An Geplaatst 29 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Aan alle meelezers:Fijn dat jullie melezen, maar meeschrijven mag ook.Ja, het is een openbaar forum, maar je hoeft in de gesprekken geen namen te noemen, je hoeft geen details te vertellen, je schrijft over je gevoelens en globaal wat je zoal doet.Je kan zo weinig en veel schrijven als je zelf wilt.Ik wil zelf ook absoluut anoniem blijven en dat kan dus.Je email adres is bij niemand bekend.Maak desnoods een nieuw email adres aan met een fictieve naam.Je schrijft hier ook onder een VERZONNEN naam, dus ik noem me An, maar ik heet in het echt geen An.Wel kan je als je ZELF wilt buiten dit forum om prive contact opnemen met mensen om verder over je probleem te praten.En als laatste:Zoek je hulp en je kan nergens terecht? Hier is altijd hulp, waarom langer wachten, waarom door gaan met drinken,waarom doorgaan met niet leven,waarom niet de kans grijpen om weer te gaan genieten van het leven?De eerste dag is het lastigst, maar daar zijn wij ook allemaal doorheen gekomen...Het KAN HEEL GOED, stoppen of eerst minderen met drinken.Grijp je kans. Je bent van harte welkom en schrijf je in, heel makkelijk allemaal, zelfs IK kan het.(lijkt wel een advertentie haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Goed van je An, dat je daaraan denkt Bij de mooie woorden van An sluit ik me aan.Ja, jij daar...we hebben het tegen jou (grapje hoor) Kom later nog effe kijken want er is meer dan het forum! En wel voetballuh!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Klare taal van An, die geen An is. Nu wordt ik nieuwschierig! Iets van onder de grote rivieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Haha Soothe: je hebt geen flauw idee, wie ik ben wat ik ben en hoe ik ben, bluhhhhhhh, toch weet je meer van mij dan menig bekende van mij weet. Een raadsel dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Hoi, An. Gaat goed hier. Ik voel mee heel rustig en kalm en zit nu op dag 11.We hebben net een blender gekocht. Die is nu in de aanbieding bij Blokkertje. Lekkere smoothies maken in de zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Carolien: ik heb er mijn gremlin verhaal onder gezet, bij TIPS 'Mijn gremlin'.Floor: je gaat als een trein, tjonge ik ben gewoon trots op je!!! Hier nog een voor jou, veel plezier ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Ik voel me bijna jarig vandaag!! Nu wil ik ook nog een slinger!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 :light: :light: :light: :light:Floor voor jou een slinger, maar......... ik ben helemaal niet goed in slingers maken, hoop dat je hem toch wilt ophangen, je hebt het verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Op naar dag taalf Floortje en zo rijgen de dagen zich aaneen, als parels aan een snoer. En geen gecultiveerde parels.Nee, de mooiste die je jezelf kan geven!!Op een gegeven moment stopt het tellen ook, dat ben je los, zolang je de eerste laat staan.Zet hem op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Goedenavond allemaal,Lekker dagje gehad...Gewerkt , bod op een huis gedaan vandaag (spannend) , thuis komen en voetballen met het ventje en lieveheersbeestje uit de tuin samen in met dochter in een potje gedaan met blaadjes...ze noemt hem "heers" en het potje staat naast haar bed...lekker weer buiten...Hoe simpel en relaxed kan het zijn...soms geloof ik het zelf niet... en geeft me een gevoel van dankbaar heid...Drie jaar geleden lag ik alleen maar op bed , kon niet werken , woonde apart , zag mijn kids amper want ik mocht niet hun huis in als ik onder invloed was , woog ik onder de 60kg , volop paranoide en bang voor mensen , en maar drinken en gebruiken... en toen had ik de afkickliniek , psychiater en relatietherapie al achter de rug... elke ochtend verschrikt wakker worden , elke dag rijden onder invloed , elke ochtend mijn longen leeghoesten van de cannabis/teer die ik rookte als een ketter , elke dag gemiste oproepen op mijn mobiel ; te bang om op te nemen , vol zelfverdriet en haat naar mijzelf en anderen , een smerig huis , volop parkeerboetes en onbetaalde rekeningen (cocaine vind het niet fijn als je je geld ergens ander aan besteed) , niet in staat om ook een afspraak na te komen (behalve bij de dealer en drankhandel) , weinig en ongezond eten ... en gewoon niet kunnen stoppen...En zo kan ik nog een wel tijdje doorgaan... en dit was een paar jaar aan de gang...Die allesverterende eenzaamheid...ongelooflijk...Het is een geschenk om vandaag nuchter en clean te zijn en te genieten van het leven...Om daar toe in staat te zijn is voor mij een wonder... want zo als vandaag heb ik nooit geleefd...Het bevalt mij een stuk beter dan mijn vorige leven...I love my life...Dit wilde ik even delen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Yep Ziza, de winst is groot. Dus we gaan door!Bedankt en groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Ziza: bedankt weer voor je verhaal, want zo is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 An ik vind hem GEWELDIG!! Dank je wel! En voor jou en voor iedereen die vind dat ie hem verdiend heeft ook een slinger :heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 An, goed van je dat je aan al die mensen dacht die meelezen!Bedankt voor je hart onder de riem!Ziza; Helder! Daar doen we het idd voor. Wat een ommezwaai heb jij gemaakt! Fantastisch!Floortje, je gaat goed!Staan "we" voor of achter? (hoor de buren al brullen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 ach wat kan het schelen, wij zitten zowiezo in het winnende team. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 quote: Het is een geschenk om vandaag nuchter en clean te zijn en te genieten van het leven... Ziza, dat ben ik helemaal met je eens!! Je kids zijn het waard en jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Da's een goeie, An!En helemaal waar... toch best wel... eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 "We" staan voor Marjo: Adb-Gremlins 1-0 Dank je Caro voor de sprekende afbeelding van de gremlins op het aparte draadje, staat al op mijn bureaublad! Goed verhaal An wat je daaronder geschreven hebt! Een persoonlijk verhaal op een persoonlijk draadje over onze gremlin. Goed idee Caro! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 He sh@t, weer niet bijgelezen en voor sommige sprak ik wartaal door te melden dan ik er gekleurd uit zag maar dat kwam omdat ik vreselijk gevallen was met de fiets dus groen geel en blauw zie. Heb daarna niet meer kunnen reageren omdat m'n rug wel uit watjes blijkt te bestaan. Heb uit nijd dus die scooter gekocht en nergens zo'n spijt van want dat hele kreng gaat met mij aan de haal.....Heb het gevoel zoveel gemist te hebben op forum en bijlezen is niet te doen, kan iemand me de belangrijkste dingen bijpraten of moet ik er gewoon inspringen maar dat komt zo onbelangstellend over vind ik. Als je het draadje niet blijft volgen raak je hier echt de draad kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 We zijn het allemaal waard.. Voordat bloemen tot bloei komen moeten ze als zaadje eerst door de bagger om vervolgens te kunnen groeien...ze krijgen regenbuien te verduren , zonneschijn , wind ... Soms ben ik de bloem in volle wasdom , op andere valkken ben ik een stengeltje dat net boven de aarde is gekomen en in weer andere gevallen ben ik nog slechts een zaadje dat moet groeien...En dat is allemaal oke...Succes allemaal en tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Carolien, wat denk je van een scheurkalender? Met gremlin-tekeningen, mooie en ook treurige berichtjes en verhaaltjes. Iedere dag iets om over na te denken? Om elke dag bij "droog" te blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Je hebt iig de draad weer gevonden Drup en daar gaat het om. Bijpraten is ondoenlijk, zoveel mensen zoveel verhalen. Geen schokkende dingen maar met jou is het minder lees ik. Rot voor je dan je gevallen bent...Die scooter gaat er met jou vandoor? Dat is beter dan zonder jou...zet je hem wel goed op slot? Gaat toch wel lukken hè, met die scooter? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Ja Ziza en vraag aan de wolken het waarom, zeg tegen de maan dat je het moeilijk hebt, laat de zon je troosten en ben soms ook blij dat het regent want dan zien ze je tranen niet; maar eens komt die regenboog. Citaat uit mijn boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Caro, er wordt wel iets met dat boek gedaan, wat precies weet ik niet. Ondermeer Vie en Safi weten er meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Harstikke mooi druppeltje , praten met het universum...Mijn vriendin komt net thuis van haar werk... daar hadden ze een talk-show achtige bijeenkomst om er achter te komen wat de wensen van het personeel zijn op de werkvloer...Dit werd gepresenteerd door Catherinne Keyl... en nou heeft die muts (mijn vriendin) een handtekenig gevraagd voor mij hahaha... dus mijn dag kan niet meer kapot hahahahahaha.....(mmmm..nu nog een lijstje vinden waar ik deze gekreukelde enveloppe met haar handtekening in kan doen en dan nog een plekje aan de muur vinden hahahahaha)Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden