Spring naar bijdragen

donderdag 29 mei 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Har ik weet jullie wel te vinden maar kon niet goed zitten achter de pc en was depri vanwege dat het niet goed met mijn rug gaat. Nee was al bang niet bij te kunnen praten maar wel blij te lezen dat er niet iets onoverkomelijks is gebeurd. Ja zet de scooter goed op slot met een alarm waar ik gefrustreerd van word want als dat ding af gaat komt de hele buurt kijken maar als de lamelen dicht zitten een hele week kijk niemand er naar om hahahah. Misschien een alarmbandje i.p.v een enkelbandje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel An ik lees altijd mee maar durf nog niet goed te reageren Ik zal het als een persoonlijke uitnodiging zien om toch dat wel te doen.Want zoveel verhalen raken me .Zoals het bericht van Zizi.
Ik weet dat ik als een koordanseres balanseer op het randje en als ik nou niks doe ook zal afglijden in het beeld dat zizi schets.Soms ben ik rationeel en kies ik voor de hulp die me aangeboden word en wil ik dolgraag weer gaan leven Maar soms hang ik met mijn vingertoppen aan het randje en wil ik me laten afglijden. Maar ik bewaar wel mooi alle gremlins die hier langskomen zal het gevecht toch ooit met ze moeten aangaan. choely

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi citaat Drup :heart:
Kun je er niet een gremlin bijzetten, bij die scooter dan? Je hebt er vast wel eentje ergens rondhangen die toch niks te doen heeft :D
Oei, ga maar weer effe naar voetbal kijken tis 1-1 Moet ze effe toejuichen; Hup, schiet het leder agter den doellijn!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je er weer bent, Druppeltje! Wat erg dat je bent gevallen. Nou ja, alles moet leren hè!

Een waardevol document om in te lijsten Ziza! (wil steeds Zaza schrijven, weet je wel, het vriendje van Pluk)

Gniffel, 't zou wel érg snel zijn, pip. Fijn dat je dag wat beter was!

Ik duik er maar weer eens in. Hoop dat ik morgen weer wat milder ben (of wilder..)
Trusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Har geen drank meer ik het verkeer en nooit meer. Gremlins zijn er genoeg maar niet als ik de weg op moet want dan zijn er spoken met honderden op mijn kop. Zoals jullie weten is mijn rijbewijs afgenomen en daardoor ben ik ook niet verzekerd maar gezien mijn handicap moet ik vervoer hebben dus loop een heel groot risici door deze scooter aan te schaffen. Spud de pakkans is groot maar neem het risico want er gebeurd verden niets maar moet wel naar mijn werk. SORRY zit hier niet te klagen, eigenlijk wel maar wil dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har die elektrische fiets die ik had daar ging mijn rug van stuk dus moest iets hebben wat steviger was en de hobbels minder voelde. Nou dat werd een scooter en dat mag niet maar die fiets wel. Moet gewoon mijn auto weer terug maar die rechtszaak loopt al sinds 5 oktober 2007 of eigenlijk niet want er is geen beweging in te krijgen ondanks mijn advocaat. Het is druppeltje versus CBR en dan de justitsie nog, zie je m'n kansen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup,

Als het een scooter is met een oranje plaatje hoef je volgens mij alleen maar een brommer-certificaat te hebben. Dit omdat je geen rijbewijs meer hebt. Zo'n brommer-certificaat bestaat (dacht ik) alleen uit een theoretisch gedeelte. Geen praktijk-gedeelte. En dan voldoe je toch aan de eisen van de wet en de WA verzekering.

Misschien geldt dit ook voor een brommer met een geel plaatje. Wie weet het antwoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar Drup, zijn er dan echt geen andere mogelijkheden? Je bent er gloeiend bij als je gepakt wordt of een ongeluk krijgt; of het nou wel of niet je schuld is maakt niet uit.
Kun je geen aanspraak maken op invalidenvervoer...sorry, misschien naïeve vraag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
choely

Dank je wel An ik lees altijd mee maar durf nog niet goed te reageren Ik zal het als een persoonlijke uitnodiging zien om toch dat wel te doen. choely



Ja, een persoonlijke uitnodiging. Voor ons hoef je je dus ECHT niet te schamen, ik ben precies en wel precies hetzelfde als jij Choely. Precies even geweldig bezig om van die zooi af te komen.
Je staat niet meer alleen Choely, we zijn hier met zovelen. We zijn geen slachtoffer. We weten dat we niet meer hoeven te strijden. We moeten het juist loslaten. Lees eens bij TIPS, 'mijn gremlin'. Misschien herken je er iets in en print de tekening van Carolien uit en kijk er eens naar. Laat ze van je afglijden.
Negeer ze en smijt het weg, ga wat anders doen, je kan het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, tegenwoordig kunnen fietsen toch ook echt goed "schokbestendig" zijn. Vriend en ik hebben wel gewone fietsen (wel het mooiere soort; we hebben geen auto) maar bij vriend zijn fiets veert het zadel mee en ik heb veel dikkere banden waar veel lucht in zit. Als je echt eens gaat praten met een fietsenmaker is er dan niet veel meer mogelijk op je electrische fiets?

Ik ben het met Har eens: je loopt heel erg veel risico's nu. Als er een ongeluk gebeurd kun je je leven lang wel in de geldschulden raken :( en dat is misschien nog niet eens het ergste senario.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje het is er zelfs een met een blauw kenteken maar moet een bromfietsrijbewijs hier voor hebben of een autorijbewijs. Mijn autorijbewijs is afgenomen en dat betekend dat je tegenwoordig zondar dat brommer meer mag rijden of deze moet gaan behalen maar dat mag ik niet want mag niet meer aan het verkeer deelnemen.

Ja Har je hebt gelijk ik neem heel veel risico maar nu heb ik zo iets van barst maar want als er nu iets gebeurd komt het tenminste eindelijk eens voor de rechter. Ik ben gehandicapt en heb een baan, hoe moet ik dan naar mijn werk? Ben zo boos dus dan maar de lik in en gelukkig wordt mijn advocaat steeds bozer. Maar sta wel zwak want ik was fout. Heb 27 jaar mijn rijbewijs en wordt wel heel zwaar gestraft.

He, dank dat ik ff mijn verhaal kwijt mocht maar dit is een alcoforum en geen klaaglijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...