Spring naar bijdragen

Maandag 2 juni

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

... aaii Kater is er helemaal niet.... nou ja, misschien zinnig voor iemand anders. Ik ga ff wat doen.
Het breekt hier straks los, het onweer en ik hoop niet dat hier een bolbliksem naar binnen vliegt.
Ik zou ook nog de bibbers hebben hoor Drup ... wat een belevenis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, lief houtje de verzekering heb ik gebeld en woensdag komen ze kijken naar het dak en het plafond. Vanmiddag heerlijk gewandeld met een andere jonge weduwe en wat ervaringen uitgbewisseslt. Toch maar in de douche gegaan ondanks ik geen water meer kon zien ( sorry water ik bedoelde jou niet). Ben weer okselfris en heb ondertussen onze huiskamer ff gestofzuigt, kleedjes geklopt en de ramen gelapt dus welkom allemaal. Er brand nu een kaarsje voor ons allemaal: voor de kanjers die het goed doen maar ook voor degene die het niet redden of het moeilijk hebben. De kamer is schoon voor ons allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Carolien, misschien was ik niet duidelijk maar dat kreng klapte achter mijn rug, langs me heen naar buiten, een paarsig lichtgevend balletje die als een flits door mijn huis ging. Ach hoe vertel je nu zo iets zonder maf over te komen? Voor mij is het ook nog steeds gek want dat maffe gebeuren fladderde zomaar door mijn huis en toen stond opeens de keet onder water. Vreselijk te lezen dat er weer noodweer is voorspelt dus heb alles van de kant af gehaald maar of ik het red zie ik morgen pas. Hier kun je ook moe van worden hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Druppeltje, was het geen UFO?

@ houtje, De bussen staken dus die strippenkaart lijkt me niet zo nodig

@ pippi, Het is soms lastig af te sluiten he? Ik bleef maar ruzie krijgen met mijn ex. Dus nou maar helemaal geen contact meer, al zou ik graag nog even bij haar zijn, zoveel meegemaakt de laatste tijd.
Beter van niet...
Maar jij lijkt er goed mee om te gaan.

Ikzelf heb ook vaak zoiets van ; "als ik nou net dat ene anders had gedaan, dan was het allemaal anders geweest."
Maar dan blijf je bezig met alle keuzes die je hebt gemaakt he??
En in mijn geval slaap ik dan helemaal niet.
Maar vandaag is een mooie zonnige dag en zit al de hele middag te smullen van lekkere hapjes, thee, koffie en net een leuke film gekeken, superbad... Erg makkelijke hap-slik-weg humor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,
Nog even meegedacht over de aantrekkelijkheid van het forum voor nieuwelingen. Wat mij betreft gaat de term "ditjes en datjes" er af en blijft er Dagdraad over.
Gewoon, Dagdraad dus, zonder verder de indruk te geven dat we hier alleen maar zitten te kletsen. En ook zonder de indruk te geven dat we hier niet kunnen kletsen als we dat willen.
Ik ga dus voor Dagdraad.
En wie mij terug wil vinden bij de Wie-is-Wie, kan dat heus wel, daar hoef ik geen extra regel voor neer te zetten. Het is zowiezo al niet gezegd dat je anschluss vindt bij iemand van je eigen leeftijd en omstandigheden. Soms kan je ook iets terugvinden bij mensen die totaal anders leven dan jij. Dat is juist leuk.

Haha, weet je wat ik vanavond eet? Kipstukjes van de kolonel. (Kentucky Fried...) Zoo, ga ik me daar even vreten! Vulgair zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeempie drup dat is een eng verhaal,ik heb jaren geleden van vrienden eens gehoord dat zij een bol bliksem vuur in hun woonkamer hadden gehad,sindsdien heb ik het nooit meer gehoord om me heen....hoe groot is de kans nou op zoiets.......
An bedankt v het hart onder de riem........ik begin alweer wil te krijgen om er weer voor te gaan.
en Carolien....iedere alc. stopt op een dag met ........jaa daar zeg je wat;dat is dus mijn angst...dat het me niet lukt voor ik de pijp uitga.....dat ik daar aan de pijp uit ga...
en Vie leve de dagdraad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry maar ik kom even de huiskamer inspringen,
hebben jullie dat ook wel eens zo verdrietig alles lijkt zo zinloos,
dan denk ik hoe krijg is alles op de rit?
Of zo van houd ik het wel vol allemaal?
Ik zit er gewoon even doorheen, ben zo verdrietig.
Ga proberen te slapen hopelijk lukt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee hee hee Katermies, hoe zit dat met jou vandaag?
Ik vind het nog al ernstig als je over jezelf dingen zegt als: De pijp uit gaan. Dan lijk je wel hard ten opzichte van jezelf. Net of je niet van jezelf durft te houden.
Vertel nou eens even wat er precies is, als je tenminste wil. Wat is er nou de laatste tijd helemaal gebeurd dat je zover bent gekomen. Als je het niet voor ons wil vertellen, doe het dan voor jezelf.
En besef asjeblieft wel, wat je hier neerzet op het forum, heeft altijd gevolgen voor een ander. En vooral als je iets verontrustends neerzet en je blijft dan weer weg, dat is helemaal eng voor de mensen die zitten te luisteren.
Misschien heb je je de vorige keer te weinig gerealiseerd dat je toch te maken hebt met levende mensen, ook al is het allemaal virtueel.
Dus geef een woordje waarom en hoe, dan weten wij ook wat. En wie weet kan er iemand iet steunends zeggen waar jij wat aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee Vie,begrijp me niet verkeerd:ik heb geen zelfmoord plannen en ik weet dat het invloed heeft wat we hier uitwisselen:ik bedoel gewoon:$oit gaan we dood en ik wil zo graag als ex alcohlist gaan en niet als alcoholist die aan de gevolgevn van jaren drank het loodje legt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu lijkt me niet het moment om daarover na te denken Tina. Laat maar gaan, rust eerst maar eens goed uit en die alcohol (kater) moet eerst uit je lichaam. Dat je verdrietig bent kan ik me voorstellen, je wilt dit immers niet. Morgen is weer een dag en Tina, trek aan de bel als het je te zwaar wordt.....daar kun je zoveel mee winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed Tina. We hebben er vanmiddag nog over gepraat. Wat ik al eerder zei het valt me wat rauw op mijn dak want als ze werkelijk iemand tegen komt zal dat pijn doen. Zij, van haar kant geeft toe dat ze me de afgelopen maanden's avonds als gezelschap heeft gemist, omdat ik dagelijks door vermoeidheid af moet haken. Dat heeft ze al eerder gezegd hoor en ik heb het daar hier op het forum ook al eens over gehad.
Maar het is gewoon niet anders, ik kan niet anders.
Eigenlijk weten we al langer dat ieder onze weg gaan het beste voor beiden is maar goed, dat heb ik al beschreven.

Ik kom er wel doorheen, ben niet uit haar leven want de vriendschap blijft. Alhoewel dat natuurlijk moeilijk wordt als ze iemand anders tegenkomt. Ik zal altijd van haar blijven houden en ik weet dat zij dat ook van mij doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: ja ik ken dat maar al te goed. Gaat het lukken, kan ik die zooi laten staan. Hoe ga ik het aanpakken. Wie kan me helpen. Niemand kan me helpen. Hellup!!!!
Natuurlijk weet je het allemaal, maar begin opnieuw met denken over die alcohol. Vergeet die 10 jaar en begin met een nieuwe start. Nadenken wat belangrijk is in het leven. Bij de basis beginnen.
Waarom zou je niet meer drinken, ja om geen kater te hebben? De gedachten moeten verder gaan. Kan ik het leven in de ogen aankijken. Bevalt mijn leven nu? Zou ik iets anders willen of durf ik daar niet over na te denken en duik weer in die fles???

Moed heb je nodig, wijsheid, kracht !!!! Beseffen dat je lijdt aan een verslaving, waarvan je het nooit kan winnen. Er is maar een optie en dat is de drank laten staan. Vandaag.

Vandaag telt Albertina...... hierbij een dikke knuffel voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry mensen kom even langs voor een praktische probleem. Na het verhaal van Druppeltje (nog veel sterkte !) én omdat het hier zo neig onwedert vroeg ik me af of het kwaad kan om met je PC bij het open raam te zitten. Voor de studie zitten wij met zijn allen op een forum van het vak. Iemand weet raad ? Ik mag er niet aan denken dat ik mijn PC én natuurlijk het contact kwijt ben. TV heb ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joanna: als de onweer boven je huis hangt zou ik aanraden alles uit te schakelen, totdat het weg is.
Er zijn al heel wat computers naar de knoppen door bliksem inslag. Soms een hele straat tegelijk of een heel dorp. Ook andere apparatuur beter uittrekken of uit zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...