Houtje Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Marieke, opzoeken en DOOR HET PUTJE ERMEE.Je bent zoooooooooooooo verschrikkelijk ver, je laat je toch niet door zo'n beetje gore rotwijn in de verleiding brengen?Kom op !!!!!!!!!!(ik mep met je verder hoor).Ik blijf hier hangen even voor je, wat iedereen er ook van denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 ik ga naar mijn mandje is het eerder morgen...Marieke blijf hangen hier hè daar zijn ze voor, sterkte meid!Welterusten allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Blijf hier maar schrijven Marieke, dat lucht mss op en voel je je met ons niet zo eenzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Welterusten Jozias! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 O meid ik begrijp zoooooo goed hoe je voelt, en inderdaad als het wat langer duurt gaat iedereen het normaal vinden maar jij hebt het nog zo vaak moeilijk, het is net een rouw proces!Daarom is het Forum zo fij toch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Misschien helpt het als je iets lekkers voor jezelf te drinken of te eten klaarmaakt, dat past beter bij je gevoel van een goede dag te hebben gehad toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Welterusten Jozias Marieke, ik had het onverwachts vorige week. De trek gaat over. Morgen voel je je veel beter en vooral trots als je niet hebt toegegeven. Dan gaat de hele volgende week je weer veel gemakkelijker af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Ik ga hier een paar kotertjes instoppen en afsluiten hier. Marieke zet hem op he! Je hebt je al door diepe dalen heengeslagen, dus nu ook weer. Anders ga je lekker in je bed liggen? Knuffel Van Vissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Een lekker soepje Marieke, of een lekker ijsje! Kan ik de laaste tijd ook zo van genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Helpt het al een beetje het meppen? En heb je wat anders in huis? Veel water drinken !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Wisten jullie dat tegenwoordig zelfs ijs vitamine C bevat?? Die soort dan (zonder merk te noemen!) met echte aardbeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Marieke: ja ik baal ook van de mensen om me heen, lopen hier nu ook te zuipen. Shit lui zijn het en ik het is gewoon niet normaal. Marieke we gaan gewoon niet drinken. Zeker laten verpesten door mensen die ons niet willen, ik zeg expres willen, begrijpen. Het zijn een stelletje egoistische stommerikken.Kom we gaan gewoon naar bed. Morgen zijn we blij dat we niet hebben gedronken.Ik word er momenteel gewoon misselijk van, maar ik ga vandaag zeker niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Marieke: de drank geeft je ook geen antwoord hoe je daar mee om moet gaan. Je schiet er geen bal mee op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Sterkte Marieke, je bent in goede handen. Ben moe en ga eens wat rusten. Komop meid, je staat al zolang droog...komt goed hè?Liefs,Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Marieke goed zo. De dag is al bijna om en denk aan morgenochtend als je wakker wordt, nuchter en niet gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Marieke, fijn dat het begint te helpen !!!en je gevoelens voor die man, dat dat emoties oproept (en zijn reaktie daarover) daar moet je als het ware tijd voor krijgen (nemen) om er weer afstand van te kunnen krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Ik ga nu ook naar bed, ze beginnen te lallen hier, ik kan het niet uitstaan. Welterusten. Morgen weer fris op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Misschien wat muziek op je hoofd An en je zoveel mogelijk afsluiten. L*llig voor je, dat wel...hou vol hè?Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 An, goed van jou! Laat hun maar lallen, jij lacht als laatste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Ik ga ook naar bed. Ik ben moe.Vriend heeft een tennistoernooi dus die komt heel laat thuis. Dochter stuur ik zo naar bed. Morgen wil ik weer een dagje naar de tuin. Daar wil ik vooral verder gaan met het hek. Niet het leukste werk, maar als er geen konijnen meer op mijn tuin kunnen komen maakt me dat toch ook wel erg blij Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Graag gedaan, en goed dat je riep.Ik leg de mepper neer.Een voor jou. We gaan gewoon door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 avond luitjes , als eerste wil ik schrijven dat ik heel trots en fier ben op ons knuffie en ons viske , mogelijk komt het omdat ik beide dames ook in real life ken dat het anders voelt als alleen het virtuele houtje een beetje luisteren naar je lichaam , want er is niets meer als jij volledig als een pudding ineen zakt .ik moest lachen om vie haar bericht aan corinne , mascara uitlopen , denk wat dit betreft dat corinne en ik twee handjes op een buik zijn pure nature marieke ook dit gaat weer over , je kent als de beste de knepen hoe nuchter te zijn en te blijven en nu moi , ik ben deze morgen redlijk vroeg vertrokken , had sloffen besteld zijn een van de weinige die mij lekker zitten , op de wreef van mijn ooit verbrijzelde voet ben ik een serieuz ei aan het kweken en is best pijnlijk dus dan maar extra kosten en goed zittende sloffen kopen , allez in belgie noemen we dit eigenlijk studenten sloefen in gans belgie zijn er maar vier winkels die deze schoenen verkopen hier aan zee is dat oudenburg , echt een van de prachtigste dorpjes die ik ooit gezien heb , ook een mama gans gezien met haar drie kindjes vandaag op internet gekeken omdat ik een tweede hondje wil , en raad er is een blacky w eg te geven in een asiel geboren in januari 2007 , maar ik vindt het oneerlijk ten opzichte van mijn kleine hondje , begrijpt iemand dit ??vriendin is hier vanavond aan gekomen en vertelde mij dat er bij haar ma 6 baby poesjes zijn , waaronder een zoals ying , spierwit maar inplaats van een grijze staart een rosse staart , nu ja kan die toch niet pakken want zijn wilde .ik kan nog maar een zaak schrijven om de dag te eindigen en dat is dat ik met momenten mij echt gelukkig voel , en ja ik besef 100 % dat dit komt omdat ik de eerste laat staan .pippi ik neem sinds november efexor is het hierdoor dat ik mij happy voel ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Marieke toch, je had toch al een week geleden een afwijzing van dat koorlid gehad? Ga daar asjeblieft niet van aan de drank zeg, na al die tijd.Har ik kan niet zeggen dat ik niet zal gaan preken. Dat deed ik toch al. Wel denk ik dat er een onvoorwaardelijke liefde voor ons allemaal bestaat waar iedereen recht op heeft. Je hebt eigenlijk niets meer nodig behalve dat.Ik vrees zelf voor de spot: haha, Vie heeft zich bekeerd. Kun je zeggen dat elke toets die je indrukt, elk bericht dat je typt, gestuurd wordt door God? Dat elke move die je doet, gevuld wordt door een liefde die veel groter is dan dat jij ooit kan bevatten of geven? Durf jij je leven over te geven aan God?Die van jou houdt en jou accepteert zonder dat je drie bladzijden hoeft te typen? Durf je voor gek te staan en te bidden?Hahaha, lullig zeg, nee hoor, we zijn zelf groot en sterk genoeg, dat geloof, doe me een lol.Zie je wel? Preken kan ik als de beste.Je bent nog maar klein, wat je ook allemaal zegt. Er is Iemand die het allemaal veel beter weet dan jij. Spot er maar mee. Je kan ook zeggen, hee, ik mag in de armen liggen van iemand die mij wiegt en liefheeft. En aan Hem mag ik alles vertellen wat me dwarszit en dan geeft Hij raad.Maar ik snap ook wel dat men nu denkt van, gut wat is dat nou weer. Je ontdekt het voor jezelf of niet.Overigens, Houtje, Jezus helpt ook met strijken. Al is het alleen maar omdat je in de lach schiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 ehhhh........ik strijk al 10 weken alleen maar een keertje per week indien strikt noodzakelijk en zal het hier niet verder benoemen :$.* enne: gelukkig kan ik niet alleen heel hard huilen maar ook verschrikkelijk veel lachen hoor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juul Geplaatst 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2008 Ik vind het moeilijk om op al die verhalen in te gaan, zoveel dingen waar ik op in zou willen gaan.Wat me het meest stoort en waar ik zelf in faal is wel die AD.Had een heel lief en gevoelig vriendinnnetje waar ik alles voor heb (op)gegeven en alles deed ik voor haar.Ze ging aan AD maar werd erg agressief en onverschillig tov. vele dingen.Kon daar niet mee omgaan.Steeds maar meer medicatie nodig en ik ging helemaal onderuit.Blijft me dwarszitten.Ik deed echt mijn best.steeds maar meer medicijnen en ik steeds meer alleen samenwonen met iemand die ik niet meer herkende.Ik blijf maar herinnerd worden aan die tijd als ik al deze AD ophemelende verhalen lees. Ik had een mooi huisje met haar en een paar lieve katjes, ik wou zograag kinderen....NU zit ik hier steeds maar elke dag alleen, niemand snapt mijn frustraties over die tijd en wat ik kwijt ben.Niemand schijnt te snappen dat ik zonder alcohol toch beter af ben.Psychotherapie icm. AD zou kunnen helpen al ben ik van mening dat therapie alleen goed genoeg zou kunnen zijn.Nu zelf nog even die stap maken naar een therapeut.Ik kon het een paar maand lang, maar de eenzaamheid kan ik niet verdragen.De drank bracht weer even gezelligheid maar ik weet dat het niet hetgeen was wat ik zocht.Ik ga zo nog even op de ps3 spelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden