visje Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Goedemorgen allemaal,Ik sliep erg laat, na mijn toneelclub lag ik in bed te woelen en met een rammelende maag en ook weer veel lucht in mijn maag. Hebben anderen daar ook last van?Ik ben wat gaan eten en viel toen in slaap.Ik ga zo werken en "zie'"jullie vanmiddag weer!Een fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 gisteren lag ik op tijd in mijn bed , en om 01:45 ben ik zeikenat wakker geworden van een nachtmerrie ppff levens echt was dat , ik was zodanig in paniek dat ik bijna naar beneden kwam om het van mij af te mailen , maar die verslaving is gelukkig voorbij .ik heb gedronken tot ik er bij neer viel het toppunt van mijn dronkenschap was dat ik "rakker " klaarmaakte om in de stoofpot te steken , dus dubbele nachtmerrie :-((ik schoot wakker en het enige aan wat ik kon denken was dat ik weer moest toegeven naar mijn vrienden en kenissen dat ik gedronken had , en ja dat was een heel zware opgave ;-((op den tijd dat ik nu gestopt ben met drinken heb ik eigenlijk nog nooit zo,n drank droom gehad.ik was daarjuist ook blij toen ik beneden kwam dat "rakker " gewoon rondloopt .dromen hebben een betekeni vraag me af welke betekenis de deze heeft ?hpoutje bedankt voor het kompliment , maar ik moet eerlijk toegeven dat ik geen kiddo,s heb (mis ze wel) voor de rest heb ik ook mijn probeempjes maar ik schuif ze zo vlug mogelijk van mij af , ik zie wel wat er gebeurt , soms is het of ik een robot geworden ben sinds ik mijn medicijnen slik geen hoogtes geen laagtes , en ik trek mij niets meer aan zielig eigenlijk .mensen ik ga mij douchen en trabajar we maken er samen weer een nuchtere van viske ik heb regelmatig last van grommende maag , maar bij jou misschien verschijnsel van de refusal?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Moggel Nog gremlins onder het bed gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Oh Blacky bij jou lag ie in bed Vervelend zo'n droom..trabajar ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Morgen allemaal,Hihi nee ik heb geen gremlins onder mijn bed, gelukkig niet.Wel altijd dezelfde droom, ik ga dan verhuizen, maar het gaat nooit goed.Of ik krijg een huis dat nog helemaal ingericht is door de vorige bewoner, of het loopthelemaal mis zodat ik er niet kan gaan wonen.Ook droom ik vaak dat ik nog bij mijn ouders woon terwijl ik wel een eigen huis heb.En dan kan ik mijn huis niet vinden, heel raar.Zelf hecht ik niet zovel waarde aan dromen, maar dit soort droom komt wel héél erg vaak terug.Bizar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Er zijn dromen verklarende boeken. Weet niet wat ik daar voor waarde aan moet hechten omdat de schrijvers er natuurlijk lekker op los kunnen fantaseren; hoe is het Tina? Gisterenavond stond er weer een smiley bij je bericht. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Ja hoor Har het gaat wel, zal wel moeten toch?Ik kan moeilijk in mneur stemming blijven, het is nu eenmaal zo.Het heeft weinig nut maar boos te blijven het lost toch niets op.Dus we gaan er maar weer voor vandaag.Kreeg 2 lieve berichtjes van vriendinnen die ik wel een beetje verwaarloos de laatst tijd, dat doet mijn hartje dan weer goed.Ze blijven me trouw en danken aan me, ondanks dat ik zo druk met mezelf ben.Lief toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Een zich herhalende droom bij mij is dat ik altijd te laat kom; wel op tijd wil komen maar ik vast blijf zitten in een stroopachtige ondergrond. Blèh. Wel te verklaren voor mij, want ik heb wel vaker "de boot gemist" in mijn leven (kansen voorbij laten gaan), maar ik kom bijna altijd op tijd op afspraken.Ben wel goed in het verzinnen van smoezen als een kater mij te laat laat komen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Goed van je Tina, dat je het neemt zoals het komt. Het niet opblaast tot proporties waar je niets aan hebt. Fijn dat er aandacht voor je is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Heb ik ook wel eens gedroomd Carolien en opgezocht nu op het web:Droomthema: vliegenInfoteur: Hikari Om dromen te begrijpen is het belangrijk dat U meer weet over de algemene thema's die ongeacht uw ras, cultuur of sociale achtergrond in uw dromen voorkomen. In de woorden van Betty Bethards: dromen helpen u ontdekken wat U werkelijk kunt en uzelf te zien zoals u werkelijk bent. Volgens haar is het enige echte bostakel voor zelfkennis iemands eigen onwil de instrumenten te gebruiken die hij krijgt.VliegenWat zeggen de deskundigen over dromen waarin je kunt vliegen? Freud legde direct verband tussen dromen over vliegen en seksualiteit, de effecten van seksuele verlangens, het orgasme, de fallus, de baarmoeder en de foetus daarin. Volgens hem kunnen dromen over vliegen bij mannen worden geïnterpreteerd als symboliek voor een erectie en bij vrouwen voor het onbewuste verlangen er één te hebben.Men kan stellen dat de extase die men ervaart als men in een droom kan vliegen, vergeleken kan worden met seksueel genot. Tegenwoordig vergelijken droomonderzoekers het vliegen in dromen liever met het gevoel van persoonlijk succes; de overweldigende gevoelesn die men ervaart zijn positief - van vertrouwen, zekerheid, succes en zelfbeheersing. De meeste onderzoekers geloven dat de droom geen lettelrijke maar een psychologische betekenis heeft en dat de details belangrijk zijn voor het doorgronden van de boodschap.Gayle Delaney legt hier bijzonder de nadruk op en vindt dat u zich moet afvragen waarom u deze droom op dit speciale moment had, welk vraagstuk ertoe geleid heeft en of u een oplossing voorziet.Hoe hoog kunt u gaanBetekent de hoogte waarop u vliegt iets? wat als u te hoog vliegt en uw vleugels verbrandt, net als Icarus? Dan vertelt uw onderbewuste u misschien dat u te ambitieus bent geweest. Of u zweeft hoog in de wolken, wat kan betekenen dat u te idealistisch bent geweest.Misschien zit u af en toe de grond vanaf een indrukwekkende hoogte: dan tsaat u met beide voeten op de grond, ook al hebt u hoge ideale n. Evenzo kunt u over een vlieger dromen die hoog in de lucht zweeft maar toch aan de grond vastzit. Dat betekent dat u ondanks uw verheven ambities geen idealist bent en in werkelijkheid nog steeds de praktische en reële inslag hebt die nodig is om uw doel te bereiken.U kunt ook hoogte verliezen en in een duikvlucht naar beneden vallen tot zo dicht bij de grond dat u bijna neerstort. Volgens Betty Bethards durft u niet uit de door uzelf opgelegde beperkingen te breken om een hogere dimensie en de ware verlichting te zoeken.ExtraVolgens Betty Bethards krijgen wij gezien het karakter van dromen over vliegen op elke vraag die wij in zo'n droom stellen, antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Har ik heb juist liever geen aandacht, ik voel me dan ongemakkelijk.Raar wezentje ben ik he?Zo ook vind ik het hiet lekker veilig, maar ik realiseer me ook dat ik meer naar de buiten wereld toe wil.Er blijft teveel liggen op dat gebied, ja ik werk natuurlijk wel en dat is al veel buiten wereld, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.Gewoon weer eens een dagje erop uit, shoppen hapje eten filmpje pakken zoiets.daar kan ik mij gewoon niet toe zetten, ik zit het liefts tussen deze 4 muren, daar maak ik me wel een klein beetje zorgen om, ik wil geen eenling worden.Alleen het voelt zo prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Zoals je kunt lezen heeft Freud het (natuurlijk) over seksualiteit en andere "onderzoekers" hechten er een meer eigentijdse waarde aan Ze kunnen me wat met hun verklaringen; zoals altijd haal ik er maar het mijne uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Ik voel me ook het best als ik (terug) op mezelf ben. Kan goed anderen ontmoeten maar vind het altijd fijn weer thuis te komen; dat gevoel is de laatste tijd alleen maar sterker geworden.Ben niet zo goed in het onderhouden van contacten, zelfs met M. kan ik daar tegenop lopen, overigens was dat toen ik nog dronk...nu zijn er ook grenzen aan ons samenzijn maar dat heeft dan niets met drank te maken. Ben best een einzelganger en begrijp wel waarom. Mijn belevingswereld is zo kwetsbaar voor invloeden van buitenaf dat ik mijn eigen ruimte werkelijk nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Ja Carolien, lijkt mij ook...pas het toe op je eigen situatie en niet op wat een ander daarover verzint, dat ligt vaak zooooo voor de hand Trouwens wat die bankrekening betreft, denk dat ik maar eens ga dromen dat ik Dagobert Duck ben, wie weet.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Nou ik zal het proberen Carolien.Al blijf ik het gevoel houden dat het niet echt goed is dat ik geen enkele behoefte heb omnaast mijn werk nog iets te ondernemen.Maar wie weet krijg ik weer wat meer energie........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Zo, ga dadelijk in de benen; M. mag vandaag uit haar elastische kousen en eindelijk onder de douche wat een feest voor haar is. Die kousen beginnen vreselijk te kriebelen, dus dat losknippen zal een enorme opluchting voor haar zijn. Ze zit onder de blauwe plekken van de operatie maar is erg tevreden over het resultaat; ze heeft weer gladde beentjes zover te zien.Fijne dag allemaal, maak er wat moois van Sterkte mensen die het moeilijk hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Goedemorgen wakker Nederland en Belgie.Hola Blacky, buenos dias. No te preparas el perro tú! Amiga mía. ¡ Está calma y no te bebas!Un beso para ti, de Soothe. ¡Salud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Goedemorgens, ook weer wakker.Tina ik denk dat jij bedoeld dat je naast je werk geen energie meer hebt voor leuke dingen en dat is een ander probleem. Dat herken ik soms ook wel (ik met 4 dagdelen werk hihihihi) dat je geleefd wordt en het niet meer kan opbrengen om iets ontspannends te gaan doen... dat lijkt me wel een signaal dat er iets moet veranderen! Lastig probleem dus!Aan de andere kant ben ik ook het liefst alleen terwijl ik weet dat ik ook lol met anderen kan hebben maar voor mij gaat die lol toch nog te vaak gepaard met drank en dat vind ik lastig om mee om te gaan. Maar ik neem het nu allemaal maar even zoals het is, de ene dag heb ik er vrede mee en de andere dag kan ik er wel eens heel depressief van worden en heb ik het gevoel dat ik buiten het leven sta en alles mis... en nu moet ik snel douchen anders kom ik te laat voor mijn maandelijkse uurtje verplichte ontspanning...... plasma doneren bij de bloedbank hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Carolina, muchas gracias. Te deseo un dia agradable. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Tapas, goed dat je promillage in orde is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Goedemorgen,Lag er gisteravond om kwart voor 8 al in. De gehele dag niets gedaan. Nou ja het zij zo!Vandaag dag 2 na de 5 km, nog steeds erg moe en de gedachten werken ook nog niet echt mee. Had wel het idee vanchtend even op de fiets te stappen, naar de apotheek 6 km verderop. het is hier erg bewolkt en miezerig weer, ik zit nog steeds in de pyama. Dochter gaat donderdag op schoolreisje en blijft een nacht weg. ik had me opgegeven om te rijden een uur heen en weer terug... Maar dat kan helemaal niet, met mijn medeicijnen, voelt absoluut niet vertrouwd, dan kan ik niet met een horde kinderen gaan rijden. Dus straks maar naar de juf om dit op te lossen... Vanmiddag met een vriendin haar nieuwe huis bekijken, oud boerderijtje wat ze helemaal gaan opknappen. Twijfel nog, maar moet het maar doen. Ben dan de hele middag weg, dus gebeurd er hier weer niks. Kom 's ochtends gewoonweg niet op gang.Zolang ik dat van mezelf niet accepteer, blijven de gedachten doormalen en het paniekerige gevoel. Als ik het nou wel acepteer komt er vanzelf een dag dat ik er weer zin in krijg en daardoor weer meer energie... Mezelf bij kop en staart pakken wil zo nu en dan écht niet, dan sta ik gewoon jankend achter de stofzuiger, omdat het eigenlijk niet wil! Ik denk dat ik me zo maar even ga douchen en met het hondje lopen. misschien krijg ik dan een helder moment Gisteren snel het draadje doorgenomen. Ben erg geschrokken van de toch wel heftige woordenwisseling tussen Vie en Pip. Weet ook niet zo goed hoe ik daar op moet reageren, maar het houd me wel erg bezig.Dan ga ik ook weer twijfelen of ik mensen wel in het echt wil zien enzo. Ben erg contactgestoord het laatste half jaar en weet niet of ik het aan zou kunnen, bijv. een zomermeeting. jullie voelen aan alsof we elkaar al heel lang kennen soms. Maar dat is natuurlijk niet zo. Ik denk dat we allemaal in eerste instantie hier voor onszelf zitten, om ons drankprobleem en bijbehorende troep op te ruimen en daarmee om leren gaan. Als er dan zo heftig gereageerd word, zakt de moed mij in de schoenen om nog ergens op te reageren. Het liefst sluit ik me dan helemaal af, maar dat kan niet, want ik heb het hier zo nodig. Ik hoop dat jullie er samen toch uitkomen, hetzij door te praten, hetzij door elkaar even te negeren en het te laten rusten. Wat ik hoop is dat jullie daarom niet wegblijven. Haal uit het forum idd wat je kan gebruiken om jezelf weer wat ruimte te geven in je eigen leven. Als je daar een ander mee kan helpen, is dat super! Nou ja, jullie begrijpen het wel. Ik kan ook al niet tegen ruzie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 No habrá problema, en nu gaan we naar het nederlandse Forum, anders dreigt er een ban. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Marjo, Pippi en ik kunnen niet goed met elkaar door 1 deur, dat kun je zo hebben. Ik heb me laten meeslepen door een ergernis en dat had ik niet moeten doen. Dat spijt me voor degenen die zich onveilig voelden. Ik zal het niet meer laten voorkomen, beloofd!Trek het je dus maar niet aan.Verder droom ik vaak dat ik mijn ouders ontmoet (meestal leuk);Een huis heb met honderd kamers (beetje verwarrend);Of dat ik iets kwijt ben (daar hoef ik niet over te dromen, want ik ben altijd wat kwijt).Iedereen een fijne, rustige dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2008 Ik sta er volledig buiten. Gewoon een observateur! Bovendien voel ik me zéér veilig! Er is eerder iets voorgevallen. Het maakt één en ander niet onveilig, althans dat geldt niet voor mij! Nu Woef uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden