visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 IK ga ff een spelletje doen met dochtertje, Electronisch Levenweg, vindt ze zo leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ik heb m'n rijbewijs nog niet dus doe het op andermans motor..Maar wat is de rede dat je gevallen bent?Ik ben 1x gevallen omdat ik een remfout maakte tijdens de regen, op iemand anders zijn motor is dat niet gaaf!Ben je nu bang om te vallen tijdens het rijden, is dat wat je weerhoudt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ik heb even gekeken, ik denk niet dat ik dan kom. 4, 5 en 6 juli is hier het festival "Deventer op Stelten". Daar wil ik eigenlijk zoveel mogelijk van zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Je weet zelf wat er misgaat steeds, misschien wat oefenen met die wetenschap?En je zei al ik ga niet lichter nemen... Hoe zwaar is ie dan? Ik merk dat ik vrij onzeker rij wanneer de motor te zwaar voor me is.. Doe er dan echt alles aan om niet te vallen. Waardoor ik niet meer aan rijden toe kom.Voor mij is de stelling krijg ik 'm niet van het middenbock dan maar niet rijden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Waar kom je vandaan Carolien? Misschien kan ik je oppikken als ik ga.. En dat weet ik pas een aantal dagen van te voren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Om eerlijk te zijn de dag zelf pas.. Ik ben nogal wisselvallig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Het zit in de planning! In september, heb het idee dat ik in wintertijd meer leer dan nu. Ik rijdt immers al. Gaan we een rondje rijden als we het gehaald hebben??? Je weet immers zelf al wat er mis gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Joehoeeeeee Carolien.. sorry, was even elders in mijn gigantische appartement en was toen verdwaald.. kon m'n laptopje niet meer terugvinden.. . Ja ik schilder en teken ook, eigenlijk moet ik een beetje in de verleden tijd spreken. Momenteel ben ik erg druk met mezelf (behandeling en meetings) maar als ik weer wat meer in m'n gewone doen kom pak ik het graag weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Een week van te voren, dat lukt me nog... nu al vastleggen voor juli vind ik erg moeilijk. Dat meerijden vind ik al erg moeilijk omdat ik dan niet weg kan als ik dat wil. Het zogenoemde "op de heupen krijgen":D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Sorry hoor, maar ik zit hier met meneer gremlin te kijken, hij staat hier te roepen om binnen te komen %$#@*!!!!!!!!!!! Ik ga maar koken misschien helpt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Carolien,Houtje is nogal sociaal wb. het ophalen en brengen van mensen, stuur me maar een pb of we wat kunnen regelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 dank voor je kattebelletje.. en dank voor je aanbod me mee te sleuren.. maar ik heb nogal gauw last van schaafwonden dus ik ga wel op m'n eigen dooie akkertje.;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Pippi: ja hoha, met bloemetjes zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Pippi: misschien moet je gewoon eens rijlessen nemen, of is dat al geschreven? Ik heb een tijd gehad dat ik m'n fiets niet meer opdurfde, nou ja, erger moet het toch niet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Carolien: ik ga eens kijken of ik 'm in mijn frituurpan krijg, hij is mega.... mega groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Pip, vergeet de broekjes niet hè, als je gaat shoppen voor jurkjes.. helemaal niet als je met jurkje aan gaat motorrijden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ik help je niet omhoog want je valt niet! Volgens mij zit jij tegenwoordig zo op die motor met vallen in je hoofd dat je dat ook doet...Wat zei ex meer tijdens het rijden?Knoop dat in je hoofd en jij gaat perfect rijden! Motorrijden, is niet stoer zijn. Motorrijden is genieten en niks te hoeven bewijzen.. Als je dat tussen je oren knoopt gaat het rijden wrs ook beter worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 An, alleen z'n kop erin is misschien al afschrikwekkend genoeg. Als een gremlin niet meer compleet is heeft ie geen macht meer. Een ballon heeft maar een speldeprikje nodig om geheel weg te zijn. Zo is het met gremlins ook. Hoe echt en groot ze ook lijken, ze bevatten geen enkele waarheid.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ja Koh, het is te gek voor woorden. Ik sluit af nu en kom later terug. Fijne dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 @An, hier komt een rakket aan die jou gremlin in mootjes hakt. Heb je meteen hapklare brokken om te frituren. Komt ie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Gevangen...........dank je.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Jongens (en meiden) ik heb de discussie van vandaag gelezen maar kan helaas met mijn depressieve hoofd geen aansluiting vinden of ergens op ingaan.Ik ben gewoon doodmoe van alle pijn, hoor steeds meer van alle kanten dat áls het een nekhernia is, ze er weinig aan doen, en ik verga nu al twee maanden van de pijn en ben het gruwelijk zat.Mijn Gremlin van gisteren heb ik gehakt van gemaakt, ben net naar een verjaardag geweest met R (we waren als setje uitgenodigd maar we zijn geen setje) ik heb maar even flink in de keuken geholpen want niemand stak een póót uit dus ik liep me weer méér te ergeren dan te genieten.De oudste Zoon daar en mijn Zoon zijn naar mijn huis gegaan en hebben zitten Gamen, ik hoop dat ze het gezellig vonden. Ik vind het erg onaangenaam om ruzie met R. te hebben hoewel het nu wel over is, denk ik. Niet uitgepraat dus. Ik ben gisteren zó in een depressie gedoken dat ik alleen maar dacht AKTIE AKTIE AKTIE houtje ga wat doen dus ik ben Dochter's fiets gaan renoveren. Nieuwe lichten, nieuwe spatborden, nieuwe trappers, ik zal ik grrrrr zal grrrr het grrrr zelf grrrr doen grrrrr. Maar ja overdag heb ik heftige pijnstillers en voel ik het niet maar ja wie gaat er nou ook (al is het met je rechterarm) aan een fiets werken als je misschien pijn hebt vanuit je nek. Dan moet je toch wel stront- en stront eigenwijs zijn, ik dus.Morgen is de laatste dag dat het huis van mijn moeder er staat zoals het was, en eigenlijk wil ik er nog een keer heen, alleen, en afscheid nemen. Dinsdag komt de container. Ik ben er zoóóó verdrietig over. Ik ben al die maanden zo sterk geweest en nou heb ik het zo moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 houtje, stronteigenwijsje, heel veel sterkte, meis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Heb je de sleutel van je moeders huis? Onderdruk je gevoel niet en ga er heen Houtje! Neem op je eigen manier afscheidt nu kun je nog straks is alles weg. En nou heb je wel bewezen dat je "groot" bent, Groot zit 'm ook in klein zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Carolien, waar heb je die PB heengestuurd dan?? Ik zie hier niks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden