Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Pippi, afsluiten voor invloeden van buitenaf is volgens mij niet mogelijk. En ook al zeg ik dat ik me afsluit van alles en iedereen, zodra ik met anderen in contact kom is er beïnvloeding. Het gaat er om wat ik daarmee doe. Ik probeer er zoveel mogelijk positiefs uit te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ja, ik heb het gelezen.. Maar ik nie snap nie.. Da's wrs oud zeer tussen jullie ofzo?Ik zie het als grapjes over en weer waar uiteindelijk serieus op in gegaan wordt.. Dus ergens valt er iets verkeerd ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Mag ik een vraag stellen aan Pippi en Kohtje?Antwoord is niet verplicht. Benaderen jullie elkaar met enige reserve? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Spud, waar heb je het over?? In wat voor kettingen raak je verstrikt zonder jurk???? Ik heb het gevoel dat ik iets heel geks vraag, maar ik heb absoluut geen idee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Nee bij mij dus niet Gevoelig typje hè! Maar da's dus geinen tussen jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Spudje, er is maar één Koh en geen reserve.. als deze het niet meer doet is het over en uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Kohtje, ik ben meer een manmeisje.. Ik hou van sleutelen aan auto's en motoren.. En erop zitten natuurlijk Een jurk is dan niet echt praktisch.. Met een lange jurk kan ik verstrikt raken tussen de kettingen van de motor. Met een korte moet ik uitkijken voor inkijk als ik me over de motorkap begeef. Bovendien ben ik een bewegelijk type en doe graag gekke dingen.. Een jurk belemmerd me daarin, daarmee ik kan ik bij wijze van geen hindernissen lopen.. Geen rare vraag dus maar is het nu duidelijker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Volkomen duidelijk, Spud. En voor alle duidelijkheid: er is geen oud zeer tussen Pippi en Ikke... ook geen nieuw zeer. Of ik moet het vergeten zijn. Pippi, help!!!!! Is er zeer tussen ons??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Volgens mij bemoei ik me gewoon met zaken waar ik niks mee te maken heb Pippi.. Ik vind je gewoon een aardig en leuk direct persoon, vind het dan vervelend om te lezen dat je je misschien wel gekwetst voelt of iets dergelijks..Fout van mij is dat ik dat dan op wil lossen.. Maar je redt jezelf ook best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ah, het is niet meer aan de orde.. dat verklaart dat ik van geen zeer (meer) weet. Dank je Pip.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Hebben jullie reserves naar elkaar of vul ik dat in? Want zo voelt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Wat bedoel je dan met reserves, Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ach waar moei ik me ook mee. Da's iets van een ander en niet voor de Spud.. We zijn er voor elkaar om te helpen niet waar? En dan moet je niet op elke slak zout leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ik voel een zekere spanning tussen Pippi en jou. Dat kan een verkeerd uitgelegde grap zijn van mij uit.. Maar het raakt me, heel gek is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Spud, lief manmeisje, ik heb helemaal niks tegen Pippi.. ze zegt zelf dat er in het verleden wat was, maar ik kan het me al niet eens meer herinneren.. ik draag dus geen negatieve gevoelens voor haar met me mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Maar intussen heb ik Pippi wel weggejaagd met m'n doorzagen.. Sorry Pip!Wat bedoelde je dan met buitensluiten? Als ik vragen mag kohtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Sjong wat hebben jullie al veel gekletst!Ik werd vanmorgen tijdens het ontbijt zooo misselijk, veel lucht in mijn maag en maar boeren!!Ik ben niet mee geweest naar de kerk, ben in mijn bed gekropen. Het was voor mij een teken dat ik de afgelopen dagen ver over mijn grensen ben gegaan. Om half 3 eruit gegaan en ben ervan opkeknapt. Vandaag doe ik alleen de hoogst noodzakelijk dingen!Hee Koh. goed om te weten dat het lekker met je gaat. Kom je ook 5 juli?Aura e Spud, ik hoop dat jullie veel moed en kracht hebben of krijgen om door te gaan en opnieuw te beginnen!HAi Pip, je klinkt een stuk beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ochejeetje... doordat Pippi zei: fijn dat je zo "open" voor me staat (kots kots..) zei ik dat ik me zou sluiten... was allemaal als geintje bedoelt, Spud. Niks aan de hand hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ja Pip, die regeltjes zijn ff anders binnen gekomen bij mij Thanks voor de update. En nu stop ik met moeien oké! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Kaia,Een half jaar mag gevierd worden. Blijf vooral komen.:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light:Soothe,Stille man, als Kaia een half jaar gevorderd is, betekent dit dat jij ook al zover bent::camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light:Visje,Je vindt je weg in en door het water, als een vis in het water. Drie weken: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Har,Vier maanden: :camera::clock::light:::camera::clock::light:::camera::clock::light:::camera::clock::light::Ik hoop dat ik niemand heb gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Da's mijn valkuil, soms neem ik de dingen te letterlijk! Sorry Kohtje en Pippi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Hé Visje.. jij gaat ook best goed, hè?? Wat voor ontbijt had je dan, dat er zoveel lucht in je maag kwam? Ik snap dat je niet naar de kerk gegaan bent.. daar galmen die boeren zo, hè? Enneh... 5 juli?? Waar komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Haha koh, jij blijft ook een droge he!Bij de zomermeeting op 5 juli. Bij de ditjes en datjes staat dat draadje kijk maar even.En ja, vandaag ga ik de 3 weken halen, maar ik heb het nog vaak slecht hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Is er nu ook een plaats geregeld voor de meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ik geloof Zwolle Spud maar dit is nog niet zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden