Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Hoi Ziza. Dank je wel. Met m'n onderschrift bedoel ik dat ik me nog regelmatig betrap op oud vlucht- en ontkenningsgedrag. Nog niet altijd eerlijk naar mezelf ben. Maar ik oefen om dat wel te zijn, en oefening baart kunst. Het valt niet mee als je altijd jezelf en anderen voor de gek gehouden hebt. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat ik ben wie ik ben, ook met die dingen die ik juist wil afleren.. dat is nou eenmaal zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Hoi noodforum van Tapas is er nog:http://car.messageboard.nl/36389/login.php Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Het noodforum van Tapas is er nog en is hier te vinden:http://car.messageboard.nl/36389/login.php Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Lieve Pippi,Je hébt het al zo rot gehad vorige week en je weet hoe rot ik me daar over voelde dus trek je ajb niet aan wat mijn vriend A (of R van Roa wat iedereen wil) wel of niet gedaan heeft.Je bent in gesprek dus ik kan het nu niet rechtzetten met je, en dat doet me pijn.HET LIGT NIET AAN JOU.We hebben afgesproken dat we gaan "meeten" samen onder leuke omstandigheden, en die wil ik nu niet bederven.Corinne zei: je hoeft niet genegeerd te worden, maar denk aan het perspectief. Dat klopt, ik ben óp, aan het eind van het Latijn, te veel pijn, enz. enz. enz. dus ik ga naar bed, even een uurtje slapen of zo. Gem, bedankt voor de sch*p op zekere plaatse.Mensen, ik ben jullie allemaal erg dankbaar. En nogmaals, hoewel ik weet dat SORRY niet het juiste woord is, vind ik het toch vervelend dat ik jullie met mijn emotionele explosie heb lastig gevallen. Dus toch Sorry. Voor de onrust, die niemand kan gebruiken.Jullie zijn een geweldig stel, allemaal : heart;. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Liggen we er weer uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Hoi Kohtje,Wel, de 12 stappen zullen je daar zeker bij helpen... zeker stap 4 zal je inzichten geven...Ik heb enorm veel baat gehad bij die eerste eerlijke stap 4... daarvoor had ik er ook al twee geschreven maar liet ik niet het achterste van mijn tong zien en niet verwonderlijk viel ik keihard op mijn plaat door weer te gaan drinken en gebruiken...Succes...Ik ga eten... misschien tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ik ga ook de tafel dekken, tot laters! Eet smakelijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 hoi luitjes ik ben terug thuis .carolien fijn dat je een ander forumke opzet maar het staat hier nu open e bloot te lzen en dan krijgt men weer wat ook op tapas forum gebeurt is , het was veilig en ineens was de veiligheid foetsie meiskes wat is een rok .......... ik draag dat namelijk nooit ja vroeger toen ik militair was toen moest ik dat aandoen houtje ik lees veel wrok ik je berichten , wrok naar je ma /ouders toe , soms ben ik blij dat het huis van mijn ouders af gebrand is valt er niets te zeuren hierover .onze ouders zijn de vrucht van hun eigen opvoeding en daar kunnen we niets aanveranderen , mijn ouders hadden 4 kleinkinderen en hebben er nooit naar op gekeken , ook mijn ouders gaven liever aan vreemden en ik heb daar eerlijk gezegt geen last van , want het waren die vreemden die mijn ouders iedere dag helpten en niet wij diue te ver woonden .en ja ik ben boos geweest op mijn ma maar het is meer om haar daad als iets anders .als je de spiullen wilt ga je gaan halen wat je kunt gebruiken , maar besef dan ook dat je iedere dag je ma gaat zien in een koelkast of ander ding , dus zoals je zelf aan heeft verkopen die boel en je zelf iets nieuws geven .en laat d grmlin niet toe want dan lacht ze nog in haar vuistje ook want zo denk ik nu als ik boos ben ; ppff ma jij krijgt mij niet kapot sterkte houtje dalo todo al viento y que el viento se lo lleva .carolien ik zou heel graag een soort schilderijen hebben van mijn overleden dieren kan jij dat doen ??aan iedereen die het moeilijk heeft kop op borst vooruit en laat de eerste staan .kothje heerlijk jou te lezen :-))soothie amigo mio vas de viento en ^popa , kaia you to , visk gij ook en iedereen eigenlijk de andere komen er ook wel als de wil er is .zo luitjes bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ziza, ik sta op de drempel om stap 4 te gaan doen. Ik heb een fijne, strenge, rechtvaardige en humorvolle sponsor en net zo'n soort counselor bij m'n 12-stappen behandeling. Beiden begeleiden me erg geduldig doch dringend.. dringend in die zin dat ze me blijven wijzen op de noodzaak van stap 4, niet dat ze een datum stellen dat ie klaar moet zijn. De behandeling en de meetings laten me zien wat het betekent om het achterste van je tong te laten zien en daardoor wordt het gemakkelijker. Dus ik ga er voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 17.24 uur ja Carolien, toen was ie ineen weg .. Ik ben begonnen met soep te eten en bij mezelf gedacht: 'wat levert drank me nu op? even, heel even misschien en dan alleen maar ellende' . Ook dacht ik aan de cirkel. Ik kreeg vanmiddag een rot klus onder m'n neus geduwd en werd chagerijnig en dacht.. als ik.. dan word ik blij. Ja daaag niet dus.Dat is dus zo'n cirkel die blijft draaien als je eraan toegeeft. Dan ben ik maar lastig, heb wat snauwen links en rechts gegeven, dus zeer onaardige moeder vanmiddag.Nu is het dus helemaal over. Dank allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Oef dacht ik heb ik een heel verhaal geschreven is alles weg, niet dus. Tjee, zien jullie nu wel wat een @#$% gremlin het was die bij mij op bezoek was, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Tja, Pippi: wat moet ik daar nu op zeggen???????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 zo heb pizza gemaakt met een heerlijke salade .pipke aan jou , ik wordt hier niet zo vlug meer gekwetst , ik heb mijn lessen daarvoor al gehad op een andere site maar gelukkig sta ik hierdoor ook harder in het leven .als jij je uit ivm je kinderen kan ik jou echt war niet echt helpen omdat ik geen kids heb , en pipke het blijft een virtiuele wereld he , ik bindt mij dus niet zo vlug meer als je mij begrijp tenslotte wie is blacky en wie is pipke ??carolien ik vondt tapas site veilig en ik was er heel kontent mee , wat adb betreft weet ik dat het een openbaar forum is ga dadelijk eens je pb lezen zo luitjes ik ga mijn italiaan laten zakken , hopelijk komt straks de tsingel tsingel car voorbij en kan ik mij een heerlijke dama blanca kopen hablas español carolina :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Pippi; ik vind dit echt heel rot hoor, voor je. Heb echt nagedacht wat te zeggen. Lees de verhalen en soms weet ik gewoon niks te schrijven of wil er niet tussen komen etc. Helpt een dikke vette Nou kom op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Nou, ik weet niet of het met het forumvirus te maken heeft ofzo.. Maar op het moment heb ik een innige relatie met de pot.. Ik ga me terugtrekken op de bank met een emmertje... Denk dat alle frustraties er nu uitkomen ofzo.. Voordeel is wel dat ik morgen helemaal Clean kan beginnen. Fijne avond nog allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 juist Carolien, zo werkt het hier, wil je echt even dat er naar je geluisterd wordt en meegeleefd wordt dan moet je daarom vragen al is dat is eng.. hoge verwachtingen hebben en dan balen dat niemand je stille noodkreet oppikt werkt niet, dat is vaak juist ons struikelblok. Ik reageer zelf vaak niet op vage boodschappen of hints omdat ik daar niks mee kan. Dus mijn vraag is dan ook of mensen duidelijker kunnen aangeven wat er speelt en om hulp willen vragen. Wat mij betreft wordt dat zeer gewaardeerd!Houtje het was geen emotionele waterval die je hier gedropt hebt, het was even paniek omdat de tijd gaat dringen.... zometeen kan je niks meer met het huis en de spullen. Je zult een keuze moeten maken, Wil je de spullen toch hebben? via marktplaats kan je vaak ook vervoer huren en regelen. Aan de andere kant kan het ook goed zijn om af te sluiten deze week, het huis binnen te gaan, je rondje te maken, letterlijk en figuurlijk afscheid te nemen van alles wat daar gebeurd is en wat er staat, iedere kamer door te lopen en bewust te voelen wat het met je doet. Janken als dat nodig is, boos worden, of niet, dat maakt niet uit en als je er klaar voor bent dan ga je zeer bewust de deur uit en draait hem op slot en laat je al die gevoelens zo veel mogelijk achter in dat huis. Je moet verder meid!Ik heb mijn gremlin gelukkig kunnen verslaan bij de verjaardag van een collega, hij is dakloos dus we hadden op het werk een verrassingsfeestje voor hem georganiseerd, iedereen had eten mee en drinken, veel bier, wijn, roze, en gelukkig ook wat fris. Iedereen was al aardig lam toen ik kwam en ik moet zeggen dat ik het niet makkelijk had, en flink ging twijfelen, ach kom, 2 biertjes, beetje roes, moet kunnen toch!!..... maar wat is nou de winst daarvan? ik weet nu al dat ik daarna spijt krijgt en spijt weer een reden is om dan nog maar meer te gaan drinken, dus......... diep in en uit geademd en mijn pak sap aangebroken. Ach, morgen ben ik tenminste helder op het werk!!!!!!pfffft, bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Carolien, je kan nu ook op het andere forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Pippi, ik weet niet wat er aan de hand is maar wat voel je je toch vaak afgewezen hier, valt meer dan eens op. Vervolgens meld je dat stampvoetend en bent verdwenen. Jammer vind ik dat. Je bent gewoon Pippi dat is waar, niemand die je dat af wil nemen maar waarom niet anders reageren? Een forum mag dan een virtueel gebeuren zijn waarin miscommunicatie mogelijk is maar jij laat op niet mis te verstane manier weten dat jij (als enige?) teleurgesteld bent in die ander en vervolgens ben je foetsie. Dat is toch geen manier van communiceren, of wel? Moet nou die ander de kastanjes voor je uit het vuur halen of zou er toch een andere manier mogelijk zijn om je grieven te uiten..Ik hoop het voor je want ik kan me niet voorstellen dat je er blij mee bent om het zo te doen.Kom op meid, tel tot tien en stuur een Pb als je je ei kwijt wilt voortaan..je jaagt jezelf alleen maar onnodig op de kast, toch?Verder niets gelezen, was nogal druk hier vanmiddag. Twas gezellig met de kinders en ik heb een goed gesprek gehad met de schoonzoon van M. Weten hun weer wat meer over hoe M. en ik samen door het leven kunnen gaan ondanks mijn onzekere status van droogstaande drinker. Ik merk dat er oprechte belangstelling voor mijn probleem is op een manier zonder het vingertje te wijzen en dat doet me erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Hi!Nog niets gelezen. Wou eerst even melden dat ik een fantastische dag heb gehad! De 5 km met verve doorstaan. En misschien nog wel belangrijker; de terugweg in de boot, toen alle flessen rosé, bier. wijn en beerenburg opengingen. Al met al een mega-prestatie, die me weer even helemaal in mezelf heeft doen geloven! :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Marjo: in EEN WOORD GEWELDIG, morgen voel je je nog blijer hiermee. Bij mij idem dito. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Fantastisch Marjo een mega-gelukwens daarmee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Pippi: het is toch vaak ook 'zuchten en luchten' als het ware. Ik kan hoogstens met je meeleven en volgens mij doe ik dat ook, maar raad of advies of een mening ergens over hebben is toch onmogelijk we weten zo weinig uiteindelijk. Of zet boven je schrijven: Hier wil ik heel graag een mening of een reaktie op of zo, is dat geen idee. Je hebt ook een nogal ingewikkeld leven naar mijn idee, terwijl het bij mij allemaal huisje boompje beestje is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Goed zo Marjo, en wat was je tijd?? volgens mij ben jij een enorm hardlooptalent, ik deed de laatste keer 33 minuten over de 5 km, maar dat was met blessure en met 10 kilo overgewicht en dat terwijl ik ook nog flink rook (zo wat heb ik na het lopen moeten hoesten zeg!!, dagen lang want ik liep veel harder dan ik zelf normaal doe)We hebben het dus alletwee gered vandaag, ondanks dat de flessen drank op tafel stonden!! geef jij mij een schouderdreun dan geef ik er jou een..... DREUN!!!!!! zo, die hebben we binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Morgen spring ik ook weer om 8 uur op mijn fiets, en het is niet te geloven, maar ik heb er echt zin in.Fietstasje staat al klaar. Dat hield me vandaag mede van de drank af. Het idee dat ik misschien niet zou kunnen fietsen. Ik verheug me op de frisse lucht morgen ochtend, de rust. Ik ga mezelf weer vinden.Het is zeker 13 jaar geleden dat ik echt ZIN had om sportief te zijn. Wat zou dat toch zijn vraag ik me af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Hebben jullie dat ook? als ik iets schrijf word ik er direct weer afgegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden