Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Pippi, afsluiten voor invloeden van buitenaf is volgens mij niet mogelijk. En ook al zeg ik dat ik me afsluit van alles en iedereen, zodra ik met anderen in contact kom is er beïnvloeding. Het gaat er om wat ik daarmee doe. Ik probeer er zoveel mogelijk positiefs uit te halen.
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Spud, waar heb je het over?? In wat voor kettingen raak je verstrikt zonder jurk???? Ik heb het gevoel dat ik iets heel geks vraag, maar ik heb absoluut geen idee....
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Spudje, er is maar één Koh en geen reserve.. als deze het niet meer doet is het over en uit.
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Volkomen duidelijk, Spud. En voor alle duidelijkheid: er is geen oud zeer tussen Pippi en Ikke... ook geen nieuw zeer. Of ik moet het vergeten zijn. Pippi, help!!!!! Is er zeer tussen ons???
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Ah, het is niet meer aan de orde.. dat verklaart dat ik van geen zeer (meer) weet. Dank je Pip..
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Spud, lief manmeisje, ik heb helemaal niks tegen Pippi.. ze zegt zelf dat er in het verleden wat was, maar ik kan het me al niet eens meer herinneren.. ik draag dus geen negatieve gevoelens voor haar met me mee.
visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Sjong wat hebben jullie al veel gekletst!Ik werd vanmorgen tijdens het ontbijt zooo misselijk, veel lucht in mijn maag en maar boeren!!Ik ben niet mee geweest naar de kerk, ben in mijn bed gekropen. Het was voor mij een teken dat ik de afgelopen dagen ver over mijn grensen ben gegaan. Om half 3 eruit gegaan en ben ervan opkeknapt. Vandaag doe ik alleen de hoogst noodzakelijk dingen!Hee Koh. goed om te weten dat het lekker met je gaat. Kom je ook 5 juli?Aura e Spud, ik hoop dat jullie veel moed en kracht hebben of krijgen om door te gaan en opnieuw te beginnen!HAi Pip, je klinkt een stuk beter!
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Ochejeetje... doordat Pippi zei: fijn dat je zo "open" voor me staat (kots kots..) zei ik dat ik me zou sluiten... was allemaal als geintje bedoelt, Spud. Niks aan de hand hoor.
CPAS Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Kaia,Een half jaar mag gevierd worden. Blijf vooral komen.:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light:Soothe,Stille man, als Kaia een half jaar gevorderd is, betekent dit dat jij ook al zover bent::camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light:Visje,Je vindt je weg in en door het water, als een vis in het water. Drie weken: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Har,Vier maanden: :camera::clock::light:::camera::clock::light:::camera::clock::light:::camera::clock::light::Ik hoop dat ik niemand heb gemist.
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Hé Visje.. jij gaat ook best goed, hè?? Wat voor ontbijt had je dan, dat er zoveel lucht in je maag kwam? Ik snap dat je niet naar de kerk gegaan bent.. daar galmen die boeren zo, hè? Enneh... 5 juli?? Waar komen?
visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Haha koh, jij blijft ook een droge he!Bij de zomermeeting op 5 juli. Bij de ditjes en datjes staat dat draadje kijk maar even.En ja, vandaag ga ik de 3 weken halen, maar ik heb het nog vaak slecht hoor!
visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Ik geloof Zwolle Spud maar dit is nog niet zeker
visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 IK ga ff een spelletje doen met dochtertje, Electronisch Levenweg, vindt ze zo leuk
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Ik heb even gekeken, ik denk niet dat ik dan kom. 4, 5 en 6 juli is hier het festival "Deventer op Stelten". Daar wil ik eigenlijk zoveel mogelijk van zien.
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Joehoeeeeee Carolien.. sorry, was even elders in mijn gigantische appartement en was toen verdwaald.. kon m'n laptopje niet meer terugvinden.. . Ja ik schilder en teken ook, eigenlijk moet ik een beetje in de verleden tijd spreken. Momenteel ben ik erg druk met mezelf (behandeling en meetings) maar als ik weer wat meer in m'n gewone doen kom pak ik het graag weer op.
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Sorry hoor, maar ik zit hier met meneer gremlin te kijken, hij staat hier te roepen om binnen te komen %$#@*!!!!!!!!!!! Ik ga maar koken misschien helpt dat.
Houtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Carolien,Houtje is nogal sociaal wb. het ophalen en brengen van mensen, stuur me maar een pb of we wat kunnen regelen?
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 dank voor je kattebelletje.. en dank voor je aanbod me mee te sleuren.. maar ik heb nogal gauw last van schaafwonden dus ik ga wel op m'n eigen dooie akkertje.;)
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Pippi: misschien moet je gewoon eens rijlessen nemen, of is dat al geschreven? Ik heb een tijd gehad dat ik m'n fiets niet meer opdurfde, nou ja, erger moet het toch niet worden.
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Carolien: ik ga eens kijken of ik 'm in mijn frituurpan krijg, hij is mega.... mega groot.
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Pip, vergeet de broekjes niet hè, als je gaat shoppen voor jurkjes.. helemaal niet als je met jurkje aan gaat motorrijden...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Geplaatst 25 mei 2008 An, alleen z'n kop erin is misschien al afschrikwekkend genoeg. Als een gremlin niet meer compleet is heeft ie geen macht meer. Een ballon heeft maar een speldeprikje nodig om geheel weg te zijn. Zo is het met gremlins ook. Hoe echt en groot ze ook lijken, ze bevatten geen enkele waarheid..
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst 25 mei 2008 Ja Koh, het is te gek voor woorden. Ik sluit af nu en kom later terug. Fijne dag verder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden