Houtje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Wat dacht je van jam? compote? gelei? enne.... o ja relish!!!!Ja ik heb al gebeld en mag zometeen terug bellen in de pauze van het arme mens, moet ze mij ook nog te woord staan.En ik heb een was aangezet, vandaag ben ik niet vooruit te branden zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Maar ik heb 2 vierkante meter onkruid gekrabt uit de tegels, dat is heel wat.En gisteravond heb ik 2,5 uur langs het veld gestaan voor die voetbalwedstrijd, ik zat eerlijk gezegd de tijd af te tellen. Maar......ik ben op de fiets geweest en dat is weer beter dan met de auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Houtje ik heb gisteravond een was in het masjien gedaan en die heb ik er nog niet eens uitgehaald, dus je ben al veel knapper dan ik.Wel heb ik eneco gebeld (whaaaah, dat ik vind ik een hele overwinning) waarom we maar geen rekeningen krijgen. En dat jong aan de telefoon zegt, nou dat is toch heel fijn? Succes met je gesprek zo meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Dames en heren,Ik heb vannacht 6 uur aaneengesloten geslapen. Fantastisch, ook al was ik niet goed uitgeslapen toen ik opstond. Ik heb nog steeds een slaapkop.Toch heb ik lekker gewerkt en zelfs een flink aantal telefoontjes gepleegd. Dat was vroeger altijd een ramp. Dan moest ik moed vergaren wat energie en veel tijd kostte. Nu doe ik dat gewoon. En dat is maar goed ook, want ik moet er de komende dagen nog heel wat plegen. Websites zijn bepaald niet altijd volledig wat contactinformatie betreft.Vanmiddag hou ik mij bezig met de voorbereiding op mijn gesprek morgen. Ik denk dat ik er maar een soort agenda met toelichting van maak.Mensen laat vooral die alcohol weg, want problemen kun je pas aanpakken als je koppie niet beneveld is. Zolang je drinkt worden bestaande problemen groter en ontstaan er problemen. Ze vermenigvuldigen zich als bacteriën op een goede voedingsbodem. (de moraalridder) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Ik loop vandaag met de ziel onder mijn arm. Heb vakantiedag. Gisteren naar Groningen geweest naar de promotie van mijn neef. was een prachtige dag. En wat was ik trots op hem.Had vandaag maar vrije dag genomen omdat het weleens laat had kunnen worden. Viel mee. ik had makkelijk kunnen werken.Vanavond naar laatste theatervoorstelling |Bert Visser| Heb gehoord dat het erg goed is. Ben wel even aan wat lachen toe.Onrust in mijn lijf.Er is hier genoeg te doen ,maar kom nergens toe. Nu ja dat lees ik hier wel vaker. Heb er eigenlijk zelf nooit last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Corinne, Wat voor gesprek heb je morgen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 De mentor was niet te bereiken maar zal me terugbellen. Het begint hier zachtjes te regenen dus gelukkig heb ik mijn onkruidwerkje al gedaan vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Dat is een mooie vergelijking Corinne, bacteriën op een voedingsbodem van alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 HalloGa ik vanmorgen naar beneden om te proberen te gaan leren omdat ik boven niet van de computer af kon blijven (forummen natuurlijk), zit ik aan tafel en kijk uit op mijn boompje in de voortuin die flink uitgeschoten was door dat groeizame weer, dus je voelt hem al ipv te gaan leren denk ik, ik knip hem ff bij.......Dus ik knip en knip en knip zo mijn halve vingertop eraf!!!Bloeden als een rund gelijk, ik zag meteen dat het foute boel was en voelde het bloed al uit mijn koppie trekken, dus ik o shit o shit wat te doen, dochter was de sleutel vergeten, kleintje op de speelzaal en moest 11.45 gehaald worden. dok gebeld was er gelukkig en ik kon meteen komen, moest eigenlijk gehecht maar met zwaluwstaarten, verband en een tetanus injectie was ik precies op tijd bij de speelzaal!!!Nou vrijdagochtend was ik weer van plan te gaan leren, ben benieuwd...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Hai hai, ik zat net even te googheln naar '"bijwerkingen refusal"" , omdat ik zoveel lucht in mijn maag heb en dit een honger gevoel geeft en veel moet boeren. Staar er iets over alcoholdebaas tussen, een stukje dat Aura in 2006 had geschreven over refusal en de bijbehorende reakties daarop. Oeps, zo zie je maar , onze teksten kunne zomaar ergens op internet te vinden zijn!Nou, waar al die lucht vandaan komt weet ik niet, misschien moet ik het ook maar twee keer in de week gaan nemen, zoals in deze stukjes geschreven staat, ik ben ook wel vaak heel moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Tjees, Jozias, wat een horrorverhaal. En hoe kun je nou in g*dsnaam dat nog vertellen op een computer (met een toetsenbord????). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Oh Jozias wat een pech! Gelukkig was ie er niet helemaal af! Dus goede les voor vlgde keer: Je niet meer laten afleiden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Ik heb ook ooit het topje (2 mm méér echt niet) van mijn wijsvinger gechopt, bleef haken achter het slotgat van een deur, hoe heet dat, dat gat waar de klink in valt????Echter, door mijn SLECHTE GEWOONTE die ik toen nog had, waardoor ik blijkbaar dun bloed had, need I say more? wilde het niet stoppen met bloeden. Een drama, maar je kunt niets hechten als er niets meer is, dus op de dokterspost allerlei bloedstelpende drukverbanden en zo gehad. Zouden die mensen dat nou echt niet geroken hebben? Ik ruik tegenwoordig al één wijntje bij iemand (wijn-TJE ook zo'n woord ook mijn verleden).Dus Jozias, wees maar blij dat dit je nuchter gebeurde (dat is de moraal van dit verhaal dus). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 En overigens, als ik gedronken had, ging ik regelmatig overmoedig allerlei dingen doen. Het is een WONDER dat daarbij geen ongelukken zijn gebeurd. Echt een WONDER. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Jozi, nooit snoeien als je met je koppie ergens anders zit. Je vingers zijn kostbaar hoor.Wel heb ik van mijn eigen posting over bel-angst, moed gevat. Dus ik bellen en bellen. Ik krijg:a: een nieuwe mobiele telefoon waar ik recht op had (whaaah, zo'n ding waarmee je kan video-en enzo)b: eneco is geregeldc: we krijgen geld terug van de verzekering vanwege het dak.Gut ik wist niet dat ik zo'n keurige grote mond op kon zetten zonder te schelden. Eerder kroop ik altijd in mijn schulp, zo van: "zij zullen het wel beter weten". Het is gewoon een kwestie van aanhouden! Tjeesisss, als ik nu van de weeromstuit maar niet aan de wijn ga.Nee hoor, dat doe ik niet, maar het is een hele ontdekking dat het ook anders kan. Dus dank jullie wel maar weer voor het luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Niet doen Vie, die wijn, ik zit aan het tomatensap.En moest een speciaal ventieltje hebben (had ik uitgeleend natuurlijk) voor de fiets van Dochter, die heeft van die auto-ventielen, mijn verloopnippeltje bedoel ik, had ik uitgeleend, weet niet meer aan wie. Zo ben ik al heel wat kwijtgeraakt (maar ik weet niet meer wat, tot ik het nodig heb.....)Vanmiddag maar eens even met Zoon gaan zitten, want ik kreeg een niet-zo-fijne-rekening van zijn mobiele telefoon. Hij heeft 40,00 euro teveel gebeld........dat moet nu bijbetaald worden. Dat heet "groot worden met vallen en opstaan" blèh niet altijd even leuk dat opvoeden...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 En het eten is ook "geregeld" ik maak chili (gehakt, een zak groenten, een zakje chili mix en bruine bonen) en daar eten we rijst bij. t Is maar een ideetje en lekker makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 HoiJa mijn middelvinger neemt het automatisch over van mijn wijsvinger dus das mooi, ivm typen houtje!Mijn arm doet nu meer pijn dan mijn vinger, nou ja het was een domme zet!En O zo blij dat het me nuchter is gebeurd want dan zou het kloppen nog veel erger zijn!Vis Vie en hout bedankt voor jullie reakties Hoe oud zijn jou kids houtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 en trouwens Houtje, hoezo horror verhaal!!!???Dat verhaal van jou mag er ook wezen, ik voel het helemaal in me jww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 jaaaaaa, het is gelukt, de foto's zijn bij de drukker, we hebben alles nog eens doorgelopen samen,. ondertussen uitlaathondje laten zwemmen en hardlopen maar helaas had die in de vis liggen rollen dus de hele drukkerij ruikt nu naar vis (ieks) maarja voor de klant hebben ze alles over, mag ook wel als ik voor 1300 euro een klus laat doen. Ik moet nu nog 1 foto uploaden want die klopte niet en dan kunnen ze aan het werk!!! oef, wat spannend!!gelukkig ben ik nu een beetje uitgehyperd, want dat was echt niet leuk meer vanmorgen!!Nu nog mijn eigen hond uitlaten en dan is het klaar voor vandaag, en hoef ik niks meer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Hoi allemaal,Dat stukje van Har over die dromen vind ik wel grappig.Ik heb een hele tijd terugkerende dromen gehad over neerstortende vliegtuigen.. en geen kleintjes maar boeing 747's hahahaa... was echt weird... en zelf zat ik er nooit in maar ik zag ze neerstorten... bij mijn woonplaats , waar ik werk... ik weet niet hoe ik dat een een sexuele context kan passen hahaha....mmmmm....Laatst had ik een hele gekke droom (overigens na het kijken van een Harry Potter film s'middags met de kids) ; mijn broertje was veranderd in de wind en zat opgesloten in een straatput ; alles speelde zich af in ons ouderlijk huis van 30 jaar geleden en ik was telkens in een andere ruimte... alles ging razendsnel en mijn kids waren al geboren... Toen ik wakker werd dacht ik ; "wow...wat een fantasie en maf hoofd heb ik zeg" hahaha... ik kan er wel om lachen eigenlijk... Dromen over drinken en gebruiken heb ik nauwelijks... de laatste keer (8 maanden geleden of zo) droomde ik over extacy-pillen die ik nam (heb ik in werkelijkheid nog nooit geslikt) en dat deed ik heel sneaky... en er was een vrouw in het spel die een relatie had met een kennis van mij (in werkelijkheid heb ik die jongen weinig gesproken) en ik had mijn zinnen gezet om haar te verleiden als hij out zou gaan....die vrouw kende ik niet maar ze was wel aantrekkelijk... maar zover is het in die droom nooit gekomen hahahaha.... ook het effect van de pillen heb ik niet gemerkt in mijn droom... zal wel slechte kwaliteit geweest zijn dus...hahahaha...Ik probeer er maar van te genieten in mijn dromen... a free ride zonder kater of daadwerkelijk gebruik vind ik niet beangstigend maar gewoon een teken hoe in mijn onbewuste het zo druk is zonder dat ik het door heb...en drank en drugs hebben ongeveer 18 jaar een hoofdrol gespeeld in mijn leven dus het is ook niet zo verwonderlijk dat het nog steeds gebeurt...Door meditatie hoor ik hoe druk het in mijzelf is.... en wat ik aan moet pakken...Om alles een beetje te begrijpen en doorgronden als ik wakker ben vind ik al lastig genoeg... als ik dat helemaal onder de knie heb dan ga ik mijn dromen helemaal uitpluizen...tot dan probeer ik er van te genieten en niet te veel aandacht te schenken...Sowieso probeer ik niet te veel aandacht te geven aan allerlei gedachten...Denken is mijn probleem !Iedereen sterkte gewenst...En als je van gremlins af wilt dan is er echt wel een manier voor...En dat hoeft echt geen lange tijd te duren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Jozias,Mijn kids zijn een jongen van 13, die inmiddels 1.80 meter groot is en eet als een bouwvakker, en een Dochter van 11 die helemaal daas is van sporten, voetballen, mountainbikes en voetbalkleren.Zoon zit in de eerste klas van het VWO en Dochter in groep 7 van de basisschool.Ik ben 2,5 jaar geleden (ongeveer) begonnen met de JWW in de wilgen te hangen en daar heb ik nog nooit spijt van gehad. Vijf jaar geleden ben ik gestopt met roken, en ik merk dat het oh, zo belangrijk is om zelf niet te doen wat je aan je kinderen vertelt dat ze niet moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 En trouwens, de mentor van Zoon belde me net en ze nam het me niet kwalijk. We hebben het gesprekje maar gelijk gehouden. Zoon is snel afgeleid op school en zal volgend jaar echt harder moeten gaan werken. Dat is geen nieuws, dat wist ik al.Bedankt voor jullie luisteren en meedenken, het heeft geholpen. Echt !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 En Tapas, wat geweldig van je fotooooooos !!!!!! yiaaaahhhhhhhhh het gaat echt gebeuren dus !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Als ik droom is het vaak dat mijn tanden verbrokkelen in mijn mond, meestal juist voor ik een lezing moet houden of een onbekend iemand moet ontmoeten waar ik (waarom weet ik niet) indruk op wil/moet maken. Dan hou ik een beetje mijn hand voor mijn mond, maar voel steeds een stukje afbreken en door mijn keel glijden...of ik haal het stukje uit mijn mond en frommel het weg...Da's een heel akelige droom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden