe. Hij moet dan van mij wijn gaan halen.

Als ik dat deze week weer heb kom ik direct terug.

Ps: als ik terugkom kan het ook zijn dat ik gezellig wil kletsen. Niet direct schrikken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bedoel je gemakkelijk uiten, Corinne, met die heftigheid? Daar zit ook van alles onder hoor. Maar je mag best een dagje bij me langs komen, dan gaan we samen heel kwaad stoeptegels kapot smijten. Daarna zal ik je de lieve paarden aan de overkant laten zien met hun zachte neuzen en lieve bruine ogen. En als je dan nog niet rustig bent, gooi ik je in de sloot.
Wat me wel opviel, is dat je eerder eens schreef dat je maar een onbetekenend grijs muisje bent. Ja, zo kun je je af en toe voelen, maar dat hoeft toch niet? Ga naar de kapper, laat een kleur in je haar gooien, neem een flitsende bril, koop een broek die je anders nooit gekocht zou hebben, trakteer je op een weekend voor jou zelf helemaal alleen. Wees Corinne! Ze mag er namelijk zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie het gaat niet :(

Dochter is teveel met mij bezig en zo een woede-aanval aan het oproepen. Als dat gebeurd dan heb ik mezelf niet meer in de hand.

Ik heb al gezegd dat ze moet ophouden. Is nu gebeurd, maar de trek is toch ook weer terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Desnoods morgen" lijkt me geen goed uitgangspunt voor vanavond Floortje. Die Revia hielp toch in eerste instantie; hoe lang werkt dat eigenlijk? Je dochter de aanleiding als je gaat drinken? Nou, dan kun je met een puber nog meer verwachten. Floor een puber is een puber, hoe kan die nou met pubergedrag jou als volwassene aan het drinken krijgen...pffff...laat maar waaien toch? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,
Ik heb al gegeten, maar jij hebt het over mijn lievelingskost, mag ik ook wat?
Eet smakelijk.
Ik schrik niet meteen als iemand inlogd. Dan lag ik steeds van mijn stoel. ;)
Kinderen zijn niet altijd aangenaam gezelschap. Kwam dat onweer maar, dat lucht op, ook de mensen lucht dat op.

Vie,
Dank je. Je maakt me aan het lachen. Stoeptegels kapotgooien! Dat is toch zonde! Ik vind het eerlijk op kartonnen dozen kapot te scheuren. Daar krijg je niet zo van die vieze, kapotte handen van.
Ik hou wel van paarden.
Een remake heb ik vorig jaar al gedaan. Voelde ook echt zo. Straks word ik nog een vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, morgen hoop ik weer rustiger te zijn. Volgens mij heeft Revia in werkelijkheid een inwerktijd nodig van twee weken. Het is dus op en af vandaag. De golf spoelt en spoelt weer weg.

Dochter zelf liep me denk ik niet te triggeren. Ik geloof dat dat verhaal van vanmiddag, de verstopte wijn misschien de reden is. Nadat ik terug kwam van boodschappen doen ben ik nog niet rustig geweest en krijg ik mezelf niet meer rustig. Alles kan nu een reden zijn. En zonder die reden zou ik me misschien ook zo hebben gevoeld.

En tegen echte trek kan revia niet helpen. Het grootste deel moet ik toch zelf doen. Vorige week ben ik dus de fout in gegaan.

Har, samen een pact: vanavond niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik fiets naar de moestuin toe. De planten hadden al water, maar ik ga ze nog wat geven. Nu voor mezelf. Daar word ik rustig van. :D

Daarna hopelijk bedtijd. Dan heb ik het moeilijkste gedeelte van de week gehad.

Ps Har: van maandag tot en met vrijdag sta ik tegenwoordig moeiteloos op 0. Denk dan zelfs niet meer aan drank. Met Revia ben ik gisteren begonnen dus daar komt het niet door. Ik zie in de toekomst (na twee weken) wat feesten aankomen en daarop ben ik me aan het voorbereiden. Dan hoop ik wat hulp te hebben van dat Revia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floor; je bent goed bezig joh! Toch proberen om het wat los te laten. Wat heb je er aan als je nu zou drinken. Morgen zal je zo ontzettend balen van jezelf en heb je het idee weer op nieuw te moeten beginnen. Floor ik ga je ff vasthouden , heel stevig, zet 'm op !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Corinne, heb een aantal jaren intensieve omgang met mijn ADHD neef gehad, hem veel bezocht in de instelling en we hebben samen nogal wat uitstapjes gedaan. Wil niet zeggen, dat ik een goed opvoeder ben maar ik weet wat het betekent als een puber over de rooie gaat.
Ik wil alleen maar tegen Floor zeggen dat een puber geen aanleiding mag zijn om te gaan drinken want daar moet je mee opassen....die puber valt immers zo vaak in herhaling dat je als ouder het wel kunt schudden als je het aan drank koppelt.
Is geen kritiek op Floortje hoor, alleen maar even een relativerende opmerking als niet ouder, die ook met een zeer lastige puber te maken heeft gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat goed Floor! Ik zal aan je denken vanavond, ga zo de deur uit om een eind te gaan wandelen, niet veel buiten geweest vandaag. Ja, boodschappen gedaan en in de berging bezig geweest om de boel op te ruimen. Effe ertussenuit. Laterss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whahaa...deze las ik net op NU.NL:

DUITSE MOEDER ZET BABY OP eBay
Uitgegeven: 24 mei 2008 18:44

BERLIJN - De Duitse politie doet onderzoek naar een vrouw die haar acht maanden oude baby te koop had aangeboden op de internetsite eBay. Dat heeft de politie in de stad Krumbach zaterdag gezegd.

De politie kreeg een tip van internetsurfers die een advertentie zagen met de tekst: "Ik bied mijn bijna nieuwe baby te koop aan, omdat het te veel huilt, man, 70 centimeter lang''.

Het openingsbod was een euro. Gedurende de twee uur dat de advertentie op de site stond waren er geen biedingen.

Grap

Volgens de moeder ging het om een grap. "Ik wilde gewoon zien of iemand een bod zou doen.''

De baby is naar het ziekenhuis gebracht voor controle en de vrouw wordt psychisch onderzocht.

© ANP

Dus dames, de pubers niet op E-bay zetten want dan wordt je verplicht spiego-logisch( :D ) onderzocht. Logisch toch? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Har, nou dat is wel een maffe zeg, die moeder. Ik zeg wel eens tegen mijn kinderen 'weet je wat, zet me te koop, of ruil me in...', nou dat vonden ze eigenlijk nooit zo leuk.
Ik zit te genieten van de muziek op ned 2, met koptelefoon, wat geweldig zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond adb,ers ,
heb jullie nondepiep gemist :sun:
eerst verslagje okay , gisteren om 8 uur was ik met het hondje bij de DA , hij heeft haar buikje kaal geschoren om een echo te maken , maar dit is niet gelukt omdat ze te gespannen was , en dan trekken de dieren blijkbaar hun spieren samen waardoor er niets te zien is , ik had gelukkig een zakje ochtend ontlasting mee en ja met bloed DA gaat dit nu onderzoeken ( eindelijk) momenteel moet ze aan de antibiotica .
gisteren gewerkt en nadien na tapovan vertrokken , ppff wat een stank toen ik hier binnen kwam een of andere toffe plezante had mijn stroom af gezet inplaats van die van zijn/haar caravan ppff alle voeding naar de vaantjes en de geur blijft maar in de koelkast hangen bweukes.
vandaag twee vriendinnen op bezoek gehad lekker samen gaan eten en nadien met onze voetjes in de zee , heerlijk ook het hondje heeft genoten maar ligt nu wel voor pampus .
floortje voor mij was er wel altijd een reden om aan de drank te mogen , mooi weer , het regent , hondje aan de diarree , ik ben 46 jaar en ben al wees mag dan TOCH wel drinken zeker ??
het was het gesprek vandaag met een van mijn twee vriendinnen wat voel jij blacky nu je niet meer drink , mijn antwoord was ik voel alles pijn verdriet , maar ook de mooie zaken zijn veel mooier .
en nu en neen dit is geen liefdesverklaring ;) lieve corinne je bent een hele lieve warme en sympatieke vrouw en corinne .......... voor mij op de koop toe een knappe vrouw zowel van buiten als van binnen de schoonheid zit ook van binnen he maske en bij jou is dit ook zo en jij straalt hierdoor een hele mooie schoonheid uit zo ik heb gezegt :heart:
ik ben blij dat ik terug alleen ben na een ganse dag met mijn kenissen te zijn , dat zijn ogenblikken welke ik voel dat ik er geestelijk nog niet volledig ben , krijg dan gegons in mijn oren en wordt duizelig , hi hi eentje kan ik aan twee niet ;)
vie je weet npooit wat die persoon voor heeft , geen internet meer , in een hospitaal liggen of mogelijk er niet meer zijn ?? als ik jou was zou ik eens bellen beter als te piekeren niewaar
luitjes ikke nu platte rust

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,
Geef die planten maar lekker veel water en jezelf rust.

An,
:)

Har,
Wou je niet beledigen, hoor!
Tja, als er daar eentje een bod had gedaan, mocht die ook wel spiegologisch een check krijgen.

Blacky,
Foutje dat stinkt. Jakkes, met dit weer. Ik ruik niet mee!
:$ en ik denken dat ik sjans had. Nee, ik voel mij echt geroerd.
Dat psss staat hier onder de Ditjes,datjes&dagdraad en dan Zomermeeting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Goed gedaan Floor! Hou vast nu!

Heb alvast een halve slaaptabl. ingenomen. Weet ik zeker dat ik vannacht lekker slaap. heb mezelf vandaag zó de gordijnen in gejaagd...pfff!

Dat lijkt mij ook Corinne. Je kan niet alles tegelijk, het komt wel weer. Vertrouw maar op jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi, allses bijgelezen,
Om half tien zat ik eindelijk eens vandaag!
Vanmiddag tijdens boodschappen doen werd ik weer zoo sjagarijnig, thuis liep ik te mokken op iedereen. Gatver, ik had zooooo'n trek! Toen we in de auto stapten op weg naar het tuincentrum hoorde ik ook nog een liedje van Shakira dat veel gedraaid werd een paar jaar geleden op vakantie met mijn man in Griekenland. Gelijk nog meer associaties, zon strand lekkere zwoele muziek, roseetje erbij... argggg ik kon wel janken :( In het tuincentrum tijdens het uitzoeken van veel leujke plantjes ebte het weg.
God, wat is het toch een strijd! Daarna lekker gebarbeknoeid, heerlijke vis gegeten en toen alle plantebakken gevuld. Nu moe!!
Corinne, je bent een mooi mens! Knoop dat in je oren!
Blacky, hopelijk lukt het vlgde keer wel met de echo, evt. een pammetje erin gooien:D
Marjo. lekker hardlopen morgen! Go for it girl!
Voor iedereen verder, oh en voor Floor en An , jullie zijn kanjers en verdienen allemaal een dikke pluim,
lekker slapen voor straks, gedachten aan de kant, komt morgen weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keigoed! Van je, Visje. Die kun je in je zak steken. Goed gedaan!

En bedankt, ja ik ga. Hopelijk ben ik morgen zover dat ik het mezelf ook gun.....

Ik sluit af, ga zo naar bed met nog een boekje erbij... Gooze Frabba!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rook je weer volop Corinne of kun je het een beetje binnen de perken houden? Tsjezus, kan het me zo voorstellen maar denk je weer aan stoppen?

Tina, net de mails effe goed doorgelezen. Je stelt me de vraag waarom ik niet werk. Nou, ik zit in een reintegratietraject. Al een tijdje hoor na mijn burn-out. Vorig jaar vrijwilligerswerk gedaan (op het laatst 4 dagen in de week) met uitzicht op vast werk. Wat bleek? Dat was mij ten onrechte beloofd door iemand die daar geen uitspraak over mocht doen. Toen ben ik een beetje veel boos geworden en na een knallende ruzie opgestapt. Ik was vooral op het laatst behoorlijk vaak onder invloed, niet op het werk maar wel in de geest :angry: en dat heeft mijn lontje wel wat korter gemaakt.
Neemt niet weg, dat ik me terecht gen@#$%id voelde.
Heb toen na een vreselijke doorzak maand, het besluit genomen om te stoppen en volledig open kaart gespeeld naar mijn contactpersoon bij reintegratie. Heb nu de tijd gekregen om mezelf weer op de rails te zetten en ik ga binnenkort (ben daar nog mee aan het stoeien) weer op zoek naar vrijwilligerswerk; een vaste baan is veel te zwaar.
Het ontbreekt me trouwens niet aan structuur maar ik wil de puntjes op de i zetten, zoals ik in mijn post eerder vandaag al meldde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...